|
|
FR-Henk
|
|
|
Wil graag terugkomen... Als ie 35 is. |
|
|
|
|
theezakje
|
|
|
quote:Op woensdag 29 april 2015 - 20:37 schreef Peckerwood het volgende:Wel een aardige gozer, foute keuze gemaakt. Wilde na Inter wel terug maar was finacieel niet haalbaar voor Feyenoord. Stel dat Guidetti niet komt, wat zouden jullie van Luc vinden? schopt er wel 15 in denk ik......maar dat doet Achabar ook wel! Alsjeblieft niet, net zo'n ergerlijke spits als tevreden en kazim, heeft veel te veel kansen nodig om zo nu en dan te scoren. |
|
|
|
|
theezakje
|
|
|
quote: Is een echte tobspits! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Komt dat gerucht niet van Jochem van Gelder? |
|
|
|
|
alexis gonzalez
|
|
|
Volgend seizoen zou hij 2 miljoen gaan verdienen dus NEE |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Direkt ophalen samen met Kuyt in de voorhoeder fantastisch zou dat zijn, ik zie het al voor me en weer met een zeer volle KUIP
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 juni 2015 door de bluffer -- |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op maandag 01 juni 2015 - 00:32 schreef theezakje het volgende:[..] Alsjeblieft niet, net zo'n ergerlijke spits als tevreden en kazim, heeft veel te veel kansen nodig om zo nu en dan te scoren. +1 |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Zie m liever bij twente blijven en hun geld kosten Transfer plus salaris heeft ie ze toch al mooi een 10 miljoen gekost denk ik |
|
|
|
|
het kale mannetje
|
|
|
Eeeeeehhh we hebben toch scorend vermogen nodig en toch geen negatief vermogen. |
|
|
|
|
fey12
|
|
|
alsjeblieft zeg! Haal dan Ziyech man, als je iets van Twente haalt!! Castaignos scoort 1 x per twee wedstrijden, ook toen bij feyenoord en de afgelopen jaren. Is toch geen topspits man. Ik vind Achahbar dan beter. Haal nou eens een type Mark Uth ofzo, volgens mij vraagt Heerenveen 3 miljoen voor hem. Is toch geen geld. 5 miljoen voor Ziyech en nog eens 1.5 miljoen voor Tighadouini nu NAC gedegradeerd is. Was je voor 9.5 miljoen klaar geweest en had je even 40 goals of meer voor volgend seizoen ingekocht en zeker ruim 20 miljoen aan toekomstige transferwaarde. Maar goed, da's Feyenoord he. |
|
|
|
|
het kale mannetje
|
|
|
Mee eens fey12, Het word tijd dat er slagvaardiger word gereageerd op het gebied van transfers en niet altijd afwachten op spelers die in de herfst van hun carrière zijn en voor een prikkie op te halen zijn. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op maandag 01 juni 2015 - 08:19 schreef fey12 het volgende:alsjeblieft zeg! Haal dan Ziyech man, als je iets van Twente haalt!! Castaignos scoort 1 x per twee wedstrijden, ook toen bij feyenoord en de afgelopen jaren. Is toch geen topspits man. Ik vind Achahbar dan beter. Haal nou eens een type Mark Uth ofzo, volgens mij vraagt Heerenveen 3 miljoen voor hem. Is toch geen geld. 5 miljoen voor Ziyech en nog eens 1.5 miljoen voor Tighadouini nu NAC gedegradeerd is. Was je voor 9.5 miljoen klaar geweest en had je even 40 goals of meer voor volgend seizoen ingekocht en zeker ruim 20 miljoen aan toekomstige transferwaarde. Maar goed, da's Feyenoord he. Ja echt belachelijk. Ziyech en Uth roepen al een jaar dat ze dolgraag naar Feyenoord willen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 01 juni 2015 - 09:41 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Ja echt belachelijk. Ziyech en Uth roepen al een jaar dat ze dolgraag naar Feyenoord willen. Uhm Ziyech kon naar Feyenoord maar tegen de wil van zijn broers koos hij voor Twente. Uiteraard zou hij nu best wel willen ,maar ja |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op maandag 01 juni 2015 - 09:45 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Uhm Ziyech kon naar Feyenoord maar tegen de wil van zijn broers koos hij voor Twente. Uiteraard zou hij nu best wel willen ,maar ja Oh |
|
|
|
|
het kale mannetje
|
|
|
Omdat Rutten hem op links wou opstellen omdat Immers op 10 moest spelen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 01 juni 2015 - 09:45 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Uhm Ziyech kon naar Feyenoord maar tegen de wil van zijn broers koos hij voor Twente. Uiteraard zou hij nu best wel willen ,maar ja Lag aan Feyenoord. Want hij mocht niet op 10 spelen want we hadden Immers al haha |
|
|
|
|
FANdré
|
|
|
Uth voor 3miljoen naar Feyenoord was toch een koopje geweest? |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Uth halen is een gepasseerd station., hij vertrekt vandaag al naar Hoffenheim om zijn transfer af te ronden. Jammer. Ik zou het best toejuichen als er nu eens doorgepakt werd en van Geel Ziyech ophaalt en ja, ik zie het in Luc toch wel zitten. Met Kuyt, Luc en Tighadouini heb je dan eindelijk eens een voorhoede met scorend vermogen. Maar ja, Feyenoord en doortastend, dat zijn begrippen die helaas niet bij elkaar horen. daarnaast Botteghin of Vlaar voor de verdediging en je doet mee om de titel. |
|
|
|
|
alexis gonzalez
|
|
|
quote:Op maandag 01 juni 2015 - 08:19 schreef fey12 het volgende:alsjeblieft zeg! Haal dan Ziyech man, als je iets van Twente haalt!! Castaignos scoort 1 x per twee wedstrijden, ook toen bij feyenoord en de afgelopen jaren. Is toch geen topspits man. Ik vind Achahbar dan beter. Haal nou eens een type Mark Uth ofzo, volgens mij vraagt Heerenveen 3 miljoen voor hem. Is toch geen geld. 5 miljoen voor Ziyech en nog eens 1.5 miljoen voor Tighadouini nu NAC gedegradeerd is. Was je voor 9.5 miljoen klaar geweest en had je even 40 goals of meer voor volgend seizoen ingekocht en zeker ruim 20 miljoen aan toekomstige transferwaarde. Maar goed, da's Feyenoord he. Tigha kost 500.000 gelimiteerde transfersom door degradatie |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Nou, dan heeft hij de clubs voor het uitzoeken, want dat is natuurlijk een koopje.... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Lekkere kluif tekengeld.. koopje gaat hij zelf uitbuiten denk ik. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
In tegenstelling tot velen hier ben ik wel een voorstander van het terughalen van Castaignos. Hij is het afgelopen seizoen tot aan de winterstop verweg de beste speler van Twente geweest. Je zal wel je hele system erop moeten aanpassen want echt op de helft van de tegenstander spelen ? Dan heb je er niets aan !!! Vanuit de reactie zou het in combinatie met Kuyt een hele goeie kunnen zijn. |
|
|
|
|
theezakje
|
|
|
quote: Tighadouini heeft geen mentaliteit, was gisteren nergens |
|
|
|
|
theezakje
|
|
|
quote:Op maandag 01 juni 2015 - 14:46 schreef Leuv het volgende:In tegenstelling tot velen hier ben ik wel een voorstander van het terughalen van Castaignos. Hij is het afgelopen seizoen tot aan de winterstop verweg de beste speler van Twente geweest. Je zal wel je hele system erop moeten aanpassen want echt op de helft van de tegenstander spelen ? Dan heb je er niets aan !!! Vanuit de reactie zou het in combinatie met Kuyt een hele goeie kunnen zijn. Is ook niet zo moeilijk dat hij de beste was, de rest was nog slechter |
|
|
|
|
theezakje
|
|
|
Uth had ze moeten en kunnen halen. Gemiste kans |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
het kale mannetje
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Die baard staat me ook niet aan. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Kom naar het mooiste stadion van NEDERLAND |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Grote KENNER: jij bent het toch ook met mijn eens dat Luc Castaignos in het MOOISTE stadion en bij de beste club van Nederland moet spelen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 juni 2015 door de bluffer -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Gaat ook gewoon lekker naar Engeland zijn zakken vullen! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zal na de warme ontvangst die hij de laatste seizoenen gehad heeft in de Kuip weinig trek hebben in nog een paar seizoenen te ballen bij ons. Gauw naar de championship of de Russische competitie.. PL cubs lijkten me niet echt in de markt voor Luc. |
|
|
|
|
theezakje
|
|
|
quote: Dat is zwaar kth
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 juni 2015 door theezakje -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
er mag nog niet gepraat worden |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik hoop dat dit een gerucht is en blijft. Zou ook onlogisch zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
voor de meeste van ons wel. maar |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 01 juni 2015 - 09:59 schreef MMM het volgende:[..] Lag aan Feyenoord. Want hij mocht niet op 10 spelen want we hadden Immers al haha Hahaha ja idd,maar het verhaal is dat hij met de betreffende Immers niet de concurentiestrijd durfde aan te gaan... Ach misschien durft hij nu als Lexie naar een Engelse laagvlieger gaat (second league ) ??? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 01 juni 2015 - 19:09 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hahaha ja idd,maar het verhaal is dat hij met de betreffende Immers niet de concurentiestrijd durfde aan te gaan... Ach misschien durft hij nu als Lexie naar een Engelse laagvlieger gaat (second league ) ??? Laat eerst dat laatste maar gebeuren, dat zou wat zijn! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja maar ik denk dat Lex volgend jaar nog te "bewonderen" is in de kuip |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, de lijnen moeten toch getrokken worden. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En het gras regelmatig aangeharkt worden natuurlijk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dan doen we weer niet mee om de titel.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: sowieso heb ik die illusie niet. |
|
|
|
|
FANdré
|
|
|
Ik wil de Castaignos wel uit het vuur halen voor van Geel, het lijkt me wel een prima idee, hij zal het een eer vinden en wij moeten niet direct dat irritante vingertje telkens wijzen. Je mag in je handen knijpen als die knaap komt! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Oh waarom dan? Omdat ie zo lekker scoort, niet meer dan 15 goals per seizoen? |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
15 doelpunten in een elftal dat door de omstandigheden echt niet normaal kon presteren zijn er altijd nog meer dan Kazim en Lex de Ooievaar er inschoten. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Dan nog is Castaignos een kutventje |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juni 2015 - 13:40 schreef daan limbos het volgende:15 doelpunten in een elftal dat door de omstandigheden echt niet normaal kon presteren zijn er altijd nog meer dan Kazim en Lex de Ooievaar er inschoten. 14/15 29 wedstrijden 10 doelpunten 13/14 31 wedstrijden 14 doelpunten 12/13 34 wedstrijden 13 doelpunten
Dus ook weinig goals toen het WEL goed draaide. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vorig jaar werden ze derde, scoorde hij maar 14 goals.. |
|
|