|
|
Gyan010
|
|
|
Geef hier aan wie je het meest ziet zitten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 juli 2012 door Gyan010 -- |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
Wat een kuttopic!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 juli 2012 door Gyan010 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Is Leon ook jurylid? Dan hebben we er al 3!
1) Gyan 2) Rich 3) Leon 4) 5) |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
Zie je mij zitten???
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 juli 2012 door Gyan010 -- |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Nee nee jij hebt dit idee geopperd dus mag je ook met de eer schuiven!! |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op woensdag 11 juli 2012 - 22:53 schreef rich Arnhem het volgende:.
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
we love you bilal we do, we love you bilal we do!! we love you bilal we do! oh we see you as a god!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 juli 2012 door FR-Han -- |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op woensdag 11 juli 2012 - 23:15 schreef FR-Han het volgende:we love you bilal we do, we love you bilal we do!! we love you bilal we do! oh we see you as a god!! +1
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
aha, laatste 2 juryleden worden Han en Henk? |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: hier moet je kennis en inzicht voor hebben. ik neem aan dat je jezelf nu voor je kop slaat. henkert valt duidelijk af |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik vond de vraag wie de grootste forumidioot was toch interessanter. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Da's een inkoppertje. |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 11 juli 2012 - 23:33 schreef FR-Han het volgende:[..] hier moet je kennis en inzicht voor hebben. ik neem aan dat je jezelf nu voor je kop slaat. henkert valt duidelijk af Sorry Biek! Ik vergiste mij. Misschien dat Jozo of Chari het laatste jurylid kan zijn? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: JanM, zeker de grootste forum idioot!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 juli 2012 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Janine Lindemuller
Jenna Jameson |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 11 juli 2012 - 23:33 schreef FR-Han het volgende:[..] hier moet je kennis en inzicht voor hebben. ik neem aan dat je jezelf nu voor je kop slaat. henkert valt duidelijk af Mee eens. Slecht voorstel van T. en derhalve onmiddellijke maatregel als boetedoening: 2 dagdelen mond houden en luisteren naar Lijdensweg. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 12 juli 2012 - 08:55 schreef FR-Henk het volgende:[..] Mee eens. Slecht voorstel van T. en derhalve onmiddellijke maatregel als boetedoening: 2 dagdelen mond houden en luisteren naar Lijdensweg. oef.... weer streng... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja maar van die 2 houden we allemaal :-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: En Traci Lords Als we dan toch oldskool pr0n gaan doen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Het idee om na te gaan wie we het meest zien zitten. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ben toch bang dat ik het ruimschoots tegen jou moet afleggen ... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: kom lekker ergens anders uit de kast joh. gayert!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 juli 2012 door FR-Han -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Hannie voelt zich op zijn gelakte teentjes getrapt? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik heb ze zilver gelakt man,is de trend nu he... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Dan loopt mijn vrouw dus een jaar voor. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Als jouw vrouw maar geen Yomanda heet, want dan heeft ze ons bij de poten... |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 - 09:30 schreef Arie.Klooster het volgende:Als jouw vrouw maar geen Yomanda heet, want dan heeft ze ons bij de poten... Nee het ging over gouden nagellak niet over een blauwe jurk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dan moet je weer bij Monica Lewinsky zijn! Keep it straight, Bill! |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: kastje muur. Ik wacht wel op het antwoord. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Nee, ik bedoelde dat je vrouw voor loopt... aangezien zij na zilver gouden tijden voorziet...??? (je merkt het al ik grijp elk beetje hoop wat ik kan krijgen aan, want ik voorzie een moeilijk jaar.) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|