BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Spits!!!!!!!!!!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
zierikzee
 zierikzee - maandag 09 juli 2012 - 18:02   quote  deeplink  
feyenoord moet everton van heracles halen
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 09 juli 2012 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juli 2012 - 17:58 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Lijkt mij een prima optie al is wel de vraag of we zijn salaris kunnen betalen.
Jammer genoeg komt hij bij Ajax vandaan, al vind ik dat we daar ook niet al te zwaar aan moeten tillen. Met Schaken en Cisse (en wellicht Elabdellaoui) krijgt hij genoeg voorzetten en dan zal Bulykin ze er wel in weten te leggen. Een prima spits die we er nu goed bij kunnen hebben. Heeft ook de nodige ervaring en dat is nooit weg.
Volgens mij raak je hiermee bij veel fans wel een gevoelig punt, maar ik vind het een uitstekend idee.
Dat gevoelig punt moet geen leidraad zijn mbt tot transfers! Het gaat om de toegevoegde waarde aan de huidige selectie. En ik zou Dimitri Bulykin er wel bij willen hebben.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 09 juli 2012 - 18:04   quote  deeplink  
Helemaal mee eens. Het salaris zal inderdaad het voornaamste struikelblok zijn, maar wellicht ziet hij het als een mooie uitdaging en wil hij daarom iets inleveren. Zijn komst wordt wel heel lastig, maar op dit moment misschien wel de enige optie. Achahbar vind ik persoonlijk nog te licht en van Te Vrede mogen we nog niets verwachten dus dan heb je alleen nog Fernandez en eventueel Cissé/Immers voor de spits waarbij Cissé en Immers al niet ideaal zijn. Geef Bulykin een contract voor een jaar met een optie voor nog een jaar, dan kan je eens kijken hoe het bij ons doet.
Edit: Reageerde op het bericht van JanM. Ben het er overigens ook helemaal mee eens dat het gevoelige punt geen leidraad moet zijn. Je moet een speler beoordelen op zijn kwaliteiten, niet waar hij in het verleden heeft gespeeld. En Bulykin kunnen we denk ik heel goed gebruiken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 juli 2012 door feyenoord!!! --
JanM
 JanM - maandag 09 juli 2012 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juli 2012 - 18:02 schreef zierikzee het volgende:
feyenoord moet everton van heracles halen
Is (ook) géén èchte spits en heeft nog een contract dus kost geld ... NEXT!
legrande
 legrande - maandag 09 juli 2012 - 18:33   quote  deeplink  
Alsjeblieft niet dat luie varken. Echt niet die Bulykin waardelose gooser.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 09 juli 2012 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juli 2012 - 17:58 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Lijkt mij een prima optie al is wel de vraag of we zijn salaris kunnen betalen.
Jammer genoeg komt hij bij Ajax vandaan, al vind ik dat we daar ook niet al te zwaar aan moeten tillen. Met Schaken en Cisse (en wellicht Elabdellaoui) krijgt hij genoeg voorzetten en dan zal Bulykin ze er wel in weten te leggen. Een prima spits die we er nu goed bij kunnen hebben. Heeft ook de nodige ervaring en dat is nooit weg.
Volgens mij raak je hiermee bij veel fans wel een gevoelig punt, maar ik vind het een uitstekend idee.
Alleen spitsen die beter zijn dan we nu hebben. Vindt Bulykin niet beter dan Fernandez.... niet doen dus.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 09 juli 2012 - 19:54   quote  deeplink  
Deze discussie is nu al 2012 keer gevoerd.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 09 juli 2012 - 20:04   quote  deeplink  
Natuurlijk zijn er mensen die het er niet mee eens zijn. Dat is ook ieders goed recht. Ik zou alleen graag van de mensen die Bulykin (om welke reden dan ook) niet bij Feyenoord willen zien graag een alternatief horen. En dan niet een speler die al bij ons speelt, want ondanks dat Fernandez het heel aardig gedaan heeft, is de spitspositie gewoon te zwak bezet. Van Te Vrede mag je niets verwachten, Achahbar is nog erg jong en een talent, maar tegelijkertijd nog te licht, zoals afgelopen seizoen is gebleken en Fernandez.. tja, hoewel geen topspits, wel een goede speler, maar is te vaak geschorst. En Immers is geen echte spits. Je kunt er niet op gokken dat het hiermee goed gaat, zeker met het Europese voetbal erbij. Dus, laat graag ook eens alternatieven horen. Ik ben benieuwd...
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 09 juli 2012 - 20:08   quote  deeplink  
Alternatief?

Die talentvolle -te huren- speler waar van Geel tegen aan loopt. Buitenkans heet ie.
En als die niet komt/wil: doen met wat we hebben.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 09 juli 2012 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juli 2012 - 20:04 schreef feyenoord!!! het volgende:
Natuurlijk zijn er mensen die het er niet mee eens zijn. Dat is ook ieders goed recht. Ik zou alleen graag van de mensen die Bulykin (om welke reden dan ook) niet bij Feyenoord willen zien graag een alternatief horen. En dan niet een speler die al bij ons speelt, want ondanks dat Fernandez het heel aardig gedaan heeft, is de spitspositie gewoon te zwak bezet. Van Te Vrede mag je niets verwachten, Achahbar is nog erg jong en een talent, maar tegelijkertijd nog te licht, zoals afgelopen seizoen is gebleken en Fernandez.. tja, hoewel geen topspits, wel een goede speler, maar is te vaak geschorst. En Immers is geen echte spits. Je kunt er niet op gokken dat het hiermee goed gaat, zeker met het Europese voetbal erbij. Dus, laat graag ook eens alternatieven horen. Ik ben benieuwd...
Dat alternatief is het probleem, daarom is er nog geen vervanger voor Guidetti aangetrokken, omdat de goede, betaalbare spitsen niet voor het oprapen liggen....
JanM
 JanM - maandag 09 juli 2012 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juli 2012 - 20:11 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Dat alternatief is het probleem, daarom is er nog geen vervanger voor Guidetti aangetrokken, omdat de goede, betaalbare spitsen niet voor het oprapen liggen....
Denk trouwens dat die Rus ook onbetaalbaar blijkt hoor ...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 09 juli 2012 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juli 2012 - 20:17 schreef JanM het volgende:

[..]

Denk trouwens dat die Rus ook onbetaalbaar blijkt hoor ...
Zou goed kunnen en zelfs al zou hij betaalbaar zijn.....
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 09 juli 2012 - 20:23   quote  deeplink  
Guidetti mag volgens de Twitter vertrekken bij Manchester City. Zal er ff een artikel bij zoeken.
JanM
 JanM - maandag 09 juli 2012 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juli 2012 - 20:23 schreef Bosifyable het volgende:
Guidetti mag volgens de Twitter vertrekken bij Manchester City. Zal er ff een artikel bij zoeken.
Voor een miljoentje of 8? L, kun jij ff lappen?
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 09 juli 2012 - 20:25   quote  deeplink  
RT @voetbalpings: Edin Dzeko, John Guidetti, Emmanuel Adebayor, Roque Santa Cruz en Alex Tchuimeni-Nimely mogen vertrekken bij Manchester City. ‪#voetbalpings‬

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 juli 2012 door Bosifyable --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 09 juli 2012 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juli 2012 - 18:03 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

En ik zou Dimitri Bulykin er wel bij willen hebben.
Ben jij ook al betaald door Bulykin om dit soort posts te droppen?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 09 juli 2012 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juli 2012 - 20:25 schreef Bosifyable het volgende:
RT @voetbalpings: Edin Dzeko, John Guidetti, Emmanuel Adebayor, Roque Santa Cruz en Alex Tchuimeni-Nimely mogen vertrekken bij Manchester City. ‪#voetbalpings‬
Tsja, als spitsen als Dzeko en Adebayor al overbodig raken, dan heb je ook geen behoefte aan Guidetti.
tomson
 tomson - maandag 09 juli 2012 - 20:29   quote  deeplink  
Zo'n rij met "afdankertjes"....Echt ongelooflijk!
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 09 juli 2012 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juli 2012 - 20:29 schreef tomson het volgende:
Zo'n rij met "afdankertjes"....Echt ongelooflijk!
Inderdaad, absurd eigenlijk. Een klein vermogen, wat 'eventjes' mag vertrekken.
tomson
 tomson - maandag 09 juli 2012 - 20:37   quote  deeplink  
Alsof het niks is.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 09 juli 2012 - 20:43   quote  deeplink  
En daar zou van Persie naar toe gaan?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 09 juli 2012 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juli 2012 - 20:43 schreef FR-Henk het volgende:
En daar zou van Persie naar toe gaan?
Wellicht wel. Zou dan samen met Aguero gaan spitsen.... Al zijn Tevez en Balotelli geen typische bankzitters........................
joboo35
 joboo35 - woensdag 11 juli 2012 - 10:10   quote  deeplink  
heb het gevonden manu in de spits heeft er al 3 in liggen in 2 wedstrijden (amateur)

maar die goal tegen heerenveen nog steeds niet vergeten ;p

misschien is dat de killer van 25 goals ??
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 11 juli 2012 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juli 2012 - 20:26 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ben jij ook al betaald door Bulykin om dit soort posts te droppen?
Wha haha haha haha haha. Kun je niks beter bedenken? Het wordt droeviger het niveau hier
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 11 juli 2012 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juli 2012 - 20:24 schreef JanM het volgende:

[..]

Voor een miljoentje of 8? L, kun jij ff lappen?
2 wil ik er wel aan bijdragen
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 11 juli 2012 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juli 2012 - 20:11 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Dat alternatief is het probleem, daarom is er nog geen vervanger voor Guidetti aangetrokken, omdat de goede, betaalbare spitsen niet voor het oprapen liggen....
Dat klopt, maar mede daarom vind ik ook dat er wel serieus moet worden gekeken naar een speler als Bulykin. Hier wordt hij vaak al afgeserveerd omdat hij bij Ajax heeft gespeeld. Zo slecht deed hij het daar niet met 9 goals in 19 wedstrijden, terwijl hij het overgrote deel daarvan als invaller meedeed. Vaak zelfs voor korte tijd. Met Schaken en Cissé worden er goede voorzetten afgeleverd en daar weet zo'n spits wel raad mee. Ik denk ook dat hij financieel niet haalbaar is, maar bij gebrek aan alternatieven is het toch het proberen waard. Het is toch handig om een spits erbij te hebben naast Fernandez, want Achahbar komt vooralsnog te kort voor dit niveau. Die kan je dus niet als basisspeler gebruiken en Te Vrede al helemaal niet. En als Fernandez weer zo'n gekke actie heeft, zit je dus 6 weken zonder echte spits. Met bijvoorbeeld Bulykin erbij kan je afwisselen met Fernandez. Bovendien kun je ook nog te maken krijgen met blessures. Ik hoop dat Guidetti terugkomt, maar volgens van Geel is die kans ongeveer 5 procent, dus mijn hoop daarop is ook al bijna verdwenen. Dan lijkt me dit, mits betaalbaar, toch een goed alternatief.
JanM
 JanM - woensdag 11 juli 2012 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2012 - 11:08 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

2 wil ik er wel aan bijdragen
€ 2,00 bedoel je waarschijnlijk? Anders moet je Martin echt even bellen en dan word je wat mij betreft toch de held van Feyenoord!
visser
 visser - woensdag 11 juli 2012 - 12:29   quote  deeplink  
niklas helenius jensen 20 jarige spits van aalborg
1,95 met techniek zie youtube
visser
 visser - woensdag 11 juli 2012 - 12:33   quote  deeplink  
dit is de spits die we nodig hebben heeft andere kwaliteiten dan de rest
toppertje in mijn ogen
sterski010
 sterski010 - woensdag 11 juli 2012 - 12:44   quote  deeplink  
Jeremy Perbet van RAEC Mons. Fransman, 27 jaar, scoorde er afgelopen seizoen 29 in de Belgische competitie + nog een dot in de beker en de play offs en dat bij een club als Mons. Zou volgens de verhalen 2 miljoen moeten kosten. Had je beter kunnen halen dan Immers in mijn opinie.
visser
 visser - woensdag 11 juli 2012 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2012 - 12:44 schreef sterski010 het volgende:
Jeremy Perbet van RAEC Mons. Fransman, 27 jaar, scoorde er afgelopen seizoen 29 in de Belgische competitie + nog een dot in de beker en de play offs en dat bij een club als Mons. Zou volgens de verhalen 2 miljoen moeten kosten. Had je beter kunnen halen dan Immers in mijn opinie.
iemand van 27 is niet interessant.
dat betekent dat ie niet goed genoeg is als je dan nog bij mons
speelt in de belgische competitie.
die helenius is een veel belovend talent van 20jr dat is veel interessanter.
sterski010
 sterski010 - woensdag 11 juli 2012 - 12:53   quote  deeplink  
Helenius speelt in de Deense competitie. Denk dat dat lager is dan de Belgische hoor. Er wordt hier in NL altijd wat neer gekeken op onze zuiderburen maar zo veel scheelt het niveau echt niet. Perbet zijn statistieken van afgelopen jaar zijn een stuk beter dan die van Helenius. Kijk maar eens zijn flimpje van de goals van afgelopen seizoen. Kan alles. Everton wou hem afgelopen winter ook overnemen.
Chico
 Chico - woensdag 11 juli 2012 - 12:54   quote  deeplink  
Kijken jullie alleen maar naar het resultaat, of kijken jullie ook of hij in het systeem past.
sterski010
 sterski010 - woensdag 11 juli 2012 - 12:54   quote  deeplink  
Ps. Immers is 26, en die was wel interessant?
sterski010
 sterski010 - woensdag 11 juli 2012 - 12:59   quote  deeplink  
@Chico, als jij een goedkopere veelscorende spits uit een redelijk goede competitie kent houd ik me aanbevolen. Je zit in de voorbereiding. Je kan ook je systeem wat op een spits aanpassen. Met een systeem alleen win je geen wedstrijden, met er 1 meer scoren dan de tegenstander wel.
visser
 visser - woensdag 11 juli 2012 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2012 - 12:53 schreef sterski010 het volgende:
Helenius speelt in de Deense competitie. Denk dat dat lager is dan de Belgische hoor. Er wordt hier in NL altijd wat neer gekeken op onze zuiderburen maar zo veel scheelt het niveau echt niet. Perbet zijn statistieken van afgelopen jaar zijn een stuk beter dan die van Helenius. Kijk maar eens zijn flimpje van de goals van afgelopen seizoen. Kan alles. Everton wou hem afgelopen winter ook overnemen.
het gaat er niet om dat ik daar op neerkijk want dat is niet het geval.
zou het zelfde zijn als bv vleminx van nec,dan kan ie er boven de 20 inschieten
maar die zou ik toch echt niet willen hebben zelfde geld voor bulykin.
een club als feyenoord moet kijken naar jongen gasten met veel potentie zodat je
ze als het goed gaat voor dikke winst kan verkopen aan een pl club,en bovendien aarde
denen perfect in nederland.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 11 juli 2012 - 13:02   quote  deeplink  
Ik heb niet alle filmpjes op Youtube van Helenius bekeken, maar het ziet er inderdaad goed uit, zo te zien inderdaad een goede techniek. Vind wel dat hij voor iemand van 1,95 weinig kopgoals maakt. Daarnaast nog de kanttekening dat je van iedere voetballer filmpjes kan maken waarin het eruit ziet als een fantastische speler. Dus wees ook weer niet te enthousiast. Hij is nog jong en heeft zo te zien is hij ook jeugdinternational. Overigens heeft hij volgens wikipedia, als het goed is, in 62 wedstrijden 18 goals gemaakt. Dat vind ik dan weer niet heel veel. Maar het is iemand om naar te kijken en volgens dit bericht heeft Feyenoord dat ook gedaan: http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/item/club-twente-en-feyenoord-volgen-helenius
Daar staat bij dat hij zo'n 1 miljoen moet kosten, wat voor ons nog een hoop geld is. Tsja, misschien is het wat, maar je kunt er ook twijfels bij hebben. Tsja, afwachten maar.
Edit: Dat bericht op voetbalprimeur is trouwens wel van enige tijd geleden, namelijk van 11 april van dit jaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 juli 2012 door feyenoord!!! --
visser
 visser - woensdag 11 juli 2012 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2012 - 12:54 schreef sterski010 het volgende:
Ps. Immers is 26, en die was wel interessant?
immers is een nederlander heeft de juiste mentaliteit en is goed voor de breedte
niet direct iemand die het verschil gaat maken en ook geen speler die voor veel geld
doorverkocht gaat worden.spelers wie hun plafond bij feyenoord ligt zijn niet goed genoeg
maar wel voor de breedte.voor een jong veel belovend talent zou ik wel wat geld voor over hebben omdat die geld voor je kan opleveren.dat is het beleid wat feyenoord aan het voeren
is en zo word je ook gezond als club.
visser
 visser - woensdag 11 juli 2012 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2012 - 13:02 schreef feyenoord!!! het volgende:
Ik heb niet alle filmpjes op Youtube van Helenius bekeken, maar het ziet er inderdaad goed uit, zo te zien inderdaad een goede techniek. Vind wel dat hij voor iemand van 1,95 weinig kopgoals maakt. Daarnaast nog de kanttekening dat je van iedere voetballer filmpjes kan maken waarin het eruit ziet als een fantastische speler. Dus wees ook weer niet te enthousiast. Hij is nog jong en heeft zo te zien is hij ook jeugdinternational. Overigens heeft hij volgens wikipedia, als het goed is, in 62 wedstrijden 18 goals gemaakt. Dat vind ik dan weer niet heel veel. Maar het is iemand om naar te kijken en volgens dit bericht heeft Feyenoord dat ook gedaan: http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/item/club-twente-en-feyenoord-volgen-helenius
Daar staat bij dat hij zo'n 1 miljoen moet kosten, wat voor ons nog een hoop geld is. Tsja, misschien is het wat, maar je kunt er ook twijfels bij hebben. Tsja, afwachten maar.
Edit: Dat bericht op voetbalprimeur is trouwens wel van enige tijd geleden, namelijk van 11 april van dit jaar.
dat is waar van die filmpjes,maar heb je ook gezien hoe vaak ie is ingevallen die 62 wedstrijden zijn geen volledige wedstrijden.
Chico
 Chico - woensdag 11 juli 2012 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2012 - 12:59 schreef sterski010 het volgende:
@Chico, als jij een goedkopere veelscorende spits uit een redelijk goede competitie kent houd ik me aanbevolen. Je zit in de voorbereiding. Je kan ook je systeem wat op een spits aanpassen. Met een systeem alleen win je geen wedstrijden, met er 1 meer scoren dan de tegenstander wel.
Maar je ziet aan bijvoorbeeld Mounir El Hamdaoui dat hij verschrikkelijk goed doelpunten kan maken, maar niet in het systeem bij 020 past. Je kan natuurlijk wel je systeem aanpassen aan zo'n persoon, maar wat als degene geblesseerd raakt. Je kan naar mijn mening beter kijken wat je hebt aan team en daar je spits op kopen of huren. Het team is toch nog steeds belangrijker, dan zo'n spits. Als degene in het team past, gaat zo'n spits vanzelf scoren.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 11 juli 2012 - 13:12   quote  deeplink  
Nee, dat weet ik niet. Ik volg de Deense competitie niet heel erg. Als hij het meerendeel daarvan als invaller speeld dan kan het nog wat zijn, maar daar weet ik niet genoeg van om over te oordelen.
Chico
 Chico - woensdag 11 juli 2012 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2012 - 13:10 schreef visser het volgende:

[..]

dat is waar van die filmpjes,maar heb je ook gezien hoe vaak ie is ingevallen die 62 wedstrijden zijn geen volledige wedstrijden.
Als hij zo goed is, dan zal van Geel hem zeker zijn opgevallen lijkt me.
sterski010
 sterski010 - woensdag 11 juli 2012 - 13:13   quote  deeplink  
Immers heeft je 9 ton + een jonge veelbelovende jeugdinternational gekost. Is dat dan wel goed beleid , puur voor de breedte? kijk ik mag Immers ook wel hoor, maar gezien de vele mogelijkheden die we voor de nummer 10 positie hebben, ZEKER na de aanschaf van Singh die daar het liefst ook speelt vind ik het echt weg gegooid geld. Vilhena kan daar spelen, Singh, Goossens, en ook Achahbar is meer een 10 dan een 9. Dus ja...
visser
 visser - woensdag 11 juli 2012 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2012 - 13:12 schreef feyenoord!!! het volgende:
Nee, dat weet ik niet. Ik volg de Deense competitie niet heel erg. Als hij het meerendeel daarvan als invaller speeld dan kan het nog wat zijn, maar daar weet ik niet genoeg van om over te oordelen.
zie net op soccerway dat ie 29xbasis 14 goals en iets van 6 assits
vorig jaar 12xbasis en 5 goals.niet slecht.
visser
 visser - woensdag 11 juli 2012 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2012 - 13:13 schreef sterski010 het volgende:
Immers heeft je 9 ton + een jonge veelbelovende jeugdinternational gekost. Is dat dan wel goed beleid , puur voor de breedte? kijk ik mag Immers ook wel hoor, maar gezien de vele mogelijkheden die we voor de nummer 10 positie hebben, ZEKER na de aanschaf van Singh die daar het liefst ook speelt vind ik het echt weg gegooid geld. Vilhena kan daar spelen, Singh, Goossens, en ook Achahbar is meer een 10 dan een 9. Dus ja...
9ton is te verwaarlozen voor een nl speler al ben ik het met je eens dat het ook niet
noodzakelijk is geweest gezien het aantal middenvelders.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 11 juli 2012 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2012 - 13:40 schreef visser het volgende:

[..]

zie net op soccerway dat ie 29xbasis 14 goals en iets van 6 assits
vorig jaar 12xbasis en 5 goals.niet slecht.
Dat is zeker niet slecht, maar van Geel zal hem ongetwijfeld in de gaten houden.
Octo1
 Octo1 - woensdag 11 juli 2012 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 juli 2012 - 14:43 schreef lijdensweg het volgende:
fernandez is het 'net' niet denk ik. Moet zijn gedrag eens nodig gaan aanpassen
Jij ook
Sensi
 Sensi - woensdag 11 juli 2012 - 15:28   quote  deeplink  
+1 Octo
bode
 bode - woensdag 11 juli 2012 - 16:03   quote  deeplink  
De supporters van Feyenoord moeten maar gewoon afwachten, ik denk dat MvG & RK nog wel met iets bezig zijn en dat er straks met de Open Dag uit de heli nog wel een verrassing spits uit komt. Is wel nodig
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 11 juli 2012 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2012 - 11:53 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Dat klopt, maar mede daarom vind ik ook dat er wel serieus moet worden gekeken naar een speler als Bulykin. Hier wordt hij vaak al afgeserveerd omdat hij bij Ajax heeft gespeeld. Zo slecht deed hij het daar niet met 9 goals in 19 wedstrijden, terwijl hij het overgrote deel daarvan als invaller meedeed. Vaak zelfs voor korte tijd. Met Schaken en Cissé worden er goede voorzetten afgeleverd en daar weet zo'n spits wel raad mee. Ik denk ook dat hij financieel niet haalbaar is, maar bij gebrek aan alternatieven is het toch het proberen waard. Het is toch handig om een spits erbij te hebben naast Fernandez, want Achahbar komt vooralsnog te kort voor dit niveau. Die kan je dus niet als basisspeler gebruiken en Te Vrede al helemaal niet. En als Fernandez weer zo'n gekke actie heeft, zit je dus 6 weken zonder echte spits. Met bijvoorbeeld Bulykin erbij kan je afwisselen met Fernandez. Bovendien kun je ook nog te maken krijgen met blessures. Ik hoop dat Guidetti terugkomt, maar volgens van Geel is die kans ongeveer 5 procent, dus mijn hoop daarop is ook al bijna verdwenen. Dan lijkt me dit, mits betaalbaar, toch een goed alternatief.
Dat Bulykin bij Ajax heeft gespeeld is voor mij totaal geen probleem. Ik betwijfel alleen ten zeerste of hij het niveau heeft. Hij kan een heel goed gemiddelde overleggen is zonder meer waar. Al is dat ook vertekend want Ajax speelt vaak de tegenstander kapot en dus krijgen ze aan het eind van de wedstrijd meer ruimte en is het dus makkelijk scoren. Platje is ook zo'n speler die veel scoort in invalbeurten, maar komt tekort van basis.

Verder wordt Bulykin er niet beter op. Hij wordt dit jaar alweer 33. Zijn top ligt al achter hem. En op zijn top was hij niet goed genoeg voor Anderlecht en voor Ajax. Bij Ajax kwam hij ondanks die blessure van hun eerste spits en daarna ook van De Jong niet veel aan spelen toe. Dat geeft te denken. Bovendien heeft De Boer de nodige kritiek op zijn instelling gegeven, vooral tijdens de trainingen die hij volgens De Boer onvoldoende gedreven afwerkt. Tel daarbij op zijn riante salarissen en het zijn wel heel veel aantekingen voor zo'n speler.

Een nieuwe spits moet alleen komen als die de onbetwiste nr 9 kan worden. Dat zie ik met Bulykin niet gebeuren. Teveel haken en ogen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5116
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Spits!!!!!!!!!!!!









0.0069139