BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waarom de neuzen altijd de jackpot bij transfers en wij een schijntje!!!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
dennie
 dennie - dinsdag 17 juli 2012 - 13:34   quote  deeplink  
Simpel. Over het algemeen hebben de spelers die door Ajax verkocht worden gewoon meer potentie. Kijk naar spelers als Vertonghen, Heitinga, Sneijder, Huntelaar etc. Is een hele andere categorie als spelers als Vlaar en El Ahmadi die toch al 27/28 zijn er per definitie niet de Europese top zullen halen.
dennie
 dennie - dinsdag 17 juli 2012 - 13:34   quote  deeplink  
Niet voor niets hebben we voor spelers als Drenthe, Kuijt en Kalou wel de jackpot gehad.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 17 juli 2012 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 juli 2012 - 13:34 schreef dennie het volgende:
Niet voor niets hebben we voor spelers als Drenthe, Kuijt en Kalou wel de jackpot gehad.
Wat jij de jackpot noemt ...........
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 17 juli 2012 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 juli 2012 - 13:24 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Onzin ,mocht Feyenoord gezonder hebben geleefd of nu net zoveel geld uit hebben kunnen geven hadden ze ook een sterker team gehad waardoor ze ook voor meer verkocht hadden kunnen worden...
Onzin, Feyenoord blijft altijd achter die homo's uit 020 en 040
JanM
 JanM - dinsdag 17 juli 2012 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 juli 2012 - 13:51 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Onzin, Feyenoord blijft altijd achter die homo's uit 020 en 040
clipart_calimero_animaatjes-6.jpg
moa
 moa - dinsdag 17 juli 2012 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 juli 2012 - 13:49 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Wat jij de jackpot noemt ...........
Kom op zeg, Kalou 15 miljoen, Kuijt 15 miljoen, Drenthe 13 miljoen.

De laatste had maar amper zijn debuut gemaakt, onze club heeft grofweg 50 miljoen euro inkomsten per jaar, dergelijke transfers dragen zoveel bij dat je deze wel degelijk jackpots kunt noemen.

Zeker in een tijd waarin Feyenoord een erg slechte onderhandelingspositie heeft met het oog op de schulden e.d.
JanM
 JanM - dinsdag 17 juli 2012 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 juli 2012 - 14:06 schreef moa het volgende:

[..]

Kom op zeg, Kalou 15 miljoen, Kuijt 15 miljoen, Drenthe 13 miljoen.

De laatste had maar amper zijn debuut gemaakt, onze club heeft grofweg 50 miljoen euro inkomsten per jaar, dergelijke transfers dragen zoveel bij dat je deze wel degelijk jackpots kunt noemen.

Zeker in een tijd waarin Feyenoord een erg slechte onderhandelingspositie heeft met het oog op de schulden e.d.
Kalou 4, Kuijt 18 en Drenthe 14 volgens mij ...
JanM
 JanM - dinsdag 17 juli 2012 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 juli 2012 - 14:06 schreef moa het volgende:

[..]

Kom op zeg, Kalou 15 miljoen, Kuijt 15 miljoen, Drenthe 13 miljoen.

De laatste had maar amper zijn debuut gemaakt, onze club heeft grofweg 50 miljoen euro inkomsten per jaar, dergelijke transfers dragen zoveel bij dat je deze wel degelijk jackpots kunt noemen.

Zeker in een tijd waarin Feyenoord een erg slechte onderhandelingspositie heeft met het oog op de schulden e.d.
En het is lijdensweg maar ...
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 17 juli 2012 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 juli 2012 - 14:06 schreef moa het volgende:

[..]

Kom op zeg, Kalou 15 miljoen, Kuijt 15 miljoen, Drenthe 13 miljoen.

De laatste had maar amper zijn debuut gemaakt, onze club heeft grofweg 50 miljoen euro inkomsten per jaar, dergelijke transfers dragen zoveel bij dat je deze wel degelijk jackpots kunt noemen.

Zeker in een tijd waarin Feyenoord een erg slechte onderhandelingspositie heeft met het oog op de schulden e.d.
Kalou 15? Eerder 7 miljoen en Kuyt 15? klopt ook al niet , moet 12,5 miljoen zijn en Drenthe , bijna goed : 12 miljoen . Dus bij elkaar: bijna 32 miljoen.... Dat krijgen ze bij 020 en/of 040 bijna voor 1 speler ..................... Nu wordt het door de crisis een beetje rechte getrokken maar dan nog: Verthongen bijna 10 miljoen met nog een jaartje en Vlaar blijkbaar voor 4 miljoen met nog een 2 jarig contract. Dus verschil is er niet en wij krijgen top opbrengsten in de kuip!!
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 17 juli 2012 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 juli 2012 - 14:13 schreef JanM het volgende:

[..]

En het is lijdensweg maar ...
Blijkbaar een lijdensweg voor hem .....
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 17 juli 2012 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 juli 2012 - 12:44 schreef Nick4F het volgende:
Ajax en PSV zijn al tientallen jaren de top in Nederland. Feyenoord is gewoon al heel lang geen echte nationale top meer: In dik 40 jaar 5 titels. Hoeveel internationals hebben wij na '74 afgeleverd? Hebben wij ooit een international gehad die beslissend is geweest in al die succesvolle jaren voor het Nederlands elftal? Nee, want we waren gewoon geen top. We hebben wel de potentie en de uitstraling van een topclub, al is het heel wrang dat de enige echte voetbaltempel in Nederland, het doorontwikkelen van de club nu in de weg staat.

Toch staan we er beter voor dan heel lange tijd het geval is geweest. Allereerst hebben we nu gewoon een technisch en beleidsmatig heel sterk kader, dat met een heel jonge spelersgroep een mooie basis heeft gelegd om echt door te groeien. We hebben nu, misschien wel voor het eerst in de geschiedenis van onze club, een absolute top TD! Ok, we zijn de hele as van het succesteam verloren, maar Van Geel had er vorig jaar al (gedeeltelijk)op geanticipeerd, en de vervangers hebben de potentie om niet minder te presteren dan hun voorgangers, met als mogelijke uitzondering de spitspositie (maar wat niet is, kan nog komen).

Toch wacht onze onvolprezen trainer met zijn staf opnieuw een enorme klus. Maar er zijn beslist kansen om toch weer door te groeien. En de allergrootste kracht van Feyenoord is gewoon het legioen! Als we met z'n allen het komende seizoen weer positief realistisch benaderen, zoals we dat het afgelopen seizoen zo fantastisch hebben gedaan, dan zal de club weer groter van aanzien worden.

Eén verschil met precies een jaar geleden is al dat er geen spelers naar Nederlandse topclubs zijn overgestapt. Dat is het begin. Het tweede verschil is dat spelers als Vormer(!), Immers en Singh voor de volle 100% voor Feyenoord hebben gekozen. Onze selectie stikt van de grote talenten, en in De Vrij, Clasie, en Vormer hebben we al 3 potentiële Internationals. En wie weet wie er allemaal nog zullen volgen.

Onze geweldige jeugdopleiding zal echt de levensader voor de club moeten blijven. Dat is ons kapitaal! Maar de echt grote transfergelden zullen we toch pas scoren, als we top zijn in de Eredivisie, vertegenwoordigd zijn in het Nederlands elftal en ons ook weer Europees laten zien. En dat kan maar zo gebeuren!
Goed stuk!
JanM
 JanM - dinsdag 17 juli 2012 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 juli 2012 - 14:17 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Kalou 15? Eerder 7 miljoen en Kuyt 15? klopt ook al niet , moet 12,5 miljoen zijn en Drenthe , bijna goed : 12 miljoen . Dus bij elkaar: bijna 32 miljoen.... Dat krijgen ze bij 020 en/of 040 bijna voor 1 speler ..................... Nu wordt het door de crisis een beetje rechte getrokken maar dan nog: Verthongen bijna 10 miljoen met nog een jaartje en Vlaar blijkbaar voor 4 miljoen met nog een 2 jarig contract. Dus verschil is er niet en wij krijgen top opbrengsten in de kuip!!
4, 18, 14, bijna goed!

Als er een gelimiteerde afkoopsom is overeengekomen kun je op je kop gaan staan. Was ongetwijfeld voorwaarde/eis van Vlaar (en ik vrees ook De Vrij) om bij te tekenen vorig jaar en anders waren ze nu transfervrij weggelopen ...
dennie
 dennie - dinsdag 17 juli 2012 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 juli 2012 - 14:17 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Kalou 15? Eerder 7 miljoen en Kuyt 15? klopt ook al niet , moet 12,5 miljoen zijn en Drenthe , bijna goed : 12 miljoen . Dus bij elkaar: bijna 32 miljoen.... Dat krijgen ze bij 020 en/of 040 bijna voor 1 speler ..................... Nu wordt het door de crisis een beetje rechte getrokken maar dan nog: Verthongen bijna 10 miljoen met nog een jaartje en Vlaar blijkbaar voor 4 miljoen met nog een 2 jarig contract. Dus verschil is er niet en wij krijgen top opbrengsten in de kuip!!
noem me 1 speler waar psv zoveel voor heeft gekregen dan? En als dat je lukt.. 2.
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 17 juli 2012 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 juli 2012 - 11:05 schreef van geil het volgende:
in dit geval heeft lijdensweg wel n punt hoor,,
Feyenoord moet zich internationaal weer laten zien.....
pas dan gaan ook wij weer hogere transfersommen krijgen....
maar daar staat tegenover,,,dat veel clubs ook meer aan ons gaan vragen voor spelers.
zo werkt het
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 17 juli 2012 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 juli 2012 - 14:42 schreef dennie het volgende:

[..]

noem me 1 speler waar psv zoveel voor heeft gekregen dan? En als dat je lukt.. 2.
Ruud van Nistelrooy, Jaap Stam, Romario, Ronaldo, Gullit moet ik nog doorgaan??
Misschien kan jij de bedragen er nog even bij zetten:
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 17 juli 2012 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 juli 2012 - 15:45 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ruud van Nistelrooy, Jaap Stam, Romario, Ronaldo, Gullit moet ik nog doorgaan??
Misschien kan jij de bedragen er nog even bij zetten:
Is uit de tijd dat je nog geen haar op je zak had man hahaha
dennie
 dennie - dinsdag 17 juli 2012 - 15:53   quote  deeplink  
De laatste 15 jaar graag..
dennie
 dennie - dinsdag 17 juli 2012 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 juli 2012 - 15:53 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Is uit de tijd dat je nog geen haar op je zak had man hahaha
Precies hier had ik het niet over natuurlijk. Ik heb het gewoon over het recente verleden. Wij hadden Kuijt Kalou en Drenthe. Wie heeft psv?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 juli 2012 door dennie --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 17 juli 2012 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 juli 2012 - 15:41 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

zo werkt het
Nee financieel gezond zijn met europees voetbal,zo werkt het...
Zodat je meer salaris kan betalen dan Twente.Dat je Castaignos kan terug kopen...Zo werkt het en
dan is europees een natuurlijke voortvloeisel van dit alles..
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 17 juli 2012 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 juli 2012 - 15:54 schreef dennie het volgende:

[..]

Precies hier had ik het niet over natuurlijk. Ik heb het gewoon over het recente verleden. Wij hadden Kuijt Kalou en Drenthe. Wie heeft psv?
Ja probeer je je er maar weer uit te lullen ....................

Afellay, van Bommel, Bouma, Kezman, Doedelzak ???????? Ja dan heb je wel een beetje gelijk
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 17 juli 2012 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 juli 2012 - 16:24 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja probeer je je er maar weer uit te lullen ....................

Afellay, van Bommel, Bouma, Kezman, Doedelzak ???????? Ja dan heb je wel een beetje gelijk
Op Doedelzak en (Kezman?)na bijna allemaal transfervrij vertrokken,heb je er nog meer?
JanM
 JanM - dinsdag 17 juli 2012 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 juli 2012 - 16:26 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Op Doedelzak en (Kezman?)na bijna allemaal transfervrij vertrokken,heb je er nog meer?
Wat een lijdensweg weer ...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 17 juli 2012 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 juli 2012 - 16:24 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja probeer je je er maar weer uit te lullen ....................

Afellay, van Bommel, Bouma, Kezman, Doedelzak ???????? Ja dan heb je wel een beetje gelijk
En het gaat mij er meer om dat jij wil beweren dat het altijd zo zal blijven..Dat is onzin want d
n kan voorspellen en je komt nou niet bepaald pver als een toverfee..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 17 juli 2012 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 juli 2012 - 16:33 schreef JanM het volgende:

[..]

Wat een lijdensweg weer ...
Hij kan zich beter miss dramatiek noemen Jan ;-)
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 17 juli 2012 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 juli 2012 - 16:35 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hij kan zich beter miss dramatiek noemen Jan ;-)
En jij? Miss lulverhaal ...
JanM
 JanM - dinsdag 17 juli 2012 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 juli 2012 - 16:34 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

En het gaat mij er meer om dat jij wil beweren dat het altijd zo zal blijven..Dat is onzin want d
n kan voorspellen en je komt nou niet bepaald pver als een toverfee..
Maar hij gelooft wel in sprookjes!
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 17 juli 2012 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 juli 2012 - 16:38 schreef JanM het volgende:

[..]

Maar hij gelooft wel in sprookjes!
Helaas, want dan waren jij en je vrienden hier allang verdwenen!!
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 17 juli 2012 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 juli 2012 - 14:42 schreef dennie het volgende:

[..]

noem me 1 speler waar psv zoveel voor heeft gekregen dan? En als dat je lukt.. 2.
Robben, Stam , V nistelrooij, Ronaldo, Dsudszak...
30 miljoen, 34 miljoen, 25 miljoen, 30 miljoen , 14 miljoen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 juli 2012 door infamous psv --
dennie
 dennie - dinsdag 17 juli 2012 - 16:47   quote  deeplink  
Allemaal al genoemd behalve Robben, goeie ;)

Maargoed dat heeft vooral met kwaliteit van de spelers te maken niet de status van de club. Voor spelers als RVN of Robben of Sneijder of Huntelaar had Feyenoord ook 20 miljoen gekregen. Ze hadden alleen niet het geld om Huntelaar of RVN van Heerenveen te kopen of Robben van Groningen.
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 17 juli 2012 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 juli 2012 - 16:47 schreef dennie het volgende:
Allemaal al genoemd behalve Robben, goeie ;)

Maargoed dat heeft vooral met kwaliteit van de spelers te maken niet de status van de club. Voor spelers als RVN of Robben of Sneijder of Huntelaar had Feyenoord ook 20 miljoen gekregen. Ze hadden alleen niet het geld om Huntelaar of RVN van Heerenveen te kopen of Robben van Groningen.
het heeft altijd met de kwaliteit van spelers te maken natuurlijk...
dennie
 dennie - dinsdag 17 juli 2012 - 16:51   quote  deeplink  
Ja maar het ging erom dat Feyenoord minder zou verdienen aan transfers omdat we niet de status zouden hebben van Ajax of PSV, wat misschien waar is maar ik denk niet dat dat de reden is. Gaat om de geleverde kwaliteit.
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 17 juli 2012 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 juli 2012 - 16:51 schreef dennie het volgende:
Ja maar het ging erom dat Feyenoord minder zou verdienen aan transfers omdat we niet de status zouden hebben van Ajax of PSV, wat misschien waar is maar ik denk niet dat dat de reden is. Gaat om de geleverde kwaliteit.
Gaat ook om resultaten in Europa en prijzen in Nederland..
PSV en ajax hebben meer prijzen gewonnen de afgelopen jaren dus dat telt zeker mee.
dennie
 dennie - dinsdag 17 juli 2012 - 16:57   quote  deeplink  
Het telt mee in die zin dat ze daardoor inkomsten krijgen om zulke talenten aan te trekken. Feyenoord heeft gewoon geen spelers van de kwaliteit Robben Sneijder van Nistelrooij gehad de laatste decenia waardoor ze die bedragen niet hebben ontvangen. Als ze wel zulke spelers hadden hadden ze zeker dezelfde bedragen kunnen krijgen.
KAA
 KAA - dinsdag 17 juli 2012 - 17:00   quote  deeplink  
Omdat ze feyenoord te jong weggaan,kunnen ze er niet zoveel voor vragen.
Zeker als je kijkt wat er uit de jeugd al vertrokken is,waar ze bijna niks voor gekregen hebben
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 17 juli 2012 - 17:12   quote  deeplink  
En een andere feit blijft dat : PSV en AJAX lid zijn van die exclusieve club waar de 'topploegen' van europa bij zitten! Mij nog steeds een raadsel waarom Feyenoord daar niet bij zit!! Oh ja ik weet het al weer: die klote supporters rellen uit het verleden ..........

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 juli 2012 door lijdensweg --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 17 juli 2012 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 juli 2012 - 17:12 schreef lijdensweg het volgende:
En een andere feit blijft dat : PSV en AJAX lid zijn van die exclusieve club waar de 'topploegen' van europa bij zitten! Mij nog steeds een raadsel waarom Feyenoord daar niet bij zit!! Oh ja ik weet het al weer: die klote supporters rellen uit het verleden ..........
Kijk nu heb je wel een aantoonbaar punt,laatst was er ook een pontenciele shirt sponsor afgehaakt vanwege de slechte publiciteit...
Maar verders lul je uit je nek want grote transfers heeft gewoon te maken met een goed beleid en
dat heeft Feyenoord al 30 jaar niet gehad..Zeker niet ten aanzien van die andere 2..Nu moeten we zelfs Twente nog
gaan inhalen en misschien zelfs wel AZ...

Alles valt en staat met een goed beleid!
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 17 juli 2012 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 juli 2012 - 17:47 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Kijk nu heb je wel een aantoonbaar punt,laatst was er ook een pontenciele shirt sponsor afgehaakt vanwege de slechte publiciteit...
Maar verders lul je uit je nek want grote transfers heeft gewoon te maken met een goed beleid en
dat heeft Feyenoord al 30 jaar niet gehad..Zeker niet ten aanzien van die andere 2..Nu moeten we zelfs Twente nog
gaan inhalen en misschien zelfs wel AZ...

Alles valt en staat met een goed beleid!
+10
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 17 juli 2012 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 juli 2012 - 16:43 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Robben, Stam , V nistelrooij, Ronaldo, Dsudszak...
30 miljoen, 34 miljoen, 25 miljoen, 30 miljoen , 14 miljoen...
En met dit geld volgde prijs op prijs...

Oh nee wacht.
van geil
 van geil - dinsdag 17 juli 2012 - 19:43   quote  deeplink  
t zijn en blijven woekerbankiers....
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 17 juli 2012 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 juli 2012 - 17:47 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Kijk nu heb je wel een aantoonbaar punt,laatst was er ook een pontenciele shirt sponsor afgehaakt vanwege de slechte publiciteit...
Maar verders lul je uit je nek want grote transfers heeft gewoon te maken met een goed beleid en
dat heeft Feyenoord al 30 jaar niet gehad..Zeker niet ten aanzien van die andere 2..Nu moeten we zelfs Twente nog
gaan inhalen en misschien zelfs wel AZ...

Alles valt en staat met een goed beleid!
Ja natuurlijk lul ik uit mijn nek ...... als jij het maar beter weet
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 17 juli 2012 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 juli 2012 - 19:47 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja natuurlijk lul ik uit mijn nek ...... als jij het maar beter weet
Praat je nou tegen een spiegel galbak....bah wat een naar mannetje ben jij toch brrrrrr
TnT the DJ
 TnT the DJ - dinsdag 17 juli 2012 - 23:40   quote  deeplink  
Het probleem bij Feyenoord was altijd dat men te terughoudend was met het verlengen van contracten. Feyenoord stond ALTIJD met de rug tegen de muur als een speler ging presteren. Wijnaldum, Fer, de Vrij, Vlaar, Castaignos en daarvoor al spelers als van Persie en de Guzman. Ik kan me hier nog een discussie herinneren over de vele contracten die in 2012 zouden aflopen. Dat zegt al genoeg denk ik. Op deze manier laat je het initiatief aan de speler en geef je zijn zaakwaarnemer de kans om hem lekker te maken.

Die neuzen zorgen gewoon altijd dat een contract ver van te voren wordt opgebroken (uitzonderingen daargelaten natuurlijk) en kunnen zo altijd de jackpot vragen. Een speler hoeft immers niet persé weg en men kan wachten op de hype. Als een speler dan ook nog eens vast international is, dan komt dat moment vanzelf.

Van Geel maakt daar een duidelijke koerswijziging. Al onze grote talenten zijn momenteel voor lange tijd vastgelegd, al hebben ze nog maar weinig of geen minuten in het eerste gemaakt. Bovendien zijn het allemaal jeugdinternationals die voor grote clubs steeds belangrijker worden, gezien de import-regels in bijv. Engeland. Dit zijn spelers waar Feyenoord in de toekomst de jackpot voor kan vangen!

Helaas heeft het allemaal wat lang geduurd, maar Feyenoord is met van Geel eindelijk eens op de goede weg!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5990
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waarom de neuzen altijd de jackpot bij transfers en wij een schijntje!!!!!









0.0065188