BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vlaar is klaar voor vertrek naar Aston Villa

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  Feyenoord is voor mij verleden tijd. Sorry
finsend
 finsend - zondag 15 juli 2012 - 21:26   quote  deeplink  
Ron Vlaar is gesignaleerd bij Aston Villa met z´n zaakwaarnemer...

lijkt me een enorme tegenvaller als hij vertrekt
finsend
 finsend - zondag 15 juli 2012 - 21:27   quote  deeplink  
overigens bron: http://www.ad.nl/ad/nl/4562/Voetbal/article/detail/3286793/2012/07/15/TT-Vlaar-gesignaleerd-op-Villa-Park-Ibrahimovic-heeft-echt-interesse-in-PSG.dhtml

en twitter van Martijn Krabbendam
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 15 juli 2012 - 21:29   quote  deeplink  
Oh leuk, we gaan hier even verder.

Ik was hier ( http://forum.headliner.nl/topic-25232/p21/#903689 ) gebleven, maar dan pakken we het vanaf hier op.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 juli 2012 door Bosifyable --
henkie1969
 henkie1969 - zondag 15 juli 2012 - 21:29   quote  deeplink  
kut
legrande
 legrande - zondag 15 juli 2012 - 21:30   quote  deeplink  
Voor 8 miljoen minder niet en daar spits voor halen
fredje
 fredje - zondag 15 juli 2012 - 21:33   quote  deeplink  
Liever Vlaar dan de Vrij
michaelvld
 michaelvld - zondag 15 juli 2012 - 21:35   quote  deeplink  
GVD hier baal ik echt van zeg. Van geel moet gewoon zeggen 10 mil en anders zoek je maar verder. hij kan volgend jaar ook verkocht worden.
En ik vind dat we voor onze grootste steunpilaar echt wel veel mogen vangen, kunnen mischien nog een goed spits kopen.

Zit vlaar trouwens nog in een talentpool of iets waar we geld door kwijtraken
michaelvld
 michaelvld - zondag 15 juli 2012 - 21:38   quote  deeplink  
http://twitter.com/Lunatic_News/status/224581613097467904/photo/1/large
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 15 juli 2012 - 21:38   quote  deeplink  
Ja, als je hem volgend jaar verkoopt, krijg je ook een stuk minder. Dan staat hij net als Wijnaldum, Fer en El Ahmadi nog maar een jaar onder contract, en kan ik de reacties hier al voorspellen. "Waarom wordt Vlaar voor maar €3.500.00,- verkocht..?!".

Gewoon nu verkopen, nog 2 jaar onder contract, mooi bedrag vangen en doorgaan. De Vrij en BMI/Ramsteijn centraal, klaar.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 15 juli 2012 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Die had ik nog niet gezien..!
legrande
 legrande - zondag 15 juli 2012 - 21:40   quote  deeplink  
Ramsteijn voel je je wel lekker.
el-loco
 el-loco - zondag 15 juli 2012 - 21:41   quote  deeplink  
Bah, wat worden we toch elke keer weer genaaid als supporter. De volgende debiel die ipv 500,000 euro 2000,000 miljoen euro moet verdienen. En dan glashard zeggen ik wil kampioen worden. Ja dat word hij met villa:S FAKERS!
ar
 ar - zondag 15 juli 2012 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juli 2012 - 21:38 schreef Bosifyable het volgende:
Ja, als je hem volgend jaar verkoopt, krijg je ook een stuk minder. Dan staat hij net als Wijnaldum, Fer en El Ahmadi nog maar een jaar onder contract, en kan ik de reacties hier al voorspellen. "Waarom wordt Vlaar voor maar €3.500.00,- verkocht..?!".

Gewoon nu verkopen, nog 2 jaar onder contract, mooi bedrag vangen en doorgaan. De Vrij en BMI/Ramsteijn centraal, klaar.
idd..als hij gaat,dan maar nu.
michaelvld
 michaelvld - zondag 15 juli 2012 - 21:44   quote  deeplink  
ach ja als ze geld ruiken veranderen alle gedachten. mischien probeert hij zijn teamgenoten hiermee een boost te geven. Maare ik vind BMI en de Vrij nog een jaartje te vroeg eerlijk gezegt. De vrij geloof ik wel maar Twee jonkies is toch risicovol.

Maarja we hebben nog steeds een flinke schuld en met een goed transfer zijn we er wel sneller uit natuurlijk.

Kan hij niet even eerst champions leugeu de eerste pot meespelen als voorwaarde

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 juli 2012 door michaelvld --
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 15 juli 2012 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juli 2012 - 21:40 schreef legrande het volgende:
Ramsteijn voel je je wel lekker.
Ik voel me zeker lekker. Ramsteijn is bij de selectie gehaald, omdat het 1 van de betere centrale verdedigers is die van Varkenoord zo De Kuip is binnen gelopen. Werd vorig seizoen eerst op de linksback positie gebruikt, waar hij het ook ontzettend goed deed. Door zijn zware blessure in de uitwedstrijd tegen AZ heeft hij de rest van het seizoen niet kunnen voetballen, maar ik weet zeker dat hij zich kan bewijzen.

Brengt me op het andere punt, zie jij het niet zitten in Ramsteijn, en heb je daar een goede onderbouwing voor?
michaelvld
 michaelvld - zondag 15 juli 2012 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juli 2012 - 21:44 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Ik voel me zeker lekker. Ramsteijn is bij de selectie gehaald, omdat het 1 van de betere centrale verdedigers is die van Varkenoord zo De Kuip is binnen gelopen. Werd vorig seizoen eerst op de linksback positie gebruikt, waar hij het ook ontzettend goed deed. Door zijn zware blessure in de uitwedstrijd tegen AZ heeft hij de rest van het seizoen niet kunnen voetballen, maar ik weet zeker dat hij zich kan bewijzen.

Brengt me op het andere punt, zie jij het niet zitten in Ramsteijn, en heb je daar een goede onderbouwing voor?
Het is alleen nog maar afwachten of Ramsteijn zijn niveau weer haalt na zoon zware blessure .
Fernandez was ook nergens meer
piet de paler
 piet de paler - zondag 15 juli 2012 - 21:46   quote  deeplink  
antwoord op waar zijn we nu mee bezig
Ik zelf ben geen Vlaar fan,en denk dat er genoeg in de eigen selectie zit.
En ik denk dat Feyenoord nu definitief uit de schulden moet zijn,hij heeft volgens mij nog een lang contract.
De vrij/Indi en misschien een ander hier komt je kans.En voor de Vlaar fans even uithuilen en dan weer positief.
En ook Vlaar kunnen we scharen (mits bericht waar is) onder nep Feyenoorders

Helaas maar Ron Veel succes gewenst (gemeend)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 juli 2012 door piet de paler --
michaelvld
 michaelvld - zondag 15 juli 2012 - 21:52   quote  deeplink  
Ik denk niet dat Vlaar een nep Feyenoorder is hoor, Maar ik zou op de leeftijd die hij heeft ook wel wat verder willen. Opzich is hij juist een voorbeeld. Gaan ze allemaal pas op Vlaar zijn leeftijd weg. Zou top zijn toch.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 15 juli 2012 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juli 2012 - 21:46 schreef michaelvld het volgende:

[..]

Het is alleen nog maar afwachten of Ramsteijn zijn niveau weer haalt na zoon zware blessure .
Fernandez was ook nergens meer
Aan de andere kant heeft Vlaar ook tot twee keer toe een zware blessure gehad, en is alleen maar sterker terug gekomen. Maar ik begrijp wat je bedoelt.
piet de paler
 piet de paler - zondag 15 juli 2012 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juli 2012 - 21:52 schreef michaelvld het volgende:
Ik denk niet dat Vlaar een nep Feyenoorder is hoor, Maar ik zou op de leeftijd die hij heeft ook wel wat verder willen. Opzich is hij juist een voorbeeld. Gaan ze allemaal pas op Vlaar zijn leeftijd weg. Zou top zijn toch.
Vlaar heeft een seizoen niet goed gevoetbald,heeft gezaagd aan de stoel van de trainer,is geen dragende speler,roept vreemde dingen dat hij een op en top Feyenoorder is.
Ik denk ook dat hij het een nivo hoger niet gaat redden ,Bij een beetje tegenstand is hij te traag zie het NL 11 tal.
Wel bedank ik hem voor de (paar) goede wedstrijden en wens hem gemeend sterkte toe.
Maar pas op Ron nu kom je tegen echte slopers te staan
Sebbe
 Sebbe - zondag 15 juli 2012 - 22:04   quote  deeplink  
Daarom speelde hij in de oefenwedstrijden ook niet mee natuurlijk, kans op blessures verkleinen zodat je maximaal kan cashen, vervangers staan klaar. Houden we misschien ook een budget over voor het aantrekken van een spits.
freduc
 freduc - zondag 15 juli 2012 - 22:06   quote  deeplink  
laat vlaar maar gaan is een redelijke verdediger meer niet , deze jongen zit nu aan zijn top en beter wordt ie niet meer daarbij hebben we de vrij nog lopen voor die positie
probleem is wel dat er weinig over blijft aan transfere geld , er gaat een klein persentage naar az die dat toen heeft bedongen en er gaat een groot deel naar de talentpool
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 15 juli 2012 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juli 2012 - 21:56 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Vlaar heeft een seizoen niet goed gevoetbald,heeft gezaagd aan de stoel van de trainer,is geen dragende speler,roept vreemde dingen dat hij een op en top Feyenoorder is.
Ik denk ook dat hij het een nivo hoger niet gaat redden ,Bij een beetje tegenstand is hij te traag zie het NL 11 tal.
Wel bedank ik hem voor de (paar) goede wedstrijden en wens hem gemeend sterkte toe.
Maar pas op Ron nu kom je tegen echte slopers te staan
Nou nou, wat een positiviteit over Vlaar. Bah.
piet de paler
 piet de paler - zondag 15 juli 2012 - 22:09   quote  deeplink  
als je mijn mails naziet zie je dat ik nooit een Vlaar fan ben geweest.
Ik vind het een middelmatige verdediger niet meet niet minder.
Een gozer met deze uitstraling moet een leider zijn,maar naa dat deed een 18 jarige zweed voor hem of niet ?
Ik denk dat we niet zwakker worden zonder Vlaar
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 15 juli 2012 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juli 2012 - 22:09 schreef piet de paler het volgende:
als je mijn mails naziet zie je dat ik nooit een Vlaar fan ben geweest.
Ik vind het een middelmatige verdediger niet meet niet minder.
Een gozer met deze uitstraling moet een leider zijn,maar naa dat deed een 18 jarige zweed voor hem of niet ?
Ik denk dat we niet zwakker worden zonder Vlaar
Dat kan, en mag, zie lijdensweg. Maar Vlaar heeft zich genoeg bewezen om zichzelf Feyenoorder te noemen. Hij was degene, samen met De Vrij, die bijtekende toen wij er als supporters het hardt om riepen. En hij is niet degene die aan de poten van de trainer gezaagd heeft, iedereen was er bij betrokken, maar hij heeft als aanvoerder de (toen) dubieuze rol als leider genomen. Waarvoor ik respect heb. En een minder seizoen, altijd mogelijk, maar na zijn zware blessures is dat gewoon mogelijk.

Dat je Vlaar niet hoog hebt zitten, oké, maar om hem dan zo af te vallen?
tomson
 tomson - zondag 15 juli 2012 - 22:14   quote  deeplink  
Gun hem die transfer. Tekende ook gewoon bij toen het slecht ging. Feyenoord kan het geld ook goed gebruiken.
piet de paler
 piet de paler - zondag 15 juli 2012 - 22:28   quote  deeplink  
Ik gun Vlaar zijn transfer.
maar blijf bij mijn mening
van geil
 van geil - zondag 15 juli 2012 - 22:31   quote  deeplink  
dit zat er aan te komen,,,het is hem gegunt....
hopelijk komt er n mooi bedrag..
dennie
 dennie - zondag 15 juli 2012 - 22:32   quote  deeplink  
Geen ramp Indi en de Vrij centraal.
dennie
 dennie - zondag 15 juli 2012 - 22:33   quote  deeplink  
Idd het geld voor Vlaar en El Ahmadi herinvesteren in een spits dat is nodig als we enige kans op CL willen hebben.
De vrouw van
 De vrouw van - zondag 15 juli 2012 - 22:35   quote  deeplink  
Ik gun het die gozer en hoop dat ze eruit komen.
Alexmem
 Alexmem - zondag 15 juli 2012 - 22:36   quote  deeplink  
Drama. De enige verdediger met body die we hebben. En met een meer dan aardige lange bal. Die zal erg gemist worden.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 15 juli 2012 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juli 2012 - 22:33 schreef dennie het volgende:
Idd het geld voor Vlaar en El Ahmadi herinvesteren in een spits dat is nodig als we enige kans op CL willen hebben.
Geld van El Ahmadi is grotendeels naar de investeerders gegaan, en een ander deel ervan wordt gebruikt voor verbouwingen op Varkenoord.

Geld van Vlaar is even afwachten wat er mee mogelijk is, zal ook grotendeels gebruikt moeten worden om de schuld af te betalen.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 15 juli 2012 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juli 2012 - 22:36 schreef Alexmem het volgende:
Drama. De enige verdediger met body die we hebben. En met een meer dan aardige lange bal. Die zal erg gemist worden.
BMI heeft genoeg body. Hoorde dat hij door 6 man moest worden tegengehouden in de kleedkamer, na de woordenwisseling.

Die gozert is lijp!
michaelvld
 michaelvld - zondag 15 juli 2012 - 22:55   quote  deeplink  
Weet iemand misschien met wie BMI ruzie heeft gehad.
Dit moet ook niet te vaak gaan gebeuren die ruzies.

Ik hoop dat als vlaar vertrekt er word geinvesteerd in een goede spits.
Alexmem
 Alexmem - zondag 15 juli 2012 - 23:01   quote  deeplink  
Bosi, dat heet een grote bek. Niet onbekend bij tieners. ;)
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 15 juli 2012 - 23:09   quote  deeplink  
Vlaar heeft zich een clubman getoond door vorig jaar bij te tekenen en door vele andere zaken.
Hij verdient een mooie transfer.

Feyenoord kan het geld gebruiken. De club zit in de positie van opleiden, doorontwikkelen en zo hoog mogelijk cashen uit spelers.
Vlaar is op hoogtepunt en nu is maximale transfersom eruit halen.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 15 juli 2012 - 23:33   quote  deeplink  
RT @Lunatic_News: Laatste update: Sources claim Lambert is willing to pay 9,3 Million euros for the Dutch defender Vlaar.

Goed nieuws. Zijn geruchten, maar dan nog.
tomson
 tomson - zondag 15 juli 2012 - 23:39   quote  deeplink  
Prachtig bedrag.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 16 juli 2012 - 01:44   quote  deeplink  
Heel mooi bedrag!
Bruno kan hem vervangen. En volgendjaar vang je langniet zoveel geld voor hem.
Maar zal Ronnie wel missen jaa.
Verdient ook een dik afscheid natuurlijk!
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 16 juli 2012 - 01:44   quote  deeplink  
En met een deel van dat geld kan zkr een mooie spits van gekocht worden...
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 16 juli 2012 - 05:32   quote  deeplink  
Mooi voor Vlaar, verdiend ie ook wel en zijn opvolger Terence Kongolo staat al klaar
Suijltje
 Suijltje - maandag 16 juli 2012 - 06:17   quote  deeplink  
Mits het verhaal echt waar is: Ron succes!
Nu klaar met dit soort geouwehoer en voor een spits gaan!!!
Wim2
 Wim2 - maandag 16 juli 2012 - 08:25   quote  deeplink  
Ik las op voetbalzone dat Villa 8 miljoen pond (9,3 miljoen) euro voor hem neer wil neerleggen. Dit soort bedragen kun je niet weigeren, en dan een spits halen.
chef
 chef - maandag 16 juli 2012 - 08:42   quote  deeplink  
Stel..........
We verkopen Vlaar voor minimaal 9,3 mlj ( wat van Geel niet als eerste bod zal accepteren).
Dus stel dat we Vlaar verkopen voor 11 mlj........
Wat kost Guidetti?
tomson
 tomson - maandag 16 juli 2012 - 08:51   quote  deeplink  
Er moet nog zo'n 2,5 miljoen naar de talentpool heb ik ergens gelezen.
Suijltje
 Suijltje - maandag 16 juli 2012 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 08:42 schreef chef het volgende:
Stel..........
We verkopen Vlaar voor minimaal 9,3 mlj ( wat van Geel niet als eerste bod zal accepteren).
Dus stel dat we Vlaar verkopen voor 11 mlj........
Wat kost Guidetti?
Make my day.......!
salemi
 salemi - maandag 16 juli 2012 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juli 2012 - 21:41 schreef el-loco het volgende:
Bah, wat worden we toch elke keer weer genaaid als supporter. De volgende debiel die ipv 500,000 euro 2000,000 miljoen euro moet verdienen. En dan glashard zeggen ik wil kampioen worden. Ja dat word hij met villa:S FAKERS!
Vreemde reactie. Wat valt Vlaar nu te verwijten, waarom noem je hem nu een debiel?? Die jongen heeft zeven jaar bij Feyenoord gespeeld, altijd inzet getoond. Tekende bij toen het slecht ging en nu komt hij op een leeftijd dat hij zijn eigen salaris kan verbeteren en Feyenoord nog een mooi transferbedrag kan toespelen. Moet je dan wachten tot hij volgend jaar gratis de deur uitloopt? Als er een is die Feyenoord een warm hart toedraagt is het wel Vlaar. We hebben de vervangers klaarstaan. De Vrij, Kongolo, Bruno, Ramsteijn, Schenkeveld. Ronald heeft heel wat te kiezen achterin. Wees eens wat positief man!
Jan Tol
 Jan Tol - maandag 16 juli 2012 - 09:09   quote  deeplink  
8 miljoen en daarna een échte spits, dan komt het goed hoor!
Stylzz
 Stylzz - maandag 16 juli 2012 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 08:51 schreef tomson het volgende:
Er moet nog zo'n 2,5 miljoen naar de talentpool heb ik ergens gelezen.
Die talentpools zijn volgens mij omgezet in aandelen.
Althans het merendeel.

Wat belangrijker is, krijgt AZ nog steeds 50% of is dat vervallen na de contractverlenging.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vlaar is klaar voor vertrek naar Aston Villa









0.0106291