BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Spits!!!!!!!!!!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 11 juli 2012 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2012 - 13:13 schreef sterski010 het volgende:
Immers heeft je 9 ton + een jonge veelbelovende jeugdinternational gekost. Is dat dan wel goed beleid , puur voor de breedte? kijk ik mag Immers ook wel hoor, maar gezien de vele mogelijkheden die we voor de nummer 10 positie hebben, ZEKER na de aanschaf van Singh die daar het liefst ook speelt vind ik het echt weg gegooid geld. Vilhena kan daar spelen, Singh, Goossens, en ook Achahbar is meer een 10 dan een 9. Dus ja...
Kevin Jansen was niet zo veelbelovend hoor. Was waarschijnlijk weer verhuurt geweest dit jaar. Vond hem ook niet echt eruit springen bij Excelsior.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 11 juli 2012 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2012 - 18:15 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Dat Bulykin bij Ajax heeft gespeeld is voor mij totaal geen probleem. Ik betwijfel alleen ten zeerste of hij het niveau heeft. Hij kan een heel goed gemiddelde overleggen is zonder meer waar. Al is dat ook vertekend want Ajax speelt vaak de tegenstander kapot en dus krijgen ze aan het eind van de wedstrijd meer ruimte en is het dus makkelijk scoren. Platje is ook zo'n speler die veel scoort in invalbeurten, maar komt tekort van basis.

Verder wordt Bulykin er niet beter op. Hij wordt dit jaar alweer 33. Zijn top ligt al achter hem. En op zijn top was hij niet goed genoeg voor Anderlecht en voor Ajax. Bij Ajax kwam hij ondanks die blessure van hun eerste spits en daarna ook van De Jong niet veel aan spelen toe. Dat geeft te denken. Bovendien heeft De Boer de nodige kritiek op zijn instelling gegeven, vooral tijdens de trainingen die hij volgens De Boer onvoldoende gedreven afwerkt. Tel daarbij op zijn riante salarissen en het zijn wel heel veel aantekingen voor zo'n speler.

Een nieuwe spits moet alleen komen als die de onbetwiste nr 9 kan worden. Dat zie ik met Bulykin niet gebeuren. Teveel haken en ogen.
Ik heb ook niet gezegd dat jij er een probleem mee had, maar dat er veel op dit forum zijn die dat wel hebben. Ik weet niet meer wie het was, maar ik heb regelmatig een foto van een neus zien langskomen met daaronder: Toettoet abführen. En daarnaast waren er meer die vonden/vinden dat een Ajaxverleden een probleem is. Wat je zegt over het kapotspelen van de tegenstander door Ajax en dat er aan het einde van de wedstrijd meer ruimte ontstaat is waar. Je opmerking over Platje klopt ook al wil ik daar wel bij opmerken dat Platje heeft in de eredivisie bij een degradatiekandidaat (dat is Ado normaal gesproken toch) 21 goals gemaakt. Bulykin heeft dus de kwaliteiten om doelpunten te maken. Zeker als hij goede voorzetten krijgt, want in dat jaar bij Ado het geval was met Wesley Verhoek en Kubik op de flanken.

Bulykin is over zijn top heen, daar ben ik het mee eens. Maar ondanks dat er bij Ajax aan het einde van de wedstrijd meer ruimte komt, scoort hij nog steeds behoorlijk. Ook op belangrijke momenten zoals zijn goal tegen PSV. En zo heeft hij meer belangrijke goals gemaakt dacht ik. En de problemen bij Ajax met de Boer, tsja.. daar kan ik niet echt over oordelen. We zullen nooit precies weten wat er gebeurt is. Ondanks het feit dat de Boer het bij Ajax met twee kampioenschappen uitstekend gedaan heeft, vind ik dat hij ook nog het een en ander te leren heeft. El Hamdaoui wordt uit de selectie verwijderd en de kritiek op de instelling van Bulykin kwam vooral nadat het seizoen was afgelopen en Bulykin al weg was. Daarnaast heeft Bulykin in mijn ogen nooit een eerlijke kans gekregen voor de spitspositie. Hij heeft weinig keren in de basis mogen beginnen en vaak scoorde hij wel als hij langere tijd in het veld stond.

Zijn salaris is inderdaad een groot vraagteken, want Feyenoord gaat hem nooit een miljoen per jaar geven. Als hij wil zakken met zijn eisen is het misschien mogelijk. Ik geef ook alleen aan dat ik het een zeer goede optie vind en dat er naar gekeken zou moeten worden of het haalbaar is voor Feyenoord.

Normaal gesproken zou ik ook zeggen dat er alleen een spits moet komen als hij een onbetwiste nummer 9 is, maar vergeet niet dat we misschien CL gaan spelen en anders EL. Daarvoor heb je veel spelers nodig en als je dan alleen Fernandez hebt. Die kan geen 40 wedstrijden spelen en Achahbar is nog te licht. Bulykin en Fernandez kunnen dan samen de spitspositie op zich nemen. Bovendien kan je dan nog kijken tegen wie je speelt en kiezen voor de snelheid van Fernandez of de kracht van Bulykin. Daarnaast heb je als Fernandez speelt dan ook gelijk een breekijzer om erbij te gooien als het een keer niet zo lekker loopt. Kortom, er moet gekeken worden of het haalbaar is, maar als zijn eisen te gortig zijn, dan is het jammer en moeten we verder zoeken. Maar in mijn ogen is dit een goede optie om nog een jaar te overbruggen en wie weet hoe ver Achahbar dan is.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 11 juli 2012 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2012 - 19:53 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Ik heb ook niet gezegd dat jij er een probleem mee had, maar dat er veel op dit forum zijn die dat wel hebben. Ik weet niet meer wie het was, maar ik heb regelmatig een foto van een neus zien langskomen met daaronder: Toettoet abführen. En daarnaast waren er meer die vonden/vinden dat een Ajaxverleden een probleem is. Wat je zegt over het kapotspelen van de tegenstander door Ajax en dat er aan het einde van de wedstrijd meer ruimte ontstaat is waar. Je opmerking over Platje klopt ook al wil ik daar wel bij opmerken dat Platje heeft in de eredivisie bij een degradatiekandidaat (dat is Ado normaal gesproken toch) 21 goals gemaakt. Bulykin heeft dus de kwaliteiten om doelpunten te maken. Zeker als hij goede voorzetten krijgt, want in dat jaar bij Ado het geval was met Wesley Verhoek en Kubik op de flanken.

Bulykin is over zijn top heen, daar ben ik het mee eens. Maar ondanks dat er bij Ajax aan het einde van de wedstrijd meer ruimte komt, scoort hij nog steeds behoorlijk. Ook op belangrijke momenten zoals zijn goal tegen PSV. En zo heeft hij meer belangrijke goals gemaakt dacht ik. En de problemen bij Ajax met de Boer, tsja.. daar kan ik niet echt over oordelen. We zullen nooit precies weten wat er gebeurt is. Ondanks het feit dat de Boer het bij Ajax met twee kampioenschappen uitstekend gedaan heeft, vind ik dat hij ook nog het een en ander te leren heeft. El Hamdaoui wordt uit de selectie verwijderd en de kritiek op de instelling van Bulykin kwam vooral nadat het seizoen was afgelopen en Bulykin al weg was. Daarnaast heeft Bulykin in mijn ogen nooit een eerlijke kans gekregen voor de spitspositie. Hij heeft weinig keren in de basis mogen beginnen en vaak scoorde hij wel als hij langere tijd in het veld stond.

Zijn salaris is inderdaad een groot vraagteken, want Feyenoord gaat hem nooit een miljoen per jaar geven. Als hij wil zakken met zijn eisen is het misschien mogelijk. Ik geef ook alleen aan dat ik het een zeer goede optie vind en dat er naar gekeken zou moeten worden of het haalbaar is voor Feyenoord.

Normaal gesproken zou ik ook zeggen dat er alleen een spits moet komen als hij een onbetwiste nummer 9 is, maar vergeet niet dat we misschien CL gaan spelen en anders EL. Daarvoor heb je veel spelers nodig en als je dan alleen Fernandez hebt. Die kan geen 40 wedstrijden spelen en Achahbar is nog te licht. Bulykin en Fernandez kunnen dan samen de spitspositie op zich nemen. Bovendien kan je dan nog kijken tegen wie je speelt en kiezen voor de snelheid van Fernandez of de kracht van Bulykin. Daarnaast heb je als Fernandez speelt dan ook gelijk een breekijzer om erbij te gooien als het een keer niet zo lekker loopt. Kortom, er moet gekeken worden of het haalbaar is, maar als zijn eisen te gortig zijn, dan is het jammer en moeten we verder zoeken. Maar in mijn ogen is dit een goede optie om nog een jaar te overbruggen en wie weet hoe ver Achahbar dan is.
Je hebt in ieder geval een goed onderbouwde mening en ik deel ook veel van je op en aanmerkingen. We hebben inderdaad meer opties nodig op nr 9. Achahbar en Te Vrede mag je niet teveel van verwachten. Fernandez bleek goed genoeg om het in te vullen. Verder kunnen Immers, Schaken en Cissé die positie incidenteel invullen, maar das ook niet alles.

En het klopt wat je zegt, Bulykin is zeker geen speler die alleen maar onbelangrijke goals maakt. Veel openingsgoals en gelijkmakers. Maar toch, de twijfels blijven. Over: zijn leeftijd, zijn niveau, zijn instelling, zijn fysieke gesteldheid, waarom hij het niet gered heeft bij Ajax en Anderlecht, zijn salaris. Tsja, ik ben niet van hem overtuigd. En Van Geel en Koeman blijkbaar evenmin.
salemi
 salemi - woensdag 11 juli 2012 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juli 2012 - 15:09 schreef Sensi het volgende:

[..]

Whaha nee daar ben ik veel te lui voor. T, schele dakduif! :P Dat was niet Senseo maar salami!
Salemi is het eigenlijk, maar maak niet uit, grinnik
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 11 juli 2012 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2012 - 23:04 schreef salemi het volgende:

[..]

Salemi is het eigenlijk, maar maak niet uit, grinnik
hehehehe, Sensi is dus de schele dakduif!
Sensi
 Sensi - donderdag 12 juli 2012 - 09:43   quote  deeplink  
Nope ik noemde mezelf ook Senseo hehe.. Zo noemde Bos mij geloof ik een tijdje terug. Dus ik dacht ach ja maak ik er maar salami van ook. Pff stomme droge stonede humor ^^
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 12 juli 2012 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2012 - 20:32 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Je hebt in ieder geval een goed onderbouwde mening en ik deel ook veel van je op en aanmerkingen. We hebben inderdaad meer opties nodig op nr 9. Achahbar en Te Vrede mag je niet teveel van verwachten. Fernandez bleek goed genoeg om het in te vullen. Verder kunnen Immers, Schaken en Cissé die positie incidenteel invullen, maar das ook niet alles.

En het klopt wat je zegt, Bulykin is zeker geen speler die alleen maar onbelangrijke goals maakt. Veel openingsgoals en gelijkmakers. Maar toch, de twijfels blijven. Over: zijn leeftijd, zijn niveau, zijn instelling, zijn fysieke gesteldheid, waarom hij het niet gered heeft bij Ajax en Anderlecht, zijn salaris. Tsja, ik ben niet van hem overtuigd. En Van Geel en Koeman blijkbaar evenmin.
We zijn het er in elk geval over eens dat er nog een spits bij moet komen. Al deed Fernandez het afgelopen seizoen het inderdaad goed, dus mocht er geen spits meer komen, moeten we ons daar maar aan vasthouden, samen met Immers, Schaken en Cissé zoals je al aangeeft.

Wat betreft Bulykin heb ik aangegeven waarom ik vind dat er naar gekeken moet worden of het haalbaar is. Tuurlijk is een jonge speler die nog kan groeien en meer waard kan worden beter, maar ik denk dat dat momenteel niet haalbaar is. Zulke spelers kosten nu eenmaal geld en daar hebben we maar weinig van. Ik geef je ook gelijk wat betreft je twijfels, maar mocht het financieel haalbaar zijn, dat wil dus ook zeggen dat Bulykin zal moeten interen op zijn salaris, vind ik het de beste optie. En als van Geel en Koeman niet overtuigd zijn en het met een andere nieuwe spits willen doen of met de huidige selectie, dan zal dat ongetwijfeld de beste keuze zijn. Van Geel heeft uitstekend werk geleverd, evenals Koeman, en ik heb dan ook het volste vertrouwen in die twee. Wat er ook gebeurt, ik blijf achter Feyenoord staan en met deze twee mannen aan het roer vertrouw ik er volledig op dat we een mooi seizoen tegemoet gaan. Hopelijk met een nieuwe spits, Bulykin of een ander, maar anders gewoon met de huidige selectie. En als de inzet van afgelopen seizoen er dit jaar weer is komt het beslist goed.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 12 juli 2012 - 11:37   quote  deeplink  
Overigens, volgens dit bericht wil Guidetti liever niet terugkeren bij City. Er staat wel gelijk weer bij dat de kans op een terugkeer niet groot is, maar als hij bij City zou blijven zou de kans nul zijn. We houden een beetje hoop...
http://www.soccernews.nl/news/161716/Spits_Guidetti_wil_liever_niet_terugkeren_bij_Manchester_City
tomson
 tomson - donderdag 12 juli 2012 - 11:44   quote  deeplink  
Weer die toneelspeler de Fanti he.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 12 juli 2012 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juli 2012 - 11:35 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

We zijn het er in elk geval over eens dat er nog een spits bij moet komen. Al deed Fernandez het afgelopen seizoen het inderdaad goed, dus mocht er geen spits meer komen, moeten we ons daar maar aan vasthouden, samen met Immers, Schaken en Cissé zoals je al aangeeft.

Wat betreft Bulykin heb ik aangegeven waarom ik vind dat er naar gekeken moet worden of het haalbaar is. Tuurlijk is een jonge speler die nog kan groeien en meer waard kan worden beter, maar ik denk dat dat momenteel niet haalbaar is. Zulke spelers kosten nu eenmaal geld en daar hebben we maar weinig van. Ik geef je ook gelijk wat betreft je twijfels, maar mocht het financieel haalbaar zijn, dat wil dus ook zeggen dat Bulykin zal moeten interen op zijn salaris, vind ik het de beste optie. En als van Geel en Koeman niet overtuigd zijn en het met een andere nieuwe spits willen doen of met de huidige selectie, dan zal dat ongetwijfeld de beste keuze zijn. Van Geel heeft uitstekend werk geleverd, evenals Koeman, en ik heb dan ook het volste vertrouwen in die twee. Wat er ook gebeurt, ik blijf achter Feyenoord staan en met deze twee mannen aan het roer vertrouw ik er volledig op dat we een mooi seizoen tegemoet gaan. Hopelijk met een nieuwe spits, Bulykin of een ander, maar anders gewoon met de huidige selectie. En als de inzet van afgelopen seizoen er dit jaar weer is komt het beslist goed.
+1
rich Arnhem
 rich Arnhem - vrijdag 13 juli 2012 - 07:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juli 2012 - 11:44 schreef tomson het volgende:
Weer die toneelspeler de Fanti he.
afkorting van fantasie blijkbaar!
legrande
 legrande - vrijdag 13 juli 2012 - 09:03   quote  deeplink  
Bleek toch weer gisteren en de kranten staan er ook vol mee. Met deze spitsen redden wij het niet. Misschien moeten we maar weer eens een mijoen ophalen om Guidetti over de streep te halen nog een jaar hier op huurbasis te spelen. Kopen is helemaal niet haalbaar maar wat ik al eerder zei goed spits erbij is zo belangrijk. Desnoods Vlaar voor rond de 7 verkopen en die 7 investeren in een spits.
legrande
 legrande - zondag 15 juli 2012 - 13:48   quote  deeplink  
Nu toch weer blijkt dat scoren heel moeilijk wordt moet er toch echt een scorende spits bij. Wie zijn er vrij? Wie zou in ons team goed passen en is betaalbaar. Weet iemand een spits die haalbaar is? het mooiste zou natuurlijk zijn dat Guidetti nog 5 weken niet kan trainen en dat niemand het aandurft hem te nemen en dat hij zo nog een jaar kan worden uitgeleend. Zou die Omar of hoe heet die die deze week komt een aanvulling voor hhet spitsp[robleem kunnen zijn. Ik zou toch ook die emmerton van Heracles graag hier zien. Is dat een aanvulling of te duur? Wie heeft een goede suggestie.
piet de paler
 piet de paler - zondag 15 juli 2012 - 14:21   quote  deeplink  
scoren is voor elke ploeg moeilijk,wie is er volgens jou dan in Nederland een topspits ?
volgens mij komt er in de competitie geen echte topper naar boven
R'dam-ech wel
 R'dam-ech wel - zondag 15 juli 2012 - 14:45   quote  deeplink  
Metro
antiajaxcied
 antiajaxcied - zondag 15 juli 2012 - 15:44   quote  deeplink  
Feyenoord heeft de laatse 2 Wedstrijden van het afgelopen seizoen ook zonder echte spits gespeeld, Schaken stond toen in de spits en de pakte goed uit. 4-1 tegen Heracles en 2-3 tegen Heerenveen toch 7 goals in 2 wedstrijden
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - zondag 15 juli 2012 - 19:04   quote  deeplink  
Elvis manu!!
van geil
 van geil - dinsdag 17 juli 2012 - 14:23   quote  deeplink  
bulykin
Omekees
 Omekees - dinsdag 17 juli 2012 - 14:36   quote  deeplink  
Malki
Omekees
 Omekees - dinsdag 17 juli 2012 - 14:36   quote  deeplink  
We kunnen weer namen gaan roepen
bode
 bode - dinsdag 17 juli 2012 - 14:36   quote  deeplink  
Volgens de Media in het Oosten en zijn zaak waarnemer van Castaignos
zijn ze bijna rond met Fc. Twente want M Gladbach is ook bijna rond met Luuk de Jong
dus die komt misschien weer in de kuip dit seizoen. Het is voor Feyenoord wel jammer
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 17 juli 2012 - 15:07   quote  deeplink  
Misschien kunnen we Matavs wel huren van Pisvee? Bakkal was daar uitgerangeerd en kwam nog even een jaartje bij ons ballen. Heeft ons geen windeieren gelegd. Matavs deed het bij Groningen toch heel behoorlijk. Jammer is wel dat hij ook een counterspits is en dat wij juist een targetman nodig hebben... (niet alleen maar counterspitsen; Achahbar daargelaten)
TnT the DJ
 TnT the DJ - dinsdag 17 juli 2012 - 23:49   quote  deeplink  
Malki is een pure hype. Die jongen is oud en heeft in zijn hele carrière maar 2 goede seizoenen gespeeld. Toevalligerwijs twee seizoenen onder van Veldhoven. Bvendien vraagt Roda nu uiteraard de hoofdprijs. Lijkt me geen goede optie.

Armenteros zou een goede voor Feyenoord zijn. Die moet voor max. 2 miljoen toch op te halen zijn lijkt mij? Jong, sterk, doelgericht, kopsterk en atletisch. Kortom, in potentie beter dan bijvoorbeeld Bas Dost.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 18 juli 2012 - 06:43   quote  deeplink  
Castaignos is een jood ole ole
een duitse jood ole ole
infamous psv
 infamous psv - woensdag 18 juli 2012 - 08:56   quote  deeplink  
Is Douglas van Heracles geen optie..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 18 juli 2012 - 10:14   quote  deeplink  
Everton wel.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 18 juli 2012 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 juli 2012 - 23:49 schreef TnT the DJ het volgende:
Malki is een pure hype. Die jongen is oud en heeft in zijn hele carrière maar 2 goede seizoenen gespeeld. Toevalligerwijs twee seizoenen onder van Veldhoven. Bvendien vraagt Roda nu uiteraard de hoofdprijs. Lijkt me geen goede optie.

Armenteros zou een goede voor Feyenoord zijn. Die moet voor max. 2 miljoen toch op te halen zijn lijkt mij? Jong, sterk, doelgericht, kopsterk en atletisch. Kortom, in potentie beter dan bijvoorbeeld Bas Dost.
Scoort te weinig!
En wat vinden jullie dan van De Leeuw van De Graafschap? Hij werd een tijdje geleden al genoemd bij Feyenoord, toen hij voor noppes bij Veendam op te halen was en wij helemaal niets te spenderen hadden. Zo'n slechte speler is dat nou ook weer niet hè... En ongetwijfeld betaalbaar? Of is hij al verkocht door De Graafschap?
Dirk1
 Dirk1 - woensdag 18 juli 2012 - 12:24   quote  deeplink  
tjonge,tjonge,tjonge!!! ga terug naar het klooster,als je het een beetje volgt weetje dat deze jongen naar fc groningen is.
infamous psv
 infamous psv - woensdag 18 juli 2012 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2012 - 10:14 schreef Leon FR1908 het volgende:
Everton wel.
die bedoelde ik
Omekees
 Omekees - woensdag 18 juli 2012 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2012 - 08:56 schreef infamous psv het volgende:
Is Douglas van Heracles geen optie..
Voor Psv misschien?!?!?
infamous psv
 infamous psv - woensdag 18 juli 2012 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2012 - 12:33 schreef Omekees het volgende:

[..]

Voor Psv misschien?!?!?
Bedoelde Everton...
die moet overigens 750.000 euro kosten..
is koopje vergeleken met de prijzen van tegenwoordig..
wilde graag nr PSV mr dat vond Rutten niet nodig
legrande
 legrande - woensdag 18 juli 2012 - 14:02   quote  deeplink  
Alles ok maar niet zo'n kwijlebabbel als bulykin
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 18 juli 2012 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2012 - 12:24 schreef Dirk1 het volgende:
tjonge,tjonge,tjonge!!! ga terug naar het klooster,als je het een beetje volgt weetje dat deze jongen naar fc groningen is.
sorry, je hebt gelijk. Was ik even vergeten... ik twijfelde wel of hij er nog zat, maar het klopt, hij is al weg...
piet de paler
 piet de paler - woensdag 18 juli 2012 - 14:48   quote  deeplink  
Effe logisch denken we zoeken een spits die er 30 inschopt ?
maar Immers 10/Fernandes 10/Acahbar 10 maakt toch ook 30
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 18 juli 2012 - 15:11   quote  deeplink  
Ja, maar die 10 p.p. halen ze niet als ze samen op slechts 34 wedstrijden zullen komen.... dat zou naief zijn...
piet de paler
 piet de paler - woensdag 18 juli 2012 - 16:14   quote  deeplink  
Een verrassing dat een van onze spitsen toch een toppertje is sluit ik niet uit.
Hoe vaak komt het voor dat een spits aan de lopende band gaat scoren ?
Vlemminx en nog meer van die mannen ik blijf hopen dat dit ons ook een keer gebeurd.
bode
 bode - woensdag 18 juli 2012 - 16:53   quote  deeplink  
Ik mis de reactie's van onze Renatobos, ben je soms op vakantie
GarField
 GarField - woensdag 18 juli 2012 - 16:58   quote  deeplink  
Soms hebben ze ook gewoon het vertrouwen nodig en vallen de doelpunten vanzelf.
Ook de aangevers zijn daarin belangrijk ... kijk naar narsingh - dost ....
Ben benieuwd hoe zij het doen bij de andere teams ....
van geil
 van geil - woensdag 18 juli 2012 - 17:06   quote  deeplink  
hij komt!!!
legrande
 legrande - woensdag 18 juli 2012 - 18:11   quote  deeplink  
everton ok dat is goed
Alexmem
 Alexmem - woensdag 18 juli 2012 - 22:05   quote  deeplink  
Ik lees her en der dat Fernandez het vorig jaar goed deed als spits. Eerlijk gezegd herinner ik me vooral veel wedstrijden waar hij vanaf links best aardig speelde. Maar centraal? Alleen PSV schiet me te binnen en toen had hij eigenlijk voordat hij scoorde al van het veld gemoeten. Help me - graag! - even herinneren welke andere wedstrijden hij goed was centraal?

Edit: eerste wedstrijd tegen Ajax 1 helft ook goed.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 juli 2012 door Alexmem --
Rick Feyenoord fan
 Rick Feyenoord fan - woensdag 18 juli 2012 - 23:19   quote  deeplink  
Dan zou ik royston Drenthe erbij willen hebben en Cecilio Lópes van fc Dordrecht die deed het daar erg goed en anders guidettie proberen
legrande
 legrande - donderdag 19 juli 2012 - 10:41   quote  deeplink  
Gelijk heb je Rick hahaha
fey12
 fey12 - donderdag 19 juli 2012 - 11:05   quote  deeplink  
Is trouwens Alfonso Alves niks voor de spits? Speelt volgens mij ergens bij een verloren club en scoort nog steeds veel. Hij is pas 31, kan nog wel 3 jaar mee
infamous psv
 infamous psv - donderdag 19 juli 2012 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juli 2012 - 11:05 schreef fey12 het volgende:
Is trouwens Alfonso Alves niks voor de spits? Speelt volgens mij ergens bij een verloren club en scoort nog steeds veel. Hij is pas 31, kan nog wel 3 jaar mee
Je club heeft ambitie..
Dat is Alves jaren geleden al verloren..
ar
 ar - donderdag 19 juli 2012 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juli 2012 - 11:57 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Je club heeft ambitie..
Dat is Alves jaren geleden al verloren..
Goede uitspraak FEYENOORDER.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 19 juli 2012 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juli 2012 - 18:32 schreef ar het volgende:

[..]

Goede uitspraak FEYENOORDER.
D een feyenoorder heb ik wat gemist..d:-))
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 19 juli 2012 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2012 - 17:06 schreef van geil het volgende:
hij komt!!!
Dat klinkt bekend uit jouw mond..d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 19 juli 2012 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2012 - 16:53 schreef bode het volgende:
Ik mis de reactie's van onze Renatobos, ben je soms op vakantie
Hey vriend bode, ben er weer hoor, had ff opstartproblemen maar das opgelost..

GUIDETTI word onze spits heb ik uit onbetrouwbare bron begrepen..
ar
 ar - donderdag 19 juli 2012 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juli 2012 - 18:35 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

D een feyenoorder heb ik wat gemist..d:-))
Hij is gewoon een feyenoorder joh.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Spits!!!!!!!!!!!!









0.0072400