|
|
Bosifyable
|
|
|
FR-Han is jarig vandaag. Plaats hier al uw felicitaties of eventuele verwensingen.
Van harte! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Hanne proficiat vriend!!
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Han gefeliciteerd maat.. Zet zelf even jou lievelings filmpje neer want dat lukt me niet via de phone!! Fijne dag toegewenst maat! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Han oude rukkert gefeliciteerd met je verjaardag!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
van harte gefeliciteerd gozert |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
hartelijk dank allemaal! 35 alweer. maar vitaal als een 20 jarige! eeuwig jong! wil je ook een jeudig uiterlijk? ik help je verder! met mijn conecties!
P.S graag een avatar boudewijn! dat is alles dat ik voor me verjaardag zou willen...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 juli 2012 door FR-Han -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 - 13:38 schreef FR-Han het volgende:hartelijk dank allemaal! 35 alweer. maar vitaal als een 20 jarige! eeuwig jong! wil je ook een jeudig uiterlijk? ik help je verder! met mijn conecties! [ afbeelding ] P.S graag een avatar boudewijn! dat is alles dat ik voor me verjaardag zou willen... [ afbeelding ] Als B dan toch bezig is ... ik wil deze graag:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 juli 2012 door JanM -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 - 13:38 schreef FR-Han het volgende:hartelijk dank allemaal! 35 alweer. maar vitaal als een 20 jarige! eeuwig jong! wil je ook een jeudig uiterlijk? ik help je verder! met mijn conecties! [ afbeelding ] P.S graag een avatar boudewijn! dat is alles dat ik voor me verjaardag zou willen... [ afbeelding ] Ik zou de bovenste als avatar nemen Biek! :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 juli 2012 door tomson -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Huh? Hoe kom jij aan mijn bewerkte foto? :P Die heb ik zelf zitten bewerken op de iPhone en nu heb jij 'm ineens?! :P |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 - 13:38 schreef FR-Han het volgende:hartelijk dank allemaal! 35 alweer. maar vitaal als een 20 jarige! eeuwig jong! wil je ook een jeudig uiterlijk? ik help je verder! met mijn conecties! [ afbeelding ] P.S graag een avatar boudewijn! dat is alles dat ik voor me verjaardag zou willen... [ afbeelding ] Juli 1977 was een topmaand! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 - 14:16 schreef Bosifyable het volgende:[..] Huh? Hoe kom jij aan mijn bewerkte foto? :P Die heb ik zelf zitten bewerken op de iPhone en nu heb jij 'm ineens?! :P Gaaf hè? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Jan de Internetpiraat!
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: nee jij mag er eentje van Bruins ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Hoezo, MMM heeft er toch ook geen van Babovic ;-P |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Gefeliciteerd gozerT! Op naar de volgende 35 jaar dan maar ;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
allemaal bedankt voor de felicitaties! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: april '77 was beter... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: -1!! ophouden roel! je hebt er duidelijk geen verstand van! stylzz en ik hebben het gewoon bij het juiste eind! beter reageer je niet meer op me topic... hahahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Laten we 77 gewoon een goed jaar noemen. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: eens! ik gun roel ook een oppepper voor vandaag! roel jij bent ook wel ok... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
goed compromis poldermodelletjes van me!! |
|
|
|