|
|
Twanus
|
|
|
Momenteel heeft AJAX nog maar 1 echte spits in de selectie Sigthorsson (Chvitanisch niet meegeteld) en is men op zoek naar een extra spits. Tot die tijd zou ik Castillion een kans geven en niet Bulykin die toch zeker vertrekt! Castillion heeft nog een contract voor een jaar en kan nog van waarde zijn voor AJAX of kan zich eventueel in de kijker spelen voor een transfer zodat we van de salariskosten af zijn. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Welke kans voor Bulykin bedoel je? Want hij is geen speler van Ajax. Hij onderhoudt zijn conditie bij Ajax maar meer ook niet. Castillion moet zijn kans gaan grijpen. Daar heeft Bulykin niets mee te maken. En om die kans te grijpen moet Castillion eerst maar eens af zien te rekenen met Gino van Kessel, de andere spits van Jong Ajax. |
|
|
|
|
Twanus
|
|
|
Ik bedoel te zeggen dat Bulykin lekker met jong AJAX of bij een andere club moet gaan trainen omdat het geen AJAX speler meer is en dat een AJAX speler voor de toekomst bv Castillion of evt van Kessel de kans moet krijgen zich te laten zien in de a-selectie. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Cvitanich hebben we als reservespits dus waar maken wij ons druk om Castillon die heeft zich ook bij RKC niet kunnen bewijzen laat hij eerst maar is gaan scoren bij Jong Ajax. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 11 juli 2012 - 13:46 schreef Twanus het volgende:Ik bedoel te zeggen dat Bulykin lekker met jong AJAX of bij een andere club moet gaan trainen omdat het geen AJAX speler meer is en dat een AJAX speler voor de toekomst bv Castillion of evt van Kessel de kans moet krijgen zich te laten zien in de a-selectie. Voor zover ik begrijp traint Bulykin niet met de a-electie, hij onderhoudt zijn conditie op de Toekomst. Dus ik begrijp het nog steeds niet wat je nu bedoelt. Frank de Boer gaat echt niet een speler erbij houden die hij niet kan opstellen en waarvan hij de trainingsmentaliteit vond tegenvallen.
En over Castillion, tja, ik denk dat het een prima keuze is om die terug te zetten. Die weet nu precies wat hij moet doen om nog in beeld te komen. En mocht Ajax hem nodig hebben, zit hij altijd nog bij de club. Maar voorlopig krijgt iemand van de eigen jeugd al de kans om mee te trainen als 2 spits. Davy Klaassen. |
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
Castillon heeft de kans gekregen om te bewijzen dat hij Ajax nivo is bij RKC. Hij belandde op de bank, dus kun je jezelf afvragen of hij wel eredivisie nivo heeft. Daarom werd hij weer in jong Ajax geplaatst.
Bulykin traint alleen mee om zijn conditie op peil te houden. Dat is het minste dat je terug kunt doen voor een speler die zo van waarde is geweest voor de club. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Castillion is een prutser. Geen Ajax-niveau. |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
Dit staat op de ajax.nl onder het kopje dat Cvitanich is komen aansluiten bij de selctie.
De groep van Frank de Boer wordt steeds completer. De Ajax-trainer mist alleen nog de internationals Gregory van der Wiel, Lasse Schöne (zij sluiten volgende week maandag aan) en Christian Eriksen (23 juli).
Ze zijn cker niet op de hoogte dat Schöne een week eerder begonnen is omdat hij niet kon wachten. |
|
|
|
|
f-sidemillenium
|
|
|
|
|