|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik hoop in elk geval op wat aanvallers |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Zal je zien dat van Persie uit die helikopter stapt. Dat zal een bak zijn. |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 16 juli 2017 - 10:19 schreef windoweyes het volgende:Zal je zien dat van Persie uit die helikopter stapt. Dat zal een bak zijn. Zei gisteravond nog tegen t vrouwtje : morgenochtend beginnen we weer met de speculaties. En aangezien we inmiddels ( bijna allemaal) wel van Guidetti genezen zijn wordt het dit jaar RVP :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Elk jaar weer .. Denken dat er een tropische verrassing in die helikopter zit |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 16 juli 2017 - 10:28 schreef Leon FR1908 het volgende:Elk jaar weer .. Denken dat er een tropische verrassing in die helikopter zit Dat duss... hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 16 juli 2017 - 10:28 schreef Leon FR1908 het volgende:Elk jaar weer .. Denken dat er een tropische verrassing in die helikopter zit Er is nog nooit iemand onaangekondigd uit de helicopter gestapt |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Is ook niet te doen als ze het zouden willen. Iedereen heeft camera, fototoestel en toegang tot sociale media op zak... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Behalve bij de transfer van Kongolo dan. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ik wist niet dat dat per helikopter geregeld was? Best een end naar Zuid-Europa |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Koeman was destijds toch best een verrassing? (Al kwam hij niet uit de helikopter) |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote:Op zondag 16 juli 2017 - 10:28 schreef tomson het volgende:[..] Zei gisteravond nog tegen t vrouwtje : morgenochtend beginnen we weer met de speculaties. En aangezien we inmiddels ( bijna allemaal) wel van Guidetti genezen zijn wordt het dit jaar RVP :) Ja, je moet toch wat. Er wordt momenteel niet serieus gevoetbald, dus i.p.v. hopen op een doelpunt/ overwinning, is het hopen op een nieuwe speler. Pure compensatie, denk ik. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 16 juli 2017 - 10:43 schreef MightyAce het volgende:[..] Ik wist niet dat dat per helikopter geregeld was? Best een end naar Zuid-Europa Klopt maar is wel het bewijs dat dingen stil gehouden kunnen worden. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Persie is al enige tijd in Rotterdam hé. Oeeee spannend! |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Dan gaat de helikopter open en knalt de hoop weer als een zeepbel kapot..... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 16 juli 2017 - 11:07 schreef SCF Leiden het volgende:Dan gaat de helikopter open en knalt de hoop weer als een zeepbel kapot..... Komt die Zlatan er ineens uitstappen. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Ik hoop dat de verassing is dat Nelom na de nieuwe spelers instapt en wegvliegt.... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Prachtig weer voor de open dag. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kwart over 2 spelerspresentatie, uur of 3. Redelijk vol trouwens. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Supporters weer wat te zeiken, de heli is geel en er staat Qurrent op. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Haha...waar moet het toch heen met de wereld. Een traumaheli met een Qurrent sticker er op geplakt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 16 juli 2017 - 10:01 schreef Arie.Klooster het volgende:Ik ben benieuwd of er nog een verrassing uit de heli komt. Hoe laat landt dat ding?
Weg verrassing. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Misschien pikken ze iemand onderweg op joh. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maakt geen reet uit. Lachen hier, dat wel. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
quote:Op zondag 16 juli 2017 - 11:07 schreef SCF Leiden het volgende:Dan gaat de helikopter open en knalt de hoop weer als een zeepbel kapot..... ............. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: O ja natuurlijk, de spanning stijgt weer..! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En wie weet wie er niet op de foto stond |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
na twee uur word je wel erg moe van die feyenoordliedjes. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wees blij dat je 4G hebt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nou moet je echt ophouden maat.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord football director Van Geel on Van Persie: There will be no surprise signing today. A player like Robin is always welcome. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Stadion op afgesloten vakken na vol |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Feyenoord is momenteel druk bezig om de selectie te versterken. Technisch directeur Martin van Geel hoopt nog drie á vier spelers naar Rotterdam halen, maar tijdens de Open Dag zal er geen nieuwe speler uit de helikopter stappen.
,,Dat kan niet meer in de hedendaagse tijd, want dan was het al lang uitgelekt, dus reken er maar niet op”, zo stelt de beleidsbepaler van de landskampioen tegenover FOX Sports.
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hahaha... @ Barendrecht, was een makkie voor die gozer :) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Lelijke helikopter. Hoop dat de uithelikopter wel mooi is dit seizoen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Van mij hadden ze op de fiets mogen komen. Het moois moet op het veld gebeuren, de rest is me worst ;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Echt.... Hermes house band. Doe eenswat anders jongens. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 16 juli 2017 - 14:38 schreef tomson het volgende:[..] Van mij hadden ze op de fiets mogen komen. Het moois moet op het veld gebeuren, de rest is me worst ;) Ja maar van Geel haalt alleen maar fietsen die in Nederland gereden hebben. Nooit eens een exotische tweewieler. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ja, inderdaad. Altijd hetzelfde riedeltje |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Niet zeuren.. je bent met de buschauffeurs op je wenken bediend zeikert |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|