|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Okay, dan maar een slotje.. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
VLAAAAAR HELD!!!! laat ze ma lulle Ronnieee, jij heb meer dan genoeg voor ons betekent! Tis helaas nooit genoeg bij somigen mensen. Ik hoop op een groots afscheid. Het ga je goed! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat ben ik hier toch? De gekken onder elkaar .............. volgens ingewijden hierzo! |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op zondag 29 juli 2012 - 15:21 schreef Bowie het volgende:Al 48 jaar een Feyenoorder. Maar je komt er bij mij niet mee weg als je je club zom in steek laat als Vlaar nu doet. Nog los van zijn leugen vorige week op de Open Dag, had ie ook tegen die Engelsen kunnen zeggen dat er pas ná de CL voorronde zou worden gesproken. Maar meneertje laat zich een week in de onzekerheid houden door die Engelsen (" zo ga je niet met een grote speler als Vlaar om zei zijn zaakwaarnemer vorige week zondag nog), en als ze dan weer bellen is ie binnen vijf minuten om. Makkelijke en goedkope hoer, die Vlaar. Wat ben jij kansloos heey! Hij heeft helemaal niemand in steek gelaten! Jij laat hem in de steek! En wtf heeft hij gelogen? iedereen zegt dat hij zij op opendag dat hij zou blijven! Dat zij hij niet. Hij zij zoals het er naar uitziet blijf ik! En dan nog iets, Die Houtman moet zown tivus vraag niet stellen! Hij heeft zoveel voor ons betekent. Als hij vorigjaar niet op was gestaan, had onze club nu in de jupiler league gespeelt met Mario been! Hij heeft zijn contract verlengt, met een clausule! sowhat? Dat is gewoon een afspraak. kan je weinig aan doen. Wees blij dat het 4 miljoen was. Hij had ook kunnen zeggen dat hij een clausule wilde van 2 miljoen.
Wat een vieze miereneukers zitten hier zeg bleghhhh |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 29 juli 2012 - 15:21 schreef Bowie het volgende:Al 48 jaar een Feyenoorder. Maar je komt er bij mij niet mee weg als je je club zom in steek laat als Vlaar nu doet. Nog los van zijn leugen vorige week op de Open Dag, had ie ook tegen die Engelsen kunnen zeggen dat er pas ná de CL voorronde zou worden gesproken. Maar meneertje laat zich een week in de onzekerheid houden door die Engelsen (" zo ga je niet met een grote speler als Vlaar om zei zijn zaakwaarnemer vorige week zondag nog), en als ze dan weer bellen is ie binnen vijf minuten om. Makkelijke en goedkope hoer, die Vlaar. als je al zolang Feyenoorder bent dan mot jij juist weten hoe bijzonder het is dat Vlaar bekant 7 jaar bij je cluppie heeft gezeten en dat je na zo'n tijd best wel eens ergens anders mag kijken.. En die jongen is nog eerlijk ook wat betreft antwoord of hij ooit nog terugkeert bij Feyenoord.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hij heeft wel gezien wat dat soort uitspraken teweeg brengt lijkt me.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op zondag 29 juli 2012 - 17:37 schreef infamous psv het volgende:[..] als je al zolang Feyenoorder bent dan mot jij juist weten hoe bijzonder het is dat Vlaar bekant 7 jaar bij je cluppie heeft gezeten en dat je na zo'n tijd best wel eens ergens anders mag kijken.. En die jongen is nog eerlijk ook wat betreft antwoord of hij ooit nog terugkeert bij Feyenoord.. Kijk jij snapt het. Ik ben trots, voor hem. en trots dat hij bij ons gespeelt heeft, wat hij voor ons betekent heeft. Iedereen is alweer vergeten wat er toen gebeurde met Been en Ron. Ik ben blij dat er iemand was, die het lef had om Mario weg zien te krijgen. Want ff serieus. Als mario er nog gestaan had. zaten we allang in de jupiler League. Ron is een Feyenoorder 100% in hart en Nieren! |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Verdriet brengt de sterkste geesten aan t wankelen...... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: Hehe duidelijk duidelijk ..... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ben je er ook al overheen Stylzz? :p |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik mag er vanavond weer overheen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Wat ben jij kansloos heey! Hij heeft helemaal niemand in steek gelaten! Jij laat hem in de steek! En wtf heeft hij gelogen? iedereen zegt dat hij zij op opendag dat hij zou blijven! Dat zij hij niet. Hij zij zoals het er naar uitziet blijf ik! En dan nog iets, Die Houtman moet zown tivus vraag niet stellen! Hij heeft zoveel voor ons betekent. Als hij vorigjaar niet op was gestaan, had onze club nu in de jupiler league gespeelt met Mario been! Hij heeft zijn contract verlengt, met een clausule! sowhat? Dat is gewoon een afspraak. kan je weinig aan doen. Wees blij dat het 4 miljoen was. Hij had ook kunnen zeggen dat hij een clausule wilde van 2 miljoen.
Wat een vieze miereneukers zitten hier zeg bleghhhh
bovenstaand is van Beempsterrotterdam
Sodemieter toch op met je Ron is Feyenoorder bla bla bla bla....
Feiten zijn dat ie van de 6 jaar, de helft geblesserd is geweest, en nu de club ontzettend in de steek laat.
De rest is jouw lulkoek!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 juli 2012 door Bowie -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
jij bent wel de vrolijkste Feyenoorder hier.. je hebt al 5 postjies en nog ggen vrolijk woord te vinden.. ben je zo teleurgesteld joh... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
quote:Op zondag 29 juli 2012 - 18:26 schreef infamous psv het volgende:jij bent wel de vrolijkste Feyenoorder hier.. je hebt al 5 postjies en nog ggen vrolijk woord te vinden.. ben je zo teleurgesteld joh... Oh dat is een verkeerd beeld dan.
Ben wel degelijk opgetogen. Club telt sinds 1 jaar weer goed mee, financieel zijn de grootste zorgen voorbij, en de selectie is meer dan prima. Want hoewel ik Vlaar een klootzak vind, is de club er mi beter op geworden. De Vrij en Martins Indi werden niet voor niets na het EK in het potentiele Oranje gezet. En ik denk, zoals ik elders op 't forum al schreef, dat we Kiev gaan verrassen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
We zullen zien Bowie.. Vlaar heeft voor Feyenoord gestreden laten we daar dankbaar voor zijn..!! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 29 juli 2012 - 18:57 schreef Bowie het volgende:[..] Oh dat is een verkeerd beeld dan. Ben wel degelijk opgetogen. Club telt sinds 1 jaar weer goed mee, financieel zijn de grootste zorgen voorbij, en de selectie is meer dan prima. Want hoewel ik Vlaar een klootzak vind, is de club er mi beter op geworden. De Vrij en Martins Indi werden niet voor niets na het EK in het potentiele Oranje gezet. En ik denk, zoals ik elders op 't forum al schreef, dat we Kiev gaan verrassen. waarom is Vlaar een klootzak.. Dat je dat vindt van Luc/Fer/Gini , allee mr toch niet van Vlaar.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
hij had 2 weken later weg moeten gaan zij spelen toch geen europees voetbal hadden wij toch iets meer kans gehad tegen kief waarom net voor die wedstrijden vertrekken dat vind ik minder |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 29 juli 2012 - 15:38 schreef lijdensweg het volgende:[..] Hahahahahahahahaha een Feyenoorder!! Jij loserrrrrrrrrrrrrrrr ............ Heb je 4 uur nagedacht en dan kom je met dit fopneus :-) lol |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 29 juli 2012 - 21:54 schreef feyenoordfanuitarnhe het volgende:hij had 2 weken later weg moeten gaan zij spelen toch geen europees voetbal hadden wij toch iets meer kans gehad tegen kief waarom net voor die wedstrijden vertrekken dat vind ik minder Dan halen jullie CL en dan gaat Vlaar weg en dan laat hij Feyenoord zogenaamd in de groepsfase in de steek... Het moment is nooit goed om te vertrekken.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 29 juli 2012 - 22:29 schreef infamous psv het volgende:[..] Dan halen jullie CL en dan gaat Vlaar weg en dan laat hij Feyenoord zogenaamd in de groepsfase in de steek... Het moment is nooit goed om te vertrekken.. Ik gun Ron zijn transfer maar ik begrijp de teleurgestelde even goed... Hij zegt bijvoorbeeld (ik ga niet zeggen dat ik ooit nog terug kom) Dat is mooi maar hij zegt wel eerst dat Aston Villa van de baan is tijdens de kids conforentie.. Ik zie die kinderen nog juichen op TV. Dat geeft mij een nare nasmaak.. Maar gezien zijn leeftijd en inzet gun ik hem zijn transfer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Oje en om dan eerst te zeggen dat je niet gaat om vervolgens te zeggen dat waarschijnlijk nooit meer terug komt is raar |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Maar Leo , toen ze later alsnog bij hem aanklopten heeft hij een gesprek met zijn vader gehad en na dat gesprek is hij alsnog overstag gegaan.. In dat gesprek zal zijn vader wel iets gezegd hebben over n kans die hij moet grijpen etc etc , je weet hoe dat gaat. En iedereen die vader is wil dat zijn kind het beste uit zijn leven haalt en dat kan op allerlei fronten , sportief/financieel/carriere.... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 29 juli 2012 - 22:38 schreef Leon FR1908 het volgende:Oje en om dan eerst te zeggen dat je niet gaat om vervolgens te zeggen dat waarschijnlijk nooit meer terug komt is raar dat is ontiegelijk eerlijk van hem Lee ipv al die nagemaakte die zogenaamd terugkomen en op het laatst hun portemonnee voortrekken ipv hun hart.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 29 juli 2012 - 22:46 schreef infamous psv het volgende:Maar Leo , toen ze later alsnog bij hem aanklopten heeft hij een gesprek met zijn vader gehad en na dat gesprek is hij alsnog overstag gegaan.. In dat gesprek zal zijn vader wel iets gezegd hebben over n kans die hij moet grijpen etc etc , je weet hoe dat gaat. En iedereen die vader is wil dat zijn kind het beste uit zijn leven haalt en dat kan op allerlei fronten , sportief/financieel/carriere.... Op zijn leeftijd en die van Karim is het wat mij betreft logisch en terecht,maar dat neemt niet weg dat je eerst kinderen laat juichen doordat je zegt dat je blijft om te vervolgens huilend achter te laten omdat je een belofte heb gebroken.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat de mogelijkheid er was dat ie alsnog weg zou gaan wisten we allemaal.. |
|
|
|
|
Marsimo
|
|
|
Iedereen is vervangbaar; dus ook onze R. Vlaar. Het team moet misschien nog even wennen aan de uiteindelijke (wie dan ook) vervanger en we moeten niet gelijk gaan stressen (aangezien we uiteindelijk toch geen invloed hebben in dit) Laten we Ron uitzwaaien en ons richten op de toekomst.... remember Feyenoord zit nog in de fase van herstel (5jr plan) en we lopen al heel wat voor in planning. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Is ook zo, maar het is toch wel ff slikken als je OOK NOG EENS je aanvoerder zietvertrekken zo voor het begin.. Zijn opvolgers staan al te trappelen en Ron vrdient een waardig afscheid
Vlaar///YNWA.. |
|
|
|
|
Marsimo
|
|
|
zou zeggen dat dit een logisch vervolg is van een goed seizoen; dan gaan de spelers weg (van wie wij denken dat het top zijn) maar er komen altijd andere goede spelers met andere kwaliteiten voor in de plaats. We zullen misschien ons niet plaatsen voor de CL (al hoop ik van wel) maar we bouwen wel weer gestructureerd aan een nieuw team; die zal strijden voor het hoogst haalbare.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En dat vind ik nou het belangrijkste, Feyenoord hoeft van mij echt geen kampioen te worden, als ze er maar door strijd uithalen wat er uit te halen valt |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik zit niet de hele dag aan de PC gekluisterd! Jij blijkbaar wel ...........
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 juli 2012 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 29 juli 2012 - 23:39 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik zit de hele dag aan de PC gekluisterd! Jij blijkbaar wel ........... vergeet het woordje ''niet'' niet... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 29 juli 2012 - 23:39 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik zit de hele dag aan de PC gekluisterd! Jij blijkbaar wel ........... (?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat doe jij toch ook fopneus.. |
|
|
|