|
|
willem v G
|
|
|
Kan iemand mij uit leggen waarom deze jongen volgens de berichtgeving weg moet? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hier Martin,
ik weet het niet Han. Vlaag van verstandsverbijstering. Schenkeveld zou wel eens waardevol kunnen zijn. Hij heeft dat eerder in de basis al eens laten zien.
Groet M. van Geel. |
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
Dus er is niemand die het weet zelfs Martin niet? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dat blijkt. Wel met je eens: snap deze actie niet, vond Schenkeveld potentie hebben. |
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
Lees net dat hij bij Koeman niet aan spelen toe komt, en dat er 2 talentvolle verdedigers een snelle ontwikkeling door maken, maar toch is het wel raar op die leeftijd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Keuzes. Blessure gevoelig. |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
ik denk dat hij ruzie heeft gehad met indi... |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Hij is dit jaar blijkbaar 5e/6e keus centraal (achter De Vrij, Vlaar, Indi en Kongolo) en heeft nog maar 1 jaar contract. Het contract van een 5e keus zal - wederzijds - niet snel verlengd worden. Dan is het voor beide partijen beter als hij dit jaar al ergens anders gaat ballen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
wel raar dat hij terugkwam van excelsior |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Hoe kom je aan dit nieuws? Nog nergens gelezen namelijk |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
Brian
|
|
|
Of met Vlaar ? (weet het flauw) |
|
|
|
|
Brian
|
|
|
Het is idd vreemd. Hadden ook kunnen verlengen en nog verhuren ! Als hij niet aan spelen toe komt bij Excelsior of Feyenoord dan nog een jaartje aan een andere club.
Jonge Gast met veel potentie had Schenkeveld altijd best hoog zitten
Vreemd dat hij zo weg mag. |
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
quote: Nu je het zegt, dat zou zo maar kunnen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nooit een fan van geweest.. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Ik vond hem voor zijn blessure best goed en ik denk dat je hem moet houden en ja een opstootje als het niet goed loopt mag best af en toe blijven ze scherp. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
Schenkeveld zit nu op excelsior niveau |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Laat hem daar maar rijpen, hij lijkt mij nu toch ook echt overbodig.. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Ergens laten rijpen met 1 jaar contract is geld weggooien (als je niet van plan bent te verlengen) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|