BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Maar ajax toch

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
koekkoek007
 koekkoek007 - maandag 16 juli 2012 - 16:48   quote  deeplink  
helemaal mee eens. laat psv maar geld uitgeven. dit jaar geen championsleauge voor psv is katastrofaal voor psv .lol .srry voor me spelfouten
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 16 juli 2012 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 16:43 schreef frankdribben het volgende:
Wat is een goed voorbeeld?

Je kan geen cl 2e ronde halen en kampioen worden met alleen jeugd, je hebt ook ervaring en inzicht nodig.

Het is goed om op de centen te letten, maar dit is wel het andere uiterste.
ALs het de andere kant in 1 keer opslaat dan kom je ook bedrogen uit, het goede zit wat mij betreft in het midden.

Als je vertonghen verkoopt en 17 mln cl geld krijgt en je zou daarvoor toen narsingh en een goede centrum verdediger gekocht hebben, dan was het goed geweest en heb je veel geld over gehouden.

Ik ben zwaar teleurgesteld!!!!!!!!!!!!!!!!
Ben ook teleurgesteld.....met zoveel miljoenen aan inkomsten zo weinig aan een succesvolle toekomst uitgeven gaat ons zeer waarschijnlijk opbreken....de deksel zal hard aankomen aan het eind van komend seizoen.....PSV heeft voor weinig een international aangetrokken die later voor vele miljoenen de deur uit gaat....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 16 juli 2012 - 17:06   quote  deeplink  
Ik hoop dat we de strijd met PSV verliezen in de JC schaal....want dan pas gaan er vele ogen open....we moeten een waardige opvolger voor Jan halen en een goede buitenspeler....doen we dit niet dan vraag je om problemen....ik denk dat Ajax bij verlies tegen PSV pas zijn beurs open trekt....dus laat ze maar verliezen...laat PSV de zwakte van Ajax aantonen...dan zijn ze wakker en halen ze alsnog ervaring binnen....
Vlinder23
 Vlinder23 - maandag 16 juli 2012 - 17:34   quote  deeplink  
Ik snap er ook niks van zeker niet het geld wat ze gekregen hebben voor vertongen.
Ze moeten niet alleen spelers uit het buitenland halen krijg je weer taal problemen en daar gaan onze kostbare punten Haal een goede opvolger die nederlands spreekt en ervaring heeft en een rechts en linksbuiten want boerrigter is nog steeds niet fit. Beerens Assaidi of Maher en verkoopt enoy sulimany en koop ook moisander.
Vlinder23
 Vlinder23 - maandag 16 juli 2012 - 17:35   quote  deeplink  
IK WEET HET NIET MET OVERMARS
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 16 juli 2012 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 17:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ik hoop dat we de strijd met PSV verliezen in de JC schaal....want dan pas gaan er vele ogen open....we moeten een waardige opvolger voor Jan halen en een goede buitenspeler....doen we dit niet dan vraag je om problemen....ik denk dat Ajax bij verlies tegen PSV pas zijn beurs open trekt....dus laat ze maar verliezen...laat PSV de zwakte van Ajax aantonen...dan zijn ze wakker en halen ze alsnog ervaring binnen....
Ajax is er meebezig, wees blij dat Ajax transfers en onderhandelingen eindelijk eens stilhoudt. Frank de Boer gaf aan dat hij een nog een vervanger voor Jan wil en dat ze achter de schermen hard bezig zijn.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 16 juli 2012 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 17:34 schreef Vlinder23 het volgende:
Ik snap er ook niks van zeker niet het geld wat ze gekregen hebben voor vertongen.
Ze moeten niet alleen spelers uit het buitenland halen krijg je weer taal problemen en daar gaan onze kostbare punten Haal een goede opvolger die nederlands spreekt en ervaring heeft en een rechts en linksbuiten want boerrigter is nog steeds niet fit. Beerens Assaidi of Maher en verkoopt enoy sulimany en koop ook moisander.
Maher? we hebben al genoeg middenvelders.
Enoh is 2e man achter Anita. daarbij heeft Ajax dit jaar nog geen een speler uit buitenland gehaalt.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 16 juli 2012 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 18:01 schreef nickyajax1996 het volgende:
overmars is perfect voor ajax en laat narsingh maar naar psv, ajax heeft veel geld gekregen maar het is geen fifa spel dat je dat geld aan spelers uitgeeft, denk aan salaris, en alles wat er nog bij komt qua geld
op FIFA betaal je ook salaris haha:)

Overmars heeft uitgerekend dat Ajax er zeker geen winst aan over gaat houden en dat Ajax er dus financieel niet beter op wordt.
Svdk
 Svdk - maandag 16 juli 2012 - 18:12   quote  deeplink  
Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo erg dat Narsingh naar PSV gaat. Als Deulofeu (Barca) naar Ajax komt heb je een kwalitatief bijna even goede (misschien wel betere) speler binnen gehaald. Heb wedstrijden van hem gezien en wat filmpjes op youtube en het is een zeer goede speler.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 16 juli 2012 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 18:12 schreef Svdk het volgende:
Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo erg dat Narsingh naar PSV gaat. Als Deulofeu (Barca) naar Ajax komt heb je een kwalitatief bijna even goede (misschien wel betere) speler binnen gehaald. Heb wedstrijden van hem gezien en wat filmpjes op youtube en het is een zeer goede speler.
als hij komt.

als er een alternatief komt voor Narsingh is het niet erg. komt die er niet? is het een kleine ramp.

hoop zelf op de Tello, is ook een erg goede en speelt ook steeds vaker voor het grote Barca..
Svdk
 Svdk - maandag 16 juli 2012 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 17:34 schreef Vlinder23 het volgende:
we hebben al genoeg middenvelders en enoh is de 2e man achter anita. we willen wel spelers halen uit nl maar de spelers vinden ze niet goed genoeg dus gaan ze opzoek in het buitenland
Svdk
 Svdk - maandag 16 juli 2012 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 18:15 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

als hij komt.

als er een alternatief komt voor Narsingh is het niet erg. komt die er niet? is het een kleine ramp.

hoop zelf op de Tello, is ook een erg goede en speelt ook steeds vaker voor het grote Barca..
dat is waar. maar ik denk wel dat er een alternatief word gehaald.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 16 juli 2012 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 18:17 schreef Svdk het volgende:

[..]

dat is waar. maar ik denk wel dat er een alternatief word gehaald.
laten we het hopen, anders zitten we halverwege het seizoen weer met een Ozbilliz ofzo..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Maar ajax toch

0.0070290