BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vlaar is klaar voor vertrek naar Aston Villa

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 30 juli 2012 - 01:09   quote  deeplink  
Voor de laatste keer:
Vlaar doet een belofte in het stadion: Nee, ik ga niet naar Aston Villa. 45.000 mensen, waaronder vele kids (en ikzelf) juichen en veel van die kids komen een hantekening halen en gaan met hem op de foto.
4 dagen later gaat ie tóch weg. Naar datzelde Aston Villa dus. Dezelfde -eerder afgewezen- club Leg die kids maar eens uit dat het zo werkt. Lekker voorbeeld. Had het Fiorentina (bv.) geweest, okee dan. Maar A.V.?
Ron heeft dat verkeerd aangepakt, en had boendien vooraf kunnen vragen aan Houtman die vraag NIET te stellen.

Voor de rest is Vlaar een Feyenoorder van het goede soort. Dat is wat bij moet blijven.
Maar z'n belofte van de Open Dag, geen A.V. meer, is ie niet nagekomen. Dat is een kleine smet.
Over tot de orde van de dag.

Slotje.
tomson
 tomson - maandag 30 juli 2012 - 01:12   quote  deeplink  
Goed meneer de voorzitter
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 30 juli 2012 - 01:14   quote  deeplink  
Duidelijk BroederT..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 30 juli 2012 - 01:15   quote  deeplink  
Dit was mijn uitspraak en daar moet ieder het mee doen.

hamer-voorzitter-522x391.jpg
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 30 juli 2012 - 01:20   quote  deeplink  
Allez vrinden,
da heeft d'n FR-Henk toch 'nen goeden toespraak gehouden.
Amai, wat een wijze woorden!

9B15109D9F21E4736CC08CF3C0F029.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 30 juli 2012 - 01:28   quote  deeplink  
kutbelg..
232_original.gif
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 30 juli 2012 - 01:32   quote  deeplink  
"Awel, die mijnheer zag ik laatst in 'nen cinema in US of A.
Gelukkig zit ik achter hem, vrinden!"
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 30 juli 2012 - 06:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juli 2012 - 23:42 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

ja sorry .........
Geef niet man,er is toch niemand die jou serieus neemt.
Stylzz
 Stylzz - maandag 30 juli 2012 - 08:43   quote  deeplink  
Zeikwijf topic
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 30 juli 2012 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2012 - 08:43 schreef Stylzz het volgende:
Zeikwijf
True.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 30 juli 2012 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2012 - 06:44 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Geef niet man,er is toch niemand die jou serieus neemt.
De debielen ja, zoals jij .......
JanM
 JanM - maandag 30 juli 2012 - 10:06   quote  deeplink  
Ook vandaag weer een grote lijdensweg! ...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 30 juli 2012 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2012 - 09:53 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

De debielen ja, zoals jij .......
En nu weer sorry zeggen nicht!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 30 juli 2012 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2012 - 08:43 schreef Stylzz het volgende:
Zeikwijf topic
Vertel eens waarom gozer...
Ik zie geen verschil met andere topics..
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 30 juli 2012 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2012 - 10:13 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

En nu weer sorry zeggen nicht!
Fuck off!!
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 30 juli 2012 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2012 - 10:06 schreef JanM het volgende:
Ook vandaag weer een grote lijdensweg! ...
JanMetZijnLijdensweg ..........
Stylzz
 Stylzz - maandag 30 juli 2012 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2012 - 10:14 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Vertel eens waarom gozer...
Ik zie geen verschil met andere topics..
Klopt, overal dat gezeur tegen lijdensweg.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 30 juli 2012 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2012 - 13:16 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Klopt, overal dat gezeur tegen lijdensweg.
Snap t ook niet ? :-)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 30 juli 2012 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2012 - 10:43 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Sorry Leon!
Je kent je plaats,excuses aanvaard...
Maar niet meer doen he?
Dace73
 Dace73 - maandag 30 juli 2012 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juli 2012 - 17:37 schreef infamous psv het volgende:

[..]

als je al zolang Feyenoorder bent dan mot jij juist weten hoe bijzonder het is dat Vlaar bekant 7 jaar bij je cluppie heeft gezeten en dat je na zo'n tijd best wel eens ergens anders mag kijken..
En die jongen is nog eerlijk ook wat betreft antwoord of hij ooit nog terugkeert bij Feyenoord..
Helemaal mee eens meneer Bowie moet begrijpen dat een jongen van 27 jaar die al 7 jaar bij feyenoord is een kans wil pakken in de premierleague en je kan voetballers nou eenmaal niet met supporters vergelijken.

Het idee dat voetballers een Coen Moulijn status van 17 jaar bij een club blijven, is achterhaalt dat gebeurd niet meer.
van Luc vind ik het een ander verhaal meneer kwam net een jaar kijken en was alweer weg. Als je een paar jaar bij feyenoord speelt en het niveau begint te ontgroeien kan ik daar inkomen maar was Luc uitgeleerd bij Feyenoord ?
Sensi
 Sensi - maandag 30 juli 2012 - 15:22   quote  deeplink  
Nog langer niet. Hij had makkelijk een jaartje kunnen blijven plakken om ervaring op te doen. Tuurlijk zijn we blij dat ie dat niet heeft gedaan want ik zie hem nog geen 3 hattricks achter elkaar dr in prikken. Maar om als voorbeeld de Vrij te nemen, hij is ook nog jong zat. Toch heeft hij alle intresse van de baan gewezen en blijft ie bij Feyenoord om nog door te groeien.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 01 augustus 2012 - 16:50   quote  deeplink  
 
Vlaar officieel Villan: "Hoop op dezelfde relatie met fans als bij Feyenoord"

133539hp2.jpg

 Ron Vlaar verruilt Feyenoord definitief voor Aston Villa. Nadat de Rotterdammers de transfer al eerder wereldkundig maakten, doet Villa nu hetzelfde. De 27-jarige verdediger tekende een verbintenis tot medio 2015 en heeft veel zin om aan de slag te gaan in Birmingham.

"Ik kijk ernaar uit om in de voetsporen te treden van spelers als Paul McGrath, Olof Mellberg Martin Laursen te treden", vertelt Vlaar, die woensdag werd opgenomen in de Oranje-selectie, in een eerste reactie. "Ik wil bij Villa het beste uit mezelf naar boven halen."

"Daarvoor heb ik de steun van de supporters en de andere spelers nodig. We moeten het op het veld laten zien. Door voor elkaar door het vuur te gaan, kunnen we onze doelen bereiken", blikt Vlaar vooruit. "Op termijn hoop ik dat mijn relatie met de supporters net zo wordt als bij Feyenoord. Ik heb daar zeven jaar gespeeld en de club behandelde me goed. Het zou geweldig zijn om hier hetzelfde mee te maken."

Ook trainer Paul Lambert kijkt uit naar de samenwerking met zijn nieuwste aanwinst. "Vlaar is een erg goede verdediger met een schat aan ervaring, zowel bij Feyenoord als bij het Nederlands elftal", vindt de oefenmeester van The Villans. "Ik ben verheugd dat we hem hebben weten te strikken."
bron:Soccernews.nl
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 03 augustus 2012 - 20:48   quote  deeplink  
Vlaar legt 'nickname' uit, praat over Van Persie en wacht op Rooney

Ron-Vlaar-Aston-Villa_2804887.jpg

Ron Vlaar is vrijdag officieel gepresenteerd bij Aston Villa. De robuuste verdediger zag begin deze week zijn transfer helemaal rondkomen en woensdag werd duidelijk dat hij rugnummer 4 zal gaan dragen bij zijn nieuwe club. De supporters van the Villans zijn erg blij met de Nederlander en op de website van Aston Villa wordt Vlaar in een interview het hemd van het lijf gevraagd. Te beginnen met zijn bijnaam: Ron Beton of Concrete Ron.

Dat is mijn bijnaam, ja, beaamt Vlaar. Ik ben in het verleden geblesseerd geweest en trainde keihard, om terug te komen. Ik deed toen ook wat krachttraining en kwam sterk terug; vervolgens gaf men mij die bijnaam. Ik denk ook wel dat ik tough ben, ja. Ik wil ieder duel en iedere wedstrijd winnen, zie ernaar uit om tegen de spitsen te strijden die ik nog niet gewend ben. Ook tegen Robin van Persie. Ik weet niet waar hij zal spelen, we wachten het af.
Of ik met hem gepraat heb? Nee, nee, de laatste tijd niet. Er zijn een paar heel goede spitsen in de Premier League, elk team heeft er wel één. Maar natuurlijk let je op Wayne Rooney en Manchester City heeft ook een paar heel goede spitsen. Maar het gaat niet om mij, we moeten alles samen doen. Of Rooney me voorbijkomt? Nee, aldus Vlaar met een knipoog.
Bron:Voetbalzone.nl
Jeay
 Jeay - vrijdag 03 augustus 2012 - 22:13   quote  deeplink  
Is 't niet die clausule in zijn contract die ervoor zorgde dat hij niet kon weigeren? Wie weet is 't wel een beetje anders gelopen dan we denken.
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 04 augustus 2012 - 10:33   quote  deeplink  
Ron Vlaar is afgelopen week gepresenteerd als aanwinst van Aston Villa. De van Feyenoord overgekomen verdediger gaat in Engeland met nummer 4 op zijn rug spelen. Een basisplaats ligt dan ook in het verschiet.

"Het is een droom die uitkomt", reageert Vlaar in Engeland op zijn overgang naar de Premier League. "Villa Park is een fantastisch stadion. Ik speelde de afgelopen jaren al in De Kuip, ook een geweldig onderkomen, en kijk ernaar uit om hier alle stadions te zien."

Engelse media zijn al op de hoogte van de bijnaam van Vlaar, Ron Beton. "Dat klopt inderdaad", zegt de international, als hij wordt geconfronteerd met de Engelse versie Concrete Ron. "Ik ben een aantal keer geblesseerd geweest en heb toen veel aan krachttraining gedaan. Ik kwam erg sterk terug, daar heb ik die bijnaam aan te danken."

De 27-jarige Vlaar is niet bang voor de spitsen die in Engeland rondlopen. "Het voetbal is hier fysieker en het tempo ligt een stuk hoger, maar dat is alleen maar goed voor me. Ik kijk ernaar uit om tegen Robin van Persie te spelen, hoewel nog niet helemaal duidelijk is waar hij straks voetbalt. Ik heb de laatste tijd niet met hem gesproken."

"Er zijn meer goede spitsen in de Premier League, eigenlijk heeft elk team er wel één. Maar natuurlijk kijk je naar Wayne Rooney en de aanvallers van Manchester City. Het belangrijkste is dat we als een team spelen, het gaat niet om mij of iemand anders. We moeten het samen doen. En of Rooney mij voorbij komt? Nee", sluit Vlaar af met een knipoog
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 04 augustus 2012 - 11:10   quote  deeplink  
Vlaar knipoogt wat af zo d:-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 augustus 2012 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 04 augustus 2012 - 16:26   quote  deeplink  
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 04 augustus 2012 - 16:26   quote  deeplink  
Het geluk/blijdschap straalt van hem af..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 04 augustus 2012 - 22:25   quote  deeplink  
Vlaar hoopt dat Van Persie in Engeland blijft

Ron Vlaar hoopt dat Robin van Persie de Premier League deze zomer niet verlaat. De nieuwbakken verdediger van Aston Villa kijkt uit naar de persoonlijke duels met de spits van Arsenal.

Vlaar kent Van Persie goed van het Nederlands elftal en houdt de transfersoap rond de spits nauwlettend in de gaten. "Ik weet niet wat hij gaat doen. Ik heb al een tijdje niet met hem gesproken. Ik hoop gewoon dat hij in Engeland blijft zodat ik me met hem kan meten. Ik heb met hem getraind bij het Nederlands elftal en hij is echt een geweldige speler."

"Het zou een groot verlies zijn voor de Premier League als hij vertrekt", vervolgt Vlaar in de Engelse media. "Ik heb tijdens het EK met Robin en meer spelers gesproken. Robin zei me dat ik de kans om naar Engeland te gaan niet moest laten lopen, maar uiteindelijk was het mijn eigen beslissing en ben ik erg blij met mijn transfer naar Aston Villa."

Van Persie heeft Arsenal laten weten dat hij zijn nog één jaar doorlopende contract niet wil verlengen, waardoor de spits vrijwel zeker verkocht wordt. Manchester United en Manchester City zijn concreet in de markt voor de linkspoot, maar het Italiaanse Juventus lijkt op dit moment de beste papieren te hebben. Arsenal wil zo'n dertig miljoen euro ontvangen voor zijn sterspeler.
Bron:Voetbalprimeur.nl
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 04 augustus 2012 - 22:25   quote  deeplink  
Sowieso een leuke wedstrijd nu om naar te gaan kijken..
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 04 augustus 2012 - 22:42   quote  deeplink  
Vandaag 3-1 verloren met Vlaar en el ahmadi in de basis.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 04 augustus 2012 - 22:46   quote  deeplink  
Heb ik gemist tegen wie..?? Heb je er wat van gezien..??
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 04 augustus 2012 - 22:47   quote  deeplink  
valt nog mee dat hij niet zegt Aston V zit in mijn hart,en een echt stadion,of ik blijf bij Aston vila.
Jongens kunnen we het hoofdstuk Vlaar niet afsluiten
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 04 augustus 2012 - 22:58   quote  deeplink  
Waarom dan, ik mag Vlaar wel altijd interessant om te blijven volgen..hij is iig wel zo om niet te zeggen dat hij op zeker nog terug komt..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 augustus 2012 door RenatoBos --
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 04 augustus 2012 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2012 - 22:58 schreef RenatoBos het volgende:
Waarom dan, ik mag Vlaar wel altijd interessant om te blijven volgen..hij is iig wel zo om niet te zeggen dat hij op zeker nog terug komt..
ja dat dan weer wel.
ik hoop ook dat hij het gaat redden maar hij is te traag,
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 04 augustus 2012 - 23:04   quote  deeplink  
Ik ook..
CONCRETE RON..
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 04 augustus 2012 - 23:11   quote  deeplink  
de vrij de Kei
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 04 augustus 2012 - 23:25   quote  deeplink  
Ghehe +1 een rots in wording..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 05 augustus 2012 - 13:42   quote  deeplink  
Vlaar bevalt bij eerste optreden: 'Hij gaat een publiekslieveling worden'

Paul-Lambert-008.jpg

Ron Vlaar heeft bij zijn eerste optreden voor Aston Villa een prima indruk achtergelaten. De nieuwe werkgever van de Oranje-international ging weliswaar met 3-1 onderuit tegen Nottingham Forest, maar desondanks was coach Paul Lambert te spreken over de inbreng van de Nederlander. Ik vond hem uitstekend, verklaarde de Schot na afloop.

Zijn eerste minuten in het shirt van the Villans hebben Lambert gesterkt in zijn idee dat Vlaar een belangrijke rol gaat spelen. Hij stond echt zijn mannetje. Ik denk dat hij het goed gaat doen. Al wist ik al dat hij een uitstekende speler is, zo vertelt de oefenmeester op de officiële website van de club uit Birmingham. Ron heeft nog niet eens zo veel getraind, maar hij is nu al belangrijk. Ik weet zeker dat hij een publiekslieveling zal worden.
Dat Aston Villa de wedstrijd verloor, doet Lambert verder niet zo veel. Luister, dit is een oefenduel in de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Het gaat er nu om dat we fit worden. De jongens hebben me tot nog toe niet teleurgesteld. Je kunt dit soort wedstrijden moeilijk beoordelen, zelfs als je wint. Natuurlijk kun je er zelfvertrouwen uit putten, maar ik ga er nu niet te moeilijk over doen. Het komt wel in orde.
Bron:Voetbalzone.nl
piet de paler
 piet de paler - zondag 05 augustus 2012 - 14:09   quote  deeplink  
Slotje over de avonturen van een feyenoord icoon ?
en nu verder met wat we hebben de Vrij/janmaat/BMI
niet meer huilen over Guidetti/Vlaar maar de nieuwe helden
waaronder Janmaat die ik heel hoog inschat(en denk dat dat een echte topper ghaat worden) en waar ik geen bedenkingen bij heb als hij (jawel) volgend seizoen voor een top bedrag weggaat (geen sneaky clausules)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 10 juli 2013 - 09:37   quote  deeplink  
Vlaar: 'Ik moet nog veel verbeteren'

ron-vlaar-2.jpg

Ron Vlaar kende een vreemd debuutseizoen in de Premier League. Al snel na zijn overgang naar Aston Villa kreeg de Nederlander de aanvoerdersband, maar veel succes kende de oud-Feyenoorder verder niet.

"Ik wil meer persoonlijke duels winnen, ik wil meer kopduels winnen en ik wil minder fouten maken"
"Ik ben 28 jaar en het was geen gemakkelijk seizoen", begint Vlaar tegen de Birmingham Mail. "Het was mijn eerste seizoen in de Premier League en mijn eerste bij Aston Villa en het had beter gekund", weet de verdediger.

"Ik verwacht meer van mezelf. Als we beginnen aan het nieuwe seizoen zal het denk ik beter gaan", is Vlaar hoopvol. "Ik wil meer persoonlijke duels winnen, ik wil meer kopduels winnen en ik wil minder fouten maken", somt Vlaar op. "Ik moet gewoon beter worden. Je speelt zoals je traint en dus moet ik elke dag 100% geven", aldus de voormalig speler van AZ en Feyenoord.
Bron:Elfvoetbal
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 17 juli 2014 - 14:10   quote  deeplink  
QPR wilt hem overnemen voor 5 miljoen euro d:-)))))))
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 28 december 2014 - 12:40   quote  deeplink  
'Liverpool poogt Vlaar los te weken bij standvastig Villa'

20tjgog.jpg

Ron Vlaar wordt al tijden in verband gebracht met een transfer, maar Liverpool schijnt daadwerkelijk in januari tot actie over te willen gaan. The Reds zijn volgens de Daily Star van plan om een double £15million new year raid uit te brengen op verdediger Vlaar en middenvelder Fabian Delph samen.

De contracten van de Nederlander en Engelsman lopen na dit seizoen af en de spelers zouden niet van plan zijn om langer in Birmingham te blijven. Als Villa nog wat aan het tweetal wil verdienen, dan moet het in de winterse transferperiode dus tot een verkoop overgaan. Manager Paul Lambert liet vorige week zaterdag echter nog weten dat hij Vlaar en Delph niet tussentijds wil laten gaan: Ze gaan nergens heen in januari, ik heb het voor het zeggen.

Medio oktober meldde ESPN nog dat de vraagprijs voor Vlaar op vijftien miljoen euro ligt en later werd beweerd dat Arsenal al een bod van ruim tien miljoen op de WK-ganger had uitgebracht. Liverpool schijnt nu echter de beste papieren te hebben om de ex-speler van onder meer Feyenoord in te lijven. Vlaar verdient bij Villa naar verluidt 31.500 euro op weekbasis.
Bron:Voetbalzone

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vlaar is klaar voor vertrek naar Aston Villa









0.0079820