|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 04 december 2013 - 23:39 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ga jij me nu testen gap ??....wie is die geheime voetballer ??....kan iedereen zijn. Beetje complot theorie gehalte....schei toch uit man Hoezo, zou toch ook gewoon echt zo kunnen zijn?? Je kan ook overal iets achter zoeken.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 05 december 2013 - 10:55 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Betrouwbaar? Terwijl het in samenwerking met de agent is geschreven? Lekker betrouwbaar is het dan? Die man zal echt niet vertellen hoe het er in het wereldje echt aan toe gaat hoor. En geloof mij maar, er zijn genoeg onbetrouwbare zaakwaarnemers. Waarom niet?? Oude maffia bazen en medewerkers doen dat toch ook vaak zat?, daar wordt ook regelmatig compleet uit de school geklapt.. En als je dat ook nog eens anoniem kan doen, dan schaad het ook niet toch.. |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
Ik denk op zich dat een zaakwaarnemer echt niet verkeerd is. Als de voetballer goed aangeeft wat hij wil kan een zaakwaarnemer dat uit onderhandelen met de club. Aan de andere kant van de tafel zitten namelijk ook mensen die zo weinig mogelijk willen betalen. Dan is het altijd makkelijk dat je iemand hebt die een netwerk heeft en de markt kent. Kom je er met de ene club niet uit dan kun je altijd overstappen naar een andere. Als je als makelaar de belangen van je speler ,zoals hij aangegeven heeft goed behartigt is er volgens mij niets aan de hand. Dat je hier een behoorlijke vergoeding voor krijgt is inherent aan het grote geld wat in het voetbal omgaat. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik ben voor Ajax. Ik ben niet voor spelers, ik zie het dus als noodzakelijk kwaad..
Wat heeft een Bouy nou aan Raiola gehad? Persoonlijk vind ik dat die man zelfs verantwoordelijk is voor de teloorgang van de carrière van Bouy.. |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op donderdag 05 december 2013 - 18:47 schreef remco k het volgende:Ik ben voor Ajax. Ik ben niet voor spelers, ik zie het dus als noodzakelijk kwaad.. Wat heeft een Bouy nou aan Raiola gehad? Persoonlijk vind ik dat die man zelfs verantwoordelijk is voor de teloorgang van de carrière van Bouy.. Dus jij geeft de garantie dat alle spelers die bij Ajax blijven een topcarriere krijgen. En als er iemand verantwoordelijk voor de teloorgang van een carriere is, dan is het Bouy zelf. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 05 december 2013 - 18:47 schreef remco k het volgende:Ik ben voor Ajax. Ik ben niet voor spelers, ik zie het dus als noodzakelijk kwaad.. Wat heeft een Bouy nou aan Raiola gehad? Persoonlijk vind ik dat die man zelfs verantwoordelijk is voor de teloorgang van de carrière van Bouy.. Nu is Bouy alles gehalve ten onder gegaan. Uiteindelijk een dijk van een seizoen gespeeld in de serie B. Basisspeler geworden maar helaas nu aan het revalideren van een afgescheurde kruisband. Die is echt verre van afgeschreven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 december 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 05 december 2013 - 19:18 schreef Eide het volgende:[..] Nu is Bouy alles gehalve ten onder gegaan. Uiteindelijk een dijk van een seizoen gespeeld in de serie B. Basisspeler geworden maar helaas nu aan het revalideren van een afgescheurde kruisband. Die is echt verre van afgeschreven. Volgens mij viel dat wel mee, naar inderdaad, verhuurd en tijdens dat verhuur een zware blessure. Ik verwacht er niet veel meer van, daarbij speelt ie ook nog eens in een land waarbij talent nu eenmaal niet bijster bijzonder wordt opgeleid.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Overigens mag Ajax hem van mij best terug halen hoor.. Geweldig talent.. Werd door insiders destijds als het grootste talent beschouwd van Ajax.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 05 december 2013 - 20:00 schreef remco k het volgende:Overigens mag Ajax hem van mij best terug halen hoor.. Geweldig talent.. Werd door insiders destijds als het grootste talent beschouwd van Ajax.. Zekers en wat ik heb begrepen waren ze bij Brescia erg enthousiast. 18 jaar en basisspeler bij een Italiaanse ploeg, ook als speelt die in de serie B. |
|
|
|
|
smakkie
|
|
|
Is het niet zo dat een zaakwaarnemer alleen maar aan zijn eigen denkt en niet aan die spelers, ik bedoel ze zeggen je kan beter naar Italie gaan omdat ze daar dan meer profit krijgen,,....of heb ik het mis |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 05 december 2013 - 20:17 schreef Eide het volgende:[..] Zekers en wat ik heb begrepen waren ze bij Brescia erg enthousiast. 18 jaar en basisspeler bij een Italiaanse ploeg, ook als speelt die in de serie B. Dat laatste zegt me niet zo heel veel als ik eerlijk ben, 17 wedstrijden op niveau gespeeld dat niet veel beter is dan onze eerste divisie.. Overigens is ie twintig inmiddels. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Zaakwaarnemers en ouders maken de ontwikkeling van hun kind en client kapot door de $$$tekens.. De getallen in Engeland zijn schrikbarend....
V Ginkel bijvb.. Die had nooit naar Ch$ls€a moeten gaan..... |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op maandag 09 december 2013 - 22:37 schreef jiskefet het volgende:Zaakwaarnemers en ouders maken de ontwikkeling van hun kind en client kapot door de $$$tekens.. De getallen in Engeland zijn schrikbarend.... V Ginkel bijvb.. Die had nooit naar Ch$ls€a moeten gaan..... Hij was anders voor de basis gehaald door Chelsea en hier kwam hij ook alleen lag hij meteen snel voor een half jaar eruit door een blessure. Dat ik hem liever had bij Ajax dat is een 2de, maar het gaat niet voor iedereen op die vroeg vertrekken. Hij is wel een speler die het zeker in een vroeger stadium zou kunnen waarmaken. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 december 2013 - 02:24 schreef Peterhs het volgende:[..] Hij was anders voor de basis gehaald door Chelsea en hier kwam hij ook alleen lag hij meteen snel voor een half jaar eruit door een blessure. Dat ik hem liever had bij Ajax dat is een 2de, maar het gaat niet voor iedereen op die vroeg vertrekken. Hij is wel een speler die het zeker in een vroeger stadium zou kunnen waarmaken. Ja dat beloven ze altijd veel belofte, na V Ginkel werden er nog 132 middenvelders gekocht haha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 december 2013 - 02:24 schreef Peterhs het volgende:[..] Hij was anders voor de basis gehaald door Chelsea en hier kwam hij ook alleen lag hij meteen snel voor een half jaar eruit door een blessure. Dat ik hem liever had bij Ajax dat is een 2de, maar het gaat niet voor iedereen op die vroeg vertrekken. Hij is wel een speler die het zeker in een vroeger stadium zou kunnen waarmaken. Er werd hem speeltijd belooft. Geen basisplaats. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Klopt, maar hier werd ook aan voldaan eerste paar wedstrijden en toen raakte hij geblesseerd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zeker, is ook een erg groot talent, ik hoop alleen dat ie niet te vroeg is vertrokken.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Denk het niet...die komt er wel...desnoods naar Ajax hahahaha |
|
|
|