BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kunduz akkoord

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
dennie
 dennie - vrijdag 13 juli 2012 - 14:21   quote  deeplink  
Zie er nog geen topic over, sorry als ik die over het hoofd heb gezien maar dit is toch ongelofelijk...... De politiek dat elke cent dat ze kunnen willen innen en zelfs de voetbalclubs krijgen geen uitzondering meer.... Nederlandse voetbal gaat gewoon naar de klote hierdoor ongelofelijk die politieke idioten. 1,5 miljoen ophalen bij Feyenoord lekker makkelijk bij het voetbal zit natuurlijk het grote geld... geldwolfen zijn et.
dennie
 dennie - vrijdag 13 juli 2012 - 14:24   quote  deeplink  
Feyenoord heeft een financiele strop van maar liefst 1,5 miljoen euro voor de kiezen gekregen door het Kunduz-akkoord in de politiek. Door de crisisheffing op topsalarissen moet Feyenoord 16% extra belasting betalen over salarissen boven de 150.000 euro. Daarnaast zullen politiekosten door de overheid doorberekend worden aan de clubs.

"Dit is bijna onbehoorlijk bestuur van de overheid," aldus Eric Gudde in het Algemeen Dagblad. "Onze prognose voor 2012-2013 was een operationele winst van 750.000 euro. Deze wet gaat Feyenoord 1,5 miljoen euro kosten. Ik weet zo een,twee,drie niet waar we dat vandaan moeten halen." Feyenoord wordt voor een voldongen feit geplaatst door extra kosten met terugwerkende kracht zonder dat de club daarop heeft kunnen anticiperen.

"De staatssecretaris schreef dat je mag aannemen dat voetballers uit liefde voor de club en de fans hun verantwoordelijkheid zullen nemen. Naiever kun je niet zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 juli 2012 door dennie --
dennie
 dennie - vrijdag 13 juli 2012 - 14:53   quote  deeplink  
Okee jullie vind het blijkbaar minder interessant haha. Niemand die rapportage in de VI gelezen? Dit kan het Nederlandse voetbal kapot maken..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 13 juli 2012 - 15:00   quote  deeplink  
Het is overal crisis, ze lossen het maar op.
erik
 erik - vrijdag 13 juli 2012 - 15:27   quote  deeplink  
Het zijn gewoon ^$%#^$@^&* mongolen
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 13 juli 2012 - 17:34   quote  deeplink  
Soep wordt heet opgediend. Aloude overheidstaktiek. Komt ergens in midden uit, óf met opbouw in loop der jaren.
Zoiets.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 13 juli 2012 - 20:10   quote  deeplink  
Ik vind dat je het per bedrijf moet bekijken..
Of ze moeten bedrijven helemaal uitsluiten...
Haal het gewoon bij mensen die buiten proptionele salarissen verdienen...
Daar is het halve land al van naar de klote gegaan,mannetjes en vrouwtjes
die ondanks hun falen nog riante bonussen mee kregen..
van geil
 van geil - vrijdag 13 juli 2012 - 22:32   quote  deeplink  
alle bank verantwoordelijken,,,zorgverlener topmannen,,en oliebaronnen,,,bal aan de enkel,,laten schoffelen,,,en de mensen terug laten betalen voor al het gewoeker...
rich Arnhem
 rich Arnhem - zaterdag 14 juli 2012 - 08:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juli 2012 - 20:10 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik vind dat je het per bedrijf moet bekijken..
Of ze moeten bedrijven helemaal uitsluiten...
Haal het gewoon bij mensen die buiten proptionele salarissen verdienen...
Daar is het halve land al van naar de klote gegaan,mannetjes en vrouwtjes
die ondanks hun falen nog riante bonussen mee kregen..
Als iedere bedrijfstak gelijk getrokken moet worden zal dit dus ook inhouden dat de wachtgeldregeling die oud tweede kamerleden krijgen nu ook net zo lang gaat worden als de WW en uiteraard ook maar 70% van het laatst verdiende loon. Om maar niet te spreken over het feit dat je niet ZELF mag beslissen om te stoppen. Mocht je hier niets aan willen doen creeër je dus al een uitzondering en geef je het verkeerde signaal af.
zierikzee
 zierikzee - zaterdag 14 juli 2012 - 09:42   quote  deeplink  
alle feyenoorders niet op die partijen stemmen
rich Arnhem
 rich Arnhem - zaterdag 14 juli 2012 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juli 2012 - 09:42 schreef zierikzee het volgende:
alle feyenoorders niet op die partijen stemmen
Het maakt niet uit waar je op stemt. Of je nou door de hond of de kat wordt gebeten; een tetanus injectie heb je toch nodig.
van geil
 van geil - zaterdag 14 juli 2012 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juli 2012 - 10:23 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Het maakt niet uit waar je op stemt. Of je nou door de hond of de kat wordt gebeten; een tetanus injectie heb je toch nodig.
door die mentaliteit,,,,zitten we al decennia met de gevestigde wanorde!!!!!
de politiek is volledig doorgeslagen..en denkt t beter te weten als t volk.
zo wordt de "lening"aan spanje even snel voor de verkiezingen verstrekt..
heel europa is al lang failliet!!!!!uitstel van executie,,,oftewel zachte heelmeesters maken diepe stinkende wonden!!!!
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 14 juli 2012 - 12:20   quote  deeplink  
Ja voetbal is net als de samenleving,als je in Frankrijk naar een cafe gaat is de eigenaar al jaren bezig.Je zult nu denken wat heeft dat met voetbal te maken
indirect niet,Maar deze uitbater maakt maar weinig winst op zijn bv kopje koffie en kun je nog een kopje koffie krijgen voor 1,50.In Nederland krijg je zo een eigenaar die in 2 jaar binnen wil zijn en maakt dus veel winst kopje koffie 2,50 biertje 2,75
Zo zit het ook met voetballers snel rijk worden en je eigen kwaliteit overschatten en dus de eerste 4 jaar van hun cariere alles willen hebben.Nu komt er een loonheffing tja ik moet ook wel eens betalen....het is niet anders.
De knvb welke voor voetballers en ploegen schijnt te zijn zou ook eens wat water bij de wijn moeten doen en financieel wat steun te gaan geven .
Maar dat iedereen moet meebetalen het is niet anders (keerzijde is wel dat wij de salarissen gaan betalen indirect van Spaanse/Italiaanse/Griekse voetballers.
Dus knvb vragen aan de FIFA en EUFA of ploegen met grote schulden geschorst kunnen worden.Nou ik ga weer verder met mijn kopje koffie van 1,50 en wachten op de trein om de 22e bij mijn Feyenoord te zijn (dat rijmt)
rich Arnhem
 rich Arnhem - zaterdag 14 juli 2012 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juli 2012 - 11:54 schreef van geil het volgende:

[..]

door die mentaliteit,,,,zitten we al decennia met de gevestigde wanorde!!!!!
de politiek is volledig doorgeslagen..en denkt t beter te weten als t volk.
zo wordt de "lening"aan spanje even snel voor de verkiezingen verstrekt..
heel europa is al lang failliet!!!!!uitstel van executie,,,oftewel zachte heelmeesters maken diepe stinkende wonden!!!!
Wat een onzinnige reactie. Hoe had je het anders willen doen dan?? Er is geen andere mogelijkheid dan stemmen op de partijen die je aangeboden worden. Andere opties zijn er niet. En je kan zeggen wat je wilt maar een communistische partij als de SP of VVD D66 PVDA CDA en PVV zijn er met name op uit hun eigen kont zo lang mogelijk op het pluche te houden en verder doen ze alsof het maatschappelijk belang voor hun nog van belang is.

Dat de politiek ziek is kan ik niet ontkennen:

- wachtgeld voor 3/4 jaar na een kamerperiode (overigens bij lange na geen uitkering op bijstandsniveau en de duur van lidmaatschap van de kamer is ook niet van belang) Je mag zelfs zelf "ontslag" nemen en dan toch geld ontvangen (dat zou de normale Nederlander moeten proberen).
- Ongeveer 11 weken per jaar vakantie (alsof het land in de zomer/kerst periode niet geregeerd hoeft te worden)
- Geld uitgeven aan derde wereld landen terwijl er in eigen land een tekort is (nee, zeg dit niet om te discrimineren maar armoede in eigen land zou voor moeten gaan op armoede in landen waar de krijgsheren zelf rijk genoeg zijn om de rest van het land te kunnen onderhouden)
- Lasten verzwaring door verhoging BTW en dan bezuinigingen op zo'n manier doorvoeren dat de burger aan twee kanten gepakt wordt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 14 juli 2012 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juli 2012 - 13:23 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Wat een onzinnige reactie. Hoe had je het anders willen doen dan?? Er is geen andere mogelijkheid dan stemmen op de partijen die je aangeboden worden. Andere opties zijn er niet. En je kan zeggen wat je wilt maar een communistische partij als de SP of VVD D66 PVDA CDA en PVV zijn er met name op uit hun eigen kont zo lang mogelijk op het pluche te houden en verder doen ze alsof het maatschappelijk belang voor hun nog van belang is.

Dat de politiek ziek is kan ik niet ontkennen:

- wachtgeld voor 3/4 jaar na een kamerperiode (overigens bij lange na geen uitkering op bijstandsniveau en de duur van lidmaatschap van de kamer is ook niet van belang) Je mag zelfs zelf "ontslag" nemen en dan toch geld ontvangen (dat zou de normale Nederlander moeten proberen).
- Ongeveer 11 weken per jaar vakantie (alsof het land in de zomer/kerst periode niet geregeerd hoeft te worden)
- Geld uitgeven aan derde wereld landen terwijl er in eigen land een tekort is (nee, zeg dit niet om te discrimineren maar armoede in eigen land zou voor moeten gaan op armoede in landen waar de krijgsheren zelf rijk genoeg zijn om de rest van het land te kunnen onderhouden)
- Lasten verzwaring door verhoging BTW en dan bezuinigingen op zo'n manier doorvoeren dat de burger aan twee kanten gepakt wordt.
Er is niemand binnen de SP die maandelijks meer verdient dan 2500 euro,hoe kunnen zij nou op de Pluche zitten?

Verders ligt het ook aan het Nederlandse volk...
Je kan je indd alleen laten horen door te stemmen en dat werkt niet,maar zoals ze
in zuid europa doen,de baricade op gaan dat doen wij niet...Wij pikken
alles in dit land..Wie wou er nou bij europa? Wie wou er nu 1 munt eenheid...Ik
ben ze nog niet tegen gekomen in het dagelijkse leven...Ja een enkele hoger opgeleide
die omringd is met jaknikkers vind het allemaal wel meevallen..
Jan Tol
 Jan Tol - zaterdag 14 juli 2012 - 13:53   quote  deeplink  
Zo weet je, wat je NIET moet stemmen in September !!!
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 14 juli 2012 - 15:02   quote  deeplink  
Politiek is verworden tot marketing. Oppervlakkigheden troef, doorgeschoten naar Pvv-populisme.
Stem je niet, doe je ook niet mee aan een democratie.

Ik hoop al langer op minder-, maar duidelijker partijen: een liberaal-, een midden-, een progressief blok (Ook Cohen roept dat nu).
rich Arnhem
 rich Arnhem - zaterdag 14 juli 2012 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juli 2012 - 13:34 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Er is niemand binnen de SP die maandelijks meer verdient dan 2500 euro,hoe kunnen zij nou op de Pluche zitten?

Verders ligt het ook aan het Nederlandse volk...
Je kan je indd alleen laten horen door te stemmen en dat werkt niet,maar zoals ze
in zuid europa doen,de baricade op gaan dat doen wij niet...Wij pikken
alles in dit land..Wie wou er nou bij europa? Wie wou er nu 1 munt eenheid...Ik
ben ze nog niet tegen gekomen in het dagelijkse leven...Ja een enkele hoger opgeleide
die omringd is met jaknikkers vind het allemaal wel meevallen..
Het niet meer verdienen dan 2500 euro kun je opwerpen als argument echter wordt er nog steeds een normaal salaris overgemaakt naar de partijkas. Deze wordt er dus wel degelijk beter van om meer zetels te krijgen in de tweede kamer.

Dat er verschillende dingen zijn doorgedrukt die de meerderheid in Nederland niet wilde klopt en daar ben ik het ook niet mee eens. Echter is Nederland samen met België en Luxemburg de oorzaak van een gezamenlijk Europa (BeNeLux is de oorsprong).
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 14 juli 2012 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juli 2012 - 16:06 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Het niet meer verdienen dan 2500 euro kun je opwerpen als argument echter wordt er nog steeds een normaal salaris overgemaakt naar de partijkas. Deze wordt er dus wel degelijk beter van om meer zetels te krijgen in de tweede kamer.

Dat er verschillende dingen zijn doorgedrukt die de meerderheid in Nederland niet wilde klopt en daar ben ik het ook niet mee eens. Echter is Nederland samen met België en Luxemburg de oorzaak van een gezamenlijk Europa (BeNeLux is de oorsprong).
krijg je dan wel de beste mensen ? en is de SP echt het antwoord ?
met een meer partijen systeem (en dan denk ik aan meer als 2) komt het nooit goed.
SP is net zo populistisch als de PVV of niet alleen gooien die het over een ander boeg
rich Arnhem
 rich Arnhem - zaterdag 14 juli 2012 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juli 2012 - 18:15 schreef piet de paler het volgende:

[..]

krijg je dan wel de beste mensen ? en is de SP echt het antwoord ?
met een meer partijen systeem (en dan denk ik aan meer als 2) komt het nooit goed.
SP is net zo populistisch als de PVV of niet alleen gooien die het over een ander boeg
Sp is zeker niet het antwoord. Als je alleen al kijkt naar de salarissen binnen hun partij zou je de conclusie al kunnen trekken dat je straks hier dezelfde regels krijgt als in de voormalige Sovjetunie. Iedereen een kaki bruine regenjas en een zwarte paraplu.

Wanneer een regering gevormd wordt met meer dan één partij zal er altijd een partij zijn die water bij de wijn moet doen. Hierdoor komen hun eigen programmapunten onder druk te staan en zodoende kunnen ze nooit de beloftes aan de kiezers waar maken.

Op dit moment zijn alleen de populistische partijen aantrekkelijk in de maatschappij alleen hebben we allemaal al kunnen leren van het PVV tijdperk dat dit alleen werkt tot net na het sluiten van de stembureau's.
Wim2
 Wim2 - zaterdag 14 juli 2012 - 20:44   quote  deeplink  
Er was eens een dag waarin ik het licht zag.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 juli 2012 door Wim2 --
rich Arnhem
 rich Arnhem - zaterdag 14 juli 2012 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juli 2012 - 20:44 schreef Wim2 het volgende:
Er was eens een dag waarin ik het licht zag.
Toen ging je zelf de politiek in?
van geil
 van geil - zaterdag 14 juli 2012 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juli 2012 - 20:38 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Sp is zeker niet het antwoord. Als je alleen al kijkt naar de salarissen binnen hun partij zou je de conclusie al kunnen trekken dat je straks hier dezelfde regels krijgt als in de voormalige Sovjetunie. Iedereen een kaki bruine regenjas en een zwarte paraplu.

Wanneer een regering gevormd wordt met meer dan één partij zal er altijd een partij zijn die water bij de wijn moet doen. Hierdoor komen hun eigen programmapunten onder druk te staan en zodoende kunnen ze nooit de beloftes aan de kiezers waar maken.

Op dit moment zijn alleen de populistische partijen aantrekkelijk in de maatschappij alleen hebben we allemaal al kunnen leren van het PVV tijdperk dat dit alleen werkt tot net na het sluiten van de stembureau's.
dus ook jij bent geindoctrineerd door wat de gevestigde orde roept.....
de vergelijking van de sp is te simpel voor woorden.....
en het populistisch benoemen van de pvv is n kunstje van de gevestigde orde....
rich Arnhem
 rich Arnhem - zaterdag 14 juli 2012 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juli 2012 - 21:35 schreef van geil het volgende:

[..]

dus ook jij bent geindoctrineerd door wat de gevestigde orde roept.....
de vergelijking van de sp is te simpel voor woorden.....
en het populistisch benoemen van de pvv is n kunstje van de gevestigde orde....
Te simpel voor woorden maar volgens mij (en vele anderen) wel realiteit. Kun jij met een stalen gezicht dan blijven volhouden dat de PVV alle beloften uit haar partij programma is nagekomen?

Ik ben zelf door niemand geïndoctrineerd omdat mij in het verleden heel goed duidelijk is gemaakt dat het zeer belangrijk is om zelf te blijven denken en niet achter de meute aan te lopen.

Echter de mensen die denken te moeten schoppen tegen de "gevestigde orde" zijn VAAK (dat wil zeggen niet altijd dus niemand hoeft zich aangesproken te voelen) mensen die ontevreden zijn met de manier van handelen van een bestaande politieke partij en storten zich met hart en ziel op een nieuwe "stem/partij". Helaas blijkt achteraf vaak dat dit soort partijen alleen opkomen op momenten dat het financieel slecht gaat en de werkgelegenheid achterblijft (bijvoorbeeld de LPF en de oorlogen binnen de partij waardoor de landelijke politiek alweer zeer snel moest worden verlaten). Of het zijn mensen die nooit gaan stemmen en die denken hiermee protest aan te tekenen tegen de politieke partijen.

Als jij dan zo tegen de gevestigde orde bent waarom heb je zelf nog geen politieke partij die je hier zou kunnen promoten om zo de gevestigde orde omver te werpen?

In een grote groep durft iedereen te schreeuwen, staan ze er alleen dan doen de meesten hun mond niet meer open.
van geil
 van geil - zaterdag 14 juli 2012 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juli 2012 - 22:25 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Te simpel voor woorden maar volgens mij (en vele anderen) wel realiteit. Kun jij met een stalen gezicht dan blijven volhouden dat de PVV alle beloften uit haar partij programma is nagekomen?

Ik ben zelf door niemand geïndoctrineerd omdat mij in het verleden heel goed duidelijk is gemaakt dat het zeer belangrijk is om zelf te blijven denken en niet achter de meute aan te lopen.

Echter de mensen die denken te moeten schoppen tegen de "gevestigde orde" zijn VAAK (dat wil zeggen niet altijd dus niemand hoeft zich aangesproken te voelen) mensen die ontevreden zijn met de manier van handelen van een bestaande politieke partij en storten zich met hart en ziel op een nieuwe "stem/partij". Helaas blijkt achteraf vaak dat dit soort partijen alleen opkomen op momenten dat het financieel slecht gaat en de werkgelegenheid achterblijft (bijvoorbeeld de LPF en de oorlogen binnen de partij waardoor de landelijke politiek alweer zeer snel moest worden verlaten). Of het zijn mensen die nooit gaan stemmen en die denken hiermee protest aan te tekenen tegen de politieke partijen.

Als jij dan zo tegen de gevestigde orde bent waarom heb je zelf nog geen politieke partij die je hier zou kunnen promoten om zo de gevestigde orde omver te werpen?

In een grote groep durft iedereen te schreeuwen, staan ze er alleen dan doen de meesten hun mond niet meer open.
sorry,,,maar je haalt dingen door elkaar...
te simpel voor woorden was de vergelijking van sp met de sovjetunie....(ben zelf overigens geen sp fan,maar ze hebben wel heldere ideeen)
dat de pvv niets kan,,,komt omdat andere partijen niks met de pvv willen..wat zogenaamd politiek incorrect is...
dat is pas populistisch..........
anyway,,,we denken er anders over,,,,geen probleem...
maar zou wel adviseren,,,,,,ga stemmen......je hebt tenslotte n mening..
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - zondag 15 juli 2012 - 06:54   quote  deeplink  
We kunnen hier wel gaan zitten janken, maar we moeten prioriteiten stellen... Voetbal is maar een bijzaak, bovendien geld dit voor de hele Nederlandse competitie. Europa verder weg? Oneerlijke concurrentie? Nou en! Wat stellen we nu voor dan?
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 15 juli 2012 - 12:22   quote  deeplink  
Ik stem op de tegenpartij!!! Jacobs en van Es!
Dubble O ms
 Dubble O ms - zondag 15 juli 2012 - 12:41   quote  deeplink  
Miljarden geven aan Spanje en Portugal om de schulden van de voetbalclubs bij de banken aldaar te steunen. Is dat logisch?
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 15 juli 2012 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juli 2012 - 12:41 schreef Dubble O ms het volgende:
Miljarden geven aan Spanje en Portugal om de schulden van de voetbalclubs bij de banken aldaar te steunen. Is dat logisch?
www.lekkerkortzichtigzijnweweer.nl
piet de paler
 piet de paler - zondag 15 juli 2012 - 14:00   quote  deeplink  
met een meer partijen systeem komt er nooit een echt beleid ,dus polderen
Dubble O ms
 Dubble O ms - zondag 15 juli 2012 - 14:01   quote  deeplink  
www.inderuimtelullen.nl

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kunduz akkoord









0.0058000