BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waar zijn we nu mee bezig?????

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 16 juli 2012 - 18:44   quote  deeplink  
Volgens Martijn Krabbendam, Feyenoord-watcher van Voetbal International, zou de transfersom voor Ron Vlaar zon 4 miljoen euro bedragen. Eerder liet Martin van geel al weten dat de verdediger een gelimiteerde transfersom in zijn contract heeft staan. 25 % gaat naar de aandeelhouders van Talent Pool II. AZ krijgt geen percentage, behalve uiteraard de standaard opleidingsvergoedingen.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 16 juli 2012 - 19:04   quote  deeplink  
Nu heb ik bij navraag begrepen dat die 4 miljoen alleen geld bij een nog 1 jarig contract. Zoals de situatie er nu voor sta zou Vlaar ongeveer 8 miljoen opbrengen omdat zijn contract nog 2 jaar door loopt ...... wordt vervolgd!
van geil
 van geil - maandag 16 juli 2012 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 16:04 schreef Hillegom fan sinds 6 het volgende:
Okee, maar wie krijgt de aanvoerdersband?
wel degelijk belangrijk om t team bij elkaar te houden....

ik bekijk t natuurlijk van n afstand,,,maar denk clasie en de vrij....
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 16 juli 2012 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 19:04 schreef lijdensweg het volgende:
Nu heb ik bij navraag begrepen dat die 4 miljoen alleen geld bij een nog 1 jarig contract. Zoals de situatie er nu voor sta zou Vlaar ongeveer 8 miljoen opbrengen omdat zijn contract nog 2 jaar door loopt ...... wordt vervolgd!
Navraag bij..? Geen namen, ga er vanuit dat het betrouwbaar is (?), maar of ik je serieus moet nemen? ;)

Sowieso, zou er dan een dubbele afspraak instaan? Gelimiteerde transfersom bij 2 jaar, en bij 1 jaar? Toch apart dat van Geel die uitspraken in een interview doet, als hij er contract niet goed zou hebben gelezen? Maar het zou goed nieuws zijn, ff afwachten.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 16 juli 2012 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 19:08 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Navraag bij..? Geen namen, ga er vanuit dat het betrouwbaar is (?), maar of ik je serieus moet nemen? ;)

Sowieso, zou er dan een dubbele afspraak instaan? Gelimiteerde transfersom bij 2 jaar, en bij 1 jaar? Toch apart dat van Geel die uitspraken in een interview doet, als hij er contract niet goed zou hebben gelezen? Maar het zou goed nieuws zijn, ff afwachten.
Jaja namen noemen zodat die persoon niet meer kan werken .........
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 16 juli 2012 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 19:08 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Navraag bij..? Geen namen, ga er vanuit dat het betrouwbaar is (?), maar of ik je serieus moet nemen? ;)

Sowieso, zou er dan een dubbele afspraak instaan? Gelimiteerde transfersom bij 2 jaar, en bij 1 jaar? Toch apart dat van Geel die uitspraken in een interview doet, als hij er contract niet goed zou hebben gelezen? Maar het zou goed nieuws zijn, ff afwachten.
Dus ik ben ook benieuwd wie er nu de waarheid zegt: Krabbendam of die persoon .......
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 16 juli 2012 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 19:10 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Jaja namen noemen zodat die persoon niet meer kan werken .........
Ah, lezen is niet je sterkste punt zie ik. Geen namen zei ik. Is het een medewerker van Feyenoord, of de broer van de slager, waar Martin van Geel zijn boterhamworst haalt?
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 16 juli 2012 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 19:14 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Ah, lezen is niet je sterkste punt zie ik. Geen namen zei ik. Is het een medewerker van Feyenoord, of de broer van de slager, waar Martin van Geel zijn boterhamworst haalt?
Ik kan alleen zeggen dat hij met Feyenoord heeft te maken ......
fabeltjeskrant
 fabeltjeskrant - maandag 16 juli 2012 - 19:30   quote  deeplink  
wat een slap gelul over iemand die mario zo beschadigd heeft. het is alleen een zeer geniepig mannetje.
boegbeeld van feyenoord? nooit gewwest en nooit er voor in aanmerking gekomen,wat een lozer die vlaa zeg bah
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 16 juli 2012 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 19:30 schreef fabeltjeskrant het volgende:
wat een slap gelul over iemand die mario zo beschadigd heeft. het is alleen een zeer geniepig mannetje.
boegbeeld van feyenoord? nooit gewwest en nooit er voor in aanmerking gekomen,wat een lozer die vlaa zeg bah
Dan heb jij een leuke dag.
Veel plezier verder.
fabeltjeskrant
 fabeltjeskrant - maandag 16 juli 2012 - 19:40   quote  deeplink  
ook ik ben al jaren feyenoord supporter en een leuke dag heb ik altijd en nogmaals ik blijf bij het standpunt dat het een lozer is en verschrikkelijk traag.
feyenoord draaide vorig seizoen op indy en guidetti en zeker niet op die galbak
Alexmem
 Alexmem - maandag 16 juli 2012 - 19:46   quote  deeplink  
Verschrikkelijk traag & galbak. Ik heb zo'n vermoeden, het is ook niet meer dan dat hoor, dat het termen zijn die meer op jezelf slaan dan op de aanvoerder van Feyenoord.
JanM
 JanM - maandag 16 juli 2012 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 19:46 schreef Alexmem het volgende:
Verschrikkelijk traag & galbak. Ik heb zo'n vermoeden, het is ook niet meer dan dat hoor, dat het termen zijn die meer op jezelf slaan dan op de aanvoerder van Feyenoord.
Wat kun je nou verwachten van iemand met zo'n nickname?
Alexmem
 Alexmem - maandag 16 juli 2012 - 19:51   quote  deeplink  
Dat ie zn oogjes dicht doet, maar vooral zn snaveltje toe?
tomson
 tomson - maandag 16 juli 2012 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 19:30 schreef fabeltjeskrant het volgende:
wat een slap gelul over iemand die mario zo beschadigd heeft. het is alleen een zeer geniepig mannetje.
boegbeeld van feyenoord? nooit gewwest en nooit er voor in aanmerking gekomen,wat een lozer die vlaa zeg bah
Fijn dat je je nick eer aan doet. Wat een wezenloze post zeg. 1 tip:

stfun.gif
Stylzz
 Stylzz - maandag 16 juli 2012 - 20:07   quote  deeplink  
Ik denk dat het verhaal van kapitein Ortega best eens waar kan zijn
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 16 juli 2012 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 19:30 schreef fabeltjeskrant het volgende:
wat een slap gelul over iemand die mario zo beschadigd heeft. het is alleen een zeer geniepig mannetje.
boegbeeld van feyenoord? nooit gewwest en nooit er voor in aanmerking gekomen,wat een lozer die vlaa zeg bah
Ja Mario was zo goed bezig! Vlaar heeft toen gelukkig zijn nek uitgestoken en zie wat het heeft opgeleverd ..........Mario Been bah , wat een loser.
rcrd
 rcrd - maandag 16 juli 2012 - 21:14   quote  deeplink  
Even terzijde wat ben ik zo blij met van geel al gaat vlaar.
Er is zoveel duidelijkheid hoe die de situatie schets over vlaar.
geen haken en ogen, zo hoort het recht door zee naar de achterban toe.

4 mill is zeer weinig zeker. maar anderzijds had van geel hem vorig jaar niet voor nog 2 jaar erbij gecontracteerd was die nu gratis de deur uitgelopen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 juli 2012 door rcrd --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waar zijn we nu mee bezig?????









0.0065531