|
|
theezakje
|
|
|
Het zou voor mij de meeste domme en onlogische aankoop zijn voor komend seizoen!! Dan heb je gelijk de zekerheid dat ze geen kampioen worden!! Ze hebben er dan wel een kampioen kansenverprutser bij!! |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
In iedergeval beterdan kaziem alsje een betere optie heb hoor ik het graag samen met kuyt komt het voetbal voor hem beter tot zijn recht om te scoren.verdedeging en middenveld ook daar zitten nog een hoop zwakke punten. En aub geen immers meer hoog uit rechts back geen scorend vermogen al haalje de doelpalen weg. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kijk dat zijn tenminste ideeën.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juni 2015 - 19:08 schreef Fer 1 het volgende:In iedergeval beterdan kaziem alsje een betere optie heb hoor ik het graag samen met kuyt komt het voetbal voor hem beter tot zijn recht om te scoren.verdedeging en middenveld ook daar zitten nog een hoop zwakke punten. En aub geen immers meer hoog uit rechts back geen scorend vermogen al haalje de doelpalen weg. Is hij voetballend beter dan Kazim? Laatste weken was hij hopeloos, volkomen eens. Maar daarvoor heeft hij laten zien belangrijk te kunnen zijn. En de gelijkenis met Castaignos: Scoren allebei te weinig.
Dus waarom Castaignos halen als je Kazim hebt? |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Weg met kaziem castaignos heeft voetballend meer vermogen kaziem is een krachtpatser maar geen techniek.Samen met kuyt en toorstra of karsdorp hebje al meer scorend vermogen dan nu.Het afgelopen seisoen in de europa cup wedstrijden na hebben ze dat al laten zien .wij zijn kreatief beter dan welke club dan ook en gevaarlijker.En als onze suporters zich normaal gedraagen kunnen we ook de wedstrijden blijven voetballen zonder een partijdige scheidsrechter. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
je noemt Castaignos Kuyt Toornstra en Karsdorp in verband met creatief en scorend vermogen. dan praat je dus over plaats 4 tm 9 ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Diep gezonken als we serieus Castaignos willen halen. |
|
|
|
|
theezakje
|
|
|
quote:Op woensdag 03 juni 2015 - 15:40 schreef Fer 1 het volgende:Weg met kaziem castaignos heeft voetballend meer vermogen kaziem is een krachtpatser maar geen techniek.Samen met kuyt en toorstra of karsdorp hebje al meer scorend vermogen dan nu.Het afgelopen seisoen in de europa cup wedstrijden na hebben ze dat al laten zien .wij zijn kreatief beter dan welke club dan ook en gevaarlijker.En als onze suporters zich normaal gedraagen kunnen we ook de wedstrijden blijven voetballen zonder een partijdige scheidsrechter. Ik vind Castaignos meer een tobspits! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Eens. Dat zou niet kloppen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ik sluit me hier dus ook bij aan
Scoorde de periode als prof 1 goal per 200 minuten, 62 stuks en slechts 13 assists!!! Wat moet je daar nu mee. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vind het met terugwerkende krachten het meest irritante over het paard getilde ventje van de eredivisie.. vind m wel wat voor die neuzen. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Stemming over waar we voor moeten gaan welke plek moeten we eindigen volgend seisoen.1-2-3 Ik ging voor het kampioenschap. De meeste gingen voor plek 3 belachelijk gewoon met zo n stadion en mogelijkheden. Wat een mongolen verstand daar spelen zij heerlijk op in slaap zacht . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 04 juni 2015 - 14:14 schreef Fer 1 het volgende:Stemming over waar we voor moeten gaan welke plek moeten we eindigen volgend seisoen.1-2-3 Ik ging voor het kampioenschap. De meeste gingen voor plek 3 belachelijk gewoon met zo n stadion en mogelijkheden. Wat een mongolen verstand daar spelen zij heerlijk op in slaap zacht . Zacht slapen zou jij echt ook eens moeten doen. Vraag je huisarts. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Feyenoord is een grote club. Maar geen RIJKE club. Er is onvoldoende geld om de sterkste selectie van Nederland neer te zetten. Plaats 3. Meer zit er nog niet in. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
2 jaar geleden werden we 2e met nog minder geld.. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Plaats 3, begrotingsgewijs gezien prima. Nu we schuldenvrij zijn Gio ruimte geven om zijn draai te vinden en enkele sterkhouders in te passen, mits van Geel deze gaat vinden. Kampioenschap was en is niet reeel, hoe graag we het ook verlangen. Daarom is bij van Geel dit afgelopen kutseizoen ook begonnen door zoveel druk te genereren met zijn doelstelling. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Met boula, kazim en immers in je selectie mag je m.i. ook geen kampioen worden! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat lag meer aan de rest in mijn optiek. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Klopt wat je zegt,ik wil alleen maar zeggen dat geld niet alles bepalend is. Met de juiste selectie en mentaliteit kun je echt wel kampioen worden. Van Geel moet hier nu aan werken want excuses zijn er niet meer.We strijden nu maar op 2 fronten.Maar goed, eerst maar eens Clasie verkopen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Je wordt inderdaad 2e met 67 punten van de 102 die haalbaar zouden zijn en Hunnie worden 1e met 71 punten dus een berg punten laten leggen ja. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 04 juni 2015 - 21:11 schreef ar het volgende:[..] Klopt wat je zegt,ik wil alleen maar zeggen dat geld niet alles bepalend is. Met de juiste selectie en mentaliteit kun je echt wel kampioen worden. Van Geel moet hier nu aan werken want excuses zijn er niet meer.We strijden nu maar op 2 fronten.Maar goed, eerst maar eens Clasie verkopen. Ach natuurlijk. Je kúnt kampioen worden met een 3e begroting. Maar je kunt een doelstelling ook zo uitdrukken:
"Feyenoord is komend seizoen aan zijn stand verplicht MINIMAAL 3e te worden."
Van Geel mag m'n doelstelling lenen, natuurlijk. En er naar werken, komende maanden |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
benieuwd naar de spandoeken |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Nou denk het niet beenhakker heeft even zijn zakken vol van dat gepruts. En derde worden alweer de eeuwige derde nou ja als jij dat zo denkt en wil ik niet ga daar niet in mee. Hij heeft de kans voor bij laten gaan en als er niet echt een goeie spits komt ala Guidettie dan ja wordje nog vierde ook het zij zo met die subtoppers. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
drie miljoen schijnt de prijs te zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: heeft Twente toch 6 voor gegeven dacht ik? lekker afschrijven |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Salaris ook ergens tussen de 1,5 en 2 mil per jaar. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Mag van mij lekker in Enschede blijven Laat ze maar krom liggen elke maand om dat salaris weer bij elkaar te krijgen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Mag van mij .......in de ........zakken wat een enge jongen. |
|
|
|
|
alexis gonzalez
|
|
|
quote: 2 miljoen aankomend seizoen, een van de groot verdieners MOET zelfs weg |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Voor zo,n voetballer..onbegrijpelijk. |
|
|
|