BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het is tijd dat we gaan beginnen of niet ?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 20 juli 2012 - 10:05   quote  deeplink  
Al die topics ,wel spits geen spits die gaat weg die komt.man man in het begin vond ik het leuk.
maar nu mag het voor mij gaan beginnen en geen aankopen of verkopen meer.Laten we weer terug gaan naar waar het om draait.Juist voetballen de belangrijkste onbelangrijkste zaak van de wereld.
We koesteren het verleden zoals de overwinning op 020 lekkerrrrrrrrrrr of plaatsing voor de voorronde CL.
Maar nu verder zonder de randzaken .
Ik kijk er naar uit om naar mijn club te gaan kijken.Glaasje uilenpis lekker bij mijn vriendinnetje (als ik niet op zee zit) en lekker verheugen op de komende wedstrijden,en daarna lekker mopperen of in pure extase raken van onze ploeg.Voor het na bieren maakt het niet uit of verdriet wegdrinken of de overwinning vieren.
Ik heb er zin an jullie ook...............
Milo
 Milo - vrijdag 20 juli 2012 - 10:12   quote  deeplink  
ik ook!
ar
 ar - vrijdag 20 juli 2012 - 10:17   quote  deeplink  
Zekers Piet! Duurt allemaal veel te lang!
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 20 juli 2012 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 juli 2012 - 10:05 schreef piet de paler het volgende:
Al die topics ,wel spits geen spits die gaat weg die komt.man man in het begin vond ik het leuk.
maar nu mag het voor mij gaan beginnen en geen aankopen of verkopen meer.Laten we weer terug gaan naar waar het om draait.Juist voetballen de belangrijkste onbelangrijkste zaak van de wereld.
We koesteren het verleden zoals de overwinning op 020 lekkerrrrrrrrrrr of plaatsing voor de voorronde CL.
Maar nu verder zonder de randzaken .
Ik kijk er naar uit om naar mijn club te gaan kijken.Glaasje uilenpis lekker bij mijn vriendinnetje (als ik niet op zee zit) en lekker verheugen op de komende wedstrijden,en daarna lekker mopperen of in pure extase raken van onze ploeg.Voor het na bieren maakt het niet uit of verdriet wegdrinken of de overwinning vieren.
Ik heb er zin an jullie ook...............
Toptekst
ViezeFurr
 ViezeFurr - vrijdag 20 juli 2012 - 10:19   quote  deeplink  
Goed beschreven Piet!
tomson
 tomson - vrijdag 20 juli 2012 - 10:20   quote  deeplink  
Inclusief de uilenpis :)
Suijltje
 Suijltje - vrijdag 20 juli 2012 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 juli 2012 - 10:05 schreef piet de paler het volgende:
Al die topics ,wel spits geen spits die gaat weg die komt.man man in het begin vond ik het leuk.
maar nu mag het voor mij gaan beginnen en geen aankopen of verkopen meer.Laten we weer terug gaan naar waar het om draait.Juist voetballen de belangrijkste onbelangrijkste zaak van de wereld.
We koesteren het verleden zoals de overwinning op 020 lekkerrrrrrrrrrr of plaatsing voor de voorronde CL.
Maar nu verder zonder de randzaken .
Ik kijk er naar uit om naar mijn club te gaan kijken.Glaasje uilenpis lekker bij mijn vriendinnetje (als ik niet op zee zit) en lekker verheugen op de komende wedstrijden,en daarna lekker mopperen of in pure extase raken van onze ploeg.Voor het na bieren maakt het niet uit of verdriet wegdrinken of de overwinning vieren.
Ik heb er zin an jullie ook...............
Zéker Piet!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 juli 2012 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 juli 2012 - 10:20 schreef tomson het volgende:
Inclusief de uilenpis :)
Piet pakt ook alles aan om te kunnen drinken heb ik het gevoel..

Utrecht is de eerste Piet dat word de volgende morgen dan een overwinningskater..
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 20 juli 2012 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 juli 2012 - 10:53 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Piet pakt ook alles aan om te kunnen drinken heb ik het gevoel..

Utrecht is de eerste Piet dat word de volgende morgen dan een overwinningskater..
tja over dat drinken is wat minder geworden,in mijn Franse tijd elke dat 1 liter pinard (landwijn) was normaal.
En nu moet ik wat netter blijven ben al wat ouder (vroeger zaten mijn handjes los)
tomson
 tomson - vrijdag 20 juli 2012 - 14:55   quote  deeplink  
Offtopic!
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 20 juli 2012 - 15:11   quote  deeplink  
Sorry IK HEB ER ZIN AN
Feyenoord zet hem op
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 juli 2012 - 16:56   quote  deeplink  
Kampioenen kampioenen kampioenen OLE OLEEEEE
piet de paler
 piet de paler - zondag 22 juli 2012 - 16:57   quote  deeplink  
het get oan
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 22 juli 2012 - 22:24   quote  deeplink  
Oat moan..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het is tijd dat we gaan beginnen of niet ?









0.0052719