BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gloryhunters

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - zondag 15 juli 2012 - 06:52   quote  deeplink  
Pffff ze zijn er weer hoor! De afgelopen jaren heb ik ze niet gezien, maar de gloryhunters zijn er weer in grote getalen, hier wel iig! Ik kan geen twitter account openen of de liefde voor Feyenoord staat erin, op school zie ik opeens veel mensen in Feyenoord shirt lopen, mensen geven me een hand alleen omdat ik Feyenoorder ben, 12 maanden geleden werd ik uitgelachen, positieve ontwikkeling of niet? Hoe groter onze club hoe beter, maar toch... De afgelopen jaren ging het kut, maar jij was Feyenoorder. Fuck de rest. Jj bent Feyenoorder... Feyenoord voor altijd!! GTST
Octo1
 Octo1 - zondag 15 juli 2012 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juli 2012 - 06:52 schreef Nummer Zeven het volgende:
Pffff ze zijn er weer hoor!
Henktypetjes zijn het
kuipje
 kuipje - zondag 15 juli 2012 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juli 2012 - 06:52 schreef Nummer Zeven het volgende:
Pffff ze zijn er weer hoor! De afgelopen jaren heb ik ze niet gezien, maar de gloryhunters zijn er weer in grote getalen, hier wel iig! Ik kan geen twitter account openen of de liefde voor Feyenoord staat erin, op school zie ik opeens veel mensen in Feyenoord shirt lopen, mensen geven me een hand alleen omdat ik Feyenoorder ben, 12 maanden geleden werd ik uitgelachen, positieve ontwikkeling of niet? Hoe groter onze club hoe beter, maar toch... De afgelopen jaren ging het kut, maar jij was Feyenoorder. Fuck de rest. Jj bent Feyenoorder... Feyenoord voor altijd!! GTST
wow,

ben jij voor feyenoord? Vrienden zijn?
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 15 juli 2012 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juli 2012 - 06:52 schreef Nummer Zeven het volgende:
Pffff ze zijn er weer hoor! De afgelopen jaren heb ik ze niet gezien, maar de gloryhunters zijn er weer in grote getalen, hier wel iig! Ik kan geen twitter account openen of de liefde voor Feyenoord staat erin, op school zie ik opeens veel mensen in Feyenoord shirt lopen, mensen geven me een hand alleen omdat ik Feyenoorder ben, 12 maanden geleden werd ik uitgelachen, positieve ontwikkeling of niet? Hoe groter onze club hoe beter, maar toch... De afgelopen jaren ging het kut, maar jij was Feyenoorder. Fuck de rest. Jj bent Feyenoorder... Feyenoord voor altijd!! GTST
Sinds 04-05-2012.........Ook op het forum dus
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 15 juli 2012 - 13:28   quote  deeplink  
Proud to be a Feyenoorder!
Met de paplepel derin gegoten. Al mijn maatjes zijn voor Nec, en hun hebben natuurlijk hun seizoenskaartje voor de Numwegese eenogen club. En ik Natuurlijk gewoon van de mooiste club van Nederland!!!

Feyenoorder ben je niet voor even, Feyenoord ben je je hele leven!
piet de paler
 piet de paler - zondag 15 juli 2012 - 14:20   quote  deeplink  
Wie was er bij in de tijd van HCS ?
Dus alles wat er na komt is een glory hunter ?
Glory hunters zie je veel bij het NL 11tal
Hoe meer fans hoe meer geld of niet.
In de tijd van hCS zaten we er met 1500 toeschouwers er was wel een verbondenheid maar als dat zo gebleven was zaten we nu op een jupiler site?
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 15 juli 2012 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juli 2012 - 14:20 schreef piet de paler het volgende:
Wie was er bij in de tijd van HCS ?
Dus alles wat er na komt is een glory hunter ?
Glory hunters zie je veel bij het NL 11tal
Hoe meer fans hoe meer geld of niet.
In de tijd van hCS zaten we er met 1500 toeschouwers er was wel een verbondenheid maar als dat zo gebleven was zaten we nu op een jupiler site?
Ik was er al in de tijd van Jantje Peters en Stefan Peturson met die toernooien in de voorbereiding ..... En verder terug ging ik wel eens met mijn vader ten tijde van Willem van Hanegem, Wimpie Jansen, Theo Laseroms, Rinus Israel en zo ....
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 15 juli 2012 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juli 2012 - 12:41 schreef Octo1 het volgende:

[..]

Henktypetjes zijn het
Hee, okkenoot, beetje aangebrand?
henkie1969
 henkie1969 - zondag 15 juli 2012 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juli 2012 - 12:41 schreef Octo1 het volgende:

[..]

Henktypetjes zijn het
snik
henkie1969
 henkie1969 - zondag 15 juli 2012 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juli 2012 - 06:52 schreef Nummer Zeven het volgende:
Pffff ze zijn er weer hoor! De afgelopen jaren heb ik ze niet gezien, maar de gloryhunters zijn er weer in grote getalen, hier wel iig! Ik kan geen twitter account openen of de liefde voor Feyenoord staat erin, op school zie ik opeens veel mensen in Feyenoord shirt lopen, mensen geven me een hand alleen omdat ik Feyenoorder ben, 12 maanden geleden werd ik uitgelachen, positieve ontwikkeling of niet? Hoe groter onze club hoe beter, maar toch... De afgelopen jaren ging het kut, maar jij was Feyenoorder. Fuck de rest. Jj bent Feyenoorder... Feyenoord voor altijd!! GTST
en voor de rest gaat alles goed met je?
dat je je hier zo druk om maakt....
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 15 juli 2012 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juli 2012 - 06:52 schreef Nummer Zeven het volgende:
Pffff ze zijn er weer hoor! De afgelopen jaren heb ik ze niet gezien, maar de gloryhunters zijn er weer in grote getalen, hier wel iig! Ik kan geen twitter account openen of de liefde voor Feyenoord staat erin, op school zie ik opeens veel mensen in Feyenoord shirt lopen, mensen geven me een hand alleen omdat ik Feyenoorder ben, 12 maanden geleden werd ik uitgelachen, positieve ontwikkeling of niet? Hoe groter onze club hoe beter, maar toch... De afgelopen jaren ging het kut, maar jij was Feyenoorder. Fuck de rest. Jj bent Feyenoorder... Feyenoord voor altijd!! GTST
Hier in een 020/kaaskop-gebied is het al decennialang genieten Feyenioorder te zijn. Dus ook in moeilijke tijden.
Valt wel op dat er in deze omgeving mensen zijn die plots makkelijker (durven?) zeggen dat ze Feyenoord warm hart toe dragen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gloryhunters









0.0050480