|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Transfer Vertonghen definitief (Officiële Ajax Clubsite)
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Transfer Vertonghen definitief
Ajax en Tottenham Hotspur hebben overeenstemming bereikt over de transfer van Jan Vertonghen. Ook bereikte Ajax overeenstemming met de speler over de ontbinding van zijn contract, dat nog liep tot en met 30 juni 2013. Met de overgang is een totaalbedrag gemoeid van maximaal 12 miljoen euro. Vertonghen werd op 24 april 1987 geboren in Sint-Niklaas, België. De aanvoerder van Ajax maakte zijn debuut in Amsterdam op 23 augustus 2006 in de wedstrijd Ajax Kopenhagen (0-2). De Belgische international speelde in totaal 220 officiële wedstrijden voor Ajax waarin hij 28 doelpunten maakte.
Vertonghen won in 2010 de KNVB Beker met Ajax. Hij werd in Amsterdamse dienst twee keer landskampioen (2011 en 2012). |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: eens,
boudewijn jij kan gewoon de topic titel even veranderen dan hoef je ook geen nieuw topic te maken....-.-' |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ik gun het jan wel overigens!
JANTJE///HELD |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
de man die het volgend jaar gaat doen:
hals is beetje mislukt...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 juli 2012 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Na lang getouwtrek kon Jan Vertonghen eindelijk zijn transfer naar Tottenham Hotspur verwezenlijkt zien worden. De verdediger van Ajax gaat wel het één en ander missen in Amsterdam, waaronder zijn trainer Frank de Boer.
"Dat hij op dezelfde positie heeft gespeeld als ik, was natuurlijk super. Al heeft hij me verdedigend niet eens zozeer veel geleerd. Zijn accenten lagen op het meevoetballen, de opbouw en het mentale gedeelte", zegt de Belg in de Telegraaf.
"Hij vond dat ik veel meer van mezelf moest eisen, dat ik de treurmomentjes moest weglaten, meer moest coachen en in het veld anderen moest helpen", gaat de vertrekkende speler verder. "Daardoor heb ik de laatste stap gezet en vond iedereen uiteindelijk dat ik klaar was voor de volgende move in mijn carrière. Zelfs de trainersstaf zei: Jan, je moet gaan. Dat vond ik mooi."
De Belgisch international hoopt wel op mooi afscheid van de landskampioen. "Normaal sta je met 22 man op het veld. Dit zou een machtig mooi moment voor mezelf zijn met de supporters. Daar kijk ik naar uit." |
|
|
|
|
The Dude :)
|
|
|
Blehhh, zo is het toch wel heel definitief :(
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 juli 2012 door The Dude :) -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|