|
|
legrande
|
|
|
JKa ja nog 4 dagen en dan is de loting. Wie van de 4 FC Kopenhagen, Dinamo Kiev, Fenerbahce of toch Panatinaikos heeft onze voorkeur. Volgens de poll wil ongeveer 59% Kopenhagen. Ikzelf vind Fenerbahce met Kuijt ook wel leuk en die hebben we al eens verslagen in voorronde. Svp geen Dinamo dat zou volgens mij gelijk uitschakeling betekenen tegen die Oostblokkers daar doen we het altijd slecht tegen.
Ik zeg Fenerbahce en dan eerst uit. Wat vinden jullie? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Niet gevonden maar het wordt nu weer heel actueel. Welke data spelen we eigenlijk? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maakt me geen reet uit. Realistisch gezien is de EL interessanter voor Feyenoord. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 16 juli 2012 - 12:15 schreef FR-Henk het volgende:Maakt me geen reet uit. Realistisch gezien is de EL interessanter voor Feyenoord. Qua geld niet. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
tegen niemand denk ik, nog te vroeg ........... |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: Ze moeten een slotje op jou kopf doen |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Niet zo vijandig joh! Heb ik je iets misdaan? |
|
|
|
|
gladdeharry
|
|
|
Panathinaikos! Laat maar komen. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Halen.we eindelijk een x CL kom er gelijk een leegloop |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote: volgens mij kunnen we ze allemaal wel hebben.. maak me meer zorgen om de volgende ronde |
|
|
|
|
jo3h
|
|
|
ik denk dat we het niet redden met dit elftal de vier beste spelers zijn weg.we hebben niet eens een spits die doelpunten kan maken.(voorbeeld barendrecht)ik weet niet wat dit moet worden.sorry |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op maandag 16 juli 2012 - 17:56 schreef jo3h het volgende:ik denk dat we het niet redden met dit elftal de vier beste spelers zijn weg.we hebben niet eens een spits die doelpunten kan maken.(voorbeeld barendrecht)ik weet niet wat dit moet worden.sorry Zeg inderdaad maar sorry..
Verdediging is even sterk, met janmaat als RB. BMI zal vlaar prima vervangen.
Het middenveld is sterker.. Vormer = el Ahmadi. Singh + Immers is beter dan bakkal
De voorhoede is prima, tegen fener, pana, kopenhagen en brugge? Komen er ruimtes, in tegenstelling tot de wedstrijd tegen barendrecht. Dus kunnen we prima met onze snelle buitenspelers counteren.. (fernandez, schaken, cabral en cisse.)
Komt helemaal goed |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 16 juli 2012 - 17:56 schreef jo3h het volgende:ik denk dat we het niet redden met dit elftal de vier beste spelers zijn weg.we hebben niet eens een spits die doelpunten kan maken.(voorbeeld barendrecht)ik weet niet wat dit moet worden.sorry Wisten we vorig seizoen ook niet en ineens werden we 2e (met serieuze kans op de titel!) ... Ook zonder Guidetti wonnen we, Immers is niet minder dan Bakkal, Vormer en Singh gaan El Ahmadi doen vergeten en BMI gaat Vlaar vervangen! Plus nog heel veel talent dat zich 'in de luwte' verder kan ontwikkelen. Zelfs als er geen extra spits gehaald wordt zie ik het nieuwe seizoen met vertrouwen tegemoet! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vormer, Singh, El Abdelloui, Immers, Janmaat....Toch geen kattenpis hoor! |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op maandag 16 juli 2012 - 18:01 schreef JanM het volgende:[..] Wisten we vorig seizoen ook niet en ineens werden we 2e (met serieuze kans op de titel!) ... Ook zonder Guidetti wonnen we, Immers is niet minder dan Bakkal, Vormer en Singh gaan El Ahmadi doen vergeten en BMI gaat Vlaar vervangen! Plus nog heel veel talent dat zich 'in de luwte' verder kan ontwikkelen. Zelfs als er geen extra spits gehaald wordt zie ik het nieuwe seizoen met vertrouwen tegemoet! mooi.. zelfde verhaal als ik, dan zal het wel waar zijn! |
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
Ik denk toch dat we tegen Kopenhagen en Panatinaikos de meeste kans maken. De belgen kan opzich ook wel. Als we die russen maar niet loten, dat zijn mij te sterke spelers |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 16 juli 2012 - 18:24 schreef michaelvld het volgende:Ik denk toch dat we tegen Kopenhagen en Panatinaikos de meeste kans maken. De belgen kan opzich ook wel. Als we die russen maar niet loten, dat zijn mij te sterke spelers Belgen? Turken bedoel je neem ik aan? |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Maak.niet uit wie, we redden de groepsfase toch niet |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Nog harder huilen, dat helpt. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
Iedereen is inderdaad lekker aan het huilen. Begint zowat een neuzen topic te lijken. I ga nu 100€ zetten op de CL winst van Feyenoord! |
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
BOEHOE en.... Hebben we gewonnen? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 16 juli 2012 - 18:24 schreef michaelvld het volgende:Ik denk toch dat we tegen Kopenhagen en Panatinaikos de meeste kans maken. De belgen kan opzich ook wel. Als we die russen maar niet loten, dat zijn mij te sterke spelers Ik denk dat hij met de belgen marokkanen bedoel? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
wordt donderdag bekent toch? |
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
quote: Ik dacht dat we ook nog een belgische ploeg konden loten.
Maare bij Fenerbace win je niet zomaar hoor, echt een hel die stadions daar |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 16 juli 2012 - 19:04 schreef michaelvld het volgende:[..] Ik dacht dat we ook nog een belgische ploeg konden loten. Maare bij Fenerbace win je niet zomaar hoor, echt een hel die stadions daar Mij niet uit tegen wie! Het wordt sowieso lastig om 1 ronde verder te komen laat staan om de poule fase van de CL te halen .............. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 juli 2012 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
mischien dat we de poulefase redden als we heel gunstig loten, Maarja in de 2e voorronde komen er wel veel hele sterke ploegen bij |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Kleine black out. Gooide er een post over Vlaar's salaris neer. Beetje teveel Vlaarnieuws/topics denk ik... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 juli 2012 door Stylzz -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zelfde euvel, I presume? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
legrande
|
|
|
nog 3 dagen maar wanneer op welke data spelen we nu 1e voorronde wie weet dat? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
d:-)) vandaag gaan we het horen d:-))
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Feyenoord weet vrijdag wie het treft in de derde voorronde van de Champions League. Dinamo Kiev, Fenerbahçe, FC Kopenhagen of Panathinaikos wordt aan de Rotterdammers gekoppeld.
'Als ik mag kiezen, Kopenhagen', vertelde Ronald Koeman aan Voetbal International. De trainer van de Rotterdammers denkt dat zijn ploeg wel degelijk iets te zoeken heeft op dat niveau. 'Jazeker, want we hebben ons ervoor gekwalificeerd. Of we er klaar voor zijn is een ander verhaal. De enige Champions League-ervaring die we hebben zit in de technische staf.'
'Giovanni van Bronckhorst heeft 'm wel eens gewonnen met Barcelona, Jean-Paul van Gastel speelde Champions League met Feyenoord, Patrick Lodewijks heeft er ook in gekeept en ik heb meer dan vijftig duels op dat niveau gecoacht', vervolgde Koeman.
'Bij Ajax, Benfica en PSV slaagde ik er altijd in mijn elftallen zo neer te zetten dat er iets mogelijk was. Met PSV schakelden we Arsenal uit, met Benfica Liverpool. Dat sterkt mijn gevoel dat we ook met Feyenoord kunnen verrassen.' (Martijn Krabbendam) |
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
zenuw achtig nou aan het worden
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Blijf kalm mannen. Dit is waar elke fan naar snakt dus kin vooruit en borst omhoog en alles op je weg naar de CL gewoon slopen.. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Anders ik wel zit al hele tijd op uefa site. beter eerst uit spelen he denken jullie niet. moet het geen 4 of 5 0 WORDEN. Fenerbache eerst uit en dan thuis tegen Keijt fantastisch en winnen natuurlijk dan. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
|
|
|
joboo35