|
|
ViezeFurr
|
|
|
Ik wist het altijd al, Joopie is een Feyenoorder!
Voor alle FB likers:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 juli 2012 door ViezeFurr -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Zo, zie jou ff keihard een Feyenoorder beledigen. Schaam je. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik denk dat Taument deze grap niet leuk vindt... |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
quote: Dat doe ik al zolang dat ik niet eens meer weet hoe het voelt. Alles went.. Nouja, bijna alles. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
quote: Taument? Als jij denkt dat de rechter Taument is.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ooooooooo bedoelde je de rechter!!! Ik niet...Hahaha! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Jij dat zijn 2 druppels : Stanley Brard en Gaston Taument , hahahahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: De rechter? Zit diep he bij je dat Feyenoord? |
|
|
|
|
Brian
|
|
|
quote: Zie je wel dacht ik toen al een beetje te lezen :) http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=165303
In de ogen van Joop Munsterman, voorzitter van ambitieuze subtopper FC Twente, is Feyenoord echter dé topclub van Nederland. Munsterman is diep onder de indruk van de club uit Rotterdam, die door financiële problemen afzakte, maar in het afgelopen seizoen weer bovenin de ranglijst meedeed. Feyenoord werd tweede en mag zich via de voorrondes van de Champions League proberen te plaatsen voor het miljoenenbal. "Ze verliezen met 10-0 en een week later zit het stadion vol. Die fans... Schitterend", sprak Munsterman zijn bewondering uit in Voetbal International.
Volgens Munsterman heeft Feyenoord alles in zich om binnenkort ook met daden weer uit te groeien tot de grootste club van de Eredivisie. "Feyenoord is dé topclub van Nederland. Rotterdam is een walhalla voor bedrijven. Die achterban is ongekend in Nederland. Die club gaat het de komende jaren ook écht doen", voorspelt de preses. |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 - 21:15 schreef Brian het volgende:[..] Zie je wel dacht ik toen al een beetje te lezen :) http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=165303In de ogen van Joop Munsterman, voorzitter van ambitieuze subtopper FC Twente, is Feyenoord echter dé topclub van Nederland. Munsterman is diep onder de indruk van de club uit Rotterdam, die door financiële problemen afzakte, maar in het afgelopen seizoen weer bovenin de ranglijst meedeed. Feyenoord werd tweede en mag zich via de voorrondes van de Champions League proberen te plaatsen voor het miljoenenbal. "Ze verliezen met 10-0 en een week later zit het stadion vol. Die fans... Schitterend", sprak Munsterman zijn bewondering uit in Voetbal International. Volgens Munsterman heeft Feyenoord alles in zich om binnenkort ook met daden weer uit te groeien tot de grootste club van de Eredivisie. "Feyenoord is dé topclub van Nederland. Rotterdam is een walhalla voor bedrijven. Die achterban is ongekend in Nederland. Die club gaat het de komende jaren ook écht doen", voorspelt de preses. Brian kent zijn klassiekers! Daar refereerde ik ook naar maar jij bent de enige die het begrijpt ;-) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
ja respect voor Munsterman alleen hij pikt Luc Castaignos in jammer Joop |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Absoluut geen respect voor dat kleine misselijke duitsertje.. Fuck dat graf Twente,kut moffen! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ja jammer dat we Joop nooit als financiele man in de kuip hebben gehad. Dan hadden we er nu een stuk beter ervoor gestaan |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 - 22:41 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ja jammer dat we Joop nooit als financiele man in de kuip hebben gehad. Dan hadden we er nu een stuk beter ervoor gestaan Jij verkoopt je ziel nog aan de Joden voor een beetje succes baggerlip. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: O, jij twijfelt daaraan? Gossie man. Effe beter lezen voordat je reageert. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Jij snapt um van Geil. Hahaha! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 - 22:50 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Jij verkoopt je ziel nog aan de Joden voor een beetje succes baggerlip. hehehe |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Optyffen met die rotmof aub.. Is een smerig vies mediageil mannetje bah.. |
|
|
|