BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Veranderende meningen en bijstellingen van meningen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 10 juli 2012 - 22:26   quote  deeplink  
Ja ook mijn mening veranderd wel eens.
Maar ik hou nog steeds in de gaten wat de club financieel aankan.
Verleden seizoen riepen we "ik hoop maar dat immers naar Feyenoord komt en ja die Goossens ook.En wat te zeggen van Daryl Janmaat.dan moet iedereen zijn best gaan doen
En wat zien we nu Leerdam/Cabral gaan dwarsliggen durven dus de confrontatie niet aan ,en te vechten voor hun plaats ?
Mijn mening over Vlaar is (nog) steeds niet positief maar tekent wel bij.
Hoe hebben we op de banken gestaan voor Cabral en nu ???
Hij was geen schim meer,maar tekent niet bij ?
Laat de competitie maar gauw beginnen en iedere speler die niet wil bijtekenen of denkt dat hij heeeeel erg goed is maar weggaan bij onze club Feyenoord is en blijft groter dan die passanten
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 11 juli 2012 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juli 2012 - 22:26 schreef piet de paler het volgende:
Ja ook mijn mening veranderd wel eens.
Maar ik hou nog steeds in de gaten wat de club financieel aankan.
Verleden seizoen riepen we "ik hoop maar dat immers naar Feyenoord komt en ja die Goossens ook.En wat te zeggen van Daryl Janmaat.dan moet iedereen zijn best gaan doen
En wat zien we nu Leerdam/Cabral gaan dwarsliggen durven dus de confrontatie niet aan ,en te vechten voor hun plaats ?
Mijn mening over Vlaar is (nog) steeds niet positief maar tekent wel bij.
Hoe hebben we op de banken gestaan voor Cabral en nu ???
Hij was geen schim meer,maar tekent niet bij ?
Laat de competitie maar gauw beginnen en iedere speler die niet wil bijtekenen of denkt dat hij heeeeel erg goed is maar weggaan bij onze club Feyenoord is en blijft groter dan die passanten
Mooi stukkie Piet, ook ik heb spelers waar ik me absoluut aan ergert. Zal altijd zo blijven en ben ik iemand die zijn mening niet snel veranderd. En Feyenoord blijft inderdaad altijd groter dan die passanten. Waar anderen wel zullen juichen voor spelers die hen niet aan staan zal ik dat nooit doen! Mooie voorbeelden voor mij waren: Ostlund,
Lurling, Bahia, Bruins, van Daele, Rzaza, Green en zoals bij de huidige selectie ik nooit zal juichen voor spelers als: Mulder en Cabral. En al vind ik Leerdam een bruikbare multi functionele speler , zoals hij zich nu opstel heb ik momemteel ook geen hoge pet op van deze speler.
craven
 craven - woensdag 11 juli 2012 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2012 - 08:54 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Mooi stukkie Piet, ook ik heb spelers waar ik me absoluut aan ergert. Zal altijd zo blijven en ben ik iemand die zijn mening niet snel veranderd. En Feyenoord blijft inderdaad altijd groter dan die passanten. Waar anderen wel zullen juichen voor spelers die hen niet aan staan zal ik dat nooit doen! Mooie voorbeelden voor mij waren: Ostlund,
Lurling, Bahia, Bruins, van Daele, Rzaza, Green en zoals bij de huidige selectie ik nooit zal juichen voor spelers als: Mulder en Cabral. En al vind ik Leerdam een bruikbare multi functionele speler , zoals hij zich nu opstel heb ik momemteel ook geen hoge pet op van deze speler.
Waarom zal je nooit juichen voor Mulder? je mag het een mindere(of slechte) keeper vinden maar nergens laat deze jongen zich negatief uit over feyenoord of gedraagd hij zich als een blaag. Dus als hij goed keept, waarom niet?? Heeft deze jongen je persoonlijk iets aangedaan of zo?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 11 juli 2012 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2012 - 10:23 schreef craven het volgende:

[..]

Waarom zal je nooit juichen voor Mulder? je mag het een mindere(of slechte) keeper vinden maar nergens laat deze jongen zich negatief uit over feyenoord of gedraagd hij zich als een blaag. Dus als hij goed keept, waarom niet?? Heeft deze jongen je persoonlijk iets aangedaan of zo?
Heel simpel,lijdensweg is lul..
Kan hij verders ook niks aan doen...
craven
 craven - woensdag 11 juli 2012 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2012 - 10:31 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Heel simpel,lijdensweg is lul..
Kan hij verders ook niks aan doen...
ja dat is een redelijke verklaring
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 11 juli 2012 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2012 - 10:23 schreef craven het volgende:

[..]

Waarom zal je nooit juichen voor Mulder? je mag het een mindere(of slechte) keeper vinden maar nergens laat deze jongen zich negatief uit over feyenoord of gedraagd hij zich als een blaag. Dus als hij goed keept, waarom niet?? Heeft deze jongen je persoonlijk iets aangedaan of zo?
Dat ga ik niet nog een keer uitleggen! Moet je mijn eerdere reacties over Erwin Mulder terug halen dan weet je precies hoe het zit.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 11 juli 2012 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2012 - 10:38 schreef craven het volgende:

[..]

ja dat is een redelijke verklaring
Voor jullie: de simpele zieltjes wel ja
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 11 juli 2012 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2012 - 10:47 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Voor jullie: de simpele zieltjes wel ja
Ik krijg toch sterk de i.druk dat jij de persoon bent met de bekrompe geest..
finsend
 finsend - woensdag 11 juli 2012 - 13:22   quote  deeplink  
Mede hierom wordt er op mentaliteit/inzet gescout: vormerm immers janmaat, singh (denk ik) allemaal werkers!
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 11 juli 2012 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2012 - 10:46 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat ga ik niet nog een keer uitleggen! Moet je mijn eerdere reacties over Erwin Mulder terug halen dan weet je precies hoe het zit.
al zou ik al je reacties over Mulder hieronder op een rij plakken dan nog is het niet duidelijk. Je bent vooringenomen wat Mulder betreft, inhoudelijke argumenten had en heb je niet.
erik
 erik - woensdag 11 juli 2012 - 13:56   quote  deeplink  
Als Cabral denkt dat hij vorig jaar het verschil heeft gemaakt en daarom een heel goed contract wil hebben kan die het toch gewoon lekker helemaal gaan maken bij nec ofzo?
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 11 juli 2012 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2012 - 13:53 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

al zou ik al je reacties over Mulder hieronder op een rij plakken dan nog is het niet duidelijk. Je bent vooringenomen wat Mulder betreft, inhoudelijke argumenten had en heb je niet.
Ik mijn argumenten vanaf dag 1 dat ik Erwin Mulder heb zien keepen duidelijk gemaakt!
Dat jij daar moeite mee heb, so what? Ik heb toen mijn mening over hem gevormd en dat is het ....... Niks meer en niks minder!
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 11 juli 2012 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2012 - 13:06 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik krijg toch sterk de i.druk dat jij de persoon bent met de bekrompe geest..
So what! Denk wat je wil. Doe ik ook over de meeste hier op dit forum
tomson
 tomson - woensdag 11 juli 2012 - 15:48   quote  deeplink  
Zijn er ook nog topics waar jij geen ruzie hebt lijdensweg?
craven
 craven - woensdag 11 juli 2012 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2012 - 10:46 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat ga ik niet nog een keer uitleggen! Moet je mijn eerdere reacties over Erwin Mulder terug halen dan weet je precies hoe het zit.
Ben der gek, ik ga jou lulkoek weer opduikelen.
craven
 craven - woensdag 11 juli 2012 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2012 - 10:47 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Voor jullie: de simpele zieltjes wel ja
hahahaha we kunnen niet allemaal eigenaar zijn van meedere bedrijven en nog de tijd hebben om op het forum te komen.
Je bent een fantast net als bram
craven
 craven - woensdag 11 juli 2012 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2012 - 13:53 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

al zou ik al je reacties over Mulder hieronder op een rij plakken dan nog is het niet duidelijk. Je bent vooringenomen wat Mulder betreft, inhoudelijke argumenten had en heb je niet.
idd
craven
 craven - woensdag 11 juli 2012 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2012 - 15:24 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

So what! Denk wat je wil. Doe ik ook over de meeste hier op dit forum
Vandaar ook je bekrompen gedachtengang
craven
 craven - woensdag 11 juli 2012 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2012 - 15:23 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik mijn argumenten vanaf dag 1 dat ik Erwin Mulder heb zien keepen duidelijk gemaakt!
Dat jij daar moeite mee heb, so what? Ik heb toen mijn mening over hem gevormd en dat is het ....... Niks meer en niks minder!
Dus als hij goed presteert, dn ga jij niet voor hem klappen/juichen??
Rare instelling heb jij..Dan is het dus persoonlijk en niet gebaseerd op prestaties
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 11 juli 2012 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2012 - 16:08 schreef craven het volgende:

[..]

Dus als hij goed presteert, dn ga jij niet voor hem klappen/juichen??
Rare instelling heb jij..Dan is het dus persoonlijk en niet gebaseerd op prestaties
En dat zegt heel veel over de " supporter "? Lijdensweg!
Sebbe
 Sebbe - woensdag 11 juli 2012 - 18:10   quote  deeplink  
Als ik ergens respect voor heb is het wel voor Mulder. nr 1 niet willen hebben omdat je jezelf daar nog niet goed genoeg voor vind en dat je het daarom nog niet verdiend hebt om dat nummer te dragen getuigd in mijn ogen van een goed zelfbeeld. Kan je misschien nog wat van leren.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 11 juli 2012 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2012 - 16:08 schreef craven het volgende:

[..]

Dus als hij goed presteert, dn ga jij niet voor hem klappen/juichen??
Rare instelling heb jij..Dan is het dus persoonlijk en niet gebaseerd op prestaties
Dat klopt helemaal: Het is mijn persoonlijke mening. Gelukkig wel, anders zou ook ik tot die groep meelopers/kontlikkers behoren ................
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 11 juli 2012 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2012 - 19:06 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat klopt helemaal: Het is mijn persoonlijke mening. Gelukkig wel, anders zou ook ik tot die groep meelopers/kontlikkers behoren ................
Met jou persoonlijke mening zet jij jezelf dus wel buiten het traditionele Feyenoord gedachte goed...
Jij bent dus een jood met affiniteit voor Feyenoord? Heel bijzonder man,dat je daar zo trots op kan zijn?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 juli 2012 door Leon FR1908 --
Alexmem
 Alexmem - woensdag 11 juli 2012 - 21:54   quote  deeplink  
Eerlijk gezegd ben ik ook geen fan van de keeper Mulder. Maar de persoon Mulder, de manier waarop hij zich inzet, waarop hij praat in interviews, het rugnummer (zoals hierboven al genoemd), de manier waarop hij het opgepakt heeft na het overlijden van zijn vader: zeer veel respect voor. Hij komt over als een rustige jongen die verdomde goed weet wat hij wil. Ik denk dat hij de komende twee, drie jaar nog grote stappen voorwaarts kan maken. En dan, om on topic te blijven, zal ik zeker mijn mening over de keeper Mulder bijstellen.

@Lijdensweg vooraf zeggen dat je je mening nooit gaat bijstellen is het gedrag van een 3-jarige.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 11 juli 2012 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2012 - 19:06 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat klopt helemaal: Het is mijn persoonlijke mening. Gelukkig wel, anders zou ook ik tot die groep meelopers/kontlikkers behoren ................
Je hebt teveel karnemelk gezopen, man.
rich Arnhem
 rich Arnhem - woensdag 11 juli 2012 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2012 - 10:46 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat ga ik niet nog een keer uitleggen! Moet je mijn eerdere reacties over Erwin Mulder terug halen dan weet je precies hoe het zit.
Erwin Mulder heeft vroeger vergeten een krant te brengen bij lijdensweg. Ook heeft hij lijdensweg steeds als laatste gekozen tijdens de gymles en was lijdensweg verliefd op een meisje die er met Mulder vandoor ging.
rich Arnhem
 rich Arnhem - woensdag 11 juli 2012 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2012 - 19:06 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat klopt helemaal: Het is mijn persoonlijke mening. Gelukkig wel, anders zou ook ik tot die groep van mensen met voetbalverstand behoren ................
Tja, het is maar waar je bij wilt horen natuurlijk.
rich Arnhem
 rich Arnhem - woensdag 11 juli 2012 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2012 - 21:54 schreef Alexmem het volgende:
Eerlijk gezegd ben ik ook geen fan van de keeper Mulder. Maar de persoon Mulder, de manier waarop hij zich inzet, waarop hij praat in interviews, het rugnummer (zoals hierboven al genoemd), de manier waarop hij het opgepakt heeft na het overlijden van zijn vader: zeer veel respect voor. Hij komt over als een rustige jongen die verdomde goed weet wat hij wil. Ik denk dat hij de komende twee, drie jaar nog grote stappen voorwaarts kan maken. En dan, om on topic te blijven, zal ik zeker mijn mening over de keeper Mulder bijstellen.

@Lijdensweg vooraf zeggen dat je je mening nooit gaat bijstellen is het gedrag van een 3-jarige.
Mijn dochter van 3 stelt haar mening met de minuut bij.
Alexmem
 Alexmem - woensdag 11 juli 2012 - 23:00   quote  deeplink  
Dat is exact wat Lijdensweg ook doet als Mulder ons ooit de titel zou bezorgen ;-).
FR-Han
 FR-Han - woensdag 11 juli 2012 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juli 2012 - 22:26 schreef piet de paler het volgende:
Ja ook mijn mening veranderd wel eens.
Maar ik hou nog steeds in de gaten wat de club financieel aankan.
Verleden seizoen riepen we "ik hoop maar dat immers naar Feyenoord komt en ja die Goossens ook.En wat te zeggen van Daryl Janmaat.dan moet iedereen zijn best gaan doen
En wat zien we nu Leerdam/Cabral gaan dwarsliggen durven dus de confrontatie niet aan ,en te vechten voor hun plaats ?
Mijn mening over Vlaar is (nog) steeds niet positief maar tekent wel bij.
Hoe hebben we op de banken gestaan voor Cabral en nu ???
Hij was geen schim meer,maar tekent niet bij ?
Laat de competitie maar gauw beginnen en iedere speler die niet wil bijtekenen of denkt dat hij heeeeel erg goed is maar weggaan bij onze club Feyenoord is en blijft groter dan die passanten
je klinkt als een gayert man. zit je weer te lang op die sloep?
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 12 juli 2012 - 06:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2012 - 21:54 schreef Alexmem het volgende:
Eerlijk gezegd ben ik ook geen fan van de keeper Mulder. Maar de persoon Mulder, de manier waarop hij zich inzet, waarop hij praat in interviews, het rugnummer (zoals hierboven al genoemd), de manier waarop hij het opgepakt heeft na het overlijden van zijn vader: zeer veel respect voor. Hij komt over als een rustige jongen die verdomde goed weet wat hij wil. Ik denk dat hij de komende twee, drie jaar nog grote stappen voorwaarts kan maken. En dan, om on topic te blijven, zal ik zeker mijn mening over de keeper Mulder bijstellen.

@Lijdensweg vooraf zeggen dat je je mening nooit gaat bijstellen is het gedrag van een 3-jarige.
Of verstand van zaken hebben , als je van te voren je nek durft uit te steken door te zeggen dat je het niet zitten in bepaalde spelers! Zie het verleden met Luigi Bruins, Andre Bahia, Ostlund, Greene, Rzaza, Lurling en ga zo maar door. Maar niet getreurd , een ieder heeft zijn eigen niveau waar die tevreden mee is.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 12 juli 2012 - 08:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juli 2012 - 06:47 schreef lijdensweg het volgende:

[..]
Maar niet getreurd , een ieder heeft zijn eigen niveau waar die tevreden mee is.
Je haalt me de woorden uit de mond. Knap stukje zelfinzicht!
craven
 craven - donderdag 12 juli 2012 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2012 - 19:06 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat klopt helemaal: Het is mijn persoonlijke mening. Gelukkig wel, anders zou ook ik tot die groep meelopers/kontlikkers behoren ................
dat is geen mening..
rich Arnhem
 rich Arnhem - donderdag 12 juli 2012 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2012 - 23:00 schreef Alexmem het volgende:
Dat is exact wat Lijdensweg ook doet als Mulder ons ooit de titel zou bezorgen ;-).
Zou het? Snap ook niet dat hij in dit topic reageert aangezien hij zijn mening nooit bijsteld.
craven
 craven - donderdag 12 juli 2012 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juli 2012 - 06:47 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Of verstand van zaken hebben , als je van te voren je nek durft uit te steken door te zeggen dat je het niet zitten in bepaalde spelers! Zie het verleden met Luigi Bruins, Andre Bahia, Ostlund, Greene, Rzaza, Lurling en ga zo maar door. Maar niet getreurd , een ieder heeft zijn eigen niveau waar die tevreden mee is.
je praat gewoon poep, jij zegt in feite dat jij niet juicht voor een speler(die jij niet goed vindt) als hij goed speelt. Dat is een vooringenomen stelling die dus nergens op gebasseerd is.
Dat jij jezelf apart vindt en de rest hier hielenlikker/kont... whatever,laat wel zien dat je juist een bekrompen mannetje ben.
Ik respecteer iemand zijn mening en als duizenden dezelfde mensen die hebben, so what!
Natuurlijk heeft feyenoord spelers gehad die ik ook niet goed genoeg vondt, maar als zij goed speelde of de juiste inzet tonen zal ik ook voor ze juichen.
Dat je dat niet doet toont juist aan hoe vooringenomen je bent en dus beperkt.
JanM
 JanM - donderdag 12 juli 2012 - 12:28   quote  deeplink  
Ook dit topic verandert weer in een lijdensweg ...
rich Arnhem
 rich Arnhem - donderdag 12 juli 2012 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juli 2012 - 12:24 schreef craven het volgende:

[..]

je praat gewoon poep, jij zegt in feite dat jij niet juicht voor een speler(die jij niet goed vindt) als hij goed speelt. Dat is een vooringenomen stelling die dus nergens op gebasseerd is.
Dat jij jezelf apart vindt en de rest hier hielenlikker/kont... whatever,laat wel zien dat je juist een bekrompen mannetje ben.
Ik respecteer iemand zijn mening en als duizenden dezelfde mensen die hebben, so what!
Natuurlijk heeft feyenoord spelers gehad die ik ook niet goed genoeg vondt, maar als zij goed speelde of de juiste inzet tonen zal ik ook voor ze juichen.
Dat je dat niet doet toont juist aan hoe vooringenomen je bent en dus beperkt.
Dit lijkt zelfs meer op een zelfbeeld wat heel goed vergeleken kan worden met hoe een dictator over zichzelf denkt. Mensen die er een ander idee op na hielden dan hij worden ook (op een andere manier dan lijdensweg hier doet) voor rotte vis uitgemaakt tot zelfs marteling aan toe.

disclaimer: ik wil hiermee niet suggereren dat lijdensweg een dictator is. Ik heb namelijk nog niet gesproken met oud medewerkers van zijn bedrijven.
JanM
 JanM - donderdag 12 juli 2012 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juli 2012 - 12:29 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Dit lijkt zelfs meer op een zelfbeeld wat heel goed vergeleken kan worden met hoe een dictator over zichzelf denkt. Mensen die er een ander idee op na hielden dan hij worden ook (op een andere manier dan lijdensweg hier doet) voor rotte vis uitgemaakt tot zelfs marteling aan toe.

disclaimer: ik wil hiermee niet suggereren dat lijdensweg een dictator is. Ik heb namelijk nog niet gesproken met oud medewerkers van zijn bedrijven.
Welke bedrijven?
craven
 craven - donderdag 12 juli 2012 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juli 2012 - 12:29 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Dit lijkt zelfs meer op een zelfbeeld wat heel goed vergeleken kan worden met hoe een dictator over zichzelf denkt. Mensen die er een ander idee op na hielden dan hij worden ook (op een andere manier dan lijdensweg hier doet) voor rotte vis uitgemaakt tot zelfs marteling aan toe.

disclaimer: ik wil hiermee niet suggereren dat lijdensweg een dictator is. Ik heb namelijk nog niet gesproken met oud medewerkers van zijn bedrijven.
schijnt dat ze gewerkt hebben in Sjakie zijn chocoladefabriek, oempa loempa is de bekendste
craven
 craven - donderdag 12 juli 2012 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juli 2012 - 12:30 schreef JanM het volgende:

[..]

Welke bedrijven?
LLK bijv
rich Arnhem
 rich Arnhem - donderdag 12 juli 2012 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juli 2012 - 12:31 schreef craven het volgende:

[..]

LLK bijv
LLK??? Lijdensweg Lul Koek of zo??
craven
 craven - donderdag 12 juli 2012 - 12:51   quote  deeplink  
Lijdenswegs lucht kastelen
Stylzz
 Stylzz - donderdag 12 juli 2012 - 12:54   quote  deeplink  
Over meningen en opvattingen gesproken:

http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/209415/koeman-verwacht-minder-goed-seizoen/

Ronald Koeman denkt dat het lastig gaat worden om de prestatie van Feyenoord van vorig jaar te evenaren. De club uit Rotterdam werd toen knap tweede, waardoor de ploeg nu in de voorronde van de Champions League mag spelen.

Het zal eerder slechter gaan dan beter, verklaarde Koeman tegenover De Telegraaf. Het is niet reëel weer een tweede plaats te verwachten. Wij richten ons op een plek bij de eerste vijf. Ook de Champions League halen is niet iets waar de coach op rekent. We hebben in onze selectie helemaal niemand met Champions League-ervaring, zegt Koeman. Maar voor de club is het heel belangrijk om in ieder geval de eerste ronde door te komen, zodat we verzekerd zijn van minimaal Europa League.

Feyenoord krijgt Dinamo Kiev, FC Kopenhagen, het Fenerbahçe van Dirk Kuyt of Panathinaikos als mogelijke tegenstander in de voorronde.

____________________________________
en:
http://www.soccernews.nl/news/161727/Koeman:_We_hebben_een_sterkere_selectie_dan_een_jaar_geleden

"We hebben een sterkere selectie dan een jaar geleden, met meer concurrentie op bijna iedere positie. Ook voor ons als staf is de opdracht om er nog meeruit te halen. Door wellicht nog scherper en kritischer te zijn", zo vertelde Koeman in gesprek met het Algemeen Dagblad

Volgens de 49-jarige oefenmeester is de komst van een nieuwe spits geen noodzaak. "Komt die niet, dan doe ik het met deze groep. Wat dat betreft is het voor mij heel duidelijk. De spelers die we nu gehaald hebben maken een hele goede indruk. Het is aan de club om te bepalen hoe ver ze willen gaan voor een spits.
tomson
 tomson - donderdag 12 juli 2012 - 12:59   quote  deeplink  
Dus: "we hebben een sterkere selectie, maar ik verwacht dat we het minder goed gaan doen" ?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 12 juli 2012 - 13:00   quote  deeplink  
Ja, das gek he?
tomson
 tomson - donderdag 12 juli 2012 - 13:01   quote  deeplink  
Ach, hij heeft er meer kijk op als ik. Anders stond ik daar wel :)
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 12 juli 2012 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juli 2012 - 12:28 schreef JanM het volgende:
Ook dit topic verandert weer in een lijdensweg ...
Prachtig toch! Hahahaha
Het blijven steeds dezelfde gekken die er tegen in gaan .........
Stylzz
 Stylzz - donderdag 12 juli 2012 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juli 2012 - 13:01 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Prachtig toch! Hahahaha
Het blijven steeds dezelfde gekken die er tegen in gaan .........
Is de komkommertijd. Daarna ben jij ook weer irrelevant.. Such is life!
tomson
 tomson - donderdag 12 juli 2012 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juli 2012 - 13:01 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Prachtig toch! Hahahaha
Het blijven steeds dezelfde gekken die er tegen in gaan .........
Als jij er maar lol in hebt



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 juli 2012 door tomson --
rich Arnhem
 rich Arnhem - donderdag 12 juli 2012 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juli 2012 - 13:04 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Is de komkommertijd. Daarna ben jij ook weer irrelevant.. Such is life!
+1

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5114
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Veranderende meningen en bijstellingen van meningen









0.0094790