|
|
ar
|
|
|
Ik heb vernomen dat Persie verkleed is als helikopter piloot |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Haha..laatste stuiptrekkingen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb gehoord dat er hele spannende muziek in zit. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hahaha.. net een traumaheli joh. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 16 juli 2017 - 13:58 schreef tomson het volgende:[..] Haha...waar moet het toch heen met de wereld. Een traumaheli met een Qurrent sticker er op geplakt. @ AR ..hahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 juli 2017 door tomson -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vorig jaar stond er groot Opel op, alleen toen was ie rood en wit. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Plus een vet logo jonge |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wat een poeha om een paar breedte versterkingen... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, ook NUL jeugd die dus aangesloten is. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Tis verder niet belangrijk, maar ik stoor me mateloos aan die gele kopter haha. Rood/wit man! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind voortaan alleen een helikopter bij meer dan 5 versterkingen. Anders gaan ze maar lopen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 16 juli 2017 - 15:22 schreef ar het volgende:Tis verder niet belangrijk, maar ik stoor me mateloos aan die gele kopter haha. Rood/wit man! De Van Geelkopter bevalt je niet? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 16 juli 2017 - 15:24 schreef Stylzz het volgende:Ik vind voortaan alleen een helikopter bij meer dan 5 versterkingen. Anders gaan ze maar lopen. Goed plan. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 16 juli 2017 - 15:24 schreef Stylzz het volgende:Ik vind voortaan alleen een helikopter bij meer dan 5 versterkingen. Anders gaan ze maar lopen. Ja dit is een feestje zonder gangmakers... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: O..dan vind ik hem wel mooi:) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: In de winter doen we een speciale parade met Van Geelsneeuw. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik weet het blijft een traditie maar helikopters kunnen naar beneden vallen. Is het eigenlijk in deze tijd nog wel verantwoord om dergelijke risico's te nemen? Begrijp mij niet verkeerd hoor want ik vind het prachtig maar toch echt een risico. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Karim, Jones, Botteghin, Vilhena, Jorgensen. zijn toch wel de populairste jongens bij het publiek vanmiddag. En Gio.
Veel shirts met de naam van Martin van Geel erop.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 juli 2017 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 16 juli 2017 - 16:15 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik weet het blijft een traditie maar helikopters kunnen naar beneden vallen. Is het eigenlijk in deze tijd nog wel verantwoord om dergelijke risico's te nemen? Begrijp mij niet verkeerd hoor want ik vind het prachtig maar toch echt een risico. Van mij mag het wel wat spectaculairder , Parachute springen of zo, en de vertrekkers met een kanon het stadion uit schieten , zoiets. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Haps en ST Juste hebben vliegangst |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bizar gerucht; De kabouter schijnt uit de helicopter gestapt te zijn , maar niemand heeft hem gezien. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hahaha.. daar heb Je de hele dag over na zitten denken hé. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
hij is nu zo boos blijkt , dat hij naar Utreg wil gaan. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat zou ik wel mooi vinden voor Utrecht. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 juli 2017 - 20:44 schreef van geil het volgende:Bizar gerucht; De kabouter schijnt uit de helicopter gestapt te zijn , maar niemand heeft hem gezien. Diks heeft hem vertrapt.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 juli 2017 - 20:44 schreef van geil het volgende:Bizar gerucht; De kabouter schijnt uit de helicopter gestapt te zijn , maar niemand heeft hem gezien. Je ziet ze alleen als je er in gelooft |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het wachten is nu op de echte helicopter. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kunnen we deze ook inzetten om mensen weg te brengen? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Iets op het oog dan ^^ |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Deze, lekker groot, kunnen er veel in..
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Wie is eigenlijk de Kabouter |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Geen idee, vast Leon of Milo..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 juli 2017 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Kramer past er wel liggend in... |
|
|
|