BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax verhoogt bedrag op Narsingh

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
AFC M&M
 AFC M&M - maandag 16 juli 2012 - 12:38   quote  deeplink  
Ájax moet beseffen dat ze echt een probleem hebben op de flanken. Met de blessure gevoelige Boerrigter en Sulejmani zal je snel weer in CL op het veld staan met Ozbiliz en Ebecilio. Je kunt wel beleid voeren maar kwaliteit staat toch voorop. Fischer komt erwel aan maar heeft totaal geen ervaring op het hoogste niveau.
Kijk naar PSV die hebben nu op de flanken: Mertens, Lens, Narsingh, Depay, Wijnaldum.
Dat is echt veel beter dan: Sulejmani, Boerrigter, DE sa, Lukoki, Ebecilio, Ozbiliz, Fischer

Daarom dringend een echte buitenspeler met klasse aankopen.
OUSSAMA ASSAIDI!
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 16 juli 2012 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 12:38 schreef AFC M&M het volgende:
Ájax moet beseffen dat ze echt een probleem hebben op de flanken. Met de blessure gevoelige Boerrigter en Sulejmani zal je snel weer in CL op het veld staan met Ozbiliz en Ebecilio. Je kunt wel beleid voeren maar kwaliteit staat toch voorop. Fischer komt erwel aan maar heeft totaal geen ervaring op het hoogste niveau.
Kijk naar PSV die hebben nu op de flanken: Mertens, Lens, Narsingh, Depay, Wijnaldum.
Dat is echt veel beter dan: Sulejmani, Boerrigter, DE sa, Lukoki, Ebecilio, Ozbiliz, Fischer

Daarom dringend een echte buitenspeler met klasse aankopen.
OUSSAMA ASSAIDI!
PSV heeft een verdediging met:
Marcelo(haha) Bouma(hahahahha) Manolev(HAHA) willems.

Ajax heeft een verdediging van:
Alderweireld:) Rhijn Wiel Boilesen Blind, en een vervanger voor Jan.
AFC M&M
 AFC M&M - maandag 16 juli 2012 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 12:47 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

PSV heeft een verdediging met:
Marcelo(haha) Bouma(hahahahha) Manolev(HAHA) willems.

Ajax heeft een verdediging van:
Alderweireld:) Rhijn Wiel Boilesen Blind, en een vervanger voor Jan.
Toe maar Daley Blind.
Een erg zwakke verdediging eigenlijk zal je dan zo moeten spelen
Van Rhijn-ALderweireld-Denswil/Aankoop-Boilesen/Dijks
Verkoop: Blind en Koppers

hiermee toon je echt de kwetsbaarheid aan van deze verdediging
Zeer onervaren.
Je verkoopt 2 zeer ervaren spelers Vertonghen en OOijer en haalt daar een jeugspeler uit Barcelona B voor terug. Die 1 wedstrijd in het eerste heeft gespeeld. Denk je dat dat goed komt in CL?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 juli 2012 door AFC M&M --
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - maandag 16 juli 2012 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 12:55 schreef AFC M&M het volgende:

[..]
Denk je dat dat goed komt in CL?
Waarom niet? Het orakel uit Barca predikt sowieso aanvallend voetbal, waarbij niet geleund wordt op een geroutineerde en/of statische verdediging... Mjah, die wilde zelfs Kuyt rechtsback zetten in Oranje...
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 16 juli 2012 - 13:51   quote  deeplink  
quote:

[..]

Toe maar Daley Blind.

Zeer onervaren.
Je verkoopt 2 zeer ervaren spelers Vertonghen en OOijer en haalt daar een jeugspeler uit Barcelona B voor terug. Die 1 wedstrijd in het eerste heeft gespeeld. Denk je dat dat goed komt in CL?
pfff. wordt lekker PSV supporter als vind dat die het zo goed voor elkaar hebben. met Moisander als vervanger voor Jan hebben we gewoon een erg goede en talentvolle verdediging, zeker met Boilesen dat een enorm talent is voor Linksback Blind en Koppers zijn 2e keus. daarbij heeft Koppers nog genoeg potentie.

daarbij heeft Ajax Muniesa niet eens gehaald die wordt mischien gehuurd maar ga er maar van uit dat Ajax nog een waardige vervanger voor Jan gaat halen.
ajaxfan lol
 ajaxfan lol - maandag 16 juli 2012 - 14:49   quote  deeplink  
http://www.psv.nl/Nieuws/Nieuwspagina/Luciano-Narsingh-5-jaar-naar-PSV.htm zo jammer
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 16 juli 2012 - 15:02   quote  deeplink  
Boek Narsingh SLUITEN!

WIJ ZIJN AJAX!!!

het is GRAAG of NIET!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 16 juli 2012 - 15:05   quote  deeplink  
Kijk naar Lasse Schöne. Sorry voor de eventuele spelfouten. Een week eerder beginnen en trots als een pauw toen hij ONS MOOIE SHIRT om zijn schouders had!
Rogier
 Rogier - maandag 16 juli 2012 - 15:18   quote  deeplink  
Snap niet dat jullie zo wakker liggen van een Narsingh. Heeft het leuk gedaan afgelopen maar met een lange gozer in de spits die hij de ballen op maat gaf na een uitbraak. Ajax voetbalt totaal anders ! Laat ze daar in Eindhoven maar allemaal vechten om een plekje bij de eerste 11. Ik heb het volste vertrouwen in f de Boer.
frankdribben
 frankdribben - maandag 16 juli 2012 - 16:24   quote  deeplink  
Rot op met die Bullshit.

Deze man had iets toegevoegd.
Ook al is de filosofie de jeugd door laten stromen en geen poen meer uitgeven, als op sommige plekken in het veld een zwak is, dan moet je het opvullen met een goede speler.

We hebben straks een probleem als we geen rechter aanvaller en een back up voor boerrighter hebben die ajax waardig is.Ik zie tot nu toe Ajax alleen maar verzwakken.
Rogier
 Rogier - maandag 16 juli 2012 - 16:28   quote  deeplink  
Ja...laten we jeugd wegsturen en ze dan een jaar later voor de hoofdprijs gaan terugkopen ! Ik vind het prima zo, die Narsingh is echt geen wereldtopper en wij hebben de beste trainer(s).
Brandje
 Brandje - maandag 16 juli 2012 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 13:51 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

pfff. wordt lekker PSV supporter als vind dat die het zo goed voor elkaar hebben. met Moisander als vervanger voor Jan hebben we gewoon een erg goede en talentvolle verdediging, zeker met Boilesen dat een enorm talent is voor Linksback Blind en Koppers zijn 2e keus. daarbij heeft Koppers nog genoeg potentie.

daarbij heeft Ajax Muniesa niet eens gehaald die wordt mischien gehuurd maar ga er maar van uit dat Ajax nog een waardige vervanger voor Jan gaat halen.
Moisander?? Die komt gelukkig niet want Bergkamp, Overmars en Jonk hebben De Boer overtuigd dat die niks toe gaat voegen en daar ben ik heel blij mee!!
koekkoek007
 koekkoek007 - maandag 16 juli 2012 - 16:59   quote  deeplink  
ajax is verstandig bezig.ga zo door ajax.narsing betaalt het ajax terug dat ie is weggestuurd toen de tijd.een echte amsterdammer had lkkr terug gekomen naar ajax. hij zegt prijzen te willen pakken. dan is ie bij de verkeerde club .
nora
 nora - maandag 16 juli 2012 - 17:08   quote  deeplink  
quote:

[..]

Toe maar Daley Blind.

Zeer onervaren.
Een beetje vertrouwen in aankoop van Frank en Overmars mag wel die gozer krijgt morgen een nw contract van Barcelona dus is geen drolle voetballer,en Blind is echt wel vooruit gegaan,alleen moet je hem in het centrum zetten dan wordt hij steeds beter,de hele jeugd opleiding heeft hij in het centrum gespeeld dan kan je niet zomaar back spelen,dat is heel anders voetballen ik denk dat van Rhijn daar ook nog problemen mee gaat krijgen.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 16 juli 2012 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 16:32 schreef Brandje het volgende:

[..]

Moisander?? Die komt gelukkig niet want Bergkamp, Overmars en Jonk hebben De Boer overtuigd dat die niks toe gaat voegen en daar ben ik heel blij mee!!
hoe kom je daar nou weer bij?

die heeft heel erg goede wedstrijden gespeeld, met als een van de toppunten AZ Udinese.
nora
 nora - maandag 16 juli 2012 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 17:34 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

hoe kom je daar nou weer bij?

die heeft heel erg goede wedstrijden gespeeld, met als een van de toppunten AZ Udinese.
In de afgelopen EL wedstrijden was hij constant een van de betere spelers,dus wat mij betreft mag hij komen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 16 juli 2012 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 16:24 schreef frankdribben het volgende:
Rot op met die Bullshit.

Ook al is de filosofie de jeugd door laten stromen en geen poen meer uitgeven, als op sommige plekken in het veld een zwak is, dan moet je het opvullen met een goede speler.

We hebben straks een probleem als we geen rechter aanvaller en een back up voor boerrighter hebben die ajax waardig is.Ik zie tot nu toe Ajax alleen maar verzwakken.
Volgens mij zijn we nu 2 jaar achter elkaar kampioen geworden zonder echte grote aankopen en ik denk dat er maar heel weinig mensen hadden gedacht dat dat zou lukken, dus iets meer vertrouwen in het huidige beleidsplan mag best.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 16 juli 2012 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 16:24 schreef frankdribben het volgende:
Rot op met die Bullshit.

dat Ajax op elke posite dubbelbezet is gaat nooit lukken.
daarbij vind ik dat we met de Sa en Fischer die er aan komen genoeg hebben. wat jij wilt is een Ebicilio en Ozbilliz helemaal uitsluiten, maar dat gaat niet gebeuren die jongens hebben best potentie. als Ebicilio gewoon wat slimmer gaat spelen kan hij erg goed zijn, neem nou vorig jaar tegen Az en dit jaar tegen Roda. dat is gewoon op wilskracht, ik vind Ebicilio zeker geen goede speler op dit moment, maar als Back-up achter Boerrigter vind ik hem prima. toch zie ik wel graag een rechtsbuiten komen als Backup voor Sulejmani of die de concurentie met hem aan kan.
de joker
 de joker - maandag 16 juli 2012 - 19:18   quote  deeplink  
Ajax heeft helemaal niet zitten slapen in het geval van narsingh, overmars heeft gezegd dat ze narsingh helemaal niet willen, ze willen spelers van barca overhevelen naar Ajax
infamous psv
 infamous psv - maandag 16 juli 2012 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 19:18 schreef de joker het volgende:
Ajax heeft helemaal niet zitten slapen in het geval van narsingh, overmars heeft gezegd dat ze narsingh helemaal niet willen, ze willen spelers van barca overhevelen naar Ajax
das toch zonde van je eigen jeugd want die spelers van Barca gaan na een goed jaar weer terug toch..
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 16 juli 2012 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 19:30 schreef infamous psv het volgende:

[..]

das toch zonde van je eigen jeugd want die spelers van Barca gaan na een goed jaar weer terug toch..
dan is het toch niet zonde?
kun je de jeugd nog een jaartje laten rijpen, hoef je ze er niet gelijk in te zetten.
The Dude :)
 The Dude :) - maandag 16 juli 2012 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 19:30 schreef infamous psv het volgende:

[..]

niet allemaal, Muniesa zou blijven. Bovendien hebben we (bijna) nog een toptalent binnen in Boccara
infamous psv
 infamous psv - maandag 16 juli 2012 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 20:22 schreef nickyajax1996 het volgende:

[..]

beter dan die zooitje bij psv waar helemaal geen jeugd is
het is geen kritiek hoor..
The Dude :)
 The Dude :) - maandag 16 juli 2012 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 20:22 schreef nickyajax1996 het volgende:

[..]

vergeet die sterspeler deulofeu niet
dat zou wel koning zijn ja, maar kopen doe je die niet (geldt ook voor Tello)
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 16 juli 2012 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 20:29 schreef nickyajax1996 het volgende:

[..]

barcalona ziet niet heel veel in tello dacht ik ze wouden hem zelfs verkopen aan atletico madrid. maar deulofeu houden ze net zoals cuenca
niet?
ze laten hem meespelen in de CL en in de competitie, ze zien echt wel wat in hem, maar ben bang dat hij niet veel speeltijd zal krijgen onder Tito, want die MOET presteren...

maar zou baas zijn als we Barca loten en die Tello schiet er 4 in haha:)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5877
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax verhoogt bedrag op Narsingh

0.0064949