BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Luc Castaignos

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
joboo35
 joboo35 - donderdag 19 juli 2012 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juli 2012 - 11:42 schreef Omekees het volgende:
Er zitten hier toch een stelletje idioten die niet kunnen begrijpen dat wij Feyenoorders boos zijn op een pannekoek die na 1 jaartje Inter naar Twente wilt.
Die vent moet niet van die uitspraken doen dat Feyenoord zijn club is bla bla bla.
Nu weten we wel dat feyenoord hem niet kan betalen, maar ga dan naar het buiteland ofzo joh.
Deze idioten snappen ook niet dat wij dit als verraad zien. Kijk naar Fer en WIjnaldum, wta doen ze?!?!
ze gaan zogenaamd naar een betere club om voor de prijzen te spelen en Feyenoord eindigt boven ze, dikke vinger voor hun.
Dan komen deze idioten ook met argumenten als; als Luc een verrader is dan is Immers dat ook.
Deze idioten snappen dan niet dat het niveau verschil tussen Twente en Feyenoord redelijk klein is en tussen Ado en Feyenoord redelijk groot.
Dus degene die niet snapt dat wij feyenoorders boos zijn op Luc moeten opdonderen uit dit topic en maar in een ander topic hun "nergens-op-slaande reacties" plaatsen.
amen
infamous psv
 infamous psv - donderdag 19 juli 2012 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juli 2012 - 13:15 schreef joboo35 het volgende:

[..]

komt alleen omdat ie groter is ;)
ook dat is n feit...
patjefr1908
 patjefr1908 - donderdag 19 juli 2012 - 13:53   quote  deeplink  
Een forum is toch zeker om je mening te geven ik respecteer jullie mening ook maar om nou gelijk te zeggen op te donder van dit forum omdat ik een andere mening heb dan jullie beetje raar ik heb ook zeker liever dat hij naar een andere buitenlandse club gaat en denk ook nog steeds dat ie dat gaat doen als,Feyenoord op dat moment niet zo diep in de shit zat was hij ook egt niet gegaan maar het was nou eenmaal niet anders ik zie hem in ieder geval niet als verraderhoop dat mensen hier mij dat niet kwalijk nemen oi Patrick
joboo35
 joboo35 - donderdag 19 juli 2012 - 13:57   quote  deeplink  
oke patje noted!!

images?q=tbn:ANd9GcRnUG8iOBC1DS7D3PURoInAdfCY3BWWYdVCVR8XWEf9UJVGPjgyjg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 juli 2012 door joboo35 --
patjefr1908
 patjefr1908 - donderdag 19 juli 2012 - 13:59   quote  deeplink  
En Leon ik ben van s tegen de trap van t aan dat wel
MMM
 MMM - donderdag 19 juli 2012 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juli 2012 - 13:53 schreef patjefr1908 het volgende:
Een forum is toch zeker om je mening te geven ik respecteer jullie mening ook maar om nou gelijk te zeggen op te donder van dit forum omdat ik een andere mening heb dan jullie beetje raar ik heb ook zeker liever dat hij naar een andere buitenlandse club gaat en denk ook nog steeds dat ie dat gaat doen als,Feyenoord op dat moment niet zo diep in de shit zat was hij ook egt niet gegaan maar het was nou eenmaal niet anders ik zie hem in ieder geval niet als verraderhoop dat mensen hier mij dat niet kwalijk nemen oi Patrick
Haha, schei nou toch uit..
De Spot
 De Spot - donderdag 19 juli 2012 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juli 2012 - 08:41 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dit is wel de meest domme reactie maat..
Hij speelde vorig jaar toch bij Feyenoord ?
Hij wil graag,ja me ballen dan had hij moeten blijven!
HIj kon van Feyenoord naar Inter,nou ja dat had iedereen toch gedaan,achteraf te vroeg...hij wil wel bij ons spelen Leon,maar wij kunnen hem niet betalen..dan kan je hem toch niet kwalijk nemen dat hij naar Twente gaat..kom op zeg..!!
infamous psv
 infamous psv - donderdag 19 juli 2012 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juli 2012 - 15:24 schreef De Spot het volgende:

[..]

HIj kon van Feyenoord naar Inter,nou ja dat had iedereen toch gedaan,achteraf te vroeg...hij wil wel bij ons spelen Leon,maar wij kunnen hem niet betalen..dan kan je hem toch niet kwalijk nemen dat hij naar Twente gaat..kom op zeg..!!
Dan zeg je als speler toch gewoon: laat ik wat geld inleveren want dmv te spelen bij Feyenoord verdien ik dat straks weer terug..
bode
 bode - donderdag 19 juli 2012 - 15:34   quote  deeplink  
In de regio krant van Twente stond dat Fer al met Luc Castaignos had gesproken
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 19 juli 2012 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juli 2012 - 15:24 schreef De Spot het volgende:

[..]

.hij wil wel bij ons spelen Leon,maar wij kunnen hem niet betalen..dan kan je hem toch niet kwalijk nemen dat hij naar Twente gaat..kom op zeg..!!
Lees nu toch eens wat je schrijft maat!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 19 juli 2012 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juli 2012 - 15:34 schreef bode het volgende:
In de regio krant van Twente stond dat Fer al met Luc Castaignos had gesproken
Kunnen die 2 nagemaakte straks beide dat hobbelpaard kussen als ze scoren voor die prutclub...

Jij heb zeker ook een zwak voor die baggerclub als je zelfs die natte krant daar leest..
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 19 juli 2012 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2012 - 20:35 schreef ar het volgende:
Luc moest zo nodig naar Inter...als het dan niet lukt is vervelend.Maar ga van te voren niet roepen dat je in Nederland nooit meer voor een andere club zal spelen dan voor Feyenoord,en dan vervolgens doodleuk naar die nep duitsers vertrekt.Ga dan lekker in Engeland ballen of naast Ricky spelen.De gedachte dat hij in zo'n nep bayern shirt speelt moet ik al kotsen bah!! Hij hoort toch eigenlijk gewoon bij ons? zo voel ik het.Erg jammer dit.
eens! als hij nou niet geroepen had in Nl nooit voor een andere club te willen spelen....
en daarnaast ga je gewoon niet naar een concurrent.

daarom gaat de vergelijking ook niet op voor Immers.
bode
 bode - donderdag 19 juli 2012 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juli 2012 - 15:59 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Kunnen die 2 nagemaakte straks beide dat hobbelpaard kussen als ze scoren voor die prutclub...

Jij heb zeker ook een zwak voor die baggerclub als je zelfs die natte krant daar leest..
ik niet, mijn hart ligt misschien al lange in Rotterdam dan dat van jou denk ik
De Spot
 De Spot - donderdag 19 juli 2012 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juli 2012 - 15:55 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Lees nu toch eens wat je schrijft maat!
Zo zie ik het..snap ook niet wat iedereen zich zo druk maakt om een spelertje als Castaignos..
De Spot
 De Spot - donderdag 19 juli 2012 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juli 2012 - 15:27 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Dan zeg je als speler toch gewoon: laat ik wat geld inleveren want dmv te spelen bij Feyenoord verdien ik dat straks weer terug..
jij begrijpt er geen reet van..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 19 juli 2012 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juli 2012 - 13:15 schreef joboo35 het volgende:

[..]

komt alleen omdat ie groter is ;)
Dus ik pis meer dan jouw..!!!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 19 juli 2012 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juli 2012 - 13:59 schreef patjefr1908 het volgende:
Dan moet ik jouw kennen patje want ik ben van T en sta op de trap tegen 'S aan d:-))
patjefr1908
 patjefr1908 - donderdag 19 juli 2012 - 21:05   quote  deeplink  
Zal.is kijken.dan renato
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 19 juli 2012 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juli 2012 - 21:05 schreef patjefr1908 het volgende:
Zal.is kijken.dan renato
Ik sta op de trap bij rij 18 tot rij 20, de knapste van het stel daar..d:-)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 19 juli 2012 - 22:09   quote  deeplink  
Misschien kunnen we een date topic openen ?

Luc///verradert...

Ps Patje ieder z,n mening..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 19 juli 2012 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juli 2012 - 16:07 schreef bode het volgende:

[..]

ik niet, mijn hart ligt misschien al lange in Rotterdam dan dat van jou denk ik
Zo,n 35 jaar ..
En een Feyenoorder is wat mij betreft een Feyenoorder..
Omekees
 Omekees - donderdag 19 juli 2012 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juli 2012 - 13:53 schreef patjefr1908 het volgende:
Een forum is iets anders dan een topic. Dit topic staat toch duidelijk in het teken om onze haatreacties over luc aan elkaar te delen. Ik wilde alleen zeggen dat ik een beetje gek wordt van die positievo's over luc en dat dit topic niet voor hun bestemd is.
Alexmem
 Alexmem - donderdag 19 juli 2012 - 23:53   quote  deeplink  
Dusz, Luc krijgt concurrentie van Bulykin.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - vrijdag 20 juli 2012 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juli 2012 - 13:59 schreef patjefr1908 het volgende:
ik zit graag :)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 juli 2012 - 00:07   quote  deeplink  
smiley-laughing024.gif
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 20 juli 2012 - 07:35   quote  deeplink  
http://www.nu.nl/sport/2862996/fc-twente-haalt-bulykin-als-ervaren-spits.html

'FC Twente haalt Bulykin als ervaren spits'

ENSCHEDE - FC Twente presenteert vrijdag Dmitri Bulykin. De Rus is de ervaren spits waar de Tukkers naar op zoek waren.

Foto: ANP

Dat melden diverse media donderdag. Voorzitter Joop Munsterman zei in de rust van het thuisduel met Inter Turku (1-1) dat Twente ver was in de onderhandelingen met een geroutineerde aanvaller.

''We onderhandelen vanavond en wellicht morgen verder'', zei hij voor de camera van Eredivisie Live. ''Daarna hoort iedereen het wel.''

FC Twente nam deze week afscheid van spits Luuk de Jong, die naar Borussia Mönchengladbach vertrok.

Naast een ervaren spits wil FC Twente ook nog oud-Feyenoorder Luc Castaignos aantrekken. ''We moeten binnenkort maar eens met Internazionale contact opnemen'', stelde Munsterman.

Plet

Buykin maakte bij ADO Den Haag furore in de eredivisie. Hij was vorig seizoen tweede spits bij Ajax dat zijn contract deze zomer niet verlengde.

Glynor Plet zou door het aantrekken van Bulykin mogen vertrekken uit Enschede. NEC heeft volgens De Telegraaf interesse in de spits.
Omekees
 Omekees - vrijdag 20 juli 2012 - 09:55   quote  deeplink  
Wat een vieze smerige kutclub dat Twente
Waarom hebben ze in vredesnaam Plet gehaald?!?! Zit er pas een half jaartje en mag nu al vertrekken, sneu voor die jongen.
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 20 juli 2012 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 juli 2012 - 09:55 schreef Omekees het volgende:
Waarom hebben ze in vredesnaam Plet gehaald?!?! Zit er pas een half jaartje en mag nu al vertrekken, sneu voor die jongen.
Je kunt wel zeggen dat dat n miskoop was ja.. Maar een echte kans heeft hij ook nooit echt gehad..
En het is zeker geen slechte spits om achter de hand te hebben..
Is Plet niks voor jullie..
Milo
 Milo - vrijdag 20 juli 2012 - 10:10   quote  deeplink  
idd plet richting feijenoord ipv die 4,5 ton.......
Milo
 Milo - vrijdag 20 juli 2012 - 10:10   quote  deeplink  
Allemaal jonge jongens in het elftal en over 3 jaar cashen......
ar
 ar - vrijdag 20 juli 2012 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juli 2012 - 16:03 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

eens! als hij nou niet geroepen had in Nl nooit voor een andere club te willen spelen....
en daarnaast ga je gewoon niet naar een concurrent.

daarom gaat de vergelijking ook niet op voor Immers.
Idd, 2 totaal verschillende situaties. Ik snap ook totaal de vergelijking niet.
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 20 juli 2012 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 juli 2012 - 10:10 schreef Milo het volgende:
idd plet richting feijenoord ipv die 4,5 ton.......
Hij is door Twente in winterstop gehaald voor 1,5 miljoen dus biedt 8 ton en haal hem binnen..
Die gast is nog jong en maakt nog wel progressie..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 20 juli 2012 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 juli 2012 - 09:55 schreef Omekees het volgende:
Omekees///held!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 20 juli 2012 - 10:18   quote  deeplink  
Go keesie go keesie go keesie
Omekees
 Omekees - vrijdag 20 juli 2012 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 juli 2012 - 10:18 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Omekees///held!!!
Yeahhh!! Mijn fanclub wordt als maar groter
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 20 juli 2012 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 juli 2012 - 13:41 schreef Omekees het volgende:

[..]

Yeahhh!! Mijn fanclub wordt als maar groter
Omekees Rules!!!!!!!!!
Omekees
 Omekees - vrijdag 20 juli 2012 - 13:57   quote  deeplink  
Hoppa nog 1 erbij!!!!!!
moa
 moa - vrijdag 20 juli 2012 - 13:59   quote  deeplink  
Castaignos kost nu ca. 5 miljoen eurotjes volgens de geruchten, Vlaar snel weg doen en Castaignos voor de neus van de Duitsers wegplukken zou ideaal zijn!
Sensi
 Sensi - vrijdag 20 juli 2012 - 14:01   quote  deeplink  
Geen slecht plan.. Zou geweldig zijn als ze dat voor elkaar krijgen, zie het alleen niet gebeuren.
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 20 juli 2012 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 juli 2012 - 13:59 schreef moa het volgende:
Castaignos kost nu ca. 5 miljoen eurotjes volgens de geruchten, Vlaar snel weg doen en Castaignos voor de neus van de Duitsers wegplukken zou ideaal zijn!
Je lijkt wel gek.
Hij wist niet hoe snel hij pleite moest bij Feyenoord en nu zogenaamd in genade weer aannemen.
Laat hem mr voelen dat hij verkeerde keus heeft gemaakt en hij ging weg voor 3,5 miljoen en dan er nog 1,5 op verliezen..
VGeel is goed mr niet gek.
joboo35
 joboo35 - vrijdag 20 juli 2012 - 14:08   quote  deeplink  
hebben we ook gedaan met guidetti en vervolgens scoort is 3 keer tegen die gasten
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 juli 2012 - 14:14   quote  deeplink  
Pech voor FC Twente: West Ham United gaat een serieus bod op Luc Castaignos uitbrengen. De aanvaller wees Queens Park Rangers en Everton af, maar de promovendus denkt een goede kans te maken. Als Internazionale akkoord gaat met een bedrag van negen miljoen euro, dan zal het bestuur de ex-speler van Feyenoord ongetwijfeld onder druk zetten om naar Upton Park te verkassen. Sporting Portugal is ook nog een optie.
Bron:voetbalzone.nl
Sensi
 Sensi - vrijdag 20 juli 2012 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 juli 2012 - 14:04 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Je lijkt wel gek.
Hij wist niet hoe snel hij pleite moest bij Feyenoord en nu zogenaamd in genade weer aannemen.
Laat hem mr voelen dat hij verkeerde keus heeft gemaakt en hij ging weg voor 3,5 miljoen en dan er nog 1,5 op verliezen..
Naja als Feyenoord het geld zou hebben zou hij denk ik in eerste instantie al hier spelen. Maar tuurlijk wil hij ook aan spelen toekomen. Het blijft naaiend dat ie gezegd heeft dat hij niet bij een andere club zou willen spelen, zulke dingen moet je niet zeggen dan. Transfer is desondanks nog niet 100% rond toch? Lees net zelfs dat er geruchten zijn dat West Ham 9 mil voor hem wil neertellen.
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 20 juli 2012 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 juli 2012 - 14:16 schreef Sensi het volgende:

[..]

Naja als Feyenoord het geld zou hebben zou hij denk ik in eerste instantie al hier spelen. Maar tuurlijk wil hij ook aan spelen toekomen. Het blijft naaiend dat ie gezegd heeft dat hij niet bij een andere club zou willen spelen, zulke dingen moet je niet zeggen dan. Transfer is desondanks nog niet 100% rond toch? Lees net zelfs dat er geruchten zijn dat West Ham 9 mil voor hem wil neertellen.
Schei mr uit. weet wat je voelt.
Ooijer is voor mij ook gesloten boek..haat die gast tottemet..
afschiete die bloedhond..
moa
 moa - vrijdag 20 juli 2012 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 juli 2012 - 14:04 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Je lijkt wel gek.
Tis maar een vraagprijs, wellicht gaat Internazionale wel akkoord met 3 of 3,5 miljoen eurotjes, we krijgen er dan waarschijnlijk een betere Castaignos voor terug. En heel veel betere opties zijn er niet voor dat geld.

In mijn ogen kan Castaignos nog altijd de absolute top halen, dus 2-3 jaar in Rotterdam en dan voor veel verkopen richting Engeland.
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 20 juli 2012 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 juli 2012 - 14:26 schreef moa het volgende:

[..]

Tis maar een vraagprijs, wellicht gaat Internazionale wel akkoord met 3 of 3,5 miljoen eurotjes, we krijgen er dan waarschijnlijk een betere Castaignos voor terug. En heel veel betere opties zijn er niet voor dat geld.

In mijn ogen kan Castaignos nog altijd de absolute top halen, dus 2-3 jaar in Rotterdam en dan voor veel verkopen richting Engeland.
Als hij niet weg had gegaan dan had hij al n stuk beter geweest.
En bij Inter heeft hij niet of nauwelijks gespeeld dus een betere Castagnois krijg je waarschijnlijk niet terug.
Wel n gretigere.
+ Inter zal heus wel wat op hem willen verdienen.
ViezeFurr
 ViezeFurr - vrijdag 20 juli 2012 - 16:08   quote  deeplink  
Twente heeft Bulykin voor 1 jaar gestrikt, misschien een voorteken?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 juli 2012 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 juli 2012 - 16:08 schreef ViezeFurr het volgende:
Twente heeft Bulykin voor 1 jaar gestrikt, misschien een voorteken?
? dat ze weer gaan verliezen van ons ?
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 20 juli 2012 - 17:23   quote  deeplink  
Castaignos. Verpest kereltje.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 20 juli 2012 - 18:39   quote  deeplink  
Castaignos ? Ik heb niks met vieze Duitsers bah vies ventje..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Luc Castaignos

0.0070998