|
|
Cyprioot
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 17:26 schreef NatjosFC het volgende:[..] tuurlijk wel, zolang de handtekeningen nog niet zijn gezet kan alles nog. als ook Ajax overeen stemming bereikt met Heerenveen, kan Narsingh kiezen... dus het is nog mogelijk, maar ga er maar niet van uit.. Onzin, een mondelinge afspraak telt juridisch net zo zwaar als een schriftelijke afspraak. Einde oefening en nogmaals, SLOTJE GRAAG !!! |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 17:25 schreef NatjosFC het volgende:[..] zou toch leuk zijn.. niet dat ik een PSV een blessure toe wens, maar zou wel grappig zijn als Bijv. Narsingh gelijk geblesseerd raakt en die Bommel kan het niet meer belopen, Strootman die het weer niet waarmaakt, en volgens mij hoef ik over die verdediging niks te melden...! Die gasten worden dit jaar gewoon euhmm... 4e achter Ajax, Twente en Feyenoord :P |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Narisngh gaat naar PSV maar wie kan mij uitleggen waarom heerenveen een bod van ajax niet ook kan accepeteren?? Dat kan gewoob hoor!! |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 17:48 schreef Brandje het volgende:Narisngh gaat naar PSV maar wie kan mij uitleggen waarom heerenveen een bod van ajax niet ook kan accepeteren?? Dat kan gewoob hoor!! Ajax zal minder dan die 4,1 miljoen hebben geboden. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 17:24 schreef Cyprioot het volgende:[..] Niet waar, als H'veen en PSV akkoord zijn en H'veen sluit daarna een deal met Ajax pleegt H'veen contractbreuk en gaat dat ze heel veel geld kosten. Jij kunt je auto ook niet twee keer verkopen, maar 1 keer. Kansloos, gesloten boek. Is niet waar ,ze mogen accoord zijn met meerdere clubs zodat de speler kan bepalen waar hij heen wil. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 18:06 schreef riveco het volgende:[..] Is niet waar ,ze mogen accoord zijn met meerdere clubs zodat de speler kan bepalen waar hij heen wil. Mee eens |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 17:26 schreef NatjosFC het volgende:[..] tuurlijk wel, zolang de handtekeningen nog niet zijn gezet kan alles nog. als ook Ajax overeen stemming bereikt met Heerenveen, kan Narsingh kiezen... dus het is nog mogelijk, maar ga er maar niet van uit.. psv schijnt nagenoeg rond te zijn en hij zou vandaag gekeurd worden, tsja, weinig kans |
|
|
|
|
The Dude :)
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 17:24 schreef Cyprioot het volgende:[..] Niet waar, als H'veen en PSV akkoord zijn en H'veen sluit daarna een deal met Ajax pleegt H'veen contractbreuk en gaat dat ze heel veel geld kosten. Jij kunt je auto ook niet twee keer verkopen, maar 1 keer. Kansloos, gesloten boek. het klopt gewoon niet wat je zegt, want de speler moet er uit kunnen komen met de club. als het zo zou zijn zoals jij het schetst, zouden veel clubs moeten dokken als de speler er niet uit zou komen. Het is immers altijd een principeakkoord om een prijs te bepalen in geval speler akkoord gaat met de nieuwe club. Anders zou narsingh alleen naar psv kunnen en zou een verkopende club kunnen bepalen waar zijn toekomst ligt. Ik snap je punt wel, maar het klopt niet. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 17:34 schreef Cyprioot het volgende:[..] Onzin, een mondelinge afspraak telt juridisch net zo zwaar als een schriftelijke afspraak. Einde oefening en nogmaals, SLOTJE GRAAG !!! het kan nog wel, het is natuurlijk onwaarschijnlijk.
maar Heerenveen kan nog steeds boden van Ajax Accepteren, dan kan Narsingh kiezen. waarom denk je dat Heerenveen ook gewoon met 2 clubs kan onderhandelen. |
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 18:32 schreef NatjosFC het volgende:[..] het kan nog wel, het is natuurlijk onwaarschijnlijk. maar Heerenveen kan nog steeds boden van Ajax Accepteren, dan kan Narsingh kiezen. waarom denk je dat Heerenveen ook gewoon met 2 clubs kan onderhandelen. Zolang je onderhandelt heb je nog geen akkoord. Dat is heel wat anders. Als je akkoord bent moet je je er volgens mij aan houden, maar mss zit ik ernaast. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 15:30 schreef ajaxboy2 het volgende: Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat Marc Overmars het bod op Narsingh heeft verhoogt naar 4 miljoen met clausules waardoor het bedrag kan oplopen tot 4.5 miljoen.Luciano zelf wilt naar Ajax en wacht af of Heerenveen het bod accepteert wanneer dit het geval is zal PSV afhaken (zij hebben al een akkoord met Hveen maar niet met Narsingh) en zal Narsingh naar Ajax gaan. Daarom is Narsingh net door de medische keuring bij PSV gegaan. Breng dit soort berichten niet de wereld in tenzij er echt een betrouwbare bron aan vast zit. |
|
|
|
|
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 18:41 schreef Cyprioot het volgende:[..] Zolang je onderhandelt heb je nog geen akkoord. Dat is heel wat anders. Als je akkoord bent moet je je er volgens mij aan houden, maar mss zit ik ernaast. Sorry, je zit er naast. Je haalt namelijk twee dingen door elkaar. Want het mondelinge akkoord tussen clubs in inderdaad bindend, maar elke overeenkomst tussen clubs is onderhevig aan het akkoord tussen de speler en de club.
Stel: Narsingh wil absoluut niet naar PSV, maar naar Ajax. Ajax en Heerenveen komen er niet uit, maar met PSV wel. Dan zou Narsingh dus naar PSV móeten verhuizen, omdat er al een akkoord is met PSV. Dat zou indruisen tegen het vrije verkeer van werknemers. Als Heerenveen er niet uitkomt met Ajax en Narsingh wil niet naar PSV, is er überhaupt geen deal en blijft Narsingh dus bij Heerenveen. Mocht Heerenveen in dat geval alsnog tot een akkoord komen met Ajax, dan verhuist hij dus naar Amsterdam. Het akkoord tussen de clubs is een zakelijke afhandeling van het nog te lopen contract tussen speler en club. De speler beslist waar zijn toekomst ligt, niet de club. Begrijp je? |
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 18:47 schreef The Dude :) het volgende:[..] Sorry, je zit er naast. Je haalt namelijk twee dingen door elkaar. Want het mondelinge akkoord tussen clubs in inderdaad bindend, maar elke overeenkomst tussen clubs is onderhevig aan het akkoord tussen de speler en de club. Stel: Narsingh wil absoluut niet naar PSV, maar naar Ajax. Ajax en Heerenveen komen er niet uit, maar met PSV wel. Dan zou Narsingh dus naar PSV móeten verhuizen, omdat er al een akkoord is met PSV. Dat zou indruisen tegen het vrije verkeer van werknemers. Als Heerenveen er niet uitkomt met Ajax en Narsingh wil niet naar PSV, is er überhaupt geen deal en blijft Narsingh dus bij Heerenveen. Mocht Heerenveen in dat geval alsnog tot een akkoord komen met Ajax, dan verhuist hij dus naar Amsterdam. Het akkoord tussen de clubs is een zakelijke afhandeling van het nog te lopen contract tussen speler en club. De speler beslist waar zijn toekomst ligt, niet de club. Begrijp je? OK, je hebt een punt. Maar toch geloof ik dit verhaal niet. Zoals iemand al meldde heeft hij al eerder een dergelijk bericht gepost dat niet waar bleek te zijn. Sorry maar dan verlies je je geloofwaardigheid. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
ze zijn namelijk alleen akkoord over de prijs DIE BETAALD MOET WORDEN ALS ER EEN KOOP GESLOTEN WORDT!!!!! |
|
|
|
|
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 19:22 schreef Cyprioot het volgende:[..] OK, je hebt een punt. Maar toch geloof ik dit verhaal niet. Zoals iemand al meldde heeft hij al eerder een dergelijk bericht gepost dat niet waar bleek te zijn. Sorry maar dan verlies je je geloofwaardigheid. Nee dat ben ik met je eens, die idioot liep in de winterstop ook al te kutten. Narsingh schijnt door de medische keuring te zijn in Eindhoven, ging er al een tijd van uit dat hij inderdaad naar PSV zou gaan. Prima toch? |
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 19:36 schreef The Dude :) het volgende:[..] Nee dat ben ik met je eens, die idioot liep in de winterstop ook al te kutten. Narsingh schijnt door de medische keuring te zijn in Eindhoven, ging er al een tijd van uit dat hij inderdaad naar PSV zou gaan. Prima toch? Ik had hem graag naar Ajax zien gaan, maar ik denk dat Ajax hem niet echt heel graag wilde, anders hadden ze ook wel 4 mio geboden. Er moet een plan B zijn bij Ajax. Mss die Barca speler. |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 21:40 schreef Cyprioot het volgende:[..] Ik had hem graag naar Ajax zien gaan, maar ik denk dat Ajax hem niet echt heel graag wilde, anders hadden ze ook wel 4 mio geboden. Er moet een plan B zijn bij Ajax. Mss die Barca speler. Of Blandi? ;). |
|
|
|
|
|
|
|
quote: ja maar zuid amerikanen staan er niet goed op bij ajax... |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote: We zullen zien ;). Lijkt mij geen verkeerde speler. Het liefst zie ik een deal waarbij we hem voor Cvitanich inruilen, maken we eigenlijk alleen maar winst. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Blijf erbij dat Assaidi de ideale man is voor Ajax |
|
|
|
|
de joker
|
|
|
die ajax boy die lult maar wat jammer, ik ben een ajacied maar woon in Friesland ik heb vanmiddag gehoord dat narsingh vanmiddag is gekeurd en dinsdag aan de pers wordt voorgesteld, en s'middgas met de pisvee selectie meetraint |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote: Haal je dan niet de problemen naar je toe? |
|
|
|
|
de joker
|
|
|
omdat ik in Friesland woon, ik heb al 19 jaar een seizoenkaart van Ajax, en heb niks met Heerenveen, ik denk dat narsingh het niet gaat redden bij pisvee, paar jaar geleden was iedereen lyrisch over lens , nou die bakt er ook niks van bij pisvee, wat afc m&m ook zegt had liever assaidi gehad is veel dreigender |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote: Misschien daar kan ik niet over oordelen. Het is wel zeker dat je een fantastische voetballer binnen haalt die een wedstrijd kan beslissen wat narsingh minder heeft. Ook de deal is afgeketst naar Galatasaray. Dus ik denk dat hij wel oren heeft naar Assaidi en we hoeven dan ook niet bang te zijn voor psv |
|
|
|
|
|
|
|
maar zijn positie heeft geen prio, of zou hij op rechts uit de voeten kunnen? |
|
|
|
|
de joker
|
|
|
je hebt een goed punt afc m&m omdat ook boerigter blessure gevoelig is kan je nog assaidi halen |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Ik denk dat een speler met zijn kwaliteiten op zowel links als rechts kan spelen. Wat Narsingh niet kan. Tevens hou je rekening met de erg blessure gevoelige Boerrigter aan zijn kwaliteit ligt het niet maar wel aan zijn fysieke gesteldheid. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Iemand enig idee of er bij ajax over Assaidi gesproken wordt als mogelijk nu nieuwe prioriteit? |
|
|
|
|
|
|
|
zou wel veel moeten kosten voor ajax... |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote: dacht dat de prijs voor Galatasaray zo'n 4 miljoen was. Dus dat is absoluut een mooie prijs voor deze speler! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 22:40 schreef AFC M&M het volgende:[..] dacht dat de prijs voor Galatasaray zo'n 4 miljoen was. Dus dat is absoluut een mooie prijs voor deze speler! denk dat ajax hem niet krijgt voor 4 miljoen... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: juist niet, hij speelt op links en gaat altijd voor zichzelf. en vanaf rechts wordt dat lastig heeft ook denk ik geen goede voorzet in huis.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Santos wordt bedoeld denk ik... want Suarez was zeker n topper... |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote: Narsingh gaat uiteindelijk ook voor een slordige 4 miljoen naar psv. Assaidi zal daar niet ver van af wijden denk ik. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Dat werd eerst van Narsingh gezegd.. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 22:55 schreef NatjosFC het volgende:[..] juist niet, hij speelt op links en gaat altijd voor zichzelf. en vanaf rechts wordt dat lastig heeft ook denk ik geen goede voorzet in huis.. Assaidi heeft juist wel een goede voorzet zelfs met links kan ik me herinneren. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 22:56 schreef AFC M&M het volgende:[..] Narsingh gaat uiteindelijk ook voor een slordige 4 miljoen naar psv. Assaidi zal daar niet ver van af wijden denk ik. Mr ajax is n ploeg uit eigen land dus zullen ze meer vragen denk ik.. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
PSV komt toch ook uit eigen land of niet? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: maak niet uit wie hij bedoeld, hij heeft in het algemeen over zuid - Amerikanen.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: heb t over Assaidi.. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote: Ja, maar ze vroegen voor Narsingh ook 4 miljoen aan psv ook uit eigen land |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 23:10 schreef AFC M&M het volgende:[..] Ja, maar ze vroegen voor Narsingh ook 4 miljoen aan psv ook uit eigen land klopt mr het gevalletje Dost van afgelopen winter zijn ze nog niet helemaal vergeten dus waren ze iets minder bereid om ajax tegemoet te komen... |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Maar ja we kunnen het wel over de prijs hebben terwijl het niet eens zeker is of Assaidi een optie is nu. Hopelijk wel! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 23:31 schreef AFC M&M het volgende:Maar ja we kunnen het wel over de prijs hebben terwijl het niet eens zeker is of Assaidi een optie is nu. Hopelijk wel! je hoort zoveel namen in de transferperiode.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2012 - 16:47 schreef The Dude :) het volgende:Oh ja, hij had toch van z'n "oom" gehoord dat Ajax rond was met Narsingh, zou om 12 uur op de dag van de deadline gemeld worden. Natuurlijk was dit gelul en toen was "ajax"boy ineens nergens meer te bekennen. Boudewijn, alsjeblieft ban die gast! Hier trouwens de link van januari: http://forum.headliner.nl/topic-24576/Mijn bron is mijn oom zegt ie ook echt hahaha Juist...jij was het ook niet vergeten....nu weer een nonsenstopic....en hij reageert nergens meer op....een ban geven....en een vet slot erop..... |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Als het waar is dat Narsingh naar psv gaat ... hebben ze bij Ajax zitten slapen ... voor de zoveelste keer. Grote sukkels zijn het, waren het en zullen dit altijd ook blijven als het op transfers aankomt !!! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: De Suarez van Anderlecht had ik graag willen hebben,maar is helaas al weg |
|
|
|
|
echte Ajaxfan
|
|
|
Ajax was weer eens te laat....doen afgelopen weekend nog een laatste (verhoogd) bod maar men was ondertussen al rond met PSV....prutsers |
|
|
|
|
mitch_amsterdam
|
|
|
quote:Op maandag 16 juli 2012 - 09:53 schreef echte Ajaxfan het volgende:Ajax was weer eens te laat....doen afgelopen weekend nog een laatste (verhoogd) bod maar men was ondertussen al rond met PSV....prutsers ik denk juist dat narsingh de prutser hier is. Kan wel gezegt worden dat ajax en heereveen niet tot elkaar kwamen, maar als Narsingh op zijn kop had gestaan, dan was hij zeker naar amsterdam verhuisd.
Hij is een amsterdammer, heeft in de jeugd gespeeld bij ajax, kan CL gaan spelen en dan gewoon naar PSV verhuizen! Waar gaat het fout? |
|
|
|