|
|
Octo1
|
|
|
Beter had Ronald niet ingegrepen! Lekker onderling laten oplossen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wel benieuwd met wie en waarom/over |
|
|
|
|
Octo1
|
|
|
quote: Denk dat het Bruno tegen Ron is geweest. Gevecht om de aanvoerdersband |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat lijkt me snel beslist |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dubbelaccountje van Octo.. Met z'n //held gebruik |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Was sowieso al duidelijk. Hij weet te veel van de insiders hier. Weet ook precies wie hoe aan te pakken. |
|
|
|
|
Octo1
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Inloggegevens weer kwijt of zo. |
|
|
|
|
Octo1
|
|
|
quote: Kom je me nog halen op je puch? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 10:43 schreef Stylzz het volgende:[..] Was sowieso al duidelijk. Hij weet te veel van de insiders hier. Weet ook precies wie hoe aan te pakken. Dat is waar. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hey sukkie, daar is natuurlijk een veel betere topic voor. Ken je Forum-historie. |
|
|
|
|
Octo1
|
|
|
Voor jou is er ook een beter topic om te reageren |
|
|
|
|
Octo1
|
|
|
Het gloryhuntertopic ofzo. Je ben hier alleen maar omdat we een paar keer hebben gewonnen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 10:43 schreef Stylzz het volgende:[..] Was sowieso al duidelijk. Hij weet te veel van de insiders hier. Weet ook precies wie hoe aan te pakken. Kijk da's wel leuk...Okkie uit de tent lokken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ben je zó ongelukkig dan? |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
BRUNO HELD DON't fuck with him!!
Mijn absolute Feyenoord held! |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: Mijn helden zijn Kelvin en Jerson!!! Helden!! |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
wees eens eerlijk als Bruno mij zou storen onder een biertje met een grote mond denk ik dat ik bruno martins indi alle drie een rotklap zou geven. Ik zou pas bang worden als een v Gobbel dit zou zeggen |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Kelvin en Jerson, net de 2 slechtste spelers tegen het altijd lastige BVV Barendrecht . . . . . . . . |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
----------Mulder----------- Janmaat-De Vrij-BMI-Nelom --Vormer-Singh-Clasie --Schaken-Immers-El habdoui |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 16 juli 2012 - 08:27 schreef Wim2 het volgende:----------Mulder----------- Janmaat-De Vrij-BMI-Nelom --Vormer-Singh-Clasie --Schaken-Immers-El habdoui Immers is immers geen spits ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Spelling is lastig, of iig de moeite doen het op te zoeken. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Zou Bruno nog steeds boos zijn? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Staat in een ander topic al uitgelegd. Bruno en Tony zijn op veld 3 van Varkenoord gesignaleerd, waar ze samen paardebloemen en madeliefjes stonden te plukken.
It's all good. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
ik denk dat schenkeveld bonje heeft gezocht met indi. schenkeveld mag ineens weg.... hij is net zo goed als de vrij.. |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 - 21:22 schreef plannetje het volgende:ik denk dat schenkeveld bonje heeft gezocht met indi. schenkeveld mag ineens weg.... hij is net zo goed als de vrij.. Denk dat de Vrij wel een paar stappen verder is. |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
quote: En wel meer dan een paar.. Schenkeveld heeft 0 ervaring.
De Vrij: 75 wedstrijden in Feyenoord 1, 34 wedstrijden in Nederlandse Jeugdelftallen Schenkeveld: 17 wedstrijden in Feyenoord 1
Daarnaast heeft de Vrij een rust in zich die Ron Vlaar niet eens had. Ik denk dat Stefan een grote meneer wordt!
EDIT: Dan heb ik het niet eens over de kans dat Schenkeveld weer zwaar geblesseerd raakt, die is ook nog eens veel groter.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 juli 2012 door ViezeFurr -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
Toch vind ik het jammer dat Bart nu ineens dit te horen krijgt. Dit hadden ze ook wel een paar maanden eerder kunnen aangeven.. De wedstrijden die hij heeft gespeeld ook toen onder Verbeek vond ik hem erg goed. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Met dat van Bart zit ik totaal niet mee, nog helemaal niets laten zien? Stik derom haijeeeeee ! |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Indi wordt een grote. Typetje John de wolf kunnen we wel gebruiken. |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: Type John de Wolf? Dan hadden we beter Ricky van Haaren kunne houden! Indi is de nieuwe Ulrich. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
v Haaren vergelijken met de Wolf? Hahahahaha... |
|
|
|