BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio naar oranje?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 09 juli 2012 - 10:17   quote  deeplink  
Kan die wat leren dan van herr van Gaal?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 09 juli 2012 - 10:28   quote  deeplink  
Jazeker! Kein Geloel, fussballen!

edit: m.a.w.: van Gaal leert van Gio.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 juli 2012 door FR-Henk --
Tjabba
 Tjabba - maandag 09 juli 2012 - 10:37   quote  deeplink  
Alleen arrogantie , voor de rest kan Gio meer leren van Koeman.
Jan Tol
 Jan Tol - maandag 09 juli 2012 - 10:47   quote  deeplink  
Niet doen Gio, het is nog altijd een 020-kliek (zoals Hilversum, bijvoorbeeld) !
Stylzz
 Stylzz - maandag 09 juli 2012 - 10:50   quote  deeplink  
Duo baan, is goed voor zijn ontwikkeling, wat voor arrogante kwast van Gaal ook mag zijn.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 09 juli 2012 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juli 2012 - 10:50 schreef Stylzz het volgende:
Duo baan, is goed voor zijn ontwikkeling, wat voor arrogante kwast van Gaal ook mag zijn.
ben ik helemaal mee eens
kuipje
 kuipje - maandag 09 juli 2012 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juli 2012 - 10:47 schreef Jan Tol het volgende:
Niet doen Gio, het is nog altijd een 020-kliek (zoals Hilversum, bijvoorbeeld) !
Juist beter om er daarom een rotterdammer bij te hebben.

quote:
Op maandag 09 juli 2012 - 10:37 schreef Tjabba het volgende:
Alleen arrogantie , voor de rest kan Gio meer leren van Koeman.
Hij leert meer van twee dan van een coach.. Zal namelijk sowieso een dubbelfunctie worden.. lijkt mij eigenlijk wel een bon plan
Tjabba
 Tjabba - maandag 09 juli 2012 - 11:14   quote  deeplink  
Ik denk dat ze Gio erbij willen hebben omdat von gahl niet meer in De Kuip durft te komen?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 09 juli 2012 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juli 2012 - 10:50 schreef Stylzz het volgende:
Duo baan, is goed voor zijn ontwikkeling, wat voor arrogante kwast van Gaal ook mag zijn.
Outside look: leert Gio vooral ook hoe het NIET moet. van Gaal en weerwoord is contradictie.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 09 juli 2012 - 11:30   quote  deeplink  
Mocht hij daadwerkelijk gevraagd worden, vooral doen.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 09 juli 2012 - 12:05   quote  deeplink  
En na Koeman: JP trainer bij Feyenoord, na JP gelouterde Gio.

En Feyenoord leeft nog lang en gelukkiger.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 09 juli 2012 - 12:22   quote  deeplink  
Idd. Is alleen maar goed voor hem jo.
Gewoon combineren. Kan makkelijk als assistent.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 09 juli 2012 - 12:23   quote  deeplink  
En hij kan van Gaal gek maken om De vrij Clasie Vlaar te slecteren voor Nl elftal.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 09 juli 2012 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juli 2012 - 11:14 schreef Tjabba het volgende:
Ik denk dat ze Gio erbij willen hebben omdat von gahl niet meer in De Kuip durft te komen?
Wat een onzin
Tjabba
 Tjabba - maandag 09 juli 2012 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juli 2012 - 13:00 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Wat een onzin
Volgens mij was het al eerder bekend bij de knjb dat von gahl zou komen .
Vandaar nog maar 1 wedstrijd in De Kuip voor het nederlands elftal.
MMM
 MMM - maandag 09 juli 2012 - 13:30   quote  deeplink  
Doet het niet.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 09 juli 2012 - 13:38   quote  deeplink  
Gio niet naar Oranje.

Bron: voetbalzone.nl:

Update 9 juli 13:15 uur - Feyenoord en Van Bronckhorst zeggen Oranje af
Volgens RTV Rijnmond zal Giovanni van Bronckhorst niet aan de slag gaan bij Oranje als assistent van bondscoach Louis van Gaal. In de ochtend meldde het Algemeen Dagblad dat de oud-international een kandidaat was, maar toen al werden vraagtekens gezet bij de haalbaarheid. Inmiddels zouden zowel Feyenoord als Van Bronckhorst zelf aangegeven hebben dat Gio het niet gaat doen. Via een woordvoerder van Feyenoord laat Van Bronckhorst wel weten 'bijzonder blij en vereerd' te zijn met de interesse van de KNVB om hem toe te voegen aan de nieuw te vormen trainingsstaf van Oranje.
JanM
 JanM - maandag 09 juli 2012 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juli 2012 - 13:38 schreef FR-Henk het volgende:
Gio niet naar Oranje.

Bron: voetbalzone.nl:

Update 9 juli 13:15 uur - Feyenoord en Van Bronckhorst zeggen Oranje af
Volgens RTV Rijnmond zal Giovanni van Bronckhorst niet aan de slag gaan bij Oranje als assistent van bondscoach Louis van Gaal. In de ochtend meldde het Algemeen Dagblad dat de oud-international een kandidaat was, maar toen al werden vraagtekens gezet bij de haalbaarheid. Inmiddels zouden zowel Feyenoord als Van Bronckhorst zelf aangegeven hebben dat Gio het niet gaat doen. Via een woordvoerder van Feyenoord laat Van Bronckhorst wel weten 'bijzonder blij en vereerd' te zijn met de interesse van de KNVB om hem toe te voegen aan de nieuw te vormen trainingsstaf van Oranje.
Denk dat het goed is dat hij zich 100% op Feyenoord richt en daarnaast zijn tranersdiploma haalt!
EdjeNL
 EdjeNL - maandag 09 juli 2012 - 15:54   quote  deeplink  
Giovanni van Bronckhorst wordt met ingang van dit seizoen verantwoordelijk voor Jong Feyenoord/Excelsior. De voormalige verdediger gaat het gedeelde beloftenelftal van Feyenoord en Excelsior leiden, samen met André Hoekstra die tot en met afgelopen seizoen coach was van het team. Van Bronckhorst blijft daarnaast gewoon als assistent-trainer werkzaam bij de eerste selectie van Feyenoord.

Dit is voor Giovanni weer een nieuwe stap in zijn ontwikkeling als trainer, vertelt technisch directeur Martin van Geel. Doordat hij de leiding krijgt over het beloftenelftal kan hij weer nieuwe ervaringen opdoen, die hem kunnen helpen om de volgende stappen in zijn trainerscarrière te maken.

Voor Van Bronckhorst breekt er een druk seizoen aan, omdat hij naast zijn werkzaamheden bij Feyenoord ook deelneemt aan de cursus Coach Betaald Voetbal. Druk, maar ook heel leuk, reageert Van Bronckhorst. Ik denk dat het goed is om te ervaren hoe het is om een eigen elftal te leiden. Dit is een volgende stap in mijn ontwikkeling als trainer. Bovendien kan ik op deze manier goed de spelers van de selectie volgen als die in de beloften meespelen.

In verband met zijn werkzaamheden voor Feyenoord heeft Van Bronckhorst de KNVB laten weten dat hij niet ingaat op het verzoek om assistent-bondscoach te worden. Ik was vereerd met het verzoek, maar op dit moment past die functie niet in mijn werkzaamheden, zegt hij. Wel is het zo dat ik de ambitie heb om mogelijk in de toekomst als assistent bij het nationale elftal aan de slag te gaan.

Jong Feyenoord/Excelsior heeft met ingang van dit seizoen niet alleen een nieuwe coach, maar ook een nieuwe teammanager. Joop van Daele, die deze functie de afgelopen jaren bekleedde, treedt op eigen verzoek terug. Lex Stofkooper is zijn opvolger als teammanager van de beloften.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio naar oranje?









0.0058660