|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik ruik kansen voor de tweede helft.. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
twitch
|
|
|
ziet er goed uit dacht ik maar de 0-1 had al gemogen gezien het aantal kansen
maar wel een goed gevoel voor de 2de helft |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Are you watching, are you watching? Are you watching Lijdensweg..?
:') |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: ja zkkkrs, koeman ook |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Alsof dat ie meeleest d:-)) |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Spitsen lopen te klootzakken..teveel buitenspel...te slechte voortzettingen..de rest speelt echt prima..come on Cisee..Schaken..ze moeten ook dichterbij el;kaar spelen deruimtes zijn te groot voorin!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: lol maar ze moeten nog 45 zware minuten maat. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
schandalig.. ik betaal godverdomme voor een stream hier via EL.nl.. Als ik opbel.. wordt er opgehangen.. en hij doet het NOG STEEDS NIET.. fucking bom op die gasten.. jezus christus wat heb ik hier een tering schijt aan |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 - 19:53 schreef kuipje het volgende:schandalig.. ik betaal godverdomme voor een stream hier via EL.nl.. Als ik opbel.. wordt er opgehangen.. en hij doet het NOG STEEDS NIET.. fucking bom op die gasten.. jezus christus wat heb ik hier een tering schijt aan is idd kut man |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 - 19:53 schreef kuipje het volgende:schandalig.. ik betaal godverdomme voor een stream hier via EL.nl.. Als ik opbel.. wordt er opgehangen.. en hij doet het NOG STEEDS NIET.. fucking bom op die gasten.. jezus christus wat heb ik hier een tering schijt aan www.rojadirecta.com
scrabesna swamowse swetmara dat is alleen wat ik nu even hoord. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Bagger. en ik zit me hier te ergeren aan banners, popups en aanverwante troep op die stream... |
|
|
|
|
Southside 1908
|
|
|
een russische en mexicaanse stream schijnen het goed te doen |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: roken teveel crack daar in Oekraine |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Goeie pot tot nu toe. Edit: nu nog er iets in knallen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 juli 2012 door tomson -- |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
ik heb wel een stream.. het gaat me hier om het principe.. die gasten verkopen gewoon veel te veel streams.. en ze weten dat de helft het geld niet terug vraagt.. vind het schandalig. Kan hier echt niet tegen |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: Ik ook. Hopen dat ze dit de 2e helft door kunnen drukken. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Hopen op een goaltje of 0-0. En volgende week maken we een heksenketel van de Kuip met zen alle! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Verlakkerij kuipje. Is irritant want je kan niemand onder z'n petje kijken online of via de foon.... |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 - 19:59 schreef kuipje het volgende:ik heb wel een stream.. het gaat me hier om het principe.. die gasten verkopen gewoon veel te veel streams.. en ze weten dat de helft het geld niet terug vraagt.. vind het schandalig. Kan hier echt niet tegen Je heb gelijk man. Alleen de grootste oplichters waren toen dr tijd tele2. Honden daaro. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 - 20:01 schreef Beempjerotterdam het volgende:Hopen op een goaltje of 0-0. En volgende week maken we een heksenketel van de Kuip met zen alle! Met 0-0 kun je wel flink in het mes lopen thuis. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 - 19:56 schreef tomson het volgende:Bagger. en ik zit me hier te ergeren aan banners, popups en aanverwante troep op die stream... Je moet je scherm groot maken dan heb je daar geen last van.. |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
Volgende week dinsdag EE rij 3 stoel 24!!!!! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Grotere kans dan dat John Guidetti meeleest, hè? ;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Weet ik Leon maar dat wou eerst gewoon niet lukken (firstrow) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Is waar gozer, maar Mulder staat er tot nu wanneer het nodig is. Vermelding waard :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 - 19:59 schreef kuipje het volgende:ik heb wel een stream.. het gaat me hier om het principe.. die gasten verkopen gewoon veel te veel streams.. en ze weten dat de helft het geld niet terug vraagt.. vind het schandalig. Kan hier echt niet tegen Zal ik het maar zeggen voorje!! Vieze tyfus honden zijn het!!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Voorstander van de stoelnummering zo te horen? :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 - 20:03 schreef Bosifyable het volgende:[..] Is waar gozer, maar Mulder staat er tot nu wanneer het nodig is. Vermelding waard :) Mee eens hoor,haalde de inzet van de Vrij ook nog ff uit t hoekie.. |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: 2de helft ,succes kerel en de rest uiteraard. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: Tja btr 0-1 maar 0-0 is ook niks mis mee. |
|
|
|
|
feyenoord girl
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
fredje
|
|
|
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
nodig nooit meer 5 kakkerlakken uit... zitten er 2 in me gordijn vd stress en nu breken ze de kiet af ghehehehehe |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lion1
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
twitch
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 - 20:08 schreef infamous psv het volgende:nodig nooit meer 5 kakkerlakken uit... zitten er 2 in me gordijn vd stress en nu breken ze de kiet af ghehehehehe Jij bent ook een feyenoorder D..!!!!! |
|
|
|
|
piet
|
|
|
JJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA |
|
|
|