BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waar zijn we nu mee bezig?????

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
legrande
 legrande - zondag 15 juli 2012 - 21:25   quote  deeplink  
hebben we eindelijk beetje leuk team en 30.000 seizoenkaarten verkocht gaat na Bakkal en Elamadi ook Vlaar weg. geen spits. Zie het weer somber in die Omar zie ik ook nog niet komen van City allemaal zo geheimzinnig. Waarom toch
legrande
 legrande - zondag 15 juli 2012 - 21:26   quote  deeplink  
Ik baal hier echt van.
legrande
 legrande - zondag 15 juli 2012 - 21:28   quote  deeplink  
Voeg daarbij dat we niet kunnen scoren en dat ze elkaar te lijf gaan in de kleedkamer. 020 wint met 0-8 tegen 1 van de beste amateurploegen Noordwijk en wij met 0-1 door eigen goal. Had heel veel zin in het seizoen maar ben bang dat ik weer zwaar teleurgesteld ga worden.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 15 juli 2012 - 21:30   quote  deeplink  
Waar we mee bezig zijn? Zoveel mogelijk topics over Vlaar openen. Geen probleem, dit is pas de tweede :')
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 15 juli 2012 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juli 2012 - 21:28 schreef legrande het volgende:
Voeg daarbij dat we niet kunnen scoren en dat ze elkaar te lijf gaan in de kleedkamer. 020 wint met 0-8 tegen 1 van de beste amateurploegen Noordwijk en wij met 0-1 door eigen goal. Had heel veel zin in het seizoen maar ben bang dat ik weer zwaar teleurgesteld ga worden.
En vooral deze boehoe moeten we serieus nemen? PSV speelt gelijk tegen een 4e klas Duits elftal. Shit happens.
finsend
 finsend - zondag 15 juli 2012 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juli 2012 - 21:28 schreef legrande het volgende:
Voeg daarbij dat we niet kunnen scoren en dat ze elkaar te lijf gaan in de kleedkamer. 020 wint met 0-8 tegen 1 van de beste amateurploegen Noordwijk en wij met 0-1 door eigen goal. Had heel veel zin in het seizoen maar ben bang dat ik weer zwaar teleurgesteld ga worden.
verander ff titel van je topic in wat normaals, en jank niet zo aub.

Tuurlijk klote als Vlaar zou vertrekken, maar aangezien Feyenoord hem niet wil laten gaan, hij international is en nog 2 jaar contract zou het financieel een aanzienlijk bedrag kunnen worden.

Probleem is wel dat je dan je leider kwijt bent en ook nog eens geen killer hebt...
henkie1969
 henkie1969 - zondag 15 juli 2012 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juli 2012 - 21:28 schreef legrande het volgende:
Voeg daarbij dat we niet kunnen scoren en dat ze elkaar te lijf gaan in de kleedkamer. 020 wint met 0-8 tegen 1 van de beste amateurploegen Noordwijk en wij met 0-1 door eigen goal. Had heel veel zin in het seizoen maar ben bang dat ik weer zwaar teleurgesteld ga worden.
en je moet maar zo zien ... dat scheelt weer een hoop 'gloryhunters' hier en op de tribune :)
legrande
 legrande - zondag 15 juli 2012 - 21:39   quote  deeplink  
Het is geen janken. Ik heb al 43 jaar seizoenkaart heb dus echt al heel veel meegemaakt. Eindelijk afgelopen jaar weer genoten. Hoopte zo op een vervolg en dat we championsleage voetbal zouden halen maar als je nu je 3 beste spelers wegdoet en veel nieuwe haalt waarvan je maar moet afwachten hoe die zich ontwikkelen en je kunt niet eens scoren regen amateurs zie ik het somber in en geloof me als er 1 is die het anders zou willen zien ben ik dat. wil jij geen championsvoetbal in de kuip.Met dez voorhoede kom je weer in het rechterrijtje en ik vind dfat we mee moeten draaien om het kampioenschap.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 15 juli 2012 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juli 2012 - 21:39 schreef legrande het volgende:
Het is geen janken. Ik heb al 43 jaar seizoenkaart heb dus echt al heel veel meegemaakt. Eindelijk afgelopen jaar weer genoten. Hoopte zo op een vervolg en dat we championsleage voetbal zouden halen maar als je nu je 3 beste spelers wegdoet en veel nieuwe haalt waarvan je maar moet afwachten hoe die zich ontwikkelen en je kunt niet eens scoren regen amateurs zie ik het somber in en geloof me als er 1 is die het anders zou willen zien ben ik dat. wil jij geen championsvoetbal in de kuip.Met dez voorhoede kom je weer in het rechterrijtje en ik vind dfat we mee moeten draaien om het kampioenschap.
Sorry to say, maar als je al 43 jaar een seizoenkaart hebt, weet je hoe het werkt. Spelers komen en gaan, en na 1 succesjaar betekent het niet gelijk dat we jarenlang in de top mee gaan draaien.

Sowieso is er een 5-jaren plan opgezet, en we gaan nu het 3e jaar in. Nog 3 jaar opbouwen, en dan zouden we standaard mee moeten draaien om het kampioenschap. Dat is de planning, en mochten we eerder die resultaten halen, mooi, maar reken je niet rijk na die 2e plaats van vorig seizoen.
piet de paler
 piet de paler - zondag 15 juli 2012 - 21:45   quote  deeplink  
Ik zelf ben geen Vlaar fan,en denk dat er genoeg in de eigen selectie zit.
En ik denk dat Feyenoord nu definitief uit de schulden moet zijn,hij heeft volgens mij nog een lang contract.
De vrij/Indi en misschien een ander hier komt je kans.En voor de Vlaar fans even uithuilen en dan weer positief.
En ook Vlaar kunnen we scharen (mits bericht waar is) onder nep Feyenoorders
legrande
 legrande - zondag 15 juli 2012 - 21:49   quote  deeplink  
Ja nog 3 jaar opbouwen maar als je ieder keer na een jaar opbouwen je 3 beste verkoopt blijf je achter de feiten aanlopen. Kijk naar 020 en vooral psv die blijven zich maar versterken psv weer met narsing. Ik hoop dat ik te pessimistisch ben.
piet de paler
 piet de paler - zondag 15 juli 2012 - 21:50   quote  deeplink  
met de aankopen tot nu toe moet je inpassen en niet opdouwen
ar
 ar - zondag 15 juli 2012 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juli 2012 - 21:28 schreef legrande het volgende:
Voeg daarbij dat we niet kunnen scoren en dat ze elkaar te lijf gaan in de kleedkamer. 020 wint met 0-8 tegen 1 van de beste amateurploegen Noordwijk en wij met 0-1 door eigen goal. Had heel veel zin in het seizoen maar ben bang dat ik weer zwaar teleurgesteld ga worden.
Dit soort wedstrijden gaan toch helemaal nergens over,weet je onderhand toch wel.
legrande
 legrande - zondag 15 juli 2012 - 21:52   quote  deeplink  
Even wat anders tussendoor. Twente open dag 40.000!!!! bezoekers erg veel.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 15 juli 2012 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juli 2012 - 21:49 schreef legrande het volgende:
Ja nog 3 jaar opbouwen maar als je ieder keer na een jaar opbouwen je 3 beste verkoopt blijf je achter de feiten aanlopen. Kijk naar 020 en vooral psv die blijven zich maar versterken psv weer met narsing. Ik hoop dat ik te pessimistisch ben.
Overduidelijk. Als dit niet in het 5-jaren plan zou hebben gepast wat Feyenoord heeft opgesteld, hadden ze wel anders gehandeld.

Vandaar ook de uitspraak van van Geel om El Ahmadi desnoods transfervrij te laten vertrekken. Maar met de komst van Singh (die in maart al toezegde naar Feyenoord te willen) zou zijn positie al ingevuld kunnen worden, en werd er niet moeilijk gedaan over een transfer.

Bakkal was ook een goede speler, maar een huurspeler, evenals Guidetti. Je huurt ze voor een jaar, dus zijn ze na een jaar ook weer weg. Je kunt altijd onderhandelen, maar reken nergens op. Wat dus is gebeurt, tot nu, want Bakkal zit in Rusland en Guidetti zijn toekomst ligt hoogstwaarschijnlijk niet in Rotterdam.

En nu Vlaar, zijn vertrek is makkelijk op te vangen. Staat er wel, als een echte vent, een beer, maar geen exceptionele kwaliteiten die we gaan missen.
ar
 ar - zondag 15 juli 2012 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juli 2012 - 21:49 schreef legrande het volgende:
Ja nog 3 jaar opbouwen maar als je ieder keer na een jaar opbouwen je 3 beste verkoopt blijf je achter de feiten aanlopen. Kijk naar 020 en vooral psv die blijven zich maar versterken psv weer met narsing. Ik hoop dat ik te pessimistisch ben.
Gewoon rustig afwachten,je weet toch niet hoe het gaat lopen.narsingh?wij hebben Singh!
legrande
 legrande - zondag 15 juli 2012 - 21:57   quote  deeplink  
hoop dat je gelijk hebt misschien moet schenkelveld maar eenn kans krijgen in het centrum met de Vrij. Maar wel het geld voor Vlaar investeren in een spits
piet de paler
 piet de paler - zondag 15 juli 2012 - 21:58   quote  deeplink  
schenkeveld is geen slechte voetballer hoor
legrande
 legrande - zondag 15 juli 2012 - 22:00   quote  deeplink  
Nee dat had ik wel door voordat hij geblesseerd raakte. ik vind hem beter dan ramsteijn in het centrum.
piet de paler
 piet de paler - zondag 15 juli 2012 - 22:01   quote  deeplink  
er zijn genoeg opties,bovendien zijn al deze opties sneller dan Ronnie boy.
zodat ze een fout kunnen herstellen
Sebbe
 Sebbe - zondag 15 juli 2012 - 22:06   quote  deeplink  
Veel langzamer lopen ze ook niet rond, van mij mag hij blijven maar qua transfer is het wel een interessant moment voor feyenoord. kunnen ze maximaal cashen.
piet de paler
 piet de paler - zondag 15 juli 2012 - 22:12   quote  deeplink  
kassa mee eens
legrande
 legrande - zondag 15 juli 2012 - 22:26   quote  deeplink  
Wat zou een mooi bedrag zijn 5 miljoen?
legrande
 legrande - zondag 15 juli 2012 - 22:27   quote  deeplink  
Heeft nog 2 jaar contract
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 15 juli 2012 - 22:34   quote  deeplink  
€7.000.000,-

Nog 2 jaar contract, vorig seizoen goed gespeeld, en indruk gemaakt op het EK als centrale verdediger.
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 juli 2012 - 22:35   quote  deeplink  
WAT een gejank.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 15 juli 2012 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juli 2012 - 22:35 schreef Stylzz het volgende:
WAT een gejank.
Had je iets anders verwacht?
Brian
 Brian - zondag 15 juli 2012 - 23:07   quote  deeplink  
Ja laat 020 en PSV met hun beste Team, maar veel doel punten maken
Leuk maar zegt niets tegen deze clubs !

Koeman ziet liever andere mensen aan de bal
in voorbereiding om te zien wie er nog meer mee kan.
en Jeugd en nieuwe spelers aan elkaar te laten wennen.
Komt heus wel goed met dat scoren !
niet meteen huilen.

En Vlaar heeft na veel blesuren leed zich
terug gevochten waar hij eerder al afgeschreven was
Is hij de Club al 6 jaar trouw gebleven.
maar is nu wel met zijn leeftijd op zijn top.
als hij de club een leuk bedrag kan geven
met zijn transfer en zelf leuk gaat verdienen
hebben is iedereen winners.

Denk voor Vlaar zijn Carrière
dat hij dit gewoon moet doen nu.
Vlaar is wat hij ook doet een held van me
en zal altijd een Feyenoorder blijven.
Die ik een warm hart toe draag.

Waar de andere clubs in de buidel moeten tasten
Zitten er bij Feyenoord gewoon genoeg mensen op de bank die
het stokje zo over kunnen nemen. Wat een Luxe net maar hoe je het ziet.

Ik snap de paniek en vergelijkingen niet zo !

Alsof we na tegenvallende oefen potjes
Niet meer mee kunnen doen in de top 3
En Iedereen na vorig seizoen ineens alle voetbal magie heeft verloren

Slaat toch nergens op ?
Niet zo,n paniek komt allemaal wel goed.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 15 juli 2012 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juli 2012 - 21:42 schreef Bosifyable het volgende:

[..]
Sowieso is er een 5-jaren plan opgezet, en we gaan nu het 3e jaar in. Nog 3 jaar opbouwen, en dan zouden we standaard mee moeten draaien om het kampioenschap. Dat is de planning, en mochten we eerder die resultaten halen, mooi, maar reken je niet rijk na die 2e plaats van vorig seizoen.
Gelukkig zijn er nog Forumleden die dit onthouden hebben.
We zitten op koers, we moeten niet meteen maar verwachten dat we Cl-finale gaan spelen. Vorig seizoen was onverwacht, maar daarom niet zekerheid dat het structureel is.
Brian
 Brian - zondag 15 juli 2012 - 23:13   quote  deeplink  
quote:

En ook Vlaar kunnen we scharen (mits bericht waar is) onder nep Feyenoorders
Vind het echt ongeloofelijk dat je zo iets zegt Piet
Kan ik me ongeloofelijk aan storen.
Tuurlijk het is jouw mening.
Maar erg kortzichtig is het wel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 juli 2012 door Brian --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 15 juli 2012 - 23:14   quote  deeplink  
Wat Vlaar moet opbrengen: 5 a 6 miljoen, meer niet.
Koning Dudek
 Koning Dudek - zondag 15 juli 2012 - 23:24   quote  deeplink  
Vlaar is geen nep Feyenoorder. Snap wel dat weglopen van privé-omstandigheden makkelijkste weg is. Feyenoord houdt er veel geld aan over.

Martins Indi kan ook centraal met De Vrij.
tomson
 tomson - zondag 15 juli 2012 - 23:25   quote  deeplink  
Goeie nick!
henkie1969
 henkie1969 - zondag 15 juli 2012 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juli 2012 - 23:24 schreef Koning Dudek het volgende:
Vlaar is geen nep Feyenoorder. Snap wel dat weglopen van privé-omstandigheden makkelijkste weg is. Feyenoord houdt er veel geld aan over.

Martins Indi kan ook centraal met De Vrij.
Ik geloof niet dat dit de makkelijke weg is. Hij laat toch zijn kinderen achter.
En hij is op een leeftijd dat hij nu die stap zou moeten maken.
Als alles waar is dan gun ik het hem en bedank hem voor zijn tijd bij Feyenoord.
Hij heeft het prima gedaan.
Feyenoord nog een paar miljoen en gewoon doorgaan met eigen jeugd, rustig aan doorbouwen
en niet gek laten maken door die Champions Leage of verwachtingen van supporters.
Doorgaan wat in werking is gezet, het gaat echt wel goedkomen.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 16 juli 2012 - 05:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juli 2012 - 22:00 schreef legrande het volgende:
Nee dat had ik wel door voordat hij geblesseerd raakte. ik vind hem beter dan ramsteijn in het centrum.
Ramsteijn, van Huijgevoort, Kongolo, Bruno Martins Indi we zullen wel zien!Ik heb wel vertrouwen in Ronald Koeman dat hij dat samen met JP van Gastel en Gio dat goed gaat invullen.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 16 juli 2012 - 05:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juli 2012 - 21:45 schreef piet de paler het volgende:
Ik zelf ben geen Vlaar fan,en denk dat er genoeg in de eigen selectie zit.
En ik denk dat Feyenoord nu definitief uit de schulden moet zijn,hij heeft volgens mij nog een lang contract.
De vrij/Indi en misschien een ander hier komt je kans.En voor de Vlaar fans even uithuilen en dan weer positief.
En ook Vlaar kunnen we scharen (mits bericht waar is) onder nep Feyenoorders
Bij jou is blijkbaar iedereen die een financiele verbetering wil maken een nep Feyenoorder. . . . . . . . . . . . . En dan loop je te klagen dat ik het niet in Mulder zie zitten! ! ! ! ! ! ! !
Stylzz
 Stylzz - maandag 16 juli 2012 - 07:07   quote  deeplink  
Is nu gewoon ideale moment om te verkopen.
Nog 2jaar contract, international en kwaliteit in de selectie genoeg.
kuipje
 kuipje - maandag 16 juli 2012 - 07:32   quote  deeplink  
Ik vind dit juist super goed nieuws!

Met de vrij en BMI staat er een prima centrum. En van die 4-7 miljoen kunnen we misshien een spits kopen, iets wat veel meer prioriteit heeft! Goed nieuws!
RDAVA
 RDAVA - maandag 16 juli 2012 - 08:01   quote  deeplink  
Dmitri Boelykin heeft in mei aangegegeven om voor Feyenoord uit te willen komen. Dit gaf hij openlijk in de media aan. Ook Schalke had interesse maar hij wilt liever voor Feyenoord uit te komen. Waarom niet????

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 juli 2012 door RDAVA --
kuipje
 kuipje - maandag 16 juli 2012 - 08:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 08:01 schreef RDAVA het volgende:
Dmitri Boelykin heeft in mei aangegegeven om voor Feyenoord uit te willen komen. Dit gaf hij openlijk in de media aan. Ook Schalke had interesse maar hij wilt liever voor Feyenoord uit te komen. Waarom niet????
Bedankt voor deze toevoeging. Dat is nog eens beleid. Een 32jarige Rus met 020 verleden aantrekken. Die wss ook nog eens een salaris van boven een miljoen heeft.

Ik zeg doen
Wim2
 Wim2 - maandag 16 juli 2012 - 08:23   quote  deeplink  
Als vlaar ook weg gaat moeten we beseffen dat iedere plek boven de rode streep mooi mee genomen is.
tomson
 tomson - maandag 16 juli 2012 - 09:00   quote  deeplink  
Huiliehuilie. Doe toch eens normaal man.
Stylzz
 Stylzz - maandag 16 juli 2012 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 08:23 schreef Wim2 het volgende:
Als vlaar ook weg gaat moeten we beseffen dat iedere plek boven de rode streep mooi mee genomen is.
hahaha, ik denk zelfs dat we wel eens sterker kunnen worden van een vertrek van Vlaar.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 16 juli 2012 - 09:43   quote  deeplink  
Waar zijn we mee bezig? Wat denk je van saneren? Ja er zijn nog steeds oude lijken die opgelost dienen te worden met dank aan Jvd Herik en P Bosz ..........
En we hebben toch mooie talenten achter de hand die de plek van Ron Vlaar zeer goed kunnen invullen. En zoals Stylzz zegt: We kunnen er zelfs wel eens sterker van worden ......
craven
 craven - maandag 16 juli 2012 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 09:43 schreef lijdensweg het volgende:
Waar zijn we mee bezig? Wat denk je van saneren? Ja er zijn nog steeds oude lijken die opgelost dienen te worden met dank aan Jvd Herik en P Bosz ..........
En we hebben toch mooie talenten achter de hand die de plek van Ron Vlaar zeer goed kunnen invullen. En zoals Stylzz zegt: We kunnen er zelfs wel eens sterker van worden ......
zowaar eens!
salemi
 salemi - maandag 16 juli 2012 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juli 2012 - 21:49 schreef legrande het volgende:
Ja nog 3 jaar opbouwen maar als je ieder keer na een jaar opbouwen je 3 beste verkoopt blijf je achter de feiten aanlopen. Kijk naar 020 en vooral psv die blijven zich maar versterken psv weer met narsing. Ik hoop dat ik te pessimistisch ben.
Ik heb veel respect voor je. 43 jaar een seizoenskaart is niet niks. Maar kijk niet naar 020 en psv. Zij hebben miljoenen te besteden en komen geen streep verder. psv vorig jaar miljoenen uitgegeven en zij waren het lachertje van de eredivisie. psv is de koopzieke club, hebben niet eens eigen jeugd, de prutsers. 020 kampioen geworden omdat de anderen het af lieten weten. AZ stond met de winterstop een straatlengte voor en zakte in elkaar, anders was 020 ook nooit kampioen geworden. Daar lopen Vertonghen, Anita en (misschien wel) Eriksen ook weg. Vervangers zijn er niet.Zij hebben ook spelers van NEC (Schone en Nuytink) nodig om de selectie op peil te houden. Zo'n Narsingh wil niet eens naar 020. Feyenoord doet het dus zo slecht nog niet. Maar CL en kampioen worden komt nog te vroeg, hoe graag we het ook willen. eerst de schulden weg en de jeugdopleiding blijven koesteren. Daar zit ons kapitaal.
piet de paler
 piet de paler - maandag 16 juli 2012 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 05:43 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Bij jou is blijkbaar iedereen die een financiele verbetering wil maken een nep Feyenoorder. . . . . . . . . . . . . En dan loop je te klagen dat ik het niet in Mulder zie zitten! ! ! ! ! ! ! !
uuuhhhhhhh ik zeg niet veel over mulder.
Maar eergevoel is VOOR MIJ het belangrijkste in mijn leven.
En als je roept ik ga niet weg tja en dan dit,maar nogmaals ik gun het hem.
Maar begrijp niet de verontwaardiging over Fer en Wijnaldum en Vlaar mag dit zonder kritiek doen ?
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 16 juli 2012 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 10:35 schreef piet de paler het volgende:

[..]

uuuhhhhhhh ik zeg niet veel over mulder.
Maar eergevoel is VOOR MIJ het belangrijkste in mijn leven.
En als je roept ik ga niet weg tja en dan dit,maar nogmaals ik gun het hem.
Maar begrijp niet de verontwaardiging over Fer en Wijnaldum en Vlaar mag dit zonder kritiek doen ?
Verschil is wel heel wezenlijk: Vlaar gaat waarschijnlijk naar het buitenland en Fer en Wijnaldum gingen naar concurrenten. En zoals Martin van Geel zegt: Als je Feyenoord verlaat moet dat voor het buitenland zijn ..................
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 16 juli 2012 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 10:35 schreef piet de paler het volgende:

[..]

uuuhhhhhhh ik zeg niet veel over mulder.
Maar eergevoel is VOOR MIJ het belangrijkste in mijn leven.
En als je roept ik ga niet weg tja en dan dit,maar nogmaals ik gun het hem.
Maar begrijp niet de verontwaardiging over Fer en Wijnaldum en Vlaar mag dit zonder kritiek doen ?
En als het goed is heb ook jij maar 1 eergevoel: GELD ............
Omekees
 Omekees - maandag 16 juli 2012 - 11:02   quote  deeplink  
Aston Villa is bereid om 10,7 miljoen pond neer te leggen voor Vlaar wat neerkomt op ong. 9,3 milj euro

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waar zijn we nu mee bezig?????









0.0070369