|
|
infamous psv
|
|
|
Er schijnt n hoop frustatie te zijn onder ajacieden over de transfer Naringh nr Psv..
hier kan je al je frustratie kwijt en vannacht met n voldaan gevoel gaan slapen.. dus succes.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 16 juli 2012 - 20:45 schreef nickyajax1996 het volgende:geen frustatie beetje onbegrip maar maak niet uit , ajax wordt weer kampioen weet ik zeker, als ajax deulofeu haalt ben ik meer dan tevreden liever hem dan narsingh vindt ik ook.. succes met hem |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Een apart topic nog wel ervoor. We hebben er tenslotte nog niet genoeg... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: vond ik ook mr heb nog nooit zoveel reacties gezien voor n speler die zogenaamd niks bij ajax te zoeken heeft.. volgens een aantal hier.. |
|
|
|
|
molke
|
|
|
word niks bij psv (bij ajax een veel betere speler) |
|
|
|
|
frankdribben
|
|
|
Ajax heeft wel een echt e rechter vleugelaanvaller nodig,lukoki etc zijn niet goed genoeg, ben benieuwd wat voor een geweldige speler je krijgt voor minder salaris en minder dan 4.1 mln euro |
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
Onze aanval was af geweest met hem. Stel je voor, je had Boerrigter, Sigi, Sulejmani en Narsingh voor drie plaatsen voorin gehad en spelers als Ozbiliz en Lukoki erachter. Dan waren we klaar geweest, uitgaande van een goede vervanger voor Vertonghen. Nu blijft het onzeker. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: zullen we nooit weten |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 16 juli 2012 - 21:10 schreef Cyprioot het volgende:Onze aanval was af geweest met hem. Stel je voor, je had Boerrigter, Sigi, Sulejmani en Narsingh voor drie plaatsen voorin gehad en spelers als Ozbiliz en Lukoki erachter. Dan waren we klaar geweest, uitgaande van een goede vervanger voor Vertonghen. Nu blijft het onzeker. klopt als n bus |
|
|
|
|
f-side
|
|
|
wat is die narssinh een eikel ik zat wat te zeppen en kwam plots bij een regio kanaal van eindhoven en daar was dus die narsingh hij vertelde daar dat hij nu gelukkig is bij pisvee en een warme club is en dat ajax hem niks deed ik werd zo misselijk van die gozer ik heb de tv van elende uit gedaan die narsingh is ajax onwaardig ik hoop dat ajax deze week met wat transfers komt zoals muniesa vervanger van vertongen en ik las ook dat ze met tello bezig zijn of deulofeu beste ajacieden die deulofeu moet de rechtsbuiten van ajax worden ik heb gisteravond op eurosport de finale van spanje-griekenland gekeken die jongen is 17 jaar en kan lekker ballen hoor hij is snel heb een goeie voorzet en kan zijn man makkeleijk voorbij ik hoop dat deze jongen ook naar ajax kom hij is echt goed |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Dat je de nieuwe site wil promotoen, moet jij weten, maar doe het dan zoals de site echt is en niet op deze manier. Als je zo bang bent voor een ban doe je het met een nieuw account. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
1000 posts op een dag. Hardcore! |
|
|
|
|
molke
|
|
|
Wat is die narsing dom zeg (kan hij naar ajax veel groter ,beter en cl voetbal het salaris is het zelfde dus hoe dom kan je zijn,en psv gaat het op de langere termijn flink geld kosten |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op maandag 16 juli 2012 - 20:36 schreef infamous psv het volgende:Er schijnt n hoop frustatie te zijn onder ajacieden over de transfer Naringh nr Psv.. hier kan je al je frustratie kwijt en vannacht met n voldaan gevoel gaan slapen.. dus succes.. wat zit jij je nou druk te maken hiero jongen?....je kunt er geen genoeg van krijgen he?op je eigen forum,hiero.....ga maar eens nadenken wat jullie nou weer moeten met lens ofzo...was ook de superverlosser....snap nou s dat AJAX niet genoeg narsingh wilde,anders was ie nu ajacied....klaar,einde discussie,topic,verhaal,enzovoort. duidelijk is dat AJAX veel meer te besteden heeft dan eindhoven,en er voor gekozen hebben narsingh te laten lopen..... om redenen waar we eind volgend seizoen achter zijn......
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 juli 2012 door bahbah -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 16 juli 2012 - 22:25 schreef bahbah het volgende:[..] wat zit jij je nou druk te maken hiero jongen?....je kunt er geen genoeg van krijgen he?op je eigen forum,hiero.....ga maar eens nadenken wat jullie nou weer moeten met lens ofzo...was ook de superverlosser....snap nou s dat AJAX niet genoeg narsingh wilde,anders was ie nu ajacied....klaar,einde discussie,topic,verhaal,enzovoort. duidelijk is dat AJAX veel meer te besteden heeft dan eindhoven,en er voor gekozen hebben narsingh te laten lopen..... om redenen waar we eind volgend seizoen achter zijn...... Bahbah wat maak jij je druk zeg.. bedankt voor je reactie |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op maandag 16 juli 2012 - 22:24 schreef molke het volgende:Wat is die narsing dom zeg (kan hij naar ajax veel groter ,beter en cl voetbal het salaris is het zelfde dus hoe dom kan je zijn,en psv gaat het op de langere termijn flink geld kosten en ze zitten al bijna aan de grond.gemeentegeld aan het opvreten. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote: ga toch fijn op je eigen forum drollen ventje....wij zijn KAMPIOEN......Dus frustratie? nou nee...hehehehehehe |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Gemeentegeld-subsidie |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
"Ajax betaalde gewenste bedrag niet" Een overgang van Luciano Narsingh naar Ajax is volgens de aanvaller nooit dichtbij geweest.
17 jul. 2012 09:29:00 Door Alexander Drost MEER : AFC Ajax, PSV, SC Heerenveen
Uw mening
Getty Images De soap rondom Narsingh duurde een paar weken, maar uiteindelijk koos hij voor een dienstverband bij PSV. Naar eigen zeggen las hij de afgelopen weken veel onware verhalen over zijn persoon. Wat wel waar was, is dat Ajax niet in de buurt kwam. "Ajax wilde het gewenste bedrag niet betalen", stelt hij in gesprek met het Algemeen Dagblad. MEER Narsingh hoopt op passend afscheidWillems en Wijnaldum hielpen Narsingh Narsingh: "PSV is een warme club"Narsingh tekent voor vijf jaar bij PSV
"Soms las ik zaken die écht niet waar zijn", vervolgt de vleugelflitser. "Dat ik de voorkeur voor een bepaalde club had uitgesproken, of zo. Maar ik had daar tegen niemand iets over gezegd! Of dat PSV meer salaris bood dan Ajax. Allemaal onzin."
In Eindhoven komt hij oude bekenden tegen, waaronder Jeremain Lens. "Oude vrienden zijn we. Jeremain speelde in het team van mijn broer en kwam geregeld bij ons thuis logeren. Op mijn beurt ging ik vaak bij hem slapen. Of ik hem uit het elftal verdring? Lens heeft vorig seizoen vooral in de spits gespeeld en op die positie heeft hij ook zijn stempel weten te drukken."
Twitter 2
Volg Goal.com op Twitter Maar goed dat ie naar psv is gegaan...is best als ie veel wil verdienen, maar heb liever een speler die graag voor ajax speelt |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
GEwoon zijn poten breken de eerste wedstrijd om de JHC schaal. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Ik hoop op een afslachting... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Maar ja, psv is al jaren en geduchte tegenstander van ons |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Maar je weet de stelling toch...win je jc schaal wordt je geen kampioen |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: Ik hoop dat PSV in het rechterrijtje zal eindigen. Koopzieke club is het geworden onder Brands. Wat denk je als FdB eens 30 miljoen zou uit mogen geven? Dan stonden we halve finale CL |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 - 12:07 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Ik hoop dat PSV in het rechterrijtje zal eindigen. Koopzieke club is het geworden onder Brands. Wat denk je als FdB eens 30 miljoen zou uit mogen geven? Dan stonden we halve finale CL Zo en wanneer word jij wakker? Punt 1: hoeveel versterkingen kun je denk je halen voor 30 miljoen om zover in de CL te behalen, want die opmerking van je slaatvolledig nergens op. Clubs die voor meer dan 100 miljoen ieder seizoen kopen die halen dit niet eens, dus waarom wij ineens wel. Als het al zo zal zijn is het meer geluk dan de klasse en niveau van spelers.
Punt 2: denk nu niet meteen dat FdB god is a.u.b. |
|
|
|
|
410
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
Beste PSV fan gefeliciteerd met Narsingh wij hadden hem graag gehad maar ik denk zelf dat Ajax niet voor niks heeft afgehaakt het zal financieel niet aantrekkelijk zijn om meer als 4 miljoen te betalen.
Ik kan je helaas geen succes wensen want dat zou niet gemeend zijn. |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 - 12:43 schreef Peterhs het volgende:[..] Zo en wanneer word jij wakker? Punt 1: hoeveel versterkingen kun je denk je halen voor 30 miljoen om zover in de CL te behalen, want die opmerking van je slaatvolledig nergens op. Clubs die voor meer dan 100 miljoen ieder seizoen kopen die halen dit niet eens, dus waarom wij ineens wel. Als het al zo zal zijn is het meer geluk dan de klasse en niveau van spelers. Punt 2: denk nu niet meteen dat FdB god is a.u.b. Frankie is wel een god!! Wat lul jij nou slap! Met deze prestaties is ie voorlopig onschendbaar!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Als je deze mannen niet als trainer wil... tja
Dus PSV, succes met Narsingh. Ik hoop dat hij die 4.1 miljoen waard gaat zijn, bovenop de 92 miljoen schuld, 23 miljoen verlies uit de gewone bedrijfsvoering en het negatief eigen vermogen. Ik verdenk PSV er toch sterk dat dit een krampachtige manier is om de reddingsboei CL te vangen. Dat of in onderhandelingen heeft Dick geëist dat hij mocht investeren.
Probleem daarbij is dat de CL incidentele inkomsten zijn en je daar nooit op zou mogen begroten. Ajax heeft dat probleem ondervonden en kiest daarom nu voor een koers die de vicieuze cirkel van wanbeleid doorbreekt. Dat is nu tijdelijk en plaatselijk even vervelend maar ik weet zeker dat dit zich op termijn gaat terug betalen. Ik hoop oprecht dat PSV daar ook achter gaat komen want voor het Nederlandse voetbal zou het niet goed zijn als na Feyenoord ook PSV jarenlang van het hoofdpodium zou verdwijnen.
Voor de twijfelaars: http://www.catenaccio.nl/2012/achtergrond/leiders/narsingh-is-de-omgekeerde-ledezma/ Een prima stuk wat uitstekend weergeeft waarom Ajax hier de enige juiste keuze heeft gemaakt die het kon maken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 juli 2012 door Eide -- |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
Damned eide!! Je hebt weer mooi gesproken man!!;) |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: ik zeg een zeer overschatte speler word een tweede dries mertens....missen we niks aan in mokum |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
maak er dan niet zo n heisa van allemaal.. |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
quote: Integendeel! Vind het hartstikke prima. Psv blij, narsingh blij en ajax blij omdat ze niet teveel betaald hebben. Transferperiode duurt nog kang en ben er van overtuigd dat ajax met een representatief team de strijd aan zal gaan. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 - 16:57 schreef Inglourious bastard het volgende:[..] Integendeel! Vind het hartstikke prima. Psv blij, narsingh blij en ajax blij omdat ze niet teveel betaald hebben. Transferperiode duurt nog kang en ben er van overtuigd dat ajax met een representatief team de strijd aan zal gaan. jij bent n uitzondering, Bastard.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op maandag 16 juli 2012 - 21:22 schreef f-side het volgende:wat is die narssinh een eikel ik zat wat te zeppen en kwam plots bij een regio kanaal van eindhoven en daar was dus die narsingh hij vertelde daar dat hij nu gelukkig is bij pisvee en een warme club is en dat ajax hem niks deed ik werd zo misselijk van die gozer ik heb de tv van elende uit gedaan die narsingh is ajax onwaardig ik hoop dat ajax deze week met wat transfers komt zoals muniesa vervanger van vertongen en ik las ook dat ze met tello bezig zijn of deulofeu beste ajacieden die deulofeu moet de rechtsbuiten van ajax worden ik heb gisteravond op eurosport de finale van spanje-griekenland gekeken die jongen is 17 jaar en kan lekker ballen hoor hij is snel heb een goeie voorzet en kan zijn man makkeleijk voorbij ik hoop dat deze jongen ook naar ajax kom hij is echt goed Nou heel raar is dat niet, hij is weggestuurd bij Ajax omdat hij niet goed genoeg was, net als Lens. Iedereen weet wat er met hem is gebeurt in eindhoven.... nog geen succes |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Mooi stukje in Catenaccio |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op woensdag 18 juli 2012 - 00:04 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Nou heel raar is dat niet, hij is weggestuurd bij Ajax omdat hij niet goed genoeg was, net als Lens. Iedereen weet wat er met hem is gebeurt in eindhoven.... nog geen succes Des te opmerkelijker is het dat Ajax geld wilde uitgeven voor n speler die niet goed genoeg was.. en dat ze het afgelopen weekend nog en bod hadden gedaan maakt het verhaal van Pietertje zowat overbodig.. |
|
|
|
|
410
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ha ha een prachttijd die transferperiode,ik ben benieuwd wat er bij Ajax gaat binnen komen. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op woensdag 18 juli 2012 - 09:58 schreef nora het volgende:Ha ha een prachttijd die transferperiode,ik ben benieuwd wat er bij Ajax gaat binnen komen. Ook wel leuk he , dat zeiken op elkaar.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Zeker dat hoort er ook bij anders wordt het saai |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Check openingspost...
Pfff, hoe vaak is al niet gebleken dat één leuk seizoen geen garantie is voor een langere periode topper te zijn? Wanneer je iedere speler die zes wedstrijden op rij aardig speelt, moet contracteren, heb je binnen no time een selectie van 150 man. |
|
|
|
|
The Dude :)
|
|
|
quote: wie 't laatst lacht :)
kijken of je eind volgend jaar zo sportief bent je ongelijk toe te geven, maar dat betwijfel ik. Andersom zou het totaal geen schande zijn als Ajax geen kampioen wordt...
Voor jullie is het 1 voor 12, vraag me af welke positie ik liever zou hebben... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op woensdag 18 juli 2012 - 12:00 schreef The Dude :) het volgende:[..] wie 't laatst lacht :) kijken of je eind volgend jaar zo sportief bent je ongelijk toe te geven, maar dat betwijfel ik. Andersom zou het totaal geen schande zijn als Ajax geen kampioen wordt... Voor jullie is het 1 voor 12, vraag me af welke positie ik liever zou hebben... Als jullie kampioen worden zal ik "met de allergrootste moeite vd wereld" jou als eerste feliciteren Dude.. En clubs als PSV en ajax moeten elk jaar kampioen worden dus niet jezelf alvast indekken.. Mochten wij kampoen worden dan hoop ik dat jij mij ook als eerste feliciteerd.. |
|
|
|
|
The Dude :)
|
|
|
quote:Op woensdag 18 juli 2012 - 12:32 schreef infamous psv het volgende:[..] Als jullie kampioen worden zal ik "met de allergrootste moeite vd wereld" jou als eerste feliciteren Dude.. En clubs als PSV en ajax moeten elk jaar kampioen worden dus niet jezelf alvast indekken.. Mochten wij kampoen worden dan hoop ik dat jij mij ook als eerste feliciteerd.. Deal! (hoewel het niet dezelfde prestatie zou zijn :P) |
|
|
|
|
die Lange11
|
|
|
Mijn schoonzoon is voor PiSVee, en ik AJAX, toen AJAx voor de 30ste keer kampioen werd op die mooie zonnige zondagmiddag, heb ik hem mee naar MOKUM genomen, zek dat hij werd van de gezelligheid die dag, moest terug naar huis, de jankebalk, echt PiSVee, hahaha |
|
|
|
|
ajaxfan lol
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 - 12:43 schreef Peterhs het volgende:[..] Zo en wanneer word jij wakker? Punt 1: hoeveel versterkingen kun je denk je halen voor 30 miljoen om zover in de CL te behalen, want die opmerking van je slaatvolledig nergens op. Clubs die voor meer dan 100 miljoen ieder seizoen kopen die halen dit niet eens, dus waarom wij ineens wel. Als het al zo zal zijn is het meer geluk dan de klasse en niveau van spelers. Punt 2: denk nu niet meteen dat FdB god is a.u.b. 30 mil al koop je op juiste moment bepaalde spelers een lcv erbij en een spits 7 voor lcv ala en 23 voor een spits ala huntelaar dan kom je wel halve finale champions leage
maar ff serieus frank kan ook wel veel uitgeven maar dat doet hij niet hier voeren we een goed beleid niet het beLIJD van P$V |
|
|
|