|
|
willem v G
|
|
|
Met deze spelers groep halen we de eerste 4 ook zonder Vlaar want De Vrij gaat dit jaar door breken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
ik vond topic willem van g beterrr... |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Als Vlaar bij Feyenoord weg valt dat verliest Feyenoord wel een ervaren speler in de achterhoede, dan wordt het wel moeilijk om bij de eerste vier te komen wat Willem v G maild |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Ik denk dat er dan wel een ervaren speler weer moet komen op die plaats? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 16 juli 2012 - 19:39 schreef bode het volgende:Als Vlaar bij Feyenoord weg valt dat verliest Feyenoord wel een ervaren speler in de achterhoede, dan wordt het wel moeilijk om bij de eerste vier te komen wat Willem v G maild Wie o wie oh wijze bode? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 16 juli 2012 - 19:39 schreef bode het volgende:Als Vlaar bij Feyenoord weg valt dat verliest Feyenoord wel een ervaren speler in de achterhoede, dan wordt het wel moeilijk om bij de eerste vier te komen wat Willem v G maild Valt wel mee. |
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
quote: Met De Vrij,Schenkenveld BMI en Ramsteijn hebben we 4 talentvolle verdedigers in huis. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote:Op maandag 16 juli 2012 - 20:26 schreef willem v G het volgende:[..] Met De Vrij,Schenkenveld BMI en Ramsteijn hebben we 4 talentvolle verdedigers in huis. Volgens mij vergeet je ons grootste talent voor deze positie T. Kongolo |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
alles sal regkom (Sud afrikaans voor Mokotjo) natuurlijk de rest is ook niet heel veel beter geworden. ik hoop alleen dat de lijntjes kloppen voordat het echt begint. |
|
|
|
|
antiajaxcied
|
|
|
dan word dit de achterhoede denk ik ? : Janmaat De Vrij Indi Nelom ? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Jullie zullen het wel moeilijk krijgen zonder Guidetti, Bakkal, EL Ahmadi en eventueel Vlaar.. mr vorig jaar gaf niemand jullie n duppie kans en de rest is geschiedenis.. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
dit word de verdediging nu volgens mij. janmaat de vrij indi vilhena/goossens iemand anders een andere verdediging? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Vilhena heeft een oefenwedstrijdje op de linksback gespeeld, verwacht niet dat hij daar standaard zal worden opgesteld. Goossens kan, maar verwacht eerder Nelom of Ramsteijn daar.
Of Ramsteijn in het centrum, en Indi als linksback. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 16 juli 2012 - 21:57 schreef infamous psv het volgende:Jullie zullen het wel moeilijk krijgen zonder Guidetti, Bakkal, EL Ahmadi en eventueel Vlaar.. mr vorig jaar gaf niemand jullie n duppie kans en de rest is geschiedenis.. Kwalitatief gaan we er.overall niet op achteruit |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee maar even afwachten of de teamspirit er is want dat is en blijft bepalend.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Oh ik dacht de eerste 4 van onder bedoelde |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Eerder laatste 4 ja..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 juli 2012 door Wim2 -- |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
We worden 3de achter PSV en 020 |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Janmaat, De Vrij, Martins Indi, Ramsteijn. Op langere termijn, als Ramsteijn zijn niveau weer haalt, staat hij in het centrum en Martins Indi linksback (evt. Nelom of Goossens, maar die kan ik nog niet zo goed peilen). Op nog langere termijn zal Kongolo in het centrum komen. Voor hetzelfde geld stelt Koeman hem direct op. Hoe dan ook: de verdediging mist een oudere speler, dus ik zeg, ondanks dat we talent genoeg hebben, haal Wuytens van Utrecht op. Dat is een goede centrumverdediger, die redelijk tot goed kan verdedigen én redelijk tot goed kan opbouwen..., dus Wuytens halen! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik teken er voor. Liefst weer tweede natuurlijk. |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Glazen bollen in de uitverkoop??????? Hoop dat we met z'n allen nog wat onverwachts meemaken komend seizoen! Go Feyenoord!!! |
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
Misschien dat we wat meer vertrouwen kunnen uitstralen, want er staat gewoon een goede ploeg en niet onbelangrijk een ploeg die beter zal worden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Weinig argumenten te bedenken dat Feyenoord zwakker is geworden. Weinig argumenten te bedenken waarom anderen sterker zijn geworden. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op woensdag 18 juli 2012 - 17:54 schreef FR-Henk het volgende:Weinig argumenten te bedenken dat Feyenoord zwakker is geworden. Weinig argumenten te bedenken waarom anderen sterker zijn geworden. je bent in ieder geval positief |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Sjaaa, ben een voetbalkenner. |
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
quote:Op woensdag 18 juli 2012 - 17:54 schreef FR-Henk het volgende:Weinig argumenten te bedenken dat Feyenoord zwakker is geworden. Weinig argumenten te bedenken waarom anderen sterker zijn geworden. Denk wel dat twente beter is geworden, en dat psv meer gaat brengen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zolang McClaren daar als dood vogeltje rondloopt sowieso al niet, psv is verdedigend zwak, met van Bommel erbij nog meer. |
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
Verder moet ik wel zeggen dat ik het met je eens ben dat Feyenoord niet zwakker is geworden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik geloof heilig in een plaats bij de eerste 4..!!! |
|
|
|