|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 13:09 schreef infamous psv het volgende:Snap niet dat jullie spelers van Barca huren want die staan toch weer eigen jeugd in de weg.. En jullie hebben tenminste jeugdspelers die n kans krijgen.. ik heb een grafhekel aan spelers huren, doen ze het goed, kijk guidetti, zijn ze naar een jaar weer weg |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 12:39 schreef Inglourious bastard het volgende:En ook al gaat het om een ton, er zijn dagen dat ik dat niet op zak heb. Gaat hier niet om 2 stuivers, ook voor een rijke topclub is een ton nog steeds een ton ben dat wel met je eens |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: nee maar ajax schijnt het teveel te vinden, maar ze willen wel 12 miljoen voor vertonghen!!! snap ik ook niet |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 12:12 schreef NatjosFC het volgende:[..] in de eredivisie inderdaad niet, maar over de grens mischien wel. er werd gemeld door diverse bronnen dat Ajax naast Muniesa ook achter Tello Cuenca en nog zon gozer aan zit van Barca... om te huren met optie tot koop. klopt, maar tello zie ik dan ook weer terugkeren, dat is wel erg |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 13:15 schreef Loetje het volgende:[..] ik heb een grafhekel aan spelers huren, doen ze het goed, kijk guidetti, zijn ze naar een jaar weer weg idd. hoorde trouwens dat Heerenveen Narsingh wel aan ajax had kunnen verkopen mr dat ze niet wilde zakken omdat ze nog wat rancune hadden ivm de Dost-transfer.. Ze vertikte het om te zakken met prijs en schijnt dat ze dat ze bij PSV wel water bij de wijn hebben gedaan..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 juli 2012 door infamous psv -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 13:18 schreef infamous psv het volgende:[..] idd. hoorde trouwens dat Heerenveen Narsingh wel aan ajax had kunnen verkopen mr dat ze niet wilde zakken omdat ze nog wat rancune hadden ivm de Dost-transfer.. Ze vertikte het om te zakken met prijs en schijnt dat ze dat ze bij PSV wel water bij de wijn hebben gedaan.. dat klopt helemaal. tsja ik vind 4.1 miljoen een mooie prijs. ajax bood te weinig, maar dat is schijnbaar het nieuwe beleid. goede spelers kun je dus vergeten |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 13:18 schreef infamous psv het volgende:[..] idd. hoorde trouwens dat Heerenveen Narsingh wel aan ajax had kunnen verkopen mr dat ze niet wilde zakken omdat ze nog wat rancune hadden ivm de Dost-transfer.. Ze vertikte het om te zakken met prijs en schijnt dat ze dat ze bij PSV wel water bij de wijn hebben gedaan.. die hansma is een slimme gozer |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 12:45 schreef dege het volgende:[..] ben het deels met je eens, inderdaad moeten de clubs tegenwoordig goed opletten wat centen betreft, neem als voorbeeld glasgow rangers. Maar daar staat tegenover dat er op dit moment alleen maar spelers uitgaan en haast niet binnenkomen, jan is weg, aan anita word getrokken, eriksen hoor je ook een hoop over. wanneer gaat ajax investeren, want als je mee wil doen op alle fronten, titel, beker en europees overwinteren gaat je dat niet lukken met de huidige selectie. hoe jammer ik dat ook vind, want ook ik vind dat de jeugd de toekomst heeft, maar je kan niet verwachten dat de jeugd er direct staat. In 95 stond er ook een elftal. Van gaal had dat elftal gemaakt uit merendeel eiegen spelers, alleen heeft dat wel een tijd gekost en ook daar zag je dat de jeugdspelers gebracht werden en er niet direct hoefden te staan, hoe gaat De Boer dat nu doen, dat vraag ik me toch wel af? Anita en Eriksen wordt aangetrokken, maar alleen Jan is weg.
de Boer gaf al aan dat ze bezig zijn met een vervanger voor Jan, ik weet zeker dat er ook wel een gaat komen. de rest dat we er bij krijgen Schone en een EVT Rechtsbuiten is alleen maar extra.
ik denk dat we met deze selectie ook een heel eind komen, aangezien Denswil een erg groot talent is op LCV. ook in Sulejmani heb ik genoeg vertrouwen dat rechtsbuiten kan spelen, daarbij is van der Wiel nog niet weg en kan van Rhijn dus altijd nog centraal spelen, maar van Rhijn heeft zich ook nog niet bewezen maar hij heeft laten zien het wel te kunnen.
daarbij vind ik dat we het beste middenveld van de eredivisie hebben en erg goede aanval. onze verdediging zijn we Jan kwijt maar daar staat waarschijnlijk een vervanger en de terugkeer van Boilesen tegenover, ook is Alderweireld weer een jaar verder en hebben we in van Rhijn weer een groot verdedigend talent achter Wiel. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 13:06 schreef reje het volgende:Ja jammer als Narsingh voor zo weinig geld naar psv gaat, 4,1 miljoen voor zo'n speler is niet veel. Is wel een international van 21 jaar. Maar is maar zien als het definitief is. Beerens vind ik geen goede optie, hij is een redelijke speler maar niet iemand die er met kop en schouders boven uitsteekt, daarnaast is hij ook niet meer de jongste. Wildschut zie ik liever komen, zelfde soort speler als Narsingh en ook Amsterdammer. Tevens is hij ook erg jong. Het is leuk dat Ajax spelers van Barca wil hebben maar ga ze niet huren, kopen of verder kijken! Beerens brengt door zijn leeftijd de nodige ervaring mee, daarbij is het logisch dat Beerens er niet met kop en schouders boven uitsteekt aangezien hij in een veel beter team speelt.
Beerens kan van uit stand of stilstaand aangespeelt worden en dan een actie maken, Narsingh moet je op snelheid aanspelen. iemand op snelheid aan spelen is lastig bij Ajax aangezien Ajax op de helft van de tegenstander speelt. daarom vind ik Beerens voor Ajax michien wel een betere speler dan Narsingh.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 13:27 schreef Loetje het volgende:[..] dat klopt helemaal. tsja ik vind 4.1 miljoen een mooie prijs. ajax bood te weinig, maar dat is schijnbaar het nieuwe beleid. goede spelers kun je dus vergeten 4.1 een mooie prijs? Vertonghen was veel beter en gaat voor maar 9 miljoen naar een veel rijkere club... vind 3 tot 3.5 echt wel de max voor een speler die net 1 jaar goed heeft gevoetbal en ook nog eens maar 1 jaar contract heeft.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 juli 2012 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
reje
|
|
|
Ik vind Beerens een redelijke speler, van mij hoeft hij niet naar Ajax te komen, ik denk dat er wel betere opties zijn. We moeten spelers hebben die Ajax naar een hoger niveau kunnen tillen en ik denk dat Beerens dat niet is. Dan zie ik liever Ozbiliz of Serero die positie vervullen. Of natuurlijk Sulejmani. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 13:38 schreef NatjosFC het volgende:[..] 4.1 een mooie prijs? Vertonghen was veel beter en gaat voor maar 9 miljoen naar een veel rijkere club... vind 3 tot 3.5 echt wel de max voor een speler die net 1 jaar goed heeft gevoetbal en ook nog eens maar 1 jaar contract heeft. een prima prijs. goede speler. verotnghen was een leider, maar je moet begrijpen als jij veel voor je spelers vraagt, je het kan terugverwachten |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 13:53 schreef reje het volgende:Ik vind Beerens een redelijke speler, van mij hoeft hij niet naar Ajax te komen, ik denk dat er wel betere opties zijn. We moeten spelers hebben die Ajax naar een hoger niveau kunnen tillen en ik denk dat Beerens dat niet is. Dan zie ik liever Ozbiliz of Serero die positie vervullen. Of natuurlijk Sulejmani. wat hebben jullie toch met sulejmani, die gast is zo lui als de tyfus, heeft 1 half jaartje welgeteld REDELIJK gespeeld. ozbiliz begijn ik steeds meer aan te twijfelen en over serrero kunnen we niet eens oordelen, nog nooit een echte wedstrijd gespeeld, is niet voor niets denk ik! beerens lijkt me een prima optie, heeft een betere actie en kan beter versnellen dan narsingh |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 13:35 schreef NatjosFC het volgende:[..] Beerens brengt door zijn leeftijd de nodige ervaring mee, daarbij is het logisch dat Beerens er niet met kop en schouders boven uitsteekt aangezien hij in een veel beter team speelt. Beerens kan van uit stand of stilstaand aangespeelt worden en dan een actie maken, Narsingh moet je op snelheid aanspelen. iemand op snelheid aan spelen is lastig bij Ajax aangezien Ajax op de helft van de tegenstander speelt. daarom vind ik Beerens voor Ajax michien wel een betere speler dan Narsingh.. ervaring hebben we nodig! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 13:56 schreef Loetje het volgende:[..] wat hebben jullie toch met sulejmani, die gast is zo lui als de tyfus, heeft 1 half jaartje welgeteld REDELIJK gespeeld. ozbiliz begijn ik steeds meer aan te twijfelen en over serrero kunnen we niet eens oordelen, nog nooit een echte wedstrijd gespeeld, is niet voor niets denk ik! beerens lijkt me een prima optie, heeft een betere actie en kan beter versnellen dan narsingh Beerens idd prima optie, ik put mijn vertrouwen in Sulejmani uit zijn periode in Heerenveen en het erg goede halfjaar voor de winterstop want Ajax draaide toen erg matig, daarna kreeg hij last van zijn knie maar bleeft toch naar behoren presteren en toen kreeg hij die blessure maar vind dat Sulejmani zijn kans onder de boer met beide handen heeft aangepakt en als het hem niet in zijn bol slaat erg belangrijk kan zijn voor dit Ajax. MAAR dat neemt niet weg dat ik toch graag een versterking zie komen die op de flank kan spelen. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Alles op oussama Assaidi! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 13:59 schreef NatjosFC het volgende:[..] Beerens idd prima optie, ik put mijn vertrouwen in Sulejmani uit zijn periode in Heerenveen en het erg goede halfjaar voor de winterstop want Ajax draaide toen erg matig, daarna kreeg hij last van zijn knie maar bleeft toch naar behoren presteren en toen kreeg hij die blessure maar vind dat Sulejmani zijn kans onder de boer met beide handen heeft aangepakt en als het hem niet in zijn bol slaat erg belangrijk kan zijn voor dit Ajax. MAAR dat neemt niet weg dat ik toch graag een versterking zie komen die op de flank kan spelen. ik ben met je eens dat mickey onder de boer beter speelt, maar vind he nog steeds zwak. en als je tegen ADO gewoon ineens tegen het publiek gaan kutten. en wijgeren om te voetballen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
dege
|
|
|
Ajax heeft de strijd om Luciano Narsingh weliswaar verloren van PSV, maar wil zich nog steeds versterken met een rechtsbuiten. Voor die positie zou Gerard Deulofeu nu serieus in beeld zijn, meldt Eurosport.
De achttienjarige Deulofeu speelt zijn wedstrijden momenteel nog voor FC Barcelona B, maar traint al wel regelmatig mee met het eerste. De Spaanse jeugdinternational staat te boek als één van de grootste talenten van Spanje en wordt vooral geroemd vanwege zijn snelheid en techniek. Vorig seizoen maakte hij zijn debuut voor het grote Barcelona.
Ajax zou Deulofeu willen huren van Barcelona, waar hij door de concurrentie van spelers als Pedro, Lionel Messi, Alexis Sánchez, Ibrahim Afellay en David Villa weinig uitzicht heeft op speeltijd. Een optie tot koop zit er waarschijnlijk niet in, aangezien de Catalanen hoge verwachtingen hebben van de tiener.
Deulofeu is niet de enige speler die de overstap kan maken van Barcelona naar Amsterdam. Ajax zou al zo goed als rond zijn met Marc Muniesa. De centrumverdediger is in beeld als de opvolger van de naar Tottenham Hotspur vertrokken Jan Vertonghen. Het is nog onduidelijk of hij gehuurd of gekocht zal worden. bron: http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/item/ajax-schakelt-na-narsingh-over-op-deulofeu Wat we hier nu weer van moeten denken, gaat ajax dan samenwerken met barca, daar lijkt het een beetje op. Maar eerst maar eens zien wat hier van waar is. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 14:26 schreef dege het volgende:Ajax heeft de strijd om Luciano Narsingh weliswaar verloren van PSV, maar wil zich nog steeds versterken met een rechtsbuiten. Voor die positie zou Gerard Deulofeu nu serieus in beeld zijn, meldt Eurosport. De achttienjarige Deulofeu speelt zijn wedstrijden momenteel nog voor FC Barcelona B, maar traint al wel regelmatig mee met het eerste. De Spaanse jeugdinternational staat te boek als één van de grootste talenten van Spanje en wordt vooral geroemd vanwege zijn snelheid en techniek. Vorig seizoen maakte hij zijn debuut voor het grote Barcelona. Ajax zou Deulofeu willen huren van Barcelona, waar hij door de concurrentie van spelers als Pedro, Lionel Messi, Alexis Sánchez, Ibrahim Afellay en David Villa weinig uitzicht heeft op speeltijd. Een optie tot koop zit er waarschijnlijk niet in, aangezien de Catalanen hoge verwachtingen hebben van de tiener. Deulofeu is niet de enige speler die de overstap kan maken van Barcelona naar Amsterdam. Ajax zou al zo goed als rond zijn met Marc Muniesa. De centrumverdediger is in beeld als de opvolger van de naar Tottenham Hotspur vertrokken Jan Vertonghen. Het is nog onduidelijk of hij gehuurd of gekocht zal worden. bron: http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/item/ajax-schakelt-na-narsingh-over-op-deulofeuWat we hier nu weer van moeten denken, gaat ajax dan samenwerken met barca, daar lijkt het een beetje op. Maar eerst maar eens zien wat hier van waar is. Dan zie nog liever Ebecilio wekelijks schutteren dan spelers voor andere clubs gaan opleiden. Wij zijn gvd Ajax en hoeven niet het loophondje van Barcelona te worden!! |
|
|
|
|
reje
|
|
|
Nou hier schieten we wat mee op, barca b spelers huren pfff, kopen of niks. Wie was er nou beter in de nextgenseries??? Hallo ajax kopen niet huren!!!!! |
|
|
|
|
reje
|
|
|
Ben bang dat we inderdaad het loophondje van barca worden. Moet er niet aan denken een paar barca b spelers huren die in de weg staan van onze eigen talenten. Goedzo overdwars! Laat ik hopen dat ik er naast zit! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 14:35 schreef Brandje het volgende:[..] Dan zie nog liever Ebecilio wekelijks schutteren dan spelers voor andere clubs gaan opleiden. Wij zijn gvd Ajax en hoeven niet het loophondje van Barcelona te worden!! +10 |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 14:14 schreef Loetje het volgende:[..] ik ben met je eens dat mickey onder de boer beter speelt, maar vind he nog steeds zwak. en als je tegen ADO gewoon ineens tegen het publiek gaan kutten. en wijgeren om te voetballen nee, hij zag toen die bal niet aankomen en deed niks, is wat anders. maar is natuurlijk wel onproffesioneel, werd toen ook niet voor niets uitgefloten, maar hij herstelde zich goed met dat doelpunt toen gelijk er achter aan. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 12:46 schreef frankdribben het volgende:Je pakt zo'n 10 mln voor vertonghen en ruim 17 mln zo ie zo voor de CL, een Narsingh is zeker een meerwaarde voor AJax,samen met Boerrigher dodelijk op de flanken.Dood en dood zonde dit !!!!Er is heus wel geld voor 2 a3 spelers voor 12 mln bij elkaar ,tenminste als je ook wat wilt in de CL. Ajax voedt alleen die aandeelhouders op deze manier.Terecht dat Johan van die aandeelhouders afwilt. Wat een klote zooi zeg. Ze hebben miljoenen aan inkomsten binnen gekregen....laten nu een prachtige aanbieding zo lopen....ik snap er werkelijk geen moer van....4,1 miljoen is niks voor een international met zoveel talent....waarom spanjaarden huren ??? Is dit arrogantie ???? Stel dat Narsingh ons de das omdoet in de J.C. schaal ??? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 16:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ze hebben miljoenen aan inkomsten binnen gekregen....laten nu een prachtige aanbieding zo lopen....ik snap er werkelijk geen moer van....4,1 miljoen is niks voor een international met zoveel talent....waarom spanjaarden huren ??? Is dit arrogantie ???? Stel dat Narsingh ons de das omdoet in de J.C. schaal ??? we zijn wel versterking nodig, maar of Narsingh nou zo ideaal is dat hij gelijk daar alles gaat bepalen, lijkt me niet. |
|
|
|
|
The Dude :)
|
|
|
quote: moet jij geen puisten gaan knijpen ofzo |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 17:10 schreef NatjosFC het volgende:[..] we zijn wel versterking nodig, maar of Narsingh nou zo ideaal is dat hij gelijk daar alles gaat bepalen, lijkt me niet. het is ook niet zo dat narsingh nou de enige is waar we op zitten te wachten, wat wel teleustellend is als we alle berichten in de media mogen geloven is dat er alleen maar word gemikt op barcelona B. En onze eigen jeugd dan, investeer dan in een kracht die er direct staat en de jeugd nog wat bij kan leren, maar geen spelers uitbarcelona halen die je het jaar erna weer moet inleveren, dat gaat hem niet worden. Er moet een ervaren CV komen, daar is iedereen het wel over eens, ook aanvallend moet er iets bij, mocht anita vertrekken misschien iemand erbij, want middenvelders hebben we eigenijk wel genoeg, maar we moeten niet alleen maar bouwen op de jeugd, zeker niet gezien als je ziet op welke fronten De Boer allemaal wil meespelen, alhoewel ik toejuich dat hij zulke doelen stelt, maar je moet wel reeel blijven, ook met je selectie. Ik wil hier niemand tekort doen, maar met de huidige selectie redden we het denk ik niet, natuurlijk hoop ik dat ik het mis heb. |
|
|
|
|
|
|
|
quote: dank je :)
en verder, die opmerking over janken kun je in het vervolg achter wegen laten |
|
|
|
|
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 18:01 schreef dege het volgende:[..] het is ook niet zo dat narsingh nou de enige is waar we op zitten te wachten, wat wel teleustellend is als we alle berichten in de media mogen geloven is dat er alleen maar word gemikt op barcelona B. En onze eigen jeugd dan, investeer dan in een kracht die er direct staat en de jeugd nog wat bij kan leren, maar geen spelers uitbarcelona halen die je het jaar erna weer moet inleveren, dat gaat hem niet worden. Er moet een ervaren CV komen, daar is iedereen het wel over eens, ook aanvallend moet er iets bij, mocht anita vertrekken misschien iemand erbij, want middenvelders hebben we eigenijk wel genoeg, maar we moeten niet alleen maar bouwen op de jeugd, zeker niet gezien als je ziet op welke fronten De Boer allemaal wil meespelen, alhoewel ik toejuich dat hij zulke doelen stelt, maar je moet wel reeel blijven, ook met je selectie. Ik wil hier niemand tekort doen, maar met de huidige selectie redden we het denk ik niet, natuurlijk hoop ik dat ik het mis heb. Ik ben het met je eens. Die talenten van Barça lijken me wel mooi, maar vind het wel apart dat ze ineens afwijken van een lijn die ze de afgelopen weken hebben ingezet. Die nederlands sprekende, ervaren CV moet er gewoon komen. Voor wat betreft de positie van Narsingh, maakt het me niet zoveel uit. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 18:01 schreef dege het volgende:[..] het is ook niet zo dat narsingh nou de enige is waar we op zitten te wachten, wat wel teleustellend is als we alle berichten in de media mogen geloven is dat er alleen maar word gemikt op barcelona B. En onze eigen jeugd dan, investeer dan in een kracht die er direct staat en de jeugd nog wat bij kan leren, maar geen spelers uitbarcelona halen die je het jaar erna weer moet inleveren, dat gaat hem niet worden. Er moet een ervaren CV komen, daar is iedereen het wel over eens, ook aanvallend moet er iets bij, mocht anita vertrekken misschien iemand erbij, want middenvelders hebben we eigenijk wel genoeg, maar we moeten niet alleen maar bouwen op de jeugd, zeker niet gezien als je ziet op welke fronten De Boer allemaal wil meespelen, alhoewel ik toejuich dat hij zulke doelen stelt, maar je moet wel reeel blijven, ook met je selectie. Ik wil hier niemand tekort doen, maar met de huidige selectie redden we het denk ik niet, natuurlijk hoop ik dat ik het mis heb. ik ben het met je eens, ik hoop ook op Moisander ipv die Muniesa. maar toch zou het handig om die Tello is een jaar te huren, dan kan FIscher en de Sa nog een jaar rijpen en die Tello is echt een groot talent, heeft zelf al CL ervaring. vind ik echt een goede. maar voor de rest niet meer spelers huren.
Moisander en een Rechtsbuiten dan is voor mij de selectie compleet. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 16:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ze hebben miljoenen aan inkomsten binnen gekregen....laten nu een prachtige aanbieding zo lopen....ik snap er werkelijk geen moer van....4,1 miljoen is niks voor een international met zoveel talent....waarom spanjaarden huren ??? Is dit arrogantie ???? Stel dat Narsingh ons de das omdoet in de J.C. schaal ??? ach jc schaal die won twente afgelopen seisoen. en ajax de landstitel. dus die jc schaal kan me gestolen worden. en liever een gezonde club. dan meegaan in de psv koopwoede die ze vanzelf keertje zal opbreken. ook vorig seisoen werd er geklaagt maar we stonden aan het eind wel met de schaal omhoog. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Vergeet Narsingh, alle pijlen op Assaidi! |
|
|
|
|
echte ajaxfan!
|
|
|
Het zal organisatorisch allemaal misschien wat rustiger zijn bij Ajax maar ze komen nu al niet meer geloofwaardig over. Ik heb Frank de Boer onlangs horen zeggen dat bij een vertrek van Vertonghen, men op zoek zou gaan naar een Nederlands sprekende, internationaal ervaren verdediger. Waar zit men nu achteraan? Een Spanjaard van 20 uit het 2e van Barcelona......dat snap ik dus niet. Frank de Boer wordt niet serieus genomen blijkbaar. Nu laten ze ook de beste rechtsbuiten van Nederland(die ze voor een prikkie konden kopen en waarschijnlijk binnen een paraat met dikke winst zouden kunnen verkopen) lopen....ik zeg nog steeds wanbeleid bij Ajax! |
|
|
|
|
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 18:47 schreef echte ajaxfan! het volgende:Het zal organisatorisch allemaal misschien wat rustiger zijn bij Ajax maar ze komen nu al niet meer geloofwaardig over. Ik heb Frank de Boer onlangs horen zeggen dat bij een vertrek van Vertonghen, men op zoek zou gaan naar een Nederlands sprekende, internationaal ervaren verdediger. Waar zit men nu achteraan? Een Spanjaard van 20 uit het 2e van Barcelona......dat snap ik dus niet. Frank de Boer wordt niet serieus genomen blijkbaar. Nu laten ze ook de beste rechtsbuiten van Nederland(die ze voor een prikkie konden kopen en waarschijnlijk binnen een paraat met dikke winst zouden kunnen verkopen) lopen....ik zeg nog steeds wanbeleid bij Ajax! Waarom ben je dan meteen ongeloofwaardig? Wat is dat toch dat mensen gelijk een vergaand oordeel willen vellen op het beleid?
Tuurlijk heb je gelijk dat dat niet strookt met elkaar, maar je weet toch niet wat er nog speelt? En daarbij, als je al weken lang de goeie weg op gaat en je wijkt er een keer van af, is dat toch niet meteen ongeloofwaardig te noemen? Wacht gewoon even rustig af kerel. |
|
|
|
|
echte ajaxfan!
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 18:52 schreef The Dude :) het volgende:[..] Waarom ben je dan meteen ongeloofwaardig? Wat is dat toch dat mensen gelijk een vergaand oordeel willen vellen op het beleid? Tuurlijk heb je gelijk dat dat niet strookt met elkaar, maar je weet toch niet wat er nog speelt? En daarbij, als je al weken lang de goeie weg op gaat en je wijkt er een keer van af, is dat toch niet meteen ongeloofwaardig te noemen? Wacht gewoon even rustig af kerel. Omdat je niet het een gaat roepen en vervolgens het andere gaat doen! Dat getuigt in ieder geval niet van standvastigheid. En afwachten? We wachten alweer maanden terwijl alle targets weer naar de concurrent gaan! |
|
|
|
|
Piet Aussems
|
|
|
Zit Marc Overmars nou te slapen of hoe zit dat, ik had deze speler graag in Ajax zien spelen. 4,1 millioen dat had Ajax ook wel kunnen betalen en er dan later de vruchten van plukken. We weten allemaal dat dit een talent is en het gaat aan ons neus voorbij. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Denk meer dat het te maken heeft met de tacktiek die ajax gebruikt op transfergebied namelijk niet daadkrachtig genoeg dan dat het specifiek om Narsingh gaat. Tevens waarom gaan huilen als je Assaidi nog kan krijgen |
|
|
|
|
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 18:56 schreef echte ajaxfan! het volgende:[..] Omdat je niet het een gaat roepen en vervolgens het andere gaat doen! Dat getuigt in ieder geval niet van standvastigheid. En afwachten? We wachten alweer maanden terwijl alle targets weer naar de concurrent gaan! Maar jij wilt dus liever meer betalen dan je voor ogen hebt? En als dat niet gebeurt en ie dan naar de concurrent gaat (die vorig jaar 30+ miljoen heeft geïnvesteerd en zelfs CL mis liep) dan roep je wanbeleid? Ik snap je niet. Dit is juist waar iedereen altijd kritiek op had. Als ze wel meer hadden betaald, had je dan ook wanbeleid geroepen zoals je dat nu doet bij dat Verdediger-verhaal?
Heb sterk het idee dat een aantal mensen willen dat Ajax het altijd moet lukken om de allerbeste spelers naar Ajax te halen en dan voor dubbeltje op de eerste rang te zitten. Iedereen weet toch dat dat niet meer reëel is?
Ik vind dat Ajax op dit moment uitstekend beleid voert, zelfs als ze die jongens van Barça halen. 1 speler maakt een club niet kampioen, een goed team wel. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 18:47 schreef echte ajaxfan! het volgende:Het zal organisatorisch allemaal misschien wat rustiger zijn bij Ajax maar ze komen nu al niet meer geloofwaardig over. Ik heb Frank de Boer onlangs horen zeggen dat bij een vertrek van Vertonghen, men op zoek zou gaan naar een Nederlands sprekende, internationaal ervaren verdediger. Waar zit men nu achteraan? Een Spanjaard van 20 uit het 2e van Barcelona......dat snap ik dus niet. Frank de Boer wordt niet serieus genomen blijkbaar. Nu laten ze ook de beste rechtsbuiten van Nederland(die ze voor een prikkie konden kopen en waarschijnlijk binnen een paraat met dikke winst zouden kunnen verkopen) lopen....ik zeg nog steeds wanbeleid bij Ajax! mischien moet je dat niet geloven, Frank de Boer zei dat het mogelijk was. maar ze zullen echt wel een ervaren CV halen, ik zelf blijf hopen op Moisander. mischien zit Ajax ook nog wel gewoon te onderhandelen met AZ er is nooit gezegt van niet en AZ heeft nooi 6 miljoen gevraagd. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Nee, Package deal met AZ. Beerens en Moisander. voor 10 miljoen:) en bij vetrek Eriksen Maher er bij voor 9. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
het lijkt me ook zeer waarschijnlijk dat Ajax onderhandelt met Moisander en AZ, ze hebben ook die Nederlandse Fransman binnen en dat hebben ze ook helemaal stil weten te houdem. dus mischien horen we pas iets als er een akkoord is of een akkoord dicht bij is met Az of Moisander.. |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
Beerens , is toch geen speler voor Ajax man. Speelt 2 goeie wedstrijden per jaar.... |
|
|
|
|
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 19:33 schreef sebas79 het volgende:Beerens , is toch geen speler voor Ajax man. Speelt 2 goeie wedstrijden per jaar.... Eens, ben ook absoluut geen fan van Beerens. Typische net-niet speler... |
|
|
|
|
dege
|
|
|
beerens vind ik ook niet de juiste man voor ajax, speelt wel eens leuk, maar niet goed genoeg voor het allerhoogste niveau. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 22:12 schreef dege het volgende:beerens vind ik ook niet de juiste man voor ajax, speelt wel eens leuk, maar niet goed genoeg voor het allerhoogste niveau. Daarom denk ik ook dat Assaidi de ideale man is |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 19:38 schreef The Dude :) het volgende:[..] Eens, ben ook absoluut geen fan van Beerens. Typische net-niet speler... hoezo niet? speelde bij Heerenveen altijd op Niveau, hij werd alleen niet gehaald. uiteindelijk haalt Az hem op en doet hij het weer goed, die bewijst zich overal waardevol te zijn. vind ik wel de juiste man voor Ajax. goede actie goede voorzet veel snelheid en ook nog eens doelgericht. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 23:01 schreef NatjosFC het volgende:[..] hoezo niet? speelde bij Heerenveen altijd op Niveau, hij werd alleen niet gehaald. uiteindelijk haalt Az hem op en doet hij het weer goed, die bewijst zich overal waardevol te zijn. vind ik wel de juiste man voor Ajax. goede actie goede voorzet veel snelheid en ook nog eens doelgericht. laatse jaar bij Heerenveen door Narsingh uit de basis gespeeld.. leuke speler mr voor ajax komt hij misschien net te kort.. |
|
|
|
|
Breijan
|
|
|
Blijft een raar verhaal dat een club met schulden wel spelers tegen riante salarissen kan "kopen"! Wellicht dat ze het voorbeeld van Glasgow Rangers volgen en snel failliet raken! Ajax laat in ieder geval het goede voorbeeld zien en zou eigenlijk al met de 3e landstitel op rij beloond moeten worden ;-) |
|
|
|
|
frankdribben
|
|
|
Wat is een goed voorbeeld?
Je kan geen cl 2e ronde halen en kampioen worden met alleen jeugd, je hebt ook ervaring en inzicht nodig.
Het is goed om op de centen te letten, maar dit is wel het andere uiterste. ALs het de andere kant in 1 keer opslaat dan kom je ook bedrogen uit, het goede zit wat mij betreft in het midden.
Als je vertonghen verkoopt en 17 mln cl geld krijgt en je zou daarvoor toen narsingh en een goede centrum verdediger gekocht hebben, dan was het goed geweest en heb je veel geld over gehouden.
Ik ben zwaar teleurgesteld!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|