BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Stekelenburg 3de keus???

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Richarcl
 Richarcl - donderdag 19 juli 2012 - 22:33   quote  deeplink  
Als er iemand is die ik deze slechte overstap niet gunde is het onze maarten wel van Held in de Arena naar Slemiel in Roma, Kom gewoon terug maarten zou ik zeggen houd je positie onder de Lat in het nederlands elftal want zo raak je die ook zeker kwijt hellaas.

Wie weet wat er gebeurd is met die jongen dat het zo slecht is gegaan heb gehoord dat hij geen handtekeningen etc wilde uitdelen op een druk bezochte training en dat hij weigerde op de bank plaats te nemen tijdens een oefen wedstrijd, ik herken hem daar niet in.
Cyprioot
 Cyprioot - vrijdag 20 juli 2012 - 08:20   quote  deeplink  
Het is een illusie om te denken dat hij terugkomt, hoewel hij uiteraard welkom is, want hij is een klasse beter dan Vermeer. Maar hij is simpelweg te duur en zijn clubliefde gaat ongetwijfeld niet zo ver dat hij miljoenen wil inleveren. Daarnaast is de NL competitie geen uitdaging meer voor hem. Ach, VD Sar redde het ook niet bij Juve, mss is de Ita competitie onze keepres gewoon niet gunstig gezind. Laat hem lekker naar Spa of Eng gaan, vind die Ita competitie sowieso waardeloos, cker nu Zlata weg is.
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 20 juli 2012 - 09:15   quote  deeplink  
ik had dit al voorspelt ''steek zou sterven in ze eigen 16 meter en dat is hem gelukt''
echte ajaxfan!
 echte ajaxfan! - vrijdag 20 juli 2012 - 13:26   quote  deeplink  
Krijtje ervan als je alleen maar voor het geld kiest! Let op....types als Dost gaat dit ook overkomen. Ze kiezen net meer op sportieve gronden....alleen maar geld, geld, geld. Vaak mede dankzij de zaakwaarnemer
hippy
 hippy - maandag 23 juli 2012 - 15:48   quote  deeplink  
Dom dom dom die transfer naar roma.... Jammer van zo een topkeeper... Terug halen
arjan ajax
 arjan ajax - maandag 23 juli 2012 - 16:07   quote  deeplink  
Sprookjes bestaan helaas niet stekel zou de perfecte keeper voor AJAX zijn. Vermeer goed voor een kleine club In Silissen heb ik meer vertrouwen
The Dude :)
 The Dude :) - donderdag 26 juli 2012 - 14:18   quote  deeplink  
Overstappen naar Engeland of Duitsland, zit ie zo weer op niveau. Denk juist dat ie voor 't klimaat heeft gekozen :P
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 26 juli 2012 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juli 2012 - 14:18 schreef The Dude :) het volgende:
Overstappen naar Engeland of Duitsland, zit ie zo weer op niveau. Denk juist dat ie voor 't klimaat heeft gekozen :P
Eens! Plus prettige samenloop van omstandigheden: Italie, klimaat, money

Komt helemaal goed met Maarten Stekelenburg!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Stekelenburg 3de keus???

0.0069849