|
|
van geil
|
|
|
nu ron Vlaar weg is,,,dient dit opgelost te worden... wie gaat Koeman kiezen?wat is jullie mening?.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik zou gaan voor clasie en de vrij..... |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: die zal moeten vechten voor de basis |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
Vormer. Anders de kans geven aan De Vrij. |
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: nee,,,denk serieus dat koeman 4 3 3 gaat spelen en begint met clasie,singh,immers... maar je stem telt |
|
|
|
|
piet
|
|
|
Immers, vormer en clasie lijken de 'natuurlijke' leiders, maar verwacht dat De Vrij de band krijgt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Clasie want die is al n leider op t veld + op basis wat hij afgelopen seizoen heeft laten zien.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Laat die 2 gauw oprotten, die willen toch zo graag bij tekenen ....... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De Vrij? Is nu reserve aanvoerder, zou logisch zijn. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
Jongens Jongens Jongens hij is nog niet weg... Maar stel hij gaat weg dan zou ik zeggen Immers. De Vrij lijkt mij niet echt een leidertype |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Vormer lijkt niet onlogisch. Maar kan mij ook voorstellen dat Koeman voor een rustige onbetwiste basisspeler als Mulder of De Vrij kiest. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
clasie,de vrij en vormer worden t meest genoemd tot nog toe.... |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: jij stemt dubbel,,,,:) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 - 22:13 schreef van geil het volgende:nu ron Vlaar weg is,,,dient dit opgelost te worden... wie gaat Koeman kiezen?wat is jullie mening?.. De kans is groot dat Ron Vlaar komend seizoen in het shirt van Aston Villa voetbalt, maar voorlopig traint de verdediger gewoon mee met de selectie van Feyenoord. Vlaar zit in de wachtkamer.
De Engelse club lijkt bereid te zijn om de gelimiteerde transfersom van zo'n vier miljoen euro af te tikken, maar vooralsnog liggen de gesprekken even stil. Dat schrijft het Algemeen Dagblad woensdagochtend.
Vlaar (27) keek afgelopen weekend rond in Birmingham. De selectie van Villa is inmiddels naar de Verenigde Staten vertrokken, daar wordt een trainingskamp belegd. De clubleiding hoopt de transfer van de Feyenoord-captain intussen aan het einde van de week af te ronden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
misschien komt er nog n oude bekende.....??? |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
Het zal de selectie van Feyenoord goed doen dat Janmaat de aanvoerder wordt bij Feyenoord, hij is net zo man als Gio van Bronckhorst denk ik |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Clasie! Een ecte Feyenoorder die het verdient. De Vrij zou kunnen, maar door zijn blesure vind ik ook dat hij eigenlijk geen aanspraak maakt. Immers & Vormer moeten eerst maar eens een goed seizoen draaien. |
|
|
|
|
VFRfan12
|
|
|
ik denk dat het de vrij wordt omdat hij nu vice-aanvoerder is maar zelf zou ik gaan voor clasie omdat hij toch al op het veld het spel bepaalt en omdat hij vorig seizoen het zo goed deed |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: zou fantastisch zijn! |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
De Vrij vind ik niet echt uitstralen dat hij een aanvoerder is. Clasie of Immers. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
CLASIE IS DE LEIDER OP T VELD EN DOOR ZIJN KWALITEITEN VERDIENT HIJ HET ALS GEEN ANDER... IK HEB GESPROKEN.. |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Mét of zonder capslock: eensert infamous! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Thx Djee. dat jij het met me eens bent doet me goed. |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: Hahahaha, ach...... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 - 10:23 schreef infamous psv het volgende:CLASIE IS DE LEIDER OP T VELD EN DOOR ZIJN KWALITEITEN VERDIENT HIJ HET ALS GEEN ANDER... IK HEB GESPROKEN.. Mag het licht dan nu weer uit..?? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: In the absense of light, Darkness preveals.... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: tsjaaa dan moet je niet naar die darkrooms gaan gozert |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: bij jou hangt de humor ook aan je reet he.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: bij jou in je reet, dat is het verschil.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: jij wilt te graag. that scares me |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Dat je zulke gedachten hebt zegt veel over je
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 juli 2012 door craven -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Schijnt daar bij hem ook eens het licht.. |
|
|
|