|
|
Jas
|
|
|
Die Leon dent dat tie de here jezus van het forum is en de wijsheid in pacht heeft. Beetje vervelend betwetertje. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 05 augustus 2012 - 10:32 schreef Jas het volgende:Die Leon dent dat tie de here jezus van het forum is en de wijsheid in pacht heeft. Beetje vervelend betwetertje. Je hele post klopt, op het vervelend stukje na. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Armenteros halen voor iets meer dan 1 miljoen!! |
|
|
|
|
piet
|
|
|
quote: Scoort amper. Zelfs Achabar of Te vrede zal meer doelpunten maken. Vorig jaar 4 goals in 33 wedstrijden. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Armenteros is niet veel beter dan Fernandez. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 05 augustus 2012 - 10:32 schreef Jas het volgende:Die Leon dent dat tie de here jezus van het forum is en de wijsheid in pacht heeft. Beetje vervelend betwetertje. Vreemde snuiter jij.. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Maar wel veel technischer in de kleine ruimtes ...... en als ie bij Feyenoord zou spelen zou die dan misschien meer gaan scoren? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 05 augustus 2012 - 12:15 schreef lijdensweg het volgende:[..] Maar wel veel technischer in de kleine ruimtes ...... en als ie bij Feyenoord zou spelen zou die dan misschien meer gaan scoren? Dat zullen we waarschijnlijk nooit weten,maar ik denk niet dat hij iets extra's brengt. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
Luc/verradert!!!!! Leon/jesusvanhetforum!!! |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
Feyenoord had het geld niet. Jammer, maar ook zonder Luc zullen het best wel goed doen. Ik wens Luc succes, maar niet tegen Feyenoord. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: eens, op het laatste stukje na. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 05 augustus 2012 - 10:32 schreef Jas het volgende:Die Leon dent dat tie de here jezus van het forum is en de wijsheid in pacht heeft. Beetje vervelend betwetertje. flikkert op man |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Castaignos is kwaad: "Liever reserve dan op links"
Hahahahahahaha LUL
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 september 2012 door MMM -- |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Gelijk heb tie Geld verdient ie toch wel of t nu met bankhangen is of je rot rennen op een positie waar ie geen zin in heb |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nog geen bal geraakt ! Kan je gelijk zien uit wat voor hout hij gesneden is... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zondag 05 augustus 2012 - 10:32 schreef Jas het volgende:Die Leon dent dat tie de here jezus van het forum is en de wijsheid in pacht heeft. Beetje vervelend betwetertje. sterf |
|
|
|
|
Brian
|
|
|
quote: Mmm hou op krijg er gewoon honger van !
Hahaha hadden jullie ook al gehoord dat meneer boos was omdat hij op de linker vleugel moest spelen ? wat een diva al. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 03 september 2012 - 13:39 schreef Brian het volgende:[..] Mmm hou op krijg er gewoon honger van ! Hahaha hadden jullie ook al gehoord dat meneer boos was omdat hij op de linker vleugel moest spelen ? wat een diva al. 4 posts boven je |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
Brian
|
|
|
quote: Ow hahaha idd Dat krijg je als, op het werk snel effe alles stiekem door leest. :) ach ja toch nog even gelachen dit weekend |
|
|
|
|
Brian
|
|
|
quote: Geen Feyenoord mentaliteit in ieder geval. |
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
ben benieuwd hoe pelle het er vanaf brengt |
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
@han heb jij een bovennatuurlijke gave?? jij toekomstvoorspellert!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Yep, genieten. Mag lijen dat ie op Excelsior-nivo z'n carriëre verder gaat slijten. |
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
quote: ik bedoel hij heeft het al aangegeven.!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: hoezo? uiteraard ben ik paronormaalbeschaaft! zie het nu. lol. ach. ik herken een jood als ik er een zie!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 september 2012 door FR-Han -- |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op zondag 05 augustus 2012 - 10:32 schreef Jas het volgende:Die Leon dent dat tie de here jezus van het forum is en de wijsheid in pacht heeft. Beetje vervelend betwetertje. Hij post niet vaak, maar als ie een keer post....alleen maar wijze woorden! |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
ff off topic die neuzen zien er in een vak echt uit als een stel josties allemaal de zelfde shirt zouden ze die rond delen in de bus/trein??
kan natuurlijk ook wezen dat ze de uitshirt afschuwlijk vinden en die mening deel ik ook ;-) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 03 september 2012 - 14:39 schreef joboo35 het volgende:ff off topic die neuzen zien er in een vak echt uit als een stel josties allemaal de zelfde shirt zouden ze die rond delen in de bus/trein?? kan natuurlijk ook wezen dat ze de uitshirt afschuwlijk vinden en die mening deel ik ook ;-) Thuisshirt is nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lelijker. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
Ik mag hem wel, hoop dat hij ooit nog in een Feyenoord shirt speelt, reacties hier vind ik triest |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote:Op maandag 03 september 2012 - 17:25 schreef Nummer Zeven het volgende:Ik mag hem wel, hoop dat hij ooit nog in een Feyenoord shirt speelt, reacties hier vind ik triest Geven me dan 1 goede reden waarom je hem mag? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
geen moeite met Luc,, die wilde na zijn mislukte avontuur gewoon graag terug naar Nederland, en t liefste naar ons,,maar dat was niet realiseerbaar,,,dus koos hij anders.. wie weet ooit,,,,als we hem met respect behandelen. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
hahaha wat een grootsmoel,net binnen en nu al praatjes...goed bezig! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Vond gister nog wel jammer dat fer scoorde uit die pingel Die Born die op zn bakkes ging stond al te juichen alsof die landskampioen was geworden toen die de penal meekreeg |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 03 september 2012 - 18:42 schreef van geil het volgende:geen moeite met Luc,, die wilde na zijn mislukte avontuur gewoon graag terug naar Nederland, en t liefste naar ons,,maar dat was niet realiseerbaar,,,dus koos hij anders.. wie weet ooit,,,,als we hem met respect behandelen. Respect moet je verdienen. Hij had bij Feyenoord dé spits kunnen zijn. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
Ik blijf hem een flikkerT vinden en meneer moet niet zulke grote praatjes hebben! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Hij denk t nogal na jaartje milaan |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Had gekunt maar was voor Feyenoord niet haalbaar hoe graag hij ook wilde, Inter heeft daar ook zeggenschap in natuurlijk..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 september 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Heeft Jas de pijp aan Maarten gegeven..???? |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Castaignos heeft zich populair gemaakt in duitsland.. Miste drie 1op1 kansen in de laatste 5 minuten van de wedstrijd tegen Bremen! Blijft mooi |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Tegen Hannover bedoel je. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
|
|
|
Jascre
|
|
|
Zo zo lieve feyenoord vriendjes, ben nieuw op dit forum en ik zal me best doen om jullie te laten lachten en soms te beledigen. Here we go... Castaignos? Niets mis mee
Volgende! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op donderdag 20 september 2012 - 23:19 schreef Jascre het volgende:Zo zo lieve feyenoord vriendjes, ben nieuw op dit forum en ik zal me best doen om jullie te laten lachten en soms te beledigen. Here we go... Castaignos? Niets mis mee Volgende! Stel je even voor in het desbetreffende topic zou ik zeggen.
Ik ben Wim2 de officiële forum troll. |
|
|
|