|
|
Stylzz
|
|
|
Aangezien de komkommers je van alle kanten tegemoet komen, misschien een idee voor een klein spelletje.
Men noemt een stukje uit het (legendarische) commentaar van beelden van een Feyenoord doelpunt. En degene die het raadt, doet de volgende.
En zo niet, sterft dit topic een snelle dood :)
De 1e: Zo dus! Goeie genade! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Pierre van Hooijdonk goal tegen Freiburg :) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Die weet ik zelfs! De goal van van Hooijdonk. Tegen wie enzo heb ik moeten opzoeken:
Evert ten Napel Derde Ronde UEFA Cup: SC Freiburg - Feyenoord, Pierre van Hooijdonk schiet vanaf een onmogelijke plek een vrije trap in het doel, 28 februari 2002
quote:En ik zou niet weten hoe van Hooijdonk de bal, vanaf deze plek, achter die grote lange doelman Golz zou moeten krijgen. ZO DUS! goeie genade! Gogogogoooooo, daarmee logenstraft van Hooijdonk alle speculaties en wordt hij geknuffeld. Misschien wel de mooiste van dit seizoen, en mogelijk ook de belangrijkste. Als een granaat gaat hij erin. 18 Karaat. Werkelijk schitterend. een tien. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
De nieuwe:
Hands, hij maakt hands. Dat moet een penalty zijn. Nee, het is een goal. Hij laat doorspelen. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op donderdag 12 juli 2012 - 16:29 schreef Boudewijn het volgende:De nieuwe: Hands, hij maakt hands. Dat moet een penalty zijn. Nee, het is een goal. Hij laat doorspelen. europa cup finale tegen celtic, kindvall. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
de nieuwe: jongens jongens, beheers je toch! dit kan toch niet, wat een afschuwelijke vertoning! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op donderdag 12 juli 2012 - 16:29 schreef Boudewijn het volgende:De nieuwe: Hands, hij maakt hands. Dat moet een penalty zijn. Nee, het is een goal. Hij laat doorspelen. Ja allemaal leuk B, maar volgens mij is Craven! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op donderdag 12 juli 2012 - 16:38 schreef FR-Roel het volgende:de nieuwe: jongens jongens, beheers je toch! dit kan toch niet, wat een afschuwelijke vertoning! Feyenoord- Real madrid 1965 |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
De nieuwe:
Hier doet die het, Feyenoord staat op 2-1 en de wedstrijd is dus afgelopen. Daar gaat het shirtje weer! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
de nieuwe: voor vuurwerk kunde gij bij mij zijn! en als gij wil vissen dan kunde da ook... |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Nieuwe voor de ouwetjes over nee nee hij zit er in. Of in dezelfde wedstrijd. Hij dook als een snoek. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op donderdag 12 juli 2012 - 18:24 schreef legrande het volgende:Nieuwe voor de ouwetjes over nee nee hij zit er in. Of in dezelfde wedstrijd. Hij dook als een snoek. eerst op mijn reageren joh. einstein |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 12 juli 2012 - 16:38 schreef FR-Roel het volgende:de nieuwe: jongens jongens, beheers je toch! dit kan toch niet, wat een afschuwelijke vertoning! Kom niet aan Coentje! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
Scholten neeeeee Damachin JAAAA! kan het nog kan het nog |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: 2de bezoek aan de kuip van Fr Henk... 24-3-2012
Deze speler is niet gewend om vleugelspelers te verdedigen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 12 juli 2012 - 22:51 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] 2de bezoek aan de kuip van Fr Henk... 24-3-2012 Deze speler is niet gewend om vleugelspelers te verdedigen. Léonard! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 12 juli 2012 - 22:51 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] 2de bezoek aan de kuip van Fr Henk... 24-3-2012 Deze speler is niet gewend om vleugelspelers te verdedigen. Duidelijk: een genie! |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: En het comentaar kwam van? :-) |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: Scholten neeeeee Damachin JAAAA! kan het nog kan het nog |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: zie je nu dat autisme niet altijd slecht is?! |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit zo oplet op het commentaar bij de wedstrijden (oftewel ik scheld en praat er zelf continue doorheen) maar vind het wel leuk om te zien dat er mensen zijn die dit gewoon nog weten (of goed kunnen googlen). |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Was het Feyenoord - Monaco? 2-2 ? Halve Finale EC2?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 juli 2012 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: Klopt als een bus. Wat een mooie tijd.... |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: eens!!klotezooi gelijk geen zin meer in... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: als ik op jou had moeten wachten was het topic 25 uur zonder reactie gebleven! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 - 17:09 schreef Boudewijn het volgende:[..] als ik op jou had moeten wachten was het topic 25 uur zonder reactie gebleven! 6 minuten na mijn reactie had je jouw vraag al gesteld, valsspelert!! Twijfel nu ook aan je sportpoolert deelname! ;p |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 - 17:12 schreef craven het volgende:[..] 6 minuten na mijn reactie had je jouw vraag al gesteld, valsspelert!! Twijfel nu ook aan je sportpoolert deelname! ;p join the club! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: als 10tallen het roepen zal er wel een kern van waarheid in zitten... ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: "cruz is vrij en hoe is ie vrij..en hoeveel tijd heeft ie?" "En hoe schiet hij em er wel niet in!!!"
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 juli 2012 door craven -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op donderdag 12 juli 2012 - 16:28 schreef Boudewijn het volgende:Die weet ik zelfs! De goal van van Hooijdonk. Tegen wie enzo heb ik moeten opzoeken: Evert ten Napel Derde Ronde UEFA Cup: SC Freiburg - Feyenoord, Pierre van Hooijdonk schiet vanaf een onmogelijke plek een vrije trap in het doel, 28 februari 2002 " één van de mooiste vrije trappen die ik in mijn leven gezien hebt op de groene velden, vergeet die nooit meer zie al meer dan 45 jaar voetbal [..] |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Het goede antwoord was natuurlijk al gegeven, maar dat vergeten we even nu onze bode heeft geantwoord. Verzin jij maar een nieuwe! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Hans van der Tocht man! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
la hoor daar komt de stoomboot,ik zie allemaal pieten antwoord a.opening nieuwe maasvlakte b.Obiku keert terug bij Feyenoord c.het nieuwe asiel beleid werkt d.Sparta promoveert |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
A.. Feyenoord speler rijd met 160 km per uur over de vluch tstrook om het vliegtuig te halen!!
B.. Feyenoordspeler word doodgestoken tijdens het sussen van een ruzie in Den Haag...
C... Feyenoordspeler werd 2 jaar terug trainer bij een club in China..
D....Feyenoordspeler opgepakt tijdens avondje stappen in Rotterdam ivm met vuurwapen bezit.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
A George Boateng B Jeffrey Senn van Basel C André Stafleu D Weet ik niet zeker, maar Beng Beng Boateng zou hierop kunnen slaan |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|