|
|
martje
|
|
|
PSV en Heerenveen akkoord over Narsingh Luciano Narsingh mag zich gaan opmaken voor een overgang naar PSV. Zijn werkgever sc Heerenveen heeft een akkoord bereikt met de Eindhovenaren, zo meldt Voetbal International. Morgen gaat Narsingh met PSV om de tafel om de overgang af te ronden. De 21-jarige vleugelaanvaller stond ook in de belangstelling van Ajax, maar liet doorschemeren een voorkeur te hebben voor een transfer naar Eindhoven |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 10:37 schreef martje het volgende:PSV en Heerenveen akkoord over Narsingh Luciano Narsingh mag zich gaan opmaken voor een overgang naar PSV. Zijn werkgever sc Heerenveen heeft een akkoord bereikt met de Eindhovenaren, zo meldt Voetbal International. Morgen gaat Narsingh met PSV om de tafel om de overgang af te ronden. De 21-jarige vleugelaanvaller stond ook in de belangstelling van Ajax, maar liet doorschemeren een voorkeur te hebben voor een transfer naar Eindhoven 4,1 miljoen schijnt het bedrag te zijn. Dood en doozonde |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
Zegt de VI!!! Eerst zien dan geloven! En als het dan toch waar is....... Scheelt een hoop gezeur!! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 10:47 schreef Inglourious bastard het volgende:Zegt de VI!!! Eerst zien dan geloven! En als het dan toch waar is....... Scheelt een hoop gezeur!! Denk eerder dat het gezeur dan pas echt gaat aangezien als ook nog eens het bedrag klopt waarvoor Narsingh naar PSV gaat |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
Misschien bied Ajax ook nog wel. |
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
Begrijp hier ook niks van!! Welke international kan je ophalen voor minder dan 4,1miljoen en is ook nog jong?? PSV mag dan vorig jaar wel geen kampioen geworden zijn, er staat zo langzamerhand wel flink elftal en flink kapitaal op het veld. Ronduit slecht nieuws! |
|
|
|
|
mitch_amsterdam
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 10:51 schreef Gruber het volgende:Begrijp hier ook niks van!! Welke international kan je ophalen voor minder dan 4,1miljoen en is ook nog jong?? PSV mag dan vorig jaar wel geen kampioen geworden zijn, er staat zo langzamerhand wel flink elftal en flink kapitaal op het veld. Ronduit slecht nieuws! Des te leuker om te zien hoe ze weer ten onder gaan in amsterdam! Hahahaha WAN beleid van ze! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 11:00 schreef mitch_amsterdam het volgende:[..] Des te leuker om te zien hoe ze weer ten onder gaan in amsterdam! Hahahaha WAN beleid van ze! Mag hopen dat je Eindhoven bedoeld want anders snap ik niks van je nickname |
|
|
|
|
Adrie
|
|
|
Ik baal als een stekker. Welke idioot bedenkt dit, het lijkt verdomd veel og de periode van Bas Dost. Voor een paar Euries laten lopen en zie want de gevolgen daarvan zijn. Waar PSV de Euries van haalt bgrijp ik nog steeds niet maar ze schijnen toch een betere geldboom te hebben dan in Amsterdam. Je laat gvd voor enkele 100.000den Euries zo'n speler, nota bene uit de eigen opleiding toch niet lopen. Ajax brengt PSV eigenhandig en met open ogen naar het kampioenschap. De opmerking: dan gaan we hem maar uit het buitenland halen slaat daarom als kut op Dirk. Of dat soms gatis is, of voor weinig. Ik baal, baal , baal. Jullie hebbe zo- veel geld binnengehaald dat daar best wel iets van kan worden uitgegeven. Deze Narsingh kan teminste een fatsoenlijke voorzet geven, De meeste overbetaalde spelers(m.n. v.d. Wiel) heeft dat nog steeds niet geleerd. Dit is het slechtste nieuws van ik vandaag gehoord heb, of nog te horen zal krijgen. Overmars, Ajax is GEEN GoAhead. |
|
|
|
|
mitch_amsterdam
|
|
|
Haha ik snap wat je bedoeld. Het staat er een beetje apart. Nee dat psv ten onder gaat in amsterdam zoals vorig seizoen. En over wanbeleid heb ik het over psv idem. Die gasten rukken toch maar aan! Die willen alleen maar de beste en het liefst international. Ik lach me dood om hen! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 11:13 schreef Adrie het volgende:Ik baal als een stekker. Welke idioot bedenkt dit, het lijkt verdomd veel og de periode van Bas Dost. Voor een paar Euries laten lopen en zie want de gevolgen daarvan zijn. Waar PSV de Euries van haalt bgrijp ik nog steeds niet maar ze schijnen toch een betere geldboom te hebben dan in Amsterdam. Je laat gvd voor enkele 100.000den Euries zo'n speler, nota bene uit de eigen opleiding toch niet lopen. Ajax brengt PSV eigenhandig en met open ogen naar het kampioenschap. De opmerking: dan gaan we hem maar uit het buitenland halen slaat daarom als kut op Dirk. Of dat soms gatis is, of voor weinig. Ik baal, baal , baal. Jullie hebbe zo- veel geld binnengehaald dat daar best wel iets van kan worden uitgegeven. Deze Narsingh kan teminste een fatsoenlijke voorzet geven, De meeste overbetaalde spelers(m.n. v.d. Wiel) heeft dat nog steeds niet geleerd. Dit is het slechtste nieuws van ik vandaag gehoord heb, of nog te horen zal krijgen. Overmars, Ajax is GEEN GoAhead. +1 Al ben ik het niet eens met de laatste zin want ze hadden Narsingh voor het EK al binnen moeten hebben en daar kan Overmars niks aan doen want die was toen nog niet in dienst bij Ajax. Maar je gevoel deel ik volkomen |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 11:15 schreef mitch_amsterdam het volgende:Haha ik snap wat je bedoeld. Het staat er een beetje apart. Nee dat psv ten onder gaat in amsterdam zoals vorig seizoen. En over wanbeleid heb ik het over psv idem. Die gasten rukken toch maar aan! Die willen alleen maar de beste en het liefst international. Ik lach me dood om hen! De tijd zal het leren. Alos men kampioen wordt dan worden die spelers ook weer meer waard en kan men nog winst gaan maken dus we gaan het zien |
|
|
|
|
mitch_amsterdam
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 11:16 schreef Brandje het volgende:[..] De tijd zal het leren. Alos men kampioen wordt dan worden die spelers ook weer meer waard en kan men nog winst gaan maken dus we gaan het zien Ajax wordt natuurlijk kampioen! |
|
|
|
|
Peertje
|
|
|
Ik denk dat er bij PSV over enkele jaren een groot lijk uit de kast valt. Waar komt dat geld steeds vandaan? Is PSV het geleende gemeentegeld al aan het opmaken! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
waarom dit topic, zodra het definitief rond is kunnen we er een topic van maken, volgens mij hebben we een topic over narsingh!
en ja het zat eraan te komen! helaas. hij kiest voor de club waar die totaal niet past! en psv komt hierin zochzelf tegen! beerens is er ook nog, veel betere speler |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Gewoon nu overschakelen naar Assaidi. Transfer naar Galatasaray was afgeketst ze kozen voor Amrabat. Assaidi past misschien nog wel beter bij ons dan Narsingh. Kleine ruimte en betere techniek. Ook de prijs zal ongeveer hetzelfde zijn. |
|
|
|
|
f-side
|
|
|
en weer een speler door de vingers geglipt ik snap niet waar ajax mee bezig is welke rechtsbuiten kom nu naar ons elia gaat naar werder bremen volgens de boer is ajax bezig met een aantal spelers ik wacht af |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
Zo dom van Ajax 4/5 miljoen voor de beste rechtsbuiten van Nederland (21 jaar/amsterdammer) is niks !!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 11:36 schreef sebas79 het volgende:Zo dom van Ajax 4/5 miljoen voor de beste rechtsbuiten van Nederland (21 jaar/amsterdammer) is niks !!! tsja hij ligt nog een jaar vast, maar ik treur er niet meer over, het is jammer! maar ik vind dat ajax het prima doet met het huidige beleid, geen gekke bedragen neertellen. niet een andere club laten bepalen wat jij bealen moet. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
mischien zoekt Ajax wel helemaal geen rechtsbuiten, we hebben Sulejmani ook altijd nog.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 11:35 schreef f-side het volgende:en weer een speler door de vingers geglipt ik snap niet waar ajax mee bezig is welke rechtsbuiten kom nu naar ons elia gaat naar werder bremen volgens de boer is ajax bezig met een aantal spelers ik wacht af vooralsnog niets. beerens zou echt een goede zijn. verwacht dat ajax daar nog wel interesse in krijgt |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Ze liggen weer te slapen!!! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 11:30 schreef Loetje het volgende:waarom dit topic, zodra het definitief rond is kunnen we er een topic van maken, volgens mij hebben we een topic over narsingh! en ja het zat eraan te komen! helaas. hij kiest voor de club waar die totaal niet past! en psv komt hierin zochzelf tegen! beerens is er ook nog, veel betere speler idd, Beerens zou het binkie worden bij Ajax, brengt zelfs nog wat ervaring mee;) |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
Frankie en marc zijn achter de schermen echt wel bezig met iemand anders,ben alleen erg benieuwd met wie,en ik wil narsingh bij psv nog wel eens zien. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 11:40 schreef NatjosFC het volgende:mischien zoekt Ajax wel helemaal geen rechtsbuiten, we hebben Sulejmani ook altijd nog.. er was niet voor niets concrete interesse, mickey vind ik verreweg te matig hoor. ondanks zn eerste half jaar afgelopen seizoen. na dat incident thuis tegen ado ligt die gozer eruit bij mij |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 11:41 schreef NatjosFC het volgende:[..] idd, Beerens zou het binkie worden bij Ajax, brengt zelfs nog wat ervaring mee;) precies. narsingh is goed als tie op snelheid is, beerens heeft een betere actie en kan tijdens zn actie versnellen;) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 11:42 schreef biba1970 het volgende:Frankie en marc zijn achter de schermen echt wel bezig met iemand anders,ben alleen erg benieuwd met wie,en ik wil narsingh bij psv nog wel eens zien. tuurlijk! ben benieuwd wat psv nu met maher doet!! maar narsingh is iemand die de achterlijn haalt bij psv, doet de rest niet. wordt niks, druk is daar moordend en ze spelen geen CL net als bij ons |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 11:35 schreef AFC M&M het volgende:Gewoon nu overschakelen naar Assaidi. Transfer naar Galatasaray was afgeketst ze kozen voor Amrabat. Assaidi past misschien nog wel beter bij ons dan Narsingh. Kleine ruimte en betere techniek. Ook de prijs zal ongeveer hetzelfde zijn. assaidi, en dan boerrigter op de bank? die gozer mankeert wel wat aan zn rug, maar is wel echt vreselijk goed |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 11:42 schreef Loetje het volgende:[..] er was niet voor niets concrete interesse, mickey vind ik verreweg te matig hoor. ondanks zn eerste half jaar afgelopen seizoen. na dat incident thuis tegen ado ligt die gozer eruit bij mij vind Sulejmani goed genoeg voor Ajax, zeker als we zien wat er nog aankomt kan hij daar nog wel even spelen. maar Beerens hoop ik dat hij komt maar vind het toch onwaarschijnlijk.. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Assaidi kan toch ook prima van rechts spelen. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
En met de blessuregevoelige boerrigter en sulejmani kun je het beste een buitenspeler die zowel op rechts als op links uit de voeten kan. Narsingh daarentegen alleen op rechts. |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
Zolang Sulejmani nog rondloopt in Amsterdam zou het kapitaalvernietiging zijn om Narsingh binnen te halen. Hetzelfde geldt uiteraard ook voor Assaidi. Ajax had Narsingh moeten halen voordat hij doorbrak, nu betaal je per definitie teveel. En waar PSV het geld vandaan haalt is inderdaad dubieus. Blijkbaar zijn ze zich daar nog niet bewust van de financiële consequenties van het Kunduz accoord. Ik heb liever dat spelers als De Sa en Fischer een kans krijgen dan dat we teveel betalen voor een speler van de concurrent. Fischer is in potentie trouwens ook een betere speler dan Narsingh. We zitten daarentegen wel krap in de rechtsbuitens, ook in de jeugd. Ik ben wel benieuwd hoe ze dat gaan opvangen. Dan bedoel ik dus achtervang voor Sulejmani, niet zozeer vervanging. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 11:45 schreef NatjosFC het volgende:[..] vind Sulejmani goed genoeg voor Ajax, zeker als we zien wat er nog aankomt kan hij daar nog wel even spelen. maar Beerens hoop ik dat hij komt maar vind het toch onwaarschijnlijk.. mwa ik persoonlijk ben klaar met mickey. maargoed, ajax wil narsingh, gaat niet door. wil toch zeggen dat ze een rechtsbuiten willen. dan ko je al snel bij beerns uit want veel beter is er niet |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 11:49 schreef AFC M&M het volgende:En met de blessuregevoelige boerrigter en sulejmani kun je het beste een buitenspeler die zowel op rechts als op links uit de voeten kan. Narsingh daarentegen alleen op rechts. overigens prima voetballer, alleen afgelopen jaar ietsje minder |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 11:52 schreef Harm de Graaf het volgende:Zolang Sulejmani nog rondloopt in Amsterdam zou het kapitaalvernietiging zijn om Narsingh binnen te halen. Hetzelfde geldt uiteraard ook voor Assaidi. Ajax had Narsingh moeten halen voordat hij doorbrak, nu betaal je per definitie teveel. En waar PSV het geld vandaan haalt is inderdaad dubieus. Blijkbaar zijn ze zich daar nog niet bewust van de financiële consequenties van het Kunduz accoord. Ik heb liever dat spelers als De Sa en Fischer een kans krijgen dan dat we teveel betalen voor een speler van de concurrent. Fischer is in potentie trouwens ook een betere speler dan Narsingh. We zitten daarentegen wel krap in de rechtsbuitens, ook in de jeugd. Ik ben wel benieuwd hoe ze dat gaan opvangen. Dan bedoel ik dus achtervang voor Sulejmani, niet zozeer vervanging. ben het in grote lijnen eens. er komt een kunduz akkoord en voor psv gaat dat niet goed uitpakken. ajax is financieel gezond. maar ik ben klaar met mickey. kan er niets aan doen. ajax haalt nog wel spelers, alleen de vraag is wie! vind alleen die muniesa wel een gewaagt risico |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 11:40 schreef Loetje het volgende:[..] tsja hij ligt nog een jaar vast, maar ik treur er niet meer over, het is jammer! maar ik vind dat ajax het prima doet met het huidige beleid, geen gekke bedragen neertellen. niet een andere club laten bepalen wat jij bealen moet. 4.1 miljoen voor een international is niks!! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 11:30 schreef Loetje het volgende:waarom dit topic, zodra het definitief rond is kunnen we er een topic van maken, volgens mij hebben we een topic over narsingh! en ja het zat eraan te komen! helaas. hij kiest voor de club waar die totaal niet past! en psv komt hierin zochzelf tegen! beerens is er ook nog, veel betere speler Of hij past Loet, dat moeten we nog zien.. Want hij moet zelf nog handtekening zetten. Mr als hij nr Ajax kwam dan was het n topaankoop geweest en nu is Beerens volgens een aantal posts die ik hier las beter.. Als je club dat ook vind/vond dan hadden ze niet achter Narsingh aangegaan.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 12:00 schreef Loetje het volgende:[..] mwa ik persoonlijk ben klaar met mickey. maargoed, ajax wil narsingh, gaat niet door. wil toch zeggen dat ze een rechtsbuiten willen. dan ko je al snel bij beerns uit want veel beter is er niet in de eredivisie inderdaad niet, maar over de grens mischien wel. er werd gemeld door diverse bronnen dat Ajax naast Muniesa ook achter Tello Cuenca en nog zon gozer aan zit van Barca... om te huren met optie tot koop. |
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 11:40 schreef Loetje het volgende:[..] tsja hij ligt nog een jaar vast, maar ik treur er niet meer over, het is jammer! maar ik vind dat ajax het prima doet met het huidige beleid, geen gekke bedragen neertellen. niet een andere club laten bepalen wat jij bealen moet. Je kan Narsingh toch ook zien als een investering. Nu betaal je 4,1 miljoen en over 2 jaar is die speler wellicht 9 miljoen waard. Als hij bij Ajax voorzetten gaat geven komt er geheid een Engelse club die hem wilt hebben. Het huidige beleid betekent nu zowat dat Ajax geen geld meer uitgeeft. Dat is doorslaan de andere kant op. In Suarez en Huntelaar was toch ook geïnvesteerd...? Niet dat Narsingh 20 miljoen zal opleveren, maar zijn waarde zal geheid gaan stijgen. Zijn waarde is nu überhaupt al zo rond de 8 miljoen, door 1 jarig contract is zijn waarde veel minder dan zijn daadwerkelijke waarde. 4,5 miljoen voor een zeer jonge international is absoluut geen gek bedrag. En een club als Heerenveen mag natuurlijk wel zelf een bedrag vragen voor hun eigen speler. Dat Ajax niet verder wil gaan dan 3 miljoen is bijna respectloos naar Heerenveen... Ajax zit financieel goed, geef dan ook wat uit om je selectie te versterken!! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 12:13 schreef Gruber het volgende:[..] Je kan Narsingh toch ook zien als een investering. Nu betaal je 4,1 miljoen en over 2 jaar is die speler wellicht 9 miljoen waard. Als hij bij Ajax voorzetten gaat geven komt er geheid een Engelse club die hem wilt hebben. Het huidige beleid betekent nu zowat dat Ajax geen geld meer uitgeeft. Dat is doorslaan de andere kant op. In Suarez en Huntelaar was toch ook geïnvesteerd...? Niet dat Narsingh 20 miljoen zal opleveren, maar zijn waarde zal geheid gaan stijgen. Zijn waarde is nu überhaupt al zo rond de 8 miljoen, door 1 jarig contract is zijn waarde veel minder dan zijn daadwerkelijke waarde. 4,5 miljoen voor een zeer jonge international is absoluut geen gek bedrag. En een club als Heerenveen mag natuurlijk wel zelf een bedrag vragen voor hun eigen speler. Dat Ajax niet verder wil gaan dan 3 miljoen is bijna respectloos naar Heerenveen... Ajax zit financieel goed, geef dan ook wat uit om je selectie te versterken!! dus jij verkoopt straks liever de ArenA? Ajax spaart gewoon geld op en geeft geen gekke bedragen uit is ook niet raar, met dat Kunduz akkoord. |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
Echt ik snap jullie soms niet hoor! Denk je nou echt dat het over een tonnetje meer gaat? Als ajax besluit de onderhandelingen stop te zetten, zit daar echt wel een filosofie achter. Als we narsingh echt echt nodig hadden, dan was hij al binnen geweest. Stop eens een keer met dat ge-ajax wordt eens wakker. Zo ging het de afgelopen twee seizoenen ook en toch stonden onze jongens twee x met de schaal omhoog. Liever fan van een club die weloverwogen beslissingen kan maken, dan fan van een club die elk jaar de portemonnaie moet trekken om te proberen aan te haken. Voorts wil ik nog even kwijt dat een hoop van het geschreeuw voortkomt uit geruchten die nog niet eens bevestigd zijn. Het bedrag van 4,1miljoen is nog neegens bevestigd, dus wie zegt dat het niet om een miljoen verschil gaat? |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
En ook al gaat het om een ton, er zijn dagen dat ik dat niet op zak heb. Gaat hier niet om 2 stuivers, ook voor een rijke topclub is een ton nog steeds een ton |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 12:15 schreef NatjosFC het volgende:[..] dus jij verkoopt straks liever de ArenA? Ajax spaart gewoon geld op en geeft geen gekke bedragen uit is ook niet raar, met dat Kunduz akkoord. ben het deels met je eens, inderdaad moeten de clubs tegenwoordig goed opletten wat centen betreft, neem als voorbeeld glasgow rangers. Maar daar staat tegenover dat er op dit moment alleen maar spelers uitgaan en haast niet binnenkomen, jan is weg, aan anita word getrokken, eriksen hoor je ook een hoop over. wanneer gaat ajax investeren, want als je mee wil doen op alle fronten, titel, beker en europees overwinteren gaat je dat niet lukken met de huidige selectie. hoe jammer ik dat ook vind, want ook ik vind dat de jeugd de toekomst heeft, maar je kan niet verwachten dat de jeugd er direct staat. In 95 stond er ook een elftal. Van gaal had dat elftal gemaakt uit merendeel eiegen spelers, alleen heeft dat wel een tijd gekost en ook daar zag je dat de jeugdspelers gebracht werden en er niet direct hoefden te staan, hoe gaat De Boer dat nu doen, dat vraag ik me toch wel af? |
|
|
|
|
frankdribben
|
|
|
Je pakt zo'n 10 mln voor vertonghen en ruim 17 mln zo ie zo voor de CL, een Narsingh is zeker een meerwaarde voor AJax,samen met Boerrigher dodelijk op de flanken.Dood en dood zonde dit !!!!Er is heus wel geld voor 2 a3 spelers voor 12 mln bij elkaar ,tenminste als je ook wat wilt in de CL.
Ajax voedt alleen die aandeelhouders op deze manier.Terecht dat Johan van die aandeelhouders afwilt.
Wat een klote zooi zeg. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Klopt gap. Ik doel erop dat bij psv iedereen naar binnen trekt en matavz niet kan lopen waar die hoort. Bij ajax speel je dan met 2 echte flankspelers. Dat bedoel ik. Maar hoop voor jullie dat hij slaagt. Alleen geven jullie nu net als wij 3 jaar geleden veel geld uit. Kan averechts werken! Snap je. En daar zit echt geen afgunst bij D |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
Ajax kampioen 2012-2013 met een positief financieel resultaat!! Mark my words |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 12:37 schreef Inglourious bastard het volgende:Echt ik snap jullie soms niet hoor! Denk je nou echt dat het over een tonnetje meer gaat? Als ajax besluit de onderhandelingen stop te zetten, zit daar echt wel een filosofie achter. Als we narsingh echt echt nodig hadden, dan was hij al binnen geweest. Stop eens een keer met dat ge-ajax wordt eens wakker. Zo ging het de afgelopen twee seizoenen ook en toch stonden onze jongens twee x met de schaal omhoog. Liever fan van een club die weloverwogen beslissingen kan maken, dan fan van een club die elk jaar de portemonnaie moet trekken om te proberen aan te haken. Voorts wil ik nog even kwijt dat een hoop van het geschreeuw voortkomt uit geruchten die nog niet eens bevestigd zijn. Het bedrag van 4,1miljoen is nog neegens bevestigd, dus wie zegt dat het niet om een miljoen verschil gaat? +1 |
|
|
|
|
reje
|
|
|
Ja jammer als Narsingh voor zo weinig geld naar psv gaat, 4,1 miljoen voor zo'n speler is niet veel. Is wel een international van 21 jaar. Maar is maar zien als het definitief is. Beerens vind ik geen goede optie, hij is een redelijke speler maar niet iemand die er met kop en schouders boven uitsteekt, daarnaast is hij ook niet meer de jongste. Wildschut zie ik liever komen, zelfde soort speler als Narsingh en ook Amsterdammer. Tevens is hij ook erg jong. Het is leuk dat Ajax spelers van Barca wil hebben maar ga ze niet huren, kopen of verder kijken! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Snap niet dat jullie spelers van Barca huren want die staan toch weer eigen jeugd in de weg.. En jullie hebben tenminste jeugdspelers die n kans krijgen.. |
|
|
|