|
|
willem v G
|
|
|
Het schijnt dat naast de 2 Noren en 5 Nederlanders nog een Zweed in de heli zit, waarschijnlijk is de piloot een Zweed dan, want anders moeten ze zo'n legerheli inhuren dunkt me,of zijn er medestrijders die weten wie die Zweed is? Triviantvraag wie is de Zweed. |
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
quote: Hoezo? kun je dan helemaal geen naam bedenken? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: De grote onbekende.. |
|
|
|
|
feyenoord for life
|
|
|
quote: ben je niet in de war met platje |
|
|
|
|
Johanna
|
|
|
ik hoor lukaku van chelsea is een belg |
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
Marcus Berg mag voor een prikkie weg bij HSV! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dan zal die het wel niet zijn het gaat tenslotte om een Zweed..
Ibrahimovic.. |
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
quote: Jammer geen Triviant dan!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Is Triviant dan ook een Zweed..?? |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: klinkt goed hoor, als alle rijen gesloten blijven.... |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
weer nzo'n onzin topic. Blij maklen met dooie mus. Bron???? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Ik hoop nog steeds op een goede spits erbij en dit soort topics daar wordt iedereen ziek van. Zonder meer zekerheid en bronvermelding uitscheiden met deze onzin. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
WDO
|
|
|
Het schijnt Hameeth te zijn. Hij zweet omdat hij hoogtevrees heeft |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
dennie
|
|
|
Idd. Ze denken dat die Omar een zweed is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 juli 2012 door dennie -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zweet onder me oksel,klote zon...
Champions leageu!!!! |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
leon zeker op vakantie zie ook geen zon?? |
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
Stond bij een intervieuw van V Geel waarin hij aan geeft dat Guidetti niet haalbaar is maar er wel een andere Zweed in de heli zit. Weet zo niet welk blad. |
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Ik geloof dat ik heb zien staan Algemeen Dagblad ik ga wel ff op zoek.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 juli 2012 door Sensi -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gefopt er komt geen Zweed , |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Op de site van de link die ik net gaf staat dan v Geel het in het AD zou hebben gezegd maar als je doorklikt krijg je iets heel anders.. En omdat er maar 1 bron is denk ik dat dit dus ook bullshit is. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Jongens, lees het even goed. Van Geel gaf aan dat die nieuwe er zondag zal zijn. In hetzelfde stukje wordt niets genoemd over een zweed behalve in de tite, maar wel over die noor (elabdellouie o hoe je dat ook maar schrijft?). Ze maken gewoon een foutje. Ze bedoelen noor ipv zweed. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Citaat uit de tekst: Voorlopig is een terugkeer in elk geval geen optie. Een andere Zweed sluit zondag wel aan tijdens de Open Dag.
Maar je hebt wel gelijk denk ik Arie ^^ |
|
|
|
|
Johanna
|
|
|
Marko Mitrovic zweedse spits van Chelsea onder 21 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Hoeveel?! zeer interessant! |
|
|
|
|
Johanna
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Beste heren,Omar stapt gewoon uit de kelihopter. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
Willem!! Willem!! Willem!! Willem!! Willem!! Willem!! Willem!! Willem!! Willem!! Willem!! Willem!! Willem!! Willem!! Willem!! Willem!! Willem!! Willem!! Willem!! Willem!! Willem!! Willem!! Willem!! Willem!! Willem!! Willem!! Willem!! Willem!! Willem!! Willem!! Willem!! Willem!!
Go Willem!! Go Willem!! Go Willem!! Go Willem!! Go Willem!! Go Willem!! Go Willem!!
Willem///Held!!! Willem///Held!!! Willem///Held!!! Willem///Held!!! Willem///Held!!! Willem///Held!!! Willem///Held!!! |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 - 13:59 schreef Omekees het volgende:Willem!! Willem!! Willem!! Willem!! Willem!! Willem!! Willem!! Willem!! Willem!! Willem!! Willem!! Willem!! Willem!! Willem!! Willem!! Willem!! Willem!! Willem!! Willem!! Willem!! Willem!! Willem!! Willem!! Willem!! Willem!! Willem!! Willem!! Willem!! Willem!! Willem!! Willem!! Go Willem!! Go Willem!! Go Willem!! Go Willem!! Go Willem!! Go Willem!! Go Willem!! Willem///Held!!! Willem///Held!!! Willem///Held!!! Willem///Held!!! Willem///Held!!! Willem///Held!!! Willem///Held!!! Ome Kees heeft duidelijk zin in de stampert van Willem |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik denk dat er een foutje bij de journalist is gemaakt het zal wel Noor moeten zijn. Maak me niet zo nieuwsgierig jongens. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Word net een update gegeven dat ze een Noor bedoelen ja. Nog halen ze het niet uit de titel. Zo blijven mensen dr op klikken, klootzakken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
willem v G