BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vlaar is klaar voor vertrek naar Aston Villa

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
bode
 bode - maandag 16 juli 2012 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 09:36 schreef vakkieQkeleku het volgende:
Vlaar is zeker geen nep Feyenoorder.
Jammer dat hij gaat, maar voor hem wel het goede moment. We kunnen nu een mooi bedrag incasseren. Ik heb er alle vertrouwen in dat van Geel minimaal een € 8 miljoen of meer gaat uitonderhandelen.
De Vrij en Indi centraal met Schenkeveld en Ramsteijn als vervangers.
Van het geld dat er voor Vlaar binnenkomt kan van Geel alsnog een spits halen.

al met al niet ontevreden met deze ontwikkeling
Ik denk voor Feyenoord in de voorronde van de C L en in de E L wel
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 16 juli 2012 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 19:50 schreef Alexmem het volgende:
We hebben toch ook nog wat gevangen voor Biseswar (die iedereen al lang weer vergeten lijkt :-))
Ja dat klopt Biseswar: € 50.000,= meer zal het niet zijn ...........
van geil
 van geil - maandag 16 juli 2012 - 20:52   quote  deeplink  
bahia 300.000
JanM
 JanM - maandag 16 juli 2012 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 20:52 schreef van geil het volgende:
bahia 300.000
Nog even en we moeten geld toegeven bij een transfer van Vlaar ;-P
van geil
 van geil - maandag 16 juli 2012 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 20:53 schreef JanM het volgende:

[..]

Nog even en we moeten geld toegeven bij een transfer van Vlaar ;-P
:)
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 16 juli 2012 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 20:52 schreef van geil het volgende:
bahia 300.000
Bahia voor noppes ...............
antiajaxcied
 antiajaxcied - maandag 16 juli 2012 - 21:26   quote  deeplink  
nieuwe achterhoede als volgt denk ik ? Janmaat Indi/Kongolo De Vrij Nelom/Indi
Kongolo in het centrum is Indi back als Kongolo erniet in komt in Nelom back en Indi in het centrum
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 17 juli 2012 - 05:10   quote  deeplink  
ROTTERDAM - Met een ongeschoren gezicht en duidelijk vermoeid, liet Ron Vlaar (27) zich tussen zijn ploeggenoten bij Oger aan de Kruiskade in Rotterdam zijn clubkostuum aanmeten. Ik sta hier met gemengde gevoelens, bekende de aanvoerder van Feyenoord, die een overstap naar Aston Villa ambieert. Misschien hoef ik dit pak nooit aan te trekken. Het naderende vertrek viel de Hensbroeker zichtbaar zwaar. Villa is natuurlijk een schitterende kans, maar Feyenoord zit ook diep in mijn hart, fluisterde hij. Ik ben de club dankbaar.

Vlaar is aanvankelijk terughoudend. Ik kan nog niet zo veel zeggen. Ik ben zondag in Birmingham geweest, heb uitgebreid met de trainer Paul Lambert gesproken en een heel positieve indruk aan de dag overgehouden. Aston Villa wil me gewoon heel graag hebben. Vervolgens heb ik onze technisch directeur Martin van Geel gezegd dat ik wel oren naar de transfer heb, aldus de international.

"Je houdt het niet geheim"
Overigens had hij zijn bliksembezoek liever geheimgehouden. Omdat het voorlopig alleen was om kennis te maken.Met een baseballpet op zijn hoofd en donkere zonnebril voor zijn ogen stapte hij in de vroege ochtend in het vliegtuig. Op Villa Park ging het mis. Een groep door het stadion rondgeleide toeristen zette de Nederlander op de foto. Je weet dat dit soort dingen gebeurt. In deze snelle twitterwereld houd je niets meer geheim.

Deal snel beklonken
Hoewel Vlaar zelf nog een slag om de arm houdt (Het is nu aan de clubs en ik moet zelf ook nog met Aston Villa onderhandelen), lijkt de deal snel te worden afgerond en is de verwachting dat de Feyenoorder al tijdens de tiendaagse Amerika-trip van Aston Villa aansluit. De Premier Leagueclub is bereid de gelimiteerde transfersom van enkele miljoenen euros te betalen en de salarissen in Engeland zijn nu eenmaal hoger dan de Nederlandse lonen.

Bron: Telegraaf
+ titel ff aangepast van dit topic
Wim2
 Wim2 - dinsdag 17 juli 2012 - 08:54   quote  deeplink  
triest

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 juli 2012 door Wim2 --
Wim2
 Wim2 - dinsdag 17 juli 2012 - 08:54   quote  deeplink  
triest
Stylzz
 Stylzz - woensdag 18 juli 2012 - 13:45   quote  deeplink  
Vlaar en Aston Villa hebben alleen 'praatje gemaakt'

HOOFDDORP - Trainer Paul Lambert benadrukt dat een transfer van Ron Vlaar naar Aston Villa nog verre van rond is. De aanvoerder van Feyenoord bracht zondag een bezoek aan de club uit Birmingham.

Foto: ANP

We hebben alleen een praatje gemaakt en daar is het tot nu toe bij gebleven. Er is verder nog niets op handen, zegt Lambert in The Birmingham Mail.

Het is een topgozer en een hele goede speler. Ik weet echt niet of er nog anderen in hem geïnteresseerd zijn. Ik zal met de mensen hier gaan praten en dan zien we wel wat er gebeurt.

Vlaar ziet een overstap naar de Premier League wel zitten. Zijn contract tot in Rotterdam loopt nog door tot de zomer van 2014.
kuipje
 kuipje - woensdag 18 juli 2012 - 13:55   quote  deeplink  
Dat zeggen ze alleen om andere partijen weg te houden.
ViezeFurr
 ViezeFurr - woensdag 18 juli 2012 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2012 - 13:55 schreef kuipje het volgende:
Dat zeggen ze alleen om andere partijen weg te houden.
Als je andere partijen weg wilt houden zul je toch moeten zeggen dat je zo goed als rond bent. Nu denken andere clubs dat hij nog vrij is en dat er niks speelt.
infamous psv
 infamous psv - woensdag 18 juli 2012 - 14:12   quote  deeplink  
Het is voorbarig om de transfer van Ron Vlaar naas Aston Villa te beschouwen als een 'done deal'. Paul Lambert, trainer van de Premier League-club uit Birmingham, zegt dat het nog niet rond is.

"We hebben alleen een praatje gemaakt en daar is het tot nu toe bij gebleven. Er is verder nog niets op handen", zegt Lambert in The Birmingham Mail. Vlaar, die een contract tot medio 2014 heeft, was een paar dagen geleden op bezoek bij Villa. Via Twitter lekte een foto uit waarop te zien was dat hij op Villa Park aan het rondkijken was.

Feyenoord houdt rekening met zijn vertrek, maar bij Villa willen ze niet op de zaken vooruit lopen. Lambert: "Het is een topgozer en een hele goede speler. Ik weet echt niet of er nog anderen in hem geïnteresseerd zijn. Ik zal met de mensen hier gaan praten en dan zien we wel wat er gebeurt."
piet de paler
 piet de paler - woensdag 18 juli 2012 - 14:45   quote  deeplink  
Kennen jullie die mop van die top ? verdediger die naar Engeland ging................................hij ging niet.
vervolg vanaf volgend seizoen loopt hij transfervrij weg ( 2 jaar contract) dus dan gaat het weer om geld geld geld geld geld.
Ron ik hoop dat je niet weer met je kop ergens anders mee bezig bent,anders krijgen we weer een slecht seizoen met je.
In principe denk ik nu maar afscheid nemen.desnoods voor minder.
tomson
 tomson - woensdag 18 juli 2012 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2012 - 14:45 schreef piet de paler het volgende:
Kennen jullie die mop van die top ? verdediger die naar Engeland ging................................hij ging niet.
vervolg vanaf volgend seizoen loopt hij transfervrij weg ( 2 jaar contract) dus dan gaat het weer om geld geld geld geld geld.
Ron ik hoop dat je niet weer met je kop ergens anders mee bezig bent,anders krijgen we weer een slecht seizoen met je.
In principe denk ik nu maar afscheid nemen.desnoods voor minder.
Anti Vlaarcampange Piet?
piet de paler
 piet de paler - woensdag 18 juli 2012 - 14:52   quote  deeplink  
Zeker niet realistische mening
Stylzz
 Stylzz - woensdag 18 juli 2012 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2012 - 14:52 schreef piet de paler het volgende:
Zeker niet realistische mening
beetje zwartgallig.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 18 juli 2012 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2012 - 15:00 schreef Stylzz het volgende:

[..]

beetje zwartgallig.
Ja ach misschien niet helemaal zo bedoelt.
Echter waar zijn de spelers die echt lange tijd bij Feyenoord blijven (met uitzondering van de tijd dat ze geblesseerd waren)
Bovendien vindt ik nog steeds als iemand aan de lopende band staat,welke huwelijks problemen heeft
En daarom niet voldoet ,wordt direct ontslagen en bij een voetballer is het ach laat hem maar even.
Bovendien blijf ik bij de mening dat hij geen leider is/was en dat een jongen van 18 Guidetti het team op sleep touw moest nemen.ben je dan het hoge salaris waard ?
Ik gun Vlaar alles echter hemel hem niet op gewoon een modale verdediger (zonder snelheid)
En nu gaat het niet door ben je dan nog geloofwaardig ?
en roepen we dan nog steeds Ronnie moet blijven ?Ook als de kans groot is dat Ronnie dadelijk na zijn contract roept daaaaaag Feyenoord maar ik blijf Feyenoorder .
Misschien ligt het aan mijn eer gevoel (ik heb dat wel) maar nogmaals Ron bedankt als je gaat
en als je blijft roep dan niet ik ben feyenoorder en wijs niet op je embleem.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 18 juli 2012 - 16:00   quote  deeplink  
Ik vind Ron wel een echte Feyenoorder hoor.
ook als hij gaat, misschien zelfs wel nog meer dan.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 18 juli 2012 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2012 - 16:00 schreef Stylzz het volgende:
Ik vind Ron wel een echte Feyenoorder hoor.
ook als hij gaat, misschien zelfs wel nog meer dan.
respecteer je mening.
Als feyenoord maar goed presteert dit seizoen.
En ik denk dat we daar hetzelfde over denken.
van geil
 van geil - woensdag 18 juli 2012 - 17:09   quote  deeplink  
heeft aston m nou n kunstje geflikt........
of wordt er toch ondanks de clausule over n afkoopsom gesproken???
en willen ze nu de prijs drukken??
VFRfan12
 VFRfan12 - woensdag 18 juli 2012 - 17:41   quote  deeplink  
vlaar heeft deze overstap op basis van vorig seizoen verdient dus succes ron en verder hoef je niemand te halen omdat je goede vervangers hebt
Dirk1
 Dirk1 - woensdag 18 juli 2012 - 19:04   quote  deeplink  
raar heel raar alleen gesproken met de trainer denk en hoop dat vlaar toch blijft en dan contract aanpassen.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 19 juli 2012 - 08:19   quote  deeplink  
ze maken hem lekker,zo hebben ze dat meer gedaan met spelers.
Zodat hij over 2 jaar transfer vrij gaat vertrekken.
flr1908
 flr1908 - donderdag 19 juli 2012 - 09:18   quote  deeplink  
Vlaar zei dat hij met feyenoord champions league wilde spelen als hij naar villa vertrekt waren dat loze woorden en ik denk dat hij bij feyenpord groter is dan dat hij bij villa ooit zal worden hij heeft een redelijk ek gespeeld omdat iedereen op sneijder na heeft gefaald maar vond hem daar ook niet zijn rendement halen zonde als hij weggaat je speelt top in de eredevisie maar met alle respect is die competitie veel zwaardrr dan de eredevisie en moet maar zien of hij dqt aan kan
infamous psv
 infamous psv - donderdag 19 juli 2012 - 09:26   quote  deeplink  
Tegenwoordige tijd alleen mr geld want vroeger verlieten ze Nederlandse topclubs alleen voor buitenlandse topclubs of ze moesten op leeftijd zijn en hun laatste kans op buitenlands avontuur pakken..
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 19 juli 2012 - 16:24   quote  deeplink  
Manager Paul Lambert van Aston Villa reageerde gisteren voor het eerst op zijn flirt met Feyenoorder Ron Vlaar, op een persconferentie in Philadelphia. 'We hebben gesproken en daar is het voorlopig bij gebleven,' aldus Lambert. 'Maar Vlaar is een topgozer en een hele goede speler. We zien wel wat er gebeurt.'

De Engelse manager heeft aan Vlaar en zijn gevolg aangegeven dat een deal op handen is, maar de Amerikaanse clubeigenaar Randy Lerner moet formeel nog zijn fiat geven aan de transfer. Die besprekingen staan nog voor deze week op de rol in de Verenigde Staten, waar Aston Villa tien dagen op tournee is. Gisteren speelde het er een oefenwedstrijd, voor vandaag staat een bestuursvergadering gepland, meldt het AD vandaag.

Pas als Lerner akkoord is met de komst van Vlaar, zal Villa zich voor het eerst bij Feyenoord melden om de transfer - voor een bedrag van vier miljoen euro - rond te maken. Tot gisteravond was dat nog niet gebeurd. De Amerikaanse voorzitter en eigenaar van Aston Villa bemoeit zich in de regel niet met voetbaltechnische zaken, maar Lambert zal zijn baas wel moeten overtuigen van het nut van een extra centrumverdediger, afgewogen tegen het totale spelersbestand. De afkoopsom is voor Villa normaal gesproken geen onoverkomelijk probleem.

Het feit dat de Engelse club Vlaar zondag uitnodigde om naar Birmingham te komen, geeft ook aan dat de interesse serieus en concreet is. De voetballer gaf al aan positief tegenover een overstap te staan en kreeg van Lambert te horen dat dat gevoel wederzijds is. De kans bestaat dat Aston Villa de voetballer pas volgende week over laat komen voor de medische keuring en presentatie, wanneer de club weer terug is op Engelse bodem.
willem v G
 willem v G - donderdag 19 juli 2012 - 16:28   quote  deeplink  
In de elf staat dat Feyenoord slechts 4 miljoen voor hem vraagt, dat lijkt mij bar weinig!!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 19 juli 2012 - 18:53   quote  deeplink  
Er worde twee bedragen genoemd 9,3 en 4 miljoen..
Mocht het 4 miljoen zijn dan zie ik liever dat Vlaar nog een jaar behouden blijft en hem na aankomend seizoen te laten vertrekken..
willem v G
 willem v G - vrijdag 20 juli 2012 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juli 2012 - 18:53 schreef RenatoBos het volgende:
Er worde twee bedragen genoemd 9,3 en 4 miljoen..
Mocht het 4 miljoen zijn dan zie ik liever dat Vlaar nog een jaar behouden blijft en hem na aankomend seizoen te laten vertrekken..
Ben het helemaal met je eens!!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 juli 2012 - 17:58   quote  deeplink  
ik vind t wel kudt voor Ron.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 21 juli 2012 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2012 - 17:58 schreef Stylzz het volgende:
ik vind t wel kudt voor Ron.
+1

Gun hem die transfer, vooral omdat hij zo graag op een hoger podium uit wil komen.
Alexmem
 Alexmem - zaterdag 21 juli 2012 - 18:36   quote  deeplink  
Mee eens. En bovendien zou hij nu 4M opleveren en dat zal volgend jaar ook niet meer zo zijn.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 juli 2012 - 19:07   quote  deeplink  
Vlaar laat ook helemaal niets los, hij was het volgens niet eens met de uitspraak van Martin van Geel dat hijzelf last zou ondervinden van deze soap..
pat
 pat - zaterdag 21 juli 2012 - 19:12   quote  deeplink  
gun het hem en laat de man met rust maar denigreer em niet door em te laten invallen in een 2de helft met een stelletje egotjes. kut feyenoord niet goed gedaan dit
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 juli 2012 - 19:17   quote  deeplink  
Is niet denigreren. Vlaar is bezig met vertrek, dan kom je in deze positie..
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 21 juli 2012 - 19:17   quote  deeplink  
Iedereen zou spelen deze wedstrijd, dus ook Vlaar. In eerste instantie was het niet eens de bedoeling dat Vlaar überhaupt zou spelen, omdat er wat meer automatisme in de ploeg moest komen.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 juli 2012 - 19:18   quote  deeplink  
Krijg wel meer en meer het gevoel dat we hem kwijtraken..
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 21 juli 2012 - 19:19   quote  deeplink  
Is toch geen probleem?
pat
 pat - zaterdag 21 juli 2012 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2012 - 19:19 schreef Bosifyable het volgende:
Is toch geen probleem?
nee geen probleem hoor ben een beetje pissig door het verschil van de 1ste en 2de helft
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 21 juli 2012 - 19:23   quote  deeplink  
Ach ja, oefenwedstrijdje. Tweede helft met een totaal ander team. Ik maak me er niet druk om.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 juli 2012 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2012 - 19:19 schreef Bosifyable het volgende:
Is toch geen probleem?
Nee geen probleem denk ik, hoewel ik hem toch nog graag een jaar had zien spelen bij ons..vond BMI nog niet best spelen tegen Dordrecht..
van geil
 van geil - zaterdag 21 juli 2012 - 19:41   quote  deeplink  
kunnen we niet n paar anderen sturen....
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 juli 2012 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2012 - 19:41 schreef van geil het volgende:
kunnen we niet n paar anderen sturen....
Wel een paar gezien vandaag toch..
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - vrijdag 27 juli 2012 - 17:40   quote  deeplink  
Jammer jammer jammer jammer. Kan er niets anders van zeggen.
Onze Vlaar gaat toch weg:http://www.fr-fanatic.com/46724-ron-vlaar-bereikt-akkoord-met-aston-villa/
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 27 juli 2012 - 17:52   quote  deeplink  
Ramsteijn of Kongolo erin ........ Dat is in mijn ogen de beste optie! Dan hoef je het minste te wijzigen achterin ......
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 27 juli 2012 - 17:55   quote  deeplink  
die ploert heeft een hoop mensen voor de camera voor zitten liegen. van mij mag ie ze poot verdraaien
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 27 juli 2012 - 18:02   quote  deeplink  
27 julRon Vlaar bereikt akkoord met Aston Villa
Feyenoord nieuws

Ron Vlaar maakt alsnog de overstap naar Aston Villa. De verdediger heeft vrijdag een akkoord bereikt met de club uit de Premier League voor een contract voor drie jaar
Hij zal maandag medisch worden gekeurd in Birmingham. Aston Villa is bereid om de gelimiteerde afkoopsom die in het contract van Vlaar stond te betalen. Vlaar reist zondag niet met Feyenoord mee naar Kiev en is niet inzetbaar in de uitwedstrijd in de derde voorronde van de Champions League tegen Dinamo Kiev. Hij traint zaterdag en zondag ook niet meer mee met de selectie.

Ron Vlaar maakt alsnog de overstap naar Aston Villa. De verdediger heeft vrijdag een akkoord bereikt met de club uit de Premier League voor een contract voor drie jaar. Hij zal maandag medisch worden gekeurd in Birmingham. Aston Villa is bereid om de gelimiteerde afkoopsom die in het contract van Vlaar stond te betalen. Vlaar reist zondag niet met Feyenoord mee naar Kiev en is niet inzetbaar in de uitwedstrijd in de derde voorronde van de Champions League tegen Dinamo Kiev. Hij traint zaterdag en zondag ook niet meer mee met de selectie.

Het was ons bekend dat Ron na zeven jaar Feyenoord zijn zinnen had gezet op een stap naar het buitenland, in dit geval dus een gerenommeerde club in de Premier League, reageert technisch directeur Martin van Geel. Door de wispelturige handelswijze van Aston Villa was algemeen bekend geworden dat Vlaar een gelimiteerde schadeloosstelling in zijn contract had staan. Nu Ron overeenstemming heeft bereikt met Aston Villa, heeft de club ook bevestigd dat zij tegemoet willen komen aan hetgeen wij maximaal voor hem kunnen vragen. Zakelijk gezien hebben wij ons daar dus bij neer te leggen.

Van Geel noemt het vertrek van Vlaar een enorm verlies voor Feyenoord. Ron was een boegbeeld van deze club. Hij was de aanvoerder en een echte leider, die een fantastisch seizoen achter de rug heeft. Zijn ervaring en zijn leiderschap zal een gemis zijn voor Feyenoord. Ron heeft zeven jaar lang ziel en zaligheid gegeven voor onze club, daarom gunnen we hem deze stap van harte. Maar zeer jammer blijft het natuurlijk wel.

Van Geel is ook allerminst blij met het tijdstip waarop de transfer rond is gekomen, twee dagen voordat Feyenoord richting Kiev vertrekt voor de belangrijke uitwedstrijd tegen Dinamo Kiev. De handelswijze van Aston Villa heeft de afgelopen tijd voor veel onrust gezorgd. Daarnaast is het tijdstip met het oog op onze aanstaande wedstrijd niet gunstig. Wat dat betreft hadden we liever gehad dat deze transfer een week eerder was rondgekomen.

Voor Vlaar gaat er met zijn overstap naar de Premier League een droom in vervulling. Het is een raar besef om weg te gaan bij Feyenoord, maar het is voor mij een droom om naar de Premier League te vertrekken. We zijn vandaag weer in gesprek geraakt, waarbij het een en ander is uitgesproken. Het was een pittig gesprek, waarin namens Aston Villa ook excuses zijn gemaakt voor hun handelswijze de afgelopen tijd. Ik kan me voorstellen dat de supporters op dit moment even wat minder blij met me zijn, maar ik hoop ook dat ze mij deze overstap naar de Premier League zullen gunnen.

Het zal me zwaar vallen om Feyenoord te verlaten, want mijn hart ligt bij die club, vervolgt Vlaar. Ik heb ontzettend veel meegemaakt bij de club, hoogte- en dieptepunten. Het absolute hoogtepunt was voor mij het afgelopen seizoen, waarin we de twee plaats in de competitie bereikten en ik uiteindelijk ook mee mocht naar het EK.

Vlaar wil tot slot alle supporters bedanken voor hun onvoorwaardelijke steun afgelopen jaren. Ik heb een fantastische tijd gehad bij Feyenoord en heb in die tijd altijd heel veel steun gehad van het legioen. Mijn band met Feyenoord is voor altijd, ik zal zeker terug blijven komen in De Kuip.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 27 juli 2012 - 18:03   quote  deeplink  
Ongelofelijk, wie kun je nu nog wel vertrouwen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vlaar is klaar voor vertrek naar Aston Villa









0.0079491