BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waar zijn we nu mee bezig?????

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 16 juli 2012 - 11:03   quote  deeplink  
...

Lul niet zo stom, de wisselkoers is precies de andere kant op.
tomson
 tomson - maandag 16 juli 2012 - 11:04   quote  deeplink  
Is een euro tegenwoordig meer waard dan een pond?
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 16 juli 2012 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 11:02 schreef Omekees het volgende:
Aston Villa is bereid om 10,7 miljoen pond neer te leggen voor Vlaar wat neerkomt op ong. 9,3 milj euro
Sorry Omekees maar ben je van de prehistorie? Een euro is minder waard dan de engelse pond
Dus bij 10,7 miljoen pond praten we over een bedrag van ruim 13,5 miljoen euro's .........
Omekees
 Omekees - maandag 16 juli 2012 - 11:16   quote  deeplink  
sorry ik bedoel het andersom ja...
Stylzz
 Stylzz - maandag 16 juli 2012 - 11:17   quote  deeplink  
Bij ons bestaat er een Omekeesweg.

Just saying.
JanM
 JanM - maandag 16 juli 2012 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 11:07 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Sorry Omekees maar ben je van de prehistorie? Een euro is minder waard dan de engelse pond
Dus bij 10,7 miljoen pond praten we over een bedrag van ruim 13,5 miljoen euro's .........
13,5 miljoen zou helemaal super zijn! Meteen rondmaken en Guidetti kopen voor 6/7 miljoen!
Omekees
 Omekees - maandag 16 juli 2012 - 11:20   quote  deeplink  
9,3 miljoen euro's werd mij verteld, dus dan moet het 7,3 milj pond zijn :P
legrande
 legrande - maandag 16 juli 2012 - 11:22   quote  deeplink  
Toch nog een heel mooi bedrag als het waar is.
JanM
 JanM - maandag 16 juli 2012 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 11:20 schreef Omekees het volgende:
9,3 miljoen euro's werd mij verteld, dus dan moet het 7,3 milj pond zijn :P
Nog steeds een heel mooi bedrag waarmee we Guidetti moeten kunnen losweken bij Man City, toch?
Stylzz
 Stylzz - maandag 16 juli 2012 - 11:25   quote  deeplink  
Nee.
JanM
 JanM - maandag 16 juli 2012 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 11:25 schreef Stylzz het volgende:
Nee.
Ik mag toch wel dromen?
Stylzz
 Stylzz - maandag 16 juli 2012 - 11:28   quote  deeplink  
Ja.
JanM
 JanM - maandag 16 juli 2012 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 11:28 schreef Stylzz het volgende:
Ja.
Dankje ;-) Maar moet Guidetti denk je meer opleveren of verwacht je problemen met o.a. zijn salaris?
MMM
 MMM - maandag 16 juli 2012 - 11:52   quote  deeplink  
Eerder dat Guidetti geen interesse heeft in een lang verblijf bij Feyenoord, met zijn kwaliteiten.
Stylzz
 Stylzz - maandag 16 juli 2012 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 11:51 schreef JanM het volgende:

[..]

Dankje ;-) Maar moet Guidetti denk je meer opleveren of verwacht je problemen met o.a. zijn salaris?
Allebei.

plus die zou alleen willen tekenen voor 2 jaar met een clausule voor weinig weg indien die en die komt.
JanM
 JanM - maandag 16 juli 2012 - 11:58   quote  deeplink  
We zullen zien. Voorlopig blijft een transfer uit vanwege zijn blessure! En hij heeft het erg naar zijn zin gehad in R'dam. Kans is klein, maar misschien kan Van Geel voor nog een wondertje zorgen? 2 of 3 jaar Feyenoord met een gelimiteerde transfersom van € 15 miljoen of zo? Kan hij zich nog een jaar in de kijker spelen en dan alsnog de overstap naar Italië maken!
De Spot
 De Spot - maandag 16 juli 2012 - 11:59   quote  deeplink  
8 miljoen pond met The Sun...alleen maar winnars vind ik goed bedrag..goed voor de doorstroming..je word niet minder hiervan in sportief opzicht.

En die jongen heeft gewoon gelijk dik salaris..mooie club in een nog mooiere competitie!!

Succes Ron en bedankt.
visser
 visser - maandag 16 juli 2012 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 11:02 schreef Omekees het volgende:
Aston Villa is bereid om 10,7 miljoen pond neer te leggen voor Vlaar wat neerkomt op ong. 9,3 milj euro
word je zeker altijd genaaid in londen?
GarField
 GarField - maandag 16 juli 2012 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 11:52 schreef MMM het volgende:
Eerder dat Guidetti geen interesse heeft in een lang verblijf bij Feyenoord, met zijn kwaliteiten.
Lijkt mij helaas ook. Hij had vorig seizoen al een overeenkomst met Twente (monmdeling) maar bedacht zich op het laatste moment om toch bij Manchester City te blijven.
Nu staat hij in de belanstelling van Lazio ...
Een speler van die klasse zal niet lang voor een nederlandse club willen spelen.

"Ik heb er altijd van gedroomd om in de Serie A te spelen." De zaakwaarnemer van Guidetti gaf eerder al aan dat Lazio en Sampdoria interesse hebben. De Zweed lijkt echter de voorkeur te geven aan Lazio. "Ik zou een mooi aanvalsduo kunnen vormen met Miroslav Klose."

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 juli 2012 door GarField --
Walliewallie
 Walliewallie - maandag 16 juli 2012 - 12:17   quote  deeplink  
Volgens de laatste berichten is Aston Ville bereid om 8 miljoen pond(10 miljoen euro)te betalen aan Feyenoord.
Dat is toch een mooi bedrag daar Jan vertonghen voor geloof ik 8 miljoen weggaat.

Geplaatst op maandag 16 juli 2012 om 10:27 · 29 Reacties ·
Feyenoord dreigt nog voor de start van het nieuwe seizoen nog een vaste waarde kwijt te raken aan Aston Villa.
Ron Vlaar bracht zondag met toestemming van Feyenoord een bezoek aan Aston Villa, hetgeen erop duidt dat de vraagprijs voor de verdediger voor de Premier League-club geen onoverkomelijk probleem is.
Volgens de The Sun zou Aston Villa maarliefst 8 miljoen pond (10 miljoen euro) aan Feyenoord willen betalen voor Ron Vlaar.
(Bron: fr-fanatic.com )

http://www.fr-fanatic.com/46228-aston-villa-wil-fors-betalen-voor-ron-vlaar/

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 juli 2012 door Walliewallie --
Stylzz
 Stylzz - maandag 16 juli 2012 - 12:23   quote  deeplink  
Modder+spuiten+vuilspuiterij+dreggen.jpg

11.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 16 juli 2012 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 12:17 schreef Walliewallie het volgende:
Volgens de laatste berichten is Aston Ville bereid om 8 miljoen pond(10 miljoen euro)te betalen aan Feyenoord.
Dat is toch een mooi bedrag daar Jan vertonghen voor geloof ik 8 miljoen weggaat.

Geplaatst op maandag 16 juli 2012 om 10:27 · 29 Reacties ·
Feyenoord dreigt nog voor de start van het nieuwe seizoen nog een vaste waarde kwijt te raken aan Aston Villa.
Ron Vlaar bracht zondag met toestemming van Feyenoord een bezoek aan Aston Villa, hetgeen erop duidt dat de vraagprijs voor de verdediger voor de Premier League-club geen onoverkomelijk probleem is.
Volgens de The Sun zou Aston Villa maarliefst 8 miljoen pond (10 miljoen euro) aan Feyenoord willen betalen voor Ron Vlaar.
(Bron: fr-fanatic.com )

http://www.fr-fanatic.com/46228-aston-villa-wil-fors-betalen-voor-ron-vlaar/
Verschil is wel dat die jood nog maar een jaar contract had, en Vlaar 2 jaar.
ar
 ar - maandag 16 juli 2012 - 12:24   quote  deeplink  
wow..strik er omheen doei!!
JanM
 JanM - maandag 16 juli 2012 - 12:25   quote  deeplink  
Eerst het NETTO bedrag maar eens afwachten als het rond komt. Dan kijken of Van Geel Guidetti of Luc kan strikken, of toch nog een verrassing of misschien wel helemaal geen spits ??? Het blijft spannend!
kuipje
 kuipje - maandag 16 juli 2012 - 12:26   quote  deeplink  
10 miljoen is echt top. Voor 3/4miljoen een leuke spits kopen (BV armenteros) en 6 miljoen in de put gooien. Worden we echt beter van. Die verdediging staat wel. Nelom. BMI. De vrij. Janmaat.

Vormer en clasie ervoor.

Ik ben blij!
Omekees
 Omekees - maandag 16 juli 2012 - 12:26   quote  deeplink  
Meteen verkopen, ik ben die spelers zoals Vlaar en el ahmadi zat. Dan speel je volgend seizoen champons league waar je hard voor gevecht hebt. Iedereen blij dat je volgend seizoen champions league speelt. Een vlaar die door het stadion loopt te schreeuwen enz...
En als de transferperiode is begonnen willen ze weg..
Meteen verkopen voor 10 milj. Daarvan een spits huren en vlaar zien we nooit meer terug
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 16 juli 2012 - 12:29   quote  deeplink  
Boehoe, wat een gejank zeg. Je reinste onzin ook nog.
Walliewallie
 Walliewallie - maandag 16 juli 2012 - 12:29   quote  deeplink  
Maar al met al hoeveel schuld heeft Feyenoord nog voor dat we ons echt weer eens kunnen gaan versterken en waar blijven die 30 miljoen die de VVF beloofd hadden!!!!!
Stylzz
 Stylzz - maandag 16 juli 2012 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 12:29 schreef Bosifyable het volgende:
Boehoe, wat een gejank zeg. Je reinste onzin ook nog.
ja, Vlaar heeft gewoon toen t kudt ging nog bijgetekend.

Vlaar is een baas.
Stylzz
 Stylzz - maandag 16 juli 2012 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 12:29 schreef Walliewallie het volgende:
Maar al met al hoeveel schuld heeft Feyenoord nog voor dat we ons echt weer eens kunnen gaan versterken en waar blijven die 30 miljoen die de VVF beloofd hadden!!!!!
zucht.
Omekees
 Omekees - maandag 16 juli 2012 - 12:32   quote  deeplink  
Ik hoop dat ie blijft
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 16 juli 2012 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 12:30 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ja, Vlaar heeft gewoon toen t kudt ging nog bijgetekend.

Vlaar is een baas.
Schijnen velen vergeten te zijn. Voorbeeldige prof.
tomson
 tomson - maandag 16 juli 2012 - 12:34   quote  deeplink  
Gewoon die strik eromheen en klaar. En Vlaar is gewoon een prima Feyenoorder!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 16 juli 2012 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 12:32 schreef Omekees het volgende:
Ik hoop dat ie blijft
6 minuten eerder schreef je iets anders.
Zeg het maar.
Omekees
 Omekees - maandag 16 juli 2012 - 12:36   quote  deeplink  
Na even goed nagedacht te hebben (wat ik meestal niet doe voordat ik een reactie plaats) is het toch handiger is als vlaar blijft.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 16 juli 2012 - 12:38   quote  deeplink  
Zever.

Waarom zou het beter zijn? Er zijn genoeg jongens die het op kunnen vangen. Sta er niet van te kijken als de verdediging sterker wordt zónder Vlaar.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 16 juli 2012 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 12:30 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Vlaar is een baas.
Duidelijk!
ViezeFurr
 ViezeFurr - maandag 16 juli 2012 - 12:41   quote  deeplink  
Voor de CL is het een gemis dat Vlaar weggaat, toch een leider met enige ervaring. Máár; wij hoeven helemaal geen CL te spelen en BMI en de Vrij kunnen zich lekker ontwikkelen, laten we zorgen dat we over 2 jaar uit de schulden zijn en een goed fundament hebben met eigen jongens in het team.
EdjeNL
 EdjeNL - maandag 16 juli 2012 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juli 2012 - 21:30 schreef finsend het volgende:

[..]

verander ff titel van je topic in wat normaals, en jank niet zo aub.

Tuurlijk klote als Vlaar zou vertrekken, maar aangezien Feyenoord hem niet wil laten gaan, hij international is en nog 2 jaar contract zou het financieel een aanzienlijk bedrag kunnen worden.

Probleem is wel dat je dan je leider kwijt bent en ook nog eens geen killer hebt...
De beleidsbepaler benaderde Vlaar onlangs om te praten over zijn contract, dat loopt tot medio 2014. "Vorige week hebben wij met Ron gepraat om zijn contract open te breken, maar dat was voor hem geen optie", zegt Van Geel. Vlaar kan Feyenoord naar verluidt liefst tien miljoen euro opleveren.

Prima gedaan weer vGeel! (Als het klopt)
bode
 bode - maandag 16 juli 2012 - 13:32   quote  deeplink  
Volgens mij zijn spelers als Luuk de Jong van Fc. Twente en Ron Vlaar van Feyenoord toen ze bij het Nederlands elftal waren, gek gepraat door de grote spelers die in het buitenland spelen, om naar het buitenland te gaan want het is nu wel raar dat ze nu beiden opeens weg willen ik zal het jammer vinden voor de nedelandse eredivisie.
legrande
 legrande - maandag 16 juli 2012 - 13:34   quote  deeplink  
Ja en ik sluit me ook aan dat Vlaar heel goed werk geleverd heeft nu voor hemzelf door bij te tekenen en nu rond de 10 miljoen voor feyenoord op te leveren. Hij veel verdienen en Feyenoord ook. Hij had ook net als die guzman gratis de deur uit kunnen lopen. Dat is pas echt een nagemaakte Feyenoordspeler die de Guzman.hetzelfde geldt voor de Vrij bijtekenen wanneer het heel kut gaat en er geen geld is dat zijn kanjers.
JanM
 JanM - maandag 16 juli 2012 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 13:32 schreef bode het volgende:
Volgens mij zijn spelers als Luuk de Jong van Fc. Twente en Ron Vlaar van Feyenoord toen ze bij het Nederlands elftal waren, gek gepraat door de grote spelers die in het buitenland spelen, om naar het buitenland te gaan want het is nu wel raar dat ze nu beiden opeens weg willen ik zal het jammer vinden voor de nedelandse eredivisie.
Maakt niet uit: Vlaar kan beter nu verkocht worden dan met een minder lang lopend contract!
MMM
 MMM - maandag 16 juli 2012 - 13:39   quote  deeplink  
Gaan we er op achteruit met De Vrij en Indi? Beide jong, doorgroeimogelijkheden en Feyenoord kan de miljoenen van Vlaar goed gebruiken. Vlaar is/was wel het boegbeeld van de club en een leider, vond hem de tweede seizoenshelft erg sterk.

Ik gun Ron deze stap, bijgetekend in moeilijke tijden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 juli 2012 door MMM --
GarField
 GarField - maandag 16 juli 2012 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 13:32 schreef bode het volgende:
Volgens mij zijn spelers als Luuk de Jong van Fc. Twente en Ron Vlaar van Feyenoord toen ze bij het Nederlands elftal waren, gek gepraat door de grote spelers die in het buitenland spelen, om naar het buitenland te gaan want het is nu wel raar dat ze nu beiden opeens weg willen ik zal het jammer vinden voor de nedelandse eredivisie.
+1 ... Luuk heeft een praatjes sinds hij terug is niet normaal ....
Ron zal ook wel beïnvloed zijn ...
piet de paler
 piet de paler - maandag 16 juli 2012 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 10:42 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

En als het goed is heb ook jij maar 1 eergevoel: GELD ............
Fout,mijn eergevoel is hoger dan mijn gevoel voor (veel) geld
En ik denk als je diep bij jezelf zou graven dat eergevoel ook aanwezig is.
Eergevoel gezondheid en pas heel veel later geld..........
Hillegom fan sinds 6
 Hillegom fan sinds 6 - maandag 16 juli 2012 - 16:04   quote  deeplink  
Okee, maar wie krijgt de aanvoerdersband?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 16 juli 2012 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 16:04 schreef Hillegom fan sinds 6 het volgende:
Okee, maar wie krijgt de aanvoerdersband?
Heb je een punt. Als dat niet rond komt eindigen we vast 13e.
Hillegom fan sinds 6
 Hillegom fan sinds 6 - maandag 16 juli 2012 - 17:11   quote  deeplink  
Gaat het niet om. We houden erg jonge jongens over om als boegbeeld te fungeren. En als spreekbuis. Kijk liever verder dan in cynisme te blijven hangen.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 16 juli 2012 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 17:11 schreef Hillegom fan sinds 6 het volgende:
Gaat het niet om. We houden erg jonge jongens over om als boegbeeld te fungeren. En als spreekbuis. Kijk liever verder dan in cynisme te blijven hangen.
Is niet zo. Immers, Vormer, Singh, de Vrij, Clasie.
Ze zijn er wel.
JanM
 JanM - maandag 16 juli 2012 - 18:04   quote  deeplink  
Mulder///HELD!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waar zijn we nu mee bezig?????









0.0064520