|
|
RAybala
|
|
|
Hey , weet iemand waar je de livestream van de champions league loting kan vinden om 12.00 ? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RAybala
|
|
|
ok tnx,Kan je de link geven ? |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
|
|
|
RAybala
|
|
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
Four ties will be formed in the League Route, with the four highest-ranked teams seeded. The winners will join SC Braga, FC Spartak Moskva, Udinese Calcio, LOSC Lille Métropole, Málaga CF and VfL Borussia Mönchengladbach in the play-offs to decide the five teams progressing from that route to the group stage, for which 22 clubs are already confirmed.
Ik moet zeggen, deze teams bieden hoop.. liever zulke teams dan Arsenal etc.. Met een heeeeel klein beetje geluk halen we nog de groepsfase ook |
|
|
|
|
RAybala
|
|
|
Ja hopelijk gaan we door en spelen we tegen Udinese . |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Sorry, was even druk, maar google doet wonderen hoor... |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 - 10:54 schreef kuipje het volgende:Four ties will be formed in the League Route, with the four highest-ranked teams seeded. The winners will join SC Braga, FC Spartak Moskva, Udinese Calcio, LOSC Lille Métropole, Málaga CF and VfL Borussia Mönchengladbach in the play-offs to decide the five teams progressing from that route to the group stage, for which 22 clubs are already confirmed. Ik moet zeggen, deze teams bieden hoop.. liever zulke teams dan Arsenal etc.. Met een heeeeel klein beetje geluk halen we nog de groepsfase ook Of braga denk ik
En als we dan toch bezig zijn, zou ik voor deze poul gaan
Porto olympiacos nordsjaeland Feyenoord
Dan komen we gewoon in de 1./8 finale ;) |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
Dit is toch wel mooi.. deze text op de Uefa site
UEFA CHAMPIONS LEAGUE
Third qualifying round draw live from 12.00CET
The seeding pots have been released for the third qualifying round draw streamed live on UEFA.com from 12.00CET with former champions Celtic FC and Feyenoord among those entering at this stage.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 juli 2012 door kuipje -- |
|
|
|
|
RAybala
|
|
|
Ja dat zou wel een lekkere poul zijn om in te spelen denk ik. Maar hoop niet dat onze jongens dan te moe worden en dan punten gan verspelen in de eredivisie . |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zie liever op die site: FEYENOORD WINNER 2012-2013! |
|
|
|
|
RAybala
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 - 11:00 schreef RAybala het volgende:Ja dat zou wel een lekkere poul zijn om in te spelen denk ik. Maar hoop niet dat onze jongens dan te moe worden en dan punten gan verspelen in de eredivisie . Je doet mee of niet.. Dit is waar elke club naar snakt dus geen gelul over moe zijn..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 juli 2012 door infamous psv -- |
|
|
|
|
RAybala
|
|
|
@ infamous psv
Ga aub weg bij dit feyenoord topic en ga lekker naar een psv topic als je ruzie zoekt |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Juist STERKER door STRIJD.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Infamous zoekt toch geen ruzie..!! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Gaap. Infamous is gewoon een Feyenoorder.
En dit topic is kut. Nieuwssites staan er vol van, en Google werkt ook nog steeds. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 - 11:05 schreef RAybala het volgende:@ infamous psv Ga aub weg bij dit feyenoord topic en ga lekker naar een psv topic als je ruzie zoekt Als jij dit als ruzie opvat dan mot je wat karakter kweken gozert.. Dit is geen haatreactie |
|
|
|
|
mark010
|
|
|
daar is die brede selectie voor, dan kun je blessures en schorsingen goed opvangen. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 - 11:02 schreef infamous psv het volgende:[..] Je doet mee of niet.. Dit is waar elke club naar snakt dus geen gelul over moe zijn.. i couldn't agree more..
Ik denk daarentegen dat niemand moe zal zijn als je tegen Real Madrid, Barcelona of Arsenal moet spelen of wel..? En zo wel.. Dan gooi je gewoon dit elftal voor de leeuwen :P
------------Lamprous------------ Leerdam-Kongolo-Steenvoorden-Nelom ------Singh--Clasie---------- ---------Tonny Trindade------ Manu----Achabar-----Elabdoulie?
Daarmee kan je wel een gelijkspelletje uit het vuur slepen :) |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
leerdam zal CR7 wel gekdraaien, terwijl clasie Ozil uit de wedstrijd zal halen en Achabar pepe een panna zal geven |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik kan er nog niet op blijft op live later staan.. |
|
|
|
|
WDO
|
|
|
|
|
|
KAA
|
|
|
Hopen op Kopenhagen,maar t zal we l kiev worden.Hebben nooit geluk met de loting |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
fiuckoing tering bieb... internet is hier te traag om te streamen.... pfffff |
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 - 11:07 schreef kuipje het volgende:[..] i couldn't agree more.. Ik denk daarentegen dat niemand moe zal zijn als je tegen Real Madrid, Barcelona of Arsenal moet spelen of wel..? En zo wel.. Dan gooi je gewoon dit elftal voor de leeuwen :P ------------Lamprous------------ Leerdam-Kongolo-Steenvoorden-Nelom ------Singh--Clasie---------- ---------Tonny Trindade------ Manu----Achabar-----Elabdoulie? Daarmee kan je wel een gelijkspelletje uit het vuur slepen :) hahaha met 12 man moeten we toch kunnen winnen |
|
|
|
|
RAybala
|
|
|
zijn er 11 hoor weet nie ? |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
|
|
|
RAybala
|
|
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Heeft iemand nu al verbinding???? |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
heb gehoord dat sep blatter een grap heeft uitgehaald.. hij heeft een bal volgekakt |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
|
|
|
joboo35