|
|
Leon FR1908
|
|
|
Jaja hier is tie dan ,het topic voor onze forum vriend.... Han ,onze FR Han gaat hier al zijn gitaar heros droppen maar geeft het even de tijd...
En wie zeurt krijgt een Fr Han beurt,dus niet zeiken over een slotje...
Fr gitaartjes tijd is bij deze officieel geopend... Han komt er maar in gozert.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 - 13:54 schreef Leon FR1908 het volgende:Jaja hier is tie dan ,het topic voor onze forum vriend.... Han ,onze FR Han gaat hier al zijn gitaar heros droppen maar geeft het even de tijd.. Slotje..!
quote:En wie zeurt krijgt een Fr Han beurt,dus niet zeiken over een slotje... [ afbeelding ]
quote:Fr gitaartjes tijd is bij deze officieel geopend... Han komt er maar in gozert..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 juli 2012 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Waar blijft onze held? Op facebook heb ik al volop genoten van Han zijn gitaar moments... Dat moet gewoon op een breder vlak gepresenteerd worden lol.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 - 14:00 schreef Bosifyable het volgende:[..] Slotje..! [..] [ afbeelding ] [..] Ik weet gewoon dat jij ook geniet van de Fr Han gitaar moments man,alleen ben jij een stille genietert hahah |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik reageer nu ff niet. Ben ook wel eens aardig. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Je reageerd wel hoor anders kan ik jou niet quoten ? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Ik geniet ook van zijn momentjes op Facebook, hij van mijn foto's ;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ja, zo kan ik natuurlijk niet aardig blijven. Maar vertel eens meer? Gitaar heroes??? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dank B. Enorm talent. Respect voor Han. Gitaar? Onder tafel? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja gezellig joh.... Kijk maar uit hoor want hij spot alle lekkere wijfen op je facebook en betoverd ze dan met zijn gitaar hero,s ,de flirterd..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 juli 2012 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Xtrem hahaha godvert zit tie nu ook al op jou facebook lol |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hij reageerd soms ook met awesome terwijl ik altijd dacht dat t asum was !! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
kijk eens naar de filmpjes van Sea sick steve.poooh he dan kan je spelen hoor |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 - 18:18 schreef piet de paler het volgende:kijk eens naar de filmpjes van Sea sick steve.poooh he dan kan je spelen hoor Ja als Han nog eens komt opdagen dan zie je ze allemaal..Sea sick heb ik op facebook al voorbij zien komen..
Han niet zo verlegen gozert en kom maar op met jou moments.. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Je hebt me nu wel nieuwsgierig gemaakt naar de gitaarkunsten van Han |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hij is zekert op vakantie naar tormolinos? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ok. dit is een held!!! bizar als je het origineel kent! (ja ik pruts soms wat op me gitaren, maar al had ik de halve skills van david gilmoure zou ik tevreden zijn... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
hier stevie met zijn "meester". uiteraard was stevie hier al beter. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 juli 2012 door FR-Han -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
zoals jullie merken heb ik de blues! en dat sucks! maar als ik op me pingelding speel, stroomd alle ellende weg. zijn er meer mensen die weleens de blues hebben? voorbeeld.. een baby ligt in zijn wieg te huilen. de baby heeft honger en huild. deze baby heeft de blues. zo hebben we allemaal wel eens de blues. everybody gives a warm welcome to my friend on the base leon!!!! (goed topic man) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: nou maat! met je clasie/vlaar lookert! lol |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
natuurlijk speel ik stukken sneller en beter. maar kon geen filmpje van mezelf vinden.
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|