|
|
Richarcl
|
|
|
Als er iemand is die ik deze slechte overstap niet gunde is het onze maarten wel van Held in de Arena naar Slemiel in Roma, Kom gewoon terug maarten zou ik zeggen houd je positie onder de Lat in het nederlands elftal want zo raak je die ook zeker kwijt hellaas.
Wie weet wat er gebeurd is met die jongen dat het zo slecht is gegaan heb gehoord dat hij geen handtekeningen etc wilde uitdelen op een druk bezochte training en dat hij weigerde op de bank plaats te nemen tijdens een oefen wedstrijd, ik herken hem daar niet in. |
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
Het is een illusie om te denken dat hij terugkomt, hoewel hij uiteraard welkom is, want hij is een klasse beter dan Vermeer. Maar hij is simpelweg te duur en zijn clubliefde gaat ongetwijfeld niet zo ver dat hij miljoenen wil inleveren. Daarnaast is de NL competitie geen uitdaging meer voor hem. Ach, VD Sar redde het ook niet bij Juve, mss is de Ita competitie onze keepres gewoon niet gunstig gezind. Laat hem lekker naar Spa of Eng gaan, vind die Ita competitie sowieso waardeloos, cker nu Zlata weg is. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
ik had dit al voorspelt ''steek zou sterven in ze eigen 16 meter en dat is hem gelukt'' |
|
|
|
|
echte ajaxfan!
|
|
|
Krijtje ervan als je alleen maar voor het geld kiest! Let op....types als Dost gaat dit ook overkomen. Ze kiezen net meer op sportieve gronden....alleen maar geld, geld, geld. Vaak mede dankzij de zaakwaarnemer |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Dom dom dom die transfer naar roma.... Jammer van zo een topkeeper... Terug halen |
|
|
|
|
arjan ajax
|
|
|
Sprookjes bestaan helaas niet stekel zou de perfecte keeper voor AJAX zijn. Vermeer goed voor een kleine club In Silissen heb ik meer vertrouwen |
|
|
|
|
The Dude :)
|
|
|
Overstappen naar Engeland of Duitsland, zit ie zo weer op niveau. Denk juist dat ie voor 't klimaat heeft gekozen :P |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op donderdag 26 juli 2012 - 14:18 schreef The Dude :) het volgende:Overstappen naar Engeland of Duitsland, zit ie zo weer op niveau. Denk juist dat ie voor 't klimaat heeft gekozen :P Eens! Plus prettige samenloop van omstandigheden: Italie, klimaat, money
Komt helemaal goed met Maarten Stekelenburg! |
|
|
|