|
|
ajaxboy2
|
|
|
Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat Marc Overmars het bod op Narsingh heeft verhoogt naar 4 miljoen met clausules waardoor het bedrag kan oplopen tot 4.5 miljoen.Luciano zelf wilt naar Ajax en wacht af of Heerenveen het bod accepteert wanneer dit het geval is zal PSV afhaken (zij hebben al een akkoord met Hveen maar niet met Narsingh) en zal Narsingh naar Ajax gaan. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Jij moet wel heel veel vertrouwen hebben in jou bron,dat zou alleen familie kunnen zijn. |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
'Luciano zelf wilt naar Ajax en.....'
Haha, tjah de enthousiasme bij die kerel spat er wel vanaf. Tis een goeie speler maar heb hem liever niet in onze ArenA. Als je kijkt naar het enthousiasme van Lasse Schone die een week eerder gaat trainen en bovendien naar zn uitspraken, dat is iemand die echt voor de club gaat. Luciano vind ik veel te laks, meer salaris is gwn psv voor hem. We zullen zien, maar ik zal niet rouwig zijn alssie niet komt. Graag of niet! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 15:44 schreef dutchajaxmen het volgende:'Luciano zelf wilt naar Ajax en.....' Haha, tjah de enthousiasme bij die kerel spat er wel vanaf. Tis een goeie speler maar heb hem liever niet in onze ArenA. Als je kijkt naar het enthousiasme van Lasse Schone die een week eerder gaat trainen en bovendien naar zn uitspraken, dat is iemand die echt voor de club gaat. Luciano vind ik veel te laks, meer salaris is gwn psv voor hem. We zullen zien, maar ik zal niet rouwig zijn alssie niet komt. Graag of niet! Narsingh is mischien gewoon geen enthousiaste jongen,
al hoewel ik dit bericht zeer onwaarschijnlijk vind, zou ik het ook niet slim vinden van Ajax door in paniek te raken en het bod te verhogen.
mijn Oom, Marc Overmars, heeft zelf nog niks tegen mij gezegt dat hij het zou verhogen hahahaha:P |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 15:30 schreef ajaxboy2 het volgende:Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat Marc Overmars het bod op Narsingh heeft verhoogt naar 4 miljoen met clausules waardoor het bedrag kan oplopen tot 4.5 miljoen.Luciano zelf wilt naar Ajax en wacht af of Heerenveen het bod accepteert wanneer dit het geval is zal PSV afhaken (zij hebben al een akkoord met Hveen maar niet met Narsingh) en zal Narsingh naar Ajax gaan. hoop doet leven... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
wat een topic. zoals als dit moet een bron vermeld staan. jij hebt hier al zoveel dignen gezegt ajaxboy, kwam nooit uit |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Justin deksen
|
|
|
tja beetje ongeloofwaardig dit zonder bron. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 15:52 schreef Loetje het volgende:wat een topic. zoals als dit moet een bron vermeld staan. jij hebt hier al zoveel dignen gezegt ajaxboy, kwam nooit uit gehe Poulsen naar Ajax hebben wij toen dikke discussie gehad hahaha, is er ook nooit van gekomen hahaha |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Luciano Narsingh traint dinsdag voor het eerst met zijn nieuwe ploeggenoten bij PSV mee. Dat meldt het Eindhovens Dagblad zondagmiddag.
PSV bereikte zaterdag een akkoord met sc Heerenveen over een transfersom van 4,1 miljoen euro. De Eindhovenaren zijn ook zo goed als rond met Narsingh zelf, die zondag al medisch gekeurd wordt.
Naar verwachting wordt Narsingh maandag officieel gepresenteerd bij PSV. De Oranje-international zal dinsdag voor het eerst met de selectie meetrainen. Maandag is de spelersgroep van trainer Dick Advocaat namelijk vrij. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
zucht....ban die ajax baby...eh boy toch eens ...die gozer ken alleen maar dom de boel opstoken met zinloos gebrabbel... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 15:53 schreef NatjosFC het volgende:[..] gehe Poulsen naar Ajax hebben wij toen dikke discussie gehad hahaha, is er ook nooit van gekomen hahaha precies, hij heeft een ontstoppingsprobleem, dan ga je waanzin lullen |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 15:30 schreef ajaxboy2 het volgende:Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat Marc Overmars het bod op Narsingh heeft verhoogt naar 4 miljoen met clausules waardoor het bedrag kan oplopen tot 4.5 miljoen.Luciano zelf wilt naar Ajax en wacht af of Heerenveen het bod accepteert wanneer dit het geval is zal PSV afhaken (zij hebben al een akkoord met Hveen maar niet met Narsingh) en zal Narsingh naar Ajax gaan. quote:Op zondag 15 juli 2012 - 15:57 schreef NatjosFC het volgende:Luciano Narsingh traint dinsdag voor het eerst met zijn nieuwe ploeggenoten bij PSV mee. Dat meldt het Eindhovens Dagblad zondagmiddag. PSV bereikte zaterdag een akkoord met sc Heerenveen over een transfersom van 4,1 miljoen euro. De Eindhovenaren zijn ook zo goed als rond met Narsingh zelf, die zondag al medisch gekeurd wordt. Naar verwachting wordt Narsingh maandag officieel gepresenteerd bij PSV. De Oranje-international zal dinsdag voor het eerst met de selectie meetrainen. Maandag is de spelersgroep van trainer Dick Advocaat namelijk vrij. Wie komt er geloofwaardig over? XD. Doe die ajaxbaby maar een ban jah, scheelt ons een hoop kostbare tijd. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 15:58 schreef bahbah het volgende:zucht....ban die ajax baby...eh boy toch eens ...die gozer ken alleen maar dom de boel opstoken met zinloos gebrabbel... de regel is als je nieuws vermeld zonder bron dat er een ban op staat. boudje straft iedereen die die niet moet straffen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 15:57 schreef NatjosFC het volgende:Luciano Narsingh traint dinsdag voor het eerst met zijn nieuwe ploeggenoten bij PSV mee. Dat meldt het Eindhovens Dagblad zondagmiddag. PSV bereikte zaterdag een akkoord met sc Heerenveen over een transfersom van 4,1 miljoen euro. De Eindhovenaren zijn ook zo goed als rond met Narsingh zelf, die zondag al medisch gekeurd wordt. Naar verwachting wordt Narsingh maandag officieel gepresenteerd bij PSV. De Oranje-international zal dinsdag voor het eerst met de selectie meetrainen. Maandag is de spelersgroep van trainer Dick Advocaat namelijk vrij. precies |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
trouwens dit kan ik het geruchtentopic |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
lekker laten gaan die narsingh...heeft niks gepresteerd op topniveau...denk dat barcelona b in de segunda division hoger niveau is..... Laten we ze daar dan maar weghalen.... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 16:01 schreef bahbah het volgende:lekker laten gaan die narsingh...heeft niks gepresteerd op topniveau...denk dat barcelona b in de segunda division hoger niveau is..... Laten we ze daar dan maar weghalen.... haha dacht precies het zelfde over het Niveau.
is echt een PSV speler, niks presteren in grote wedstrijden hahaha! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 16:01 schreef bahbah het volgende:lekker laten gaan die narsingh...heeft niks gepresteerd op topniveau...denk dat barcelona b in de segunda division hoger niveau is..... Laten we ze daar dan maar weghalen.... La je niet kennuh man... Als Narsingh nr ajax gaat is hij n topper en nu heeft hij niks gepresteerd... Frank de Boer zal hem heus niet aan selectie willen toevoegen als hij hem geen geschikte speler vindt hoor.. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
snap trouwens niet waar die het geld vandaan halen hoor...kopen kopen kopen...46 miljoen lenen van de gemeente,vervolgens keihard op hun smoeleke in de competitie en nu weer kopen kopen???? rara hoe kan het? |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
Heren,
Eventjes een domme vraag van mij ;p.
Narsingh is het beste op snelheid, met ruimte voor zich. In de korte ruimte schijnt hij niet zo best te zijn. Bij Ajax speel je eigenlijk altijd op de helft van de tegenstander. Is dat bij PSV ook zo? Of speelt Dick verdedigend?
Danku! |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 16:03 schreef infamous psv het volgende:[..] La je niet kennuh man... Als Narsingh nr ajax gaat is hij n topper en nu heeft hij niks gepresteerd... Frank de Boer zal hem heus niet aan selectie willen toevoegen als hij hem geen geschikte speler vindt hoor.. daarom gaat ie ook naar psv hehehehehhe |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 16:03 schreef infamous psv het volgende:[..] La je niet kennuh man... Als Narsingh nr ajax gaat is hij n topper en nu heeft hij niks gepresteerd... Frank de Boer zal hem heus niet aan selectie willen toevoegen als hij hem geen geschikte speler vindt hoor.. daarom gaat ie ook naar psv hehehehehhe |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 16:04 schreef bahbah het volgende:snap trouwens niet waar die het geld vandaan halen hoor...kopen kopen kopen...46 miljoen lenen van de gemeente,vervolgens keihard op hun smoeleke in de competitie en nu weer kopen kopen???? rara hoe kan het? Het schijnt dat ze de bouten en moeren die in het supportershome te vinden zijn hebben verhuurd aan de gemeente ;). |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 16:05 schreef dutchajaxmen het volgende:[..] Het schijnt dat ze de bouten en moeren die in het supportershome te vinden zijn hebben verhuurd aan de gemeente ;). Heb ik ook gehoord ja....en ze hebben net als het berenbos in Rhenen kavels in de pacht van het veld.... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 16:05 schreef dutchajaxmen het volgende:[..] Het schijnt dat ze de bouten en moeren die in het supportershome te vinden zijn hebben verhuurd aan de gemeente ;). Als spanje schuld mag hebben dan mogen wij het toch ook... |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote: Als de FIFA en UEFA eindelijk hun ballen hebben gevonden mogen ze net als de spaanse clubs ook psv uitsluiten voor Europees voetbal :D |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
quote: Zolang ze van mijn rekening afblijven maakt het niet uit waar ze het vandaan halen. Als ze het geld hebben zouden ze gek zijn als ze het niet doen. Vraag me wel af of hij echt een speler voor psv is. Neem het psv in elk geval niet kwalijk dat ze het doorzetten. |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ik snap niet dat Ajax Narsingh uit handen laat glippen....wordt echt een hele grote...4,1 miljoen is niks....waarom spelers huren van Barca ???...huren brengt niks op...komt dit door Overmars??? |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 16:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:Ik snap niet dat Ajax Narsingh uit handen laat glippen....wordt echt een hele grote...4,1 miljoen is niks....waarom spelers huren van Barca ???...huren brengt niks op...komt dit door Overmars??? Komt door een nieuwe en straks succesvolle visie dat je beter een speler( ook al van mindere kwaliteit)met hart voor ajax, dan veel uitgeven aan een speler die geilt op zn bankrekening. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Oja die die Ajaxboy 2.... liegt werkelijk alles aan elkaar....die spoort niet....heeft in de winterstop ook al het een en ander lopen ronbazuinen terwijl daar niets van waar was....dus slotje op dit topic....Narsingh gaat jammer genoeg naar PSV....simple as that....kut dus... |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
Wordt inmiddels ook op teletekst gemeld |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 16:20 schreef nickyajax1996 het volgende:wat maakt het uit dat narsingh naar die boeren gaat, laat ajax maar slim beleid voeren en talenten bij barca huren en misschien kan er wel een samenwerkings verband komen , cruijff,overmars, de boer je weet nooit, ik ben blij hoe het gaat ajax wordt weer kampioen en psv geeft weer geld uit en gaat het weer niet redden, En dat laatste is zow :D |
|
|
|
|
The Dude :)
|
|
|
Oh ja, hij had toch van z'n "oom" gehoord dat Ajax rond was met Narsingh, zou om 12 uur op de dag van de deadline gemeld worden. Natuurlijk was dit gelul en toen was "ajax"boy ineens nergens meer te bekennen.
Boudewijn, alsjeblieft ban die gast!
Hier trouwens de link van januari: http://forum.headliner.nl/topic-24576/
Mijn bron is mijn oom zegt ie ook echt hahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 juli 2012 door The Dude :) -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: ha ha klinkt mij bekend in de oren |
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
Slotje graag, wat zeg ik, een megaslot.
Juridisch mag H'veen dit niet eens doen want dan zou het contractbreuk plegen en giga schadevergoeding moeten betalen aan PSV. HOU OP MET DEZE ONZIN TOPICS !!! |
|
|
|
|
The Dude :)
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 17:01 schreef Cyprioot het volgende:Slotje graag, wat zeg ik, een megaslot. Juridisch mag H'veen dit niet eens doen want dan zou het contractbreuk plegen en giga schadevergoeding moeten betalen aan PSV. HOU OP MET DEZE ONZIN TOPICS !!! onzin, zo lang er niks is getekend door de spelers zelf is er nog niks rond |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 16:04 schreef dutchajaxmen het volgende:Heren, Eventjes een domme vraag van mij ;p. Narsingh is het beste op snelheid, met ruimte voor zich. In de korte ruimte schijnt hij niet zo best te zijn. Bij Ajax speel je eigenlijk altijd op de helft van de tegenstander. Is dat bij PSV ook zo? Of speelt Dick verdedigend? Danku! PSV speelt altijd controlerend en verdedigend, vandaar dat ze het uit ook zo lastig hebben. |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 17:08 schreef NatjosFC het volgende:[..] PSV speelt altijd controlerend en verdedigend, vandaar dat ze het uit ook zo lastig hebben. Haha, klopt ook wel jah ;). Dankjewel. Dan denk ik eerlijk gezegd dat Narsingh in Eendhoven beter rendeert dan bij ons in Amsterdam. Ik denk zelf dattie in de kleine ruimtes niet zow best is. Benieuwd wat er nu gaat komen ;). |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 17:11 schreef dutchajaxmen het volgende:[..] Haha, klopt ook wel jah ;). Dankjewel. Dan denk ik eerlijk gezegd dat Narsingh in Eendhoven beter rendeert dan bij ons in Amsterdam. Ik denk zelf dattie in de kleine ruimtes niet zow best is. Benieuwd wat er nu gaat komen ;). denk het ook, Narsingh heeft net als Heel heerenveen niks gepresteerd in de topwedstrijden, een echte psv'er dus. |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 17:16 schreef NatjosFC het volgende:[..] denk het ook, Narsingh heeft net als Heel heerenveen niks gepresteerd in de topwedstrijden, een echte psv'er dus. Ik denk dat die gasten straks in situatie Feyenoord zitten, want ik zie weer geen Champions Leaugue wedstrijden in Eindhoven in seizoen 2013-2014. |
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 17:04 schreef The Dude :) het volgende:[..] onzin, zo lang er niks is getekend door de spelers zelf is er nog niks rond Niet waar, als H'veen en PSV akkoord zijn en H'veen sluit daarna een deal met Ajax pleegt H'veen contractbreuk en gaat dat ze heel veel geld kosten. Jij kunt je auto ook niet twee keer verkopen, maar 1 keer. Kansloos, gesloten boek. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 17:17 schreef dutchajaxmen het volgende:[..] Ik denk dat die gasten straks in situatie Feyenoord zitten, want ik zie weer geen Champions Leaugue wedstrijden in Eindhoven in seizoen 2013-2014. zou toch leuk zijn.. niet dat ik een PSV een blessure toe wens, maar zou wel grappig zijn als Bijv. Narsingh gelijk geblesseerd raakt en die Bommel kan het niet meer belopen, Strootman die het weer niet waarmaakt, en volgens mij hoef ik over die verdediging niks te melden...! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 17:24 schreef Cyprioot het volgende:[..] Niet waar, als H'veen en PSV akkoord zijn en H'veen sluit daarna een deal met Ajax pleegt H'veen contractbreuk en gaat dat ze heel veel geld kosten. Jij kunt je auto ook niet twee keer verkopen, maar 1 keer. Kansloos, gesloten boek. tuurlijk wel, zolang de handtekeningen nog niet zijn gezet kan alles nog. als ook Ajax overeen stemming bereikt met Heerenveen, kan Narsingh kiezen...
dus het is nog mogelijk, maar ga er maar niet van uit.. |
|
|
|