BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Spits!!!!!!!!!!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
legrande
 legrande - zondag 08 juli 2012 - 13:33   quote  deeplink  
Ik blijf misschienn on herhaling vallen maar ik vind toch echt dat willen we kans maken in de championsleage en meedoen om het kampioenschap we toch echt een extra heel goede spits moeten hebben anders ben ik er bang voor. Je zagb het tegen Feyenoord amateurs heel veel kansen maar weinig goals. Wat we nu hebben aan spitsen werkt hard maar mist toch wat extra kwaliteit. Zoals Guidetti vorig jaar. Ik heb echt een fantastisch jaar meegemaakt en kan al bijna niet wachten op de voorronde Championsleage en de competitie maar ben een beetje bang dat we te weinig scoren. Hoop dat ik mis zit.
infamous psv
 infamous psv - zondag 08 juli 2012 - 13:34   quote  deeplink  
Spanje werd zonder spits EK winnaar 2012..
misschien geeft dat je hoop..
legrande
 legrande - zondag 08 juli 2012 - 13:34   quote  deeplink  
Wie weet er nog een ngoede betaalbare mogelijkheid. Jammer dat ze Junker niet genomen hebben transfervrij was hij en hij scoort altijd behoorlijk.
infamous psv
 infamous psv - zondag 08 juli 2012 - 13:35   quote  deeplink  
Fernandez heb je toch..
Sensi
 Sensi - zondag 08 juli 2012 - 13:35   quote  deeplink  
Er zijn een stuk of 10 topics hierover maaaaaaaar, maakt niet uit joh.
infamous psv
 infamous psv - zondag 08 juli 2012 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 juli 2012 - 13:35 schreef Sensi het volgende:
Er zijn een stuk of 10 topics hierover maaaaaaaar, maakt niet uit joh.
gelukkig mr..
legrande
 legrande - zondag 08 juli 2012 - 13:37   quote  deeplink  
Dat weet ik maar nu is het erg stil omtrent s[its maar je zag het tegen fey amateurs scoren wordt een probleem en met goede spits erbij kunnen we echt voor championsleage gaan hoop op die turken met Kuijt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 08 juli 2012 - 13:40   quote  deeplink  
Het niet hebben van vertrouwen in Guyon Fernandez door de meeste is echt triest...
Guyon///held!
legrande
 legrande - zondag 08 juli 2012 - 13:40   quote  deeplink  
Misschien die alberg van excelsior die kan echt voetballen scoorde weer 3 maal in 1e oefenwedstrijd van Excelsior.
Sensi
 Sensi - zondag 08 juli 2012 - 13:41   quote  deeplink  
v Geel gaat sowieso geen spits halen als ie niet beter is dan dat we nu al hebben. Fernandez deed het vorig seizoen goed op de momenten dat hij er in kwam (moet ie dit seizoen zn hoofd er wel bijhouden, letterlijk en figuurlijk) en ik denk dat Anass een goede kans krijgt om zich te bewijzen. Natuurlijk hoop ik ook nog op een goede aankoop of als het niet anders kan een spits op huurbasis. Maar zo niet heb ik ook gewoon vertrouwen in wat we nu hebben.
legrande
 legrande - zondag 08 juli 2012 - 13:45   quote  deeplink  
Ik hoop echt dat je gelijk hebt en ik hoop dat die gehuurde Noor van City een goed steentje bij gaat dragen. Ook ik vond Fernandez wanneer hij speelde niet eens zo slecht. Anass vind ik toch te klein voor een spits en nog wat tekort komen.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 08 juli 2012 - 13:45   quote  deeplink  
Wij hebben heel geen spits nodig man.
Onodige kosten lope maken terwijl je 2 uitstekende spitsen hebt Fernandez & Anas, en Mitchel achter de hand.
Vertrouwen geven die gasten, komen de goals vanzelf.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 08 juli 2012 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 juli 2012 - 13:41 schreef Sensi het volgende:
v Geel gaat sowieso geen spits halen als ie niet beter is dan dat we nu al hebben. Fernandez deed het vorig seizoen goed op de momenten dat hij er in kwam (moet ie dit seizoen zn hoofd er wel bijhouden, letterlijk en figuurlijk) en ik denk dat Anass een goede kans krijgt om zich te bewijzen. Natuurlijk hoop ik ook nog op een goede aankoop of als het niet anders kan een spits op huurbasis. Maar zo niet heb ik ook gewoon vertrouwen in wat we nu hebben.
Eens.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 08 juli 2012 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 juli 2012 - 13:40 schreef legrande het volgende:
Misschien die alberg van excelsior die kan echt voetballen scoorde weer 3 maal in 1e oefenwedstrijd van Excelsior.
Anas is veel btr
Stylzz
 Stylzz - zondag 08 juli 2012 - 13:49   quote  deeplink  
Zinloos kansloos dubbel nee trippel topic
dennie
 dennie - zondag 08 juli 2012 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 juli 2012 - 13:40 schreef Leon FR1908 het volgende:
Het niet hebben van vertrouwen in Guyon Fernandez door de meeste is echt triest...
Guyon///held!
Wat is daar triest aan? Counterspits Fernandez de perfecte opvolger van Guidetti?? .. Een topspits daar zou perfect zijn. Doodzonde dat we geen Kuijt of Kalou konden strikken.. :(
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 08 juli 2012 - 14:18   quote  deeplink  
Triest dat er geen vertrouwen in je eigen speler is. Geloof me, Fernandez gaat vlammen!
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 08 juli 2012 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 juli 2012 - 14:17 schreef dennie het volgende:

[..]

Wat is daar triest aan? Counterspits Fernandez de perfecte opvolger van Guidetti?? .. Een topspits daar zou perfect zijn. Doodzonde dat we geen Kuijt of Kalou konden strikken.. :(
misschien moeten we idd het systeem wel omgooien.... je hebt nu een overvloed aan middenvelders dus je moet wel iets. als je daarnaast niet de juiste spits hebt zoals je zegt dan maar anders oplossen. hoewel ik denk dat Fernandez dit seizoen gaat verrassen....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 08 juli 2012 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 juli 2012 - 14:17 schreef dennie het volgende:

[..]

Wat is daar triest aan? Counterspits Fernandez de perfecte opvolger van Guidetti?? .. Een topspits daar zou perfect zijn. Doodzonde dat we geen Kuijt of Kalou konden strikken.. :(
Als Guidetti er eens niet was dan trapte hij ze er gewoon in hoor..Zelfs 2 uit bij Psv!
Ik had het verschil weleens willen zien als hij vorig seizoen alles had gespeelt met dat middenveld!
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 08 juli 2012 - 14:43   quote  deeplink  
fernandez is het 'net' niet denk ik. Moet zijn gedrag eens nodig gaan aanpassen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 08 juli 2012 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 juli 2012 - 14:43 schreef lijdensweg het volgende:
fernandez is het 'net' niet denk ik. Moet zijn gedrag eens nodig gaan aanpassen
Als hij z,n gedrag aanpast is het gewoon een redelijke spits waar je heus wat aan heb!
In de counter zelfs top!
salemi
 salemi - zondag 08 juli 2012 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 juli 2012 - 13:33 schreef legrande het volgende:
Ik blijf misschienn on herhaling vallen maar ik vind toch echt dat willen we kans maken in de championsleage en meedoen om het kampioenschap we toch echt een extra heel goede spits moeten hebben anders ben ik er bang voor. Je zagb het tegen Feyenoord amateurs heel veel kansen maar weinig goals. Wat we nu hebben aan spitsen werkt hard maar mist toch wat extra kwaliteit. Zoals Guidetti vorig jaar. Ik heb echt een fantastisch jaar meegemaakt en kan al bijna niet wachten op de voorronde Championsleage en de competitie maar ben een beetje bang dat we te weinig scoren. Hoop dat ik mis zit.
Er wordt een veel te groot belang gehecht aan een spits. Toevallig hadden we vorig seizoen heel veel geluk met Guidetti. Maar de keerzijde van dat geluk was wel dat heel het spel op Guidetti werd afgestemd, met als gevolg dat we vanuit de tweede lijn nauwelijks een doelpunt hebben gemaakt. In de wedstrijden dat Guidetti het even niet had, verspeelden we meteen ook punten en dat vooral tegen de kleintjes. Guyon Fernandez is prima, dat heeft hij vorig seizoen laten zien, maar moet echt minder wedstrijden geschorst zijn. Cisse kan ook in de spits, evenals Achabar. te Vrede weet ik nog niet zo goed. Van veel meer belang is hoeveel doelpunten de middenvelders maken. Immers vertrouw ik veel doelpunten toe, net zoals Vormer, Goosens met een goed vrije schop (kan bij Feyenoord ook geen kwaad) en Clasie gaat ook scoren als hij wat meer durf heeft.
Kortom, zolang je geen spits kunt halen van het kaliber Makaay of Luc de Jong, speel je het spel gewoon met doelpunten vanuit de tweede lijn. En als je eens op de counter moet spelen heb je met Schaken en Fernandez razendsnelle afmakers. Dus we houden het geld in de zak en kopen geen tweederangs spits.
legrande
 legrande - zondag 08 juli 2012 - 19:54   quote  deeplink  
Ik hoop dat je gelijk hebt. Ik heb ook nog wel vertrouwen in die andere huuling van City. Jammer alleen dat hij pas de 21 komt.
Sebbe
 Sebbe - zondag 08 juli 2012 - 20:05   quote  deeplink  
Eigenlijk maakt het niet uit wie je in de spits zet van onze huidige kandidaten, zolang de aanvoer maar goed is en degene die er staat dusdanig veel zelfvertrouwen heeft dat hij ook blijft proberen wanneer het even niet loopt. Wat dat betreft is het heel gunstig dat we makaay erbij hebben in de staf, die maakte zich ook niet druk als hij 5 wedstrijden niet gescoord had en koeman geeft iemand wel vertrouwen en laat hem ook wel staan als het even niet loopt.
Omekees
 Omekees - zondag 08 juli 2012 - 20:25   quote  deeplink  
malki!!
bode
 bode - zondag 08 juli 2012 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 juli 2012 - 13:33 schreef legrande het volgende:
Ik blijf misschienn on herhaling vallen maar ik vind toch echt dat willen we kans maken in de championsleage en meedoen om het kampioenschap we toch echt een extra heel goede spits moeten hebben anders ben ik er bang voor. Je zagb het tegen Feyenoord amateurs heel veel kansen maar weinig goals. Wat we nu hebben aan spitsen werkt hard maar mist toch wat extra kwaliteit. Zoals Guidetti vorig jaar. Ik heb echt een fantastisch jaar meegemaakt en kan al bijna niet wachten op de voorronde Championsleage en de competitie maar ben een beetje bang dat we te weinig scoren. Hoop dat ik mis zit.
Ben ik helemaal mee eens, Als Feyenoord weer mee willen doen met de top 5
en CL of EL dan moet er wel een goeie spits bij komen
piet de paler
 piet de paler - zondag 08 juli 2012 - 21:34   quote  deeplink  
gewoon in de CL heel verdedigend gaan spelen.Niet denken dat we bij de grote jongens wat te vertellen hebben (realiteit)en met scherpe counters (kijk naar Griekenland op het EK) maaj je een kansje
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 09 juli 2012 - 01:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 juli 2012 - 13:40 schreef legrande het volgende:
Misschien die alberg van excelsior die kan echt voetballen scoorde weer 3 maal in 1e oefenwedstrijd van Excelsior.
Je wilt een spits halen en je komt aan met een middenvelder? Alberg is een prima speler hoor, maar overbodig. Je moet trouwens niet zo zwaar tillen aan oefenwedstrijden. Dat zegt allemaal niet zo veel. Bruins werd ook altijd topscorer van de voorbereiding...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 09 juli 2012 - 01:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 juli 2012 - 18:47 schreef salemi het volgende:

[..]

Er wordt een veel te groot belang gehecht aan een spits. Toevallig hadden we vorig seizoen heel veel geluk met Guidetti. Maar de keerzijde van dat geluk was wel dat heel het spel op Guidetti werd afgestemd, met als gevolg dat we vanuit de tweede lijn nauwelijks een doelpunt hebben gemaakt. In de wedstrijden dat Guidetti het even niet had, verspeelden we meteen ook punten en dat vooral tegen de kleintjes. Guyon Fernandez is prima, dat heeft hij vorig seizoen laten zien, maar moet echt minder wedstrijden geschorst zijn. Cisse kan ook in de spits, evenals Achabar. te Vrede weet ik nog niet zo goed. Van veel meer belang is hoeveel doelpunten de middenvelders maken. Immers vertrouw ik veel doelpunten toe, net zoals Vormer, Goosens met een goed vrije schop (kan bij Feyenoord ook geen kwaad) en Clasie gaat ook scoren als hij wat meer durf heeft.
Kortom, zolang je geen spits kunt halen van het kaliber Makaay of Luc de Jong, speel je het spel gewoon met doelpunten vanuit de tweede lijn. En als je eens op de counter moet spelen heb je met Schaken en Fernandez razendsnelle afmakers. Dus we houden het geld in de zak en kopen geen tweederangs spits.
Goed punt Salemi. Treffend voorbeeld is Ajax. Kampioen van vorig jaar, maar hun topscorer scoorde slechts 13 maal. Zij misten het grootste deel van het seizoen hun eerste spits, maar zij hadden in totaal wel 8 spelers die 7 goals of meer maakten. Wij hadden daarentegen slechts 5 spelers die 7 goals of meer maakten (Guidetti, Bakkal, Fernandez, Cissé en Cabral). Onze middenvelders dien nu gekomen zijn hebben meer scorend vermogen en als we onze spelhervattingen verbeteren dan scoren ook spelers als Vlaar en De Vrij meer. Vlaar maakte 0 goals en De Vrij slechts 1. Voornamelijk omdat elke corner of overwaaide of op kniehoogte aankwam.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 juli 2012 door T-FeYeN00rD --
bode
 bode - maandag 09 juli 2012 - 02:06   quote  deeplink  
Voor Feyenoord wordt het misschien nog heel moeilijk om een goeie
vervanger spits te zoeken voor Guidetti
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 09 juli 2012 - 07:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juli 2012 - 01:49 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Goed punt Sensi. Treffend voorbeeld is Ajax. Kampioen van vorig jaar, maar hun topscorer scoorde slechts 13 maal. Zij misten het grootste deel van het seizoen hun eerste spits, maar zij hadden in totaal wel 8 spelers die 7 goals of meer maakten. Wij hadden daarentegen slechts 5 spelers die 7 goals of meer maakten (Guidetti, Bakkal, Fernandez, Cissé en Cabral). Onze middenvelders dien nu gekomen zijn hebben meer scorend vermogen en als we onze spelhervattingen verbeteren dan scoren ook spelers als Vlaar en De Vrij meer. Vlaar maakte 0 goals en De Vrij slechts 1. Voornamelijk omdat elke corner of overwaaide of op kniehoogte aankwam.
Sensi? Die post nooit van die lange stukken ;)
Roe Wuite
 Roe Wuite - maandag 09 juli 2012 - 10:01   quote  deeplink  
Feyenoord dient nog een goede scorende spits te halen, de huidige spitsen komen kwaliteit te kort voor het hogere niveau, zoals de championsleauque, men wil toch de voorronden doorkomen en dat lukt niet met de huidige spitsen, te weinig kwaliteit en ook voor het kampoenschap komen we aanvallend te kort.
Vergeet niet de kwaliteiten van Guidetti, scoorde veel tegen Ajax en FC Twente, dat zie ik de huidige spitsen niet doen. Het goede seizoen van afgelopen jaar was mede te danken aan de enorme inbreng van Guidetti en het gaat Feyenoord opbreken, als daar geen adequate vervanger voor komt.
craven
 craven - maandag 09 juli 2012 - 10:07   quote  deeplink  
open...deur..enzv
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 09 juli 2012 - 10:31   quote  deeplink  
Yehhh...Krijg de indruk dat er Feyenoord-supporters zijn die nachtmerries hebben rondom de spitsposities.

Zónder Guidetti wonnen we ook onze wedstrijden, zie vooral ook de laatste seizoensperiode...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 09 juli 2012 - 12:01   quote  deeplink  
Daarentegen scheelt het wel wat als je wel een goede spits hebt.. en die hebben we in de persoon van Achahbar. Jammer dat hij nog zo piep is en nog sterker moet worden, terwijl we NU een spits moeten hebben. Ben benieuwd..
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 09 juli 2012 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juli 2012 - 10:31 schreef FR-Henk het volgende:
Yehhh...Krijg de indruk dat er Feyenoord-supporters zijn die nachtmerries hebben rondom de spitsposities.

Zónder Guidetti wonnen we ook onze wedstrijden, zie vooral ook de laatste seizoensperiode...
Idd!
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 09 juli 2012 - 12:26   quote  deeplink  
Geen vertrouwen hebben in ons talentje is wel heel sneu
joboo35
 joboo35 - maandag 09 juli 2012 - 12:50   quote  deeplink  
ik denk dat het niet echt een kwestie is van vertrouwen, meer het feit dat hij van b-jeugd met af en toe wedstrijden in a-jeugd naar selectie feyenoord is gehaald. misschien is hij nog wat te licht voor het hogere niveau zie de wedstrijden dat hij meedeed vorig jaar.

dus ben geneigd te zeggen ga nog kijken voor een killer (20/25) per seizoen.

maar ik hoop dat anas dit seizoen die killer is. en als hij het doet dan ben ik een van zn grootste fan ;p!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 juli 2012 door joboo35 --
legrande
 legrande - maandag 09 juli 2012 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juli 2012 - 12:50 schreef joboo35 het volgende:
ik denk dat het niet echt een kwestie is van vertrouwen, meer het feit dat hij van b-jeugd met af en toe wedstrijden in a-jeugd naar selectie feyenoord is gehaald. misschien is hij nog wat te licht voor het hogere niveau zie de wedstrijden dat hij meedeed vorig jaar.

dus ben geneigd te zeggen ga nog kijken voor een killer (20/25) per seizoen.

maar ik hoop dat anas dit seizoen die killer is. en als hij het doet dan ben ik een van zn grootste fan ;p!!
helemaal eens.
Geen kwestie van vertrouwen maar willen we Championsleage halen en echt meedoen in de competitie hebben we echt een heel goede spits nodit. Dit zegt ook van Hooydonk. Hij heeft helemaal gelijk. Nogmaals ik hoop dat de huidige spitsen het goed gaan doen maar ik zou zo graag Championsleage spelen en echt meedraaien om het kampioenschap.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 09 juli 2012 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juli 2012 - 13:07 schreef legrande het volgende:

[..]

helemaal eens.
Geen kwestie van vertrouwen maar willen we Championsleage halen en echt meedoen in de competitie hebben we echt een heel goede spits nodit. Dit zegt ook van Hooydonk. Hij heeft helemaal gelijk. Nogmaals ik hoop dat de huidige spitsen het goed gaan doen maar ik zou zo graag Championsleage spelen en echt meedraaien om het kampioenschap.
Dan moet je miljoenen hebben, en dat heeft de club nog niet.
Alles wat komend jaar lukt is meegenomen.
JanM
 JanM - maandag 09 juli 2012 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juli 2012 - 13:42 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Dan moet je miljoenen hebben, en dat heeft de club nog niet.
Alles wat komend jaar lukt is meegenomen.
Verwacht idd niet dat er nog een superspits is/voorbijkomt die transfervrij is of maar een paar ton kost, dus denk dat we het met de jongens die er nu zijn moeten doen: Fernandez is - mits hij zijn kop erbij houdt - een prima spits en daarachter mogen Achahbar (supertalent) en Te Vrede (denk meer als pinchhitter) laten zien dat ze Feyenoordwaardig zijn.
joboo35
 joboo35 - maandag 09 juli 2012 - 13:50   quote  deeplink  
hoe is het trouwens met te vrede is hij geblesseerd??
omdat hij zaterdag niet aan de bak moest?
Sensi
 Sensi - maandag 09 juli 2012 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juli 2012 - 07:14 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Sensi? Die post nooit van die lange stukken ;)
Whaha nee daar ben ik veel te lui voor. T, schele dakduif! :P Dat was niet Senseo maar salami!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 09 juli 2012 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juli 2012 - 15:09 schreef Sensi het volgende:

[..]

Whaha nee daar ben ik veel te lui voor. T, schele dakduif! :P Dat was niet Senseo maar salami!
pffffff, sorry maat! ;)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 09 juli 2012 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juli 2012 - 07:14 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Sensi? Die post nooit van die lange stukken ;)
Jij bent veel te scherp voor de vroege ochtend!
Sensi
 Sensi - maandag 09 juli 2012 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juli 2012 - 15:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

pffffff, sorry maat! ;)
Hehe shit happends =)
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 09 juli 2012 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juli 2012 - 13:44 schreef JanM het volgende:

[..]

Verwacht idd niet dat er nog een superspits is/voorbijkomt die transfervrij is of maar een paar ton kost, dus denk dat we het met de jongens die er nu zijn moeten doen: Fernandez is - mits hij zijn kop erbij houdt - een prima spits en daarachter mogen Achahbar (supertalent) en Te Vrede (denk meer als pinchhitter) laten zien dat ze Feyenoordwaardig zijn.
Ik denk dat er nog wel een spits bij mag, omdat je minstens twee volwaardige spitsen moet hebben voor de basis. Ik zie in Fernandez een goede tweede keus, dus geen basiskracht (net als afgelopen jaar), Achahbar zal meer minuten maken en wellicht als eerste keus en dus als basiskracht gezien worden. Tevrede is voor de toekomst, dus hebben we nog een volwaardige basiskracht nodig voor in de punt.

Eigenlijk kan ik me niet voorstellen dat je met een Fernandez (counterspits), Achahbar (moet het nog laten zien) en Tevrede (moet het ook nog laten zien) het seizoen in gaat. Er moet ook nog een volwaardige spits voor als wij het spel maken en dat zal dit seizoen vaker aan de orde zijn. Overigens moeten we niet vergeten dat Schaken het in de spits best aardig deed, wat ze in de Kuip natuurlijk ook in hun achterhoofd hebben. Gezien onze precaire situatie, financieel gezien ongezond, maken ze wat dat betreft wellicht een pas op de plaat...., waar ik dan nog wel weer begrip voor heb. Ik ben alleen bang dat we daardoor erg weinig stootkracht hebben in onze voorhoede... Nu weet ik alleen niet goed of Achahbar er nou wel klaar voor is of nog niet...
O ja, we hebben Immers ook nog, maar die zie ik meer als middenvelder en spits in geval van nood (bij gebrek aan andere spitsen of als stormram)...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 juli 2012 door Arie.Klooster --
JanM
 JanM - maandag 09 juli 2012 - 17:40   quote  deeplink  
Transfervrij en nog op zoek naar een club is volgens mij alleen Bulykin ...
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 09 juli 2012 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juli 2012 - 17:40 schreef JanM het volgende:
Transfervrij en nog op zoek naar een club is volgens mij alleen Bulykin ...
Lijkt mij een prima optie al is wel de vraag of we zijn salaris kunnen betalen.
Jammer genoeg komt hij bij Ajax vandaan, al vind ik dat we daar ook niet al te zwaar aan moeten tillen. Met Schaken en Cisse (en wellicht Elabdellaoui) krijgt hij genoeg voorzetten en dan zal Bulykin ze er wel in weten te leggen. Een prima spits die we er nu goed bij kunnen hebben. Heeft ook de nodige ervaring en dat is nooit weg.
Volgens mij raak je hiermee bij veel fans wel een gevoelig punt, maar ik vind het een uitstekend idee.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 juli 2012 door feyenoord!!! --
JanM
 JanM - maandag 09 juli 2012 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juli 2012 - 17:58 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Lijkt mij een prima optie al is wel de vraag of we zijn salaris kunnen betalen.
Jammer genoeg komt hij bij Ajax vandaan, al vind ik dat we daar ook niet al te zwaar aan moeten tillen. Met Schaken en Cisse (en wellicht Elabdellaoui) krijgt hij genoeg voorzetten en dan zal Bulykin ze er wel in weten te leggen. Een prima spits die we er nu goed bij kunnen hebben. Heeft ook de nodige ervaring en dat is nooit weg.
Eens. Is denk ik voor ons het maximaal haalbare, MITS hij een normaal salaris accepteert en daar heb ik een hard hoofd in. Is een slimme spits, waar m.n. Achahbar en Te Vrede volgens mij veel van kunnen leren. Ben een beetje bang dat Fernandez nog wel tegen een schorsing op zal gaan lopen en dan is de spoeling met Achabar en Te Vrede misschien toch te dun ...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Spits!!!!!!!!!!!!









0.0084221