BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dynamo Kiev - Feyenoord (Voorronde Champions League - dinsdag 31-07-2012 , 20:00)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Sensi
 Sensi - vrijdag 20 juli 2012 - 20:33   quote  deeplink  


De reactie van Koeman in een interview. Wel grappig dat ook Koeman zegt dat het om een Russische ploeg gaat. We verwarren Kiev vaak met Moskou denk ik haha.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 20 juli 2012 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 juli 2012 - 20:14 schreef RenatoBos het volgende:
En een ronde verder..!!
sowieso, welke league is alleen de vraag.
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 20 juli 2012 - 20:45   quote  deeplink  
Word geen walk in tha park in ieder geval mr niets is onmogelijk.
Al moet je daar niet met 2 goals verliezen want dan is het over.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 20 juli 2012 - 20:48   quote  deeplink  
misschien heb ik iets gemist,maar mocht Feyenoord geen ronde verder komen (let op meneer rancune v Stee ik den 50% kans)hebben ze dan helemaal niets geen europa L
of heb ik dat niet goed gelezen ?
tomson
 tomson - vrijdag 20 juli 2012 - 20:49   quote  deeplink  
Moet je nog een ronde kwalificatie EL spelen piet
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 20 juli 2012 - 20:50   quote  deeplink  
O.K bedankt voor de info
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 juli 2012 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 juli 2012 - 20:38 schreef Stylzz het volgende:

[..]

sowieso, welke league is alleen de vraag.
Eerlijk gezegd maakt dat mij niet zoveel uit, heb gewoon ook echt weer zin in wat Europese wedstrijden..
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 20 juli 2012 - 21:15   quote  deeplink  
ja maar ik hou mijn hart vast je weet wel om wie en waarom.
Of moeten we daar over ophouden en denken dat was.Ook onze zwarte spelers gaan het zwaar krijgen in de Oekraine.
pat
 pat - vrijdag 20 juli 2012 - 21:22   quote  deeplink  
is er niet iemand onder ons die dit soort dingen SUPER VET neerzet in een ongeloverlijk overzichtelijk topic met foto's en alles erop en eraan?

nee dit is em niet... ik wacht op the original

ik zeg sluit dit maar.
tomson
 tomson - vrijdag 20 juli 2012 - 22:15   quote  deeplink  
Zloty?

RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 juli 2012 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 juli 2012 - 21:15 schreef piet de paler het volgende:
ja maar ik hou mijn hart vast je weet wel om wie en waarom.
Of moeten we daar over ophouden en denken dat was.Ook onze zwarte spelers gaan het zwaar krijgen in de Oekraine.
Snap je wel het is zeker niet de minste en dat publiek daar zullen ze zich echt niet aan storen lijkt mij..
van geil
 van geil - vrijdag 20 juli 2012 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 juli 2012 - 21:15 schreef piet de paler het volgende:
ja maar ik hou mijn hart vast je weet wel om wie en waarom.
Of moeten we daar over ophouden en denken dat was.Ook onze zwarte spelers gaan het zwaar krijgen in de Oekraine.
ik heb meer vrees voor de omkoopaaibaarheid van dynamo.....
handig voor de "belchinezen " om die wat verder te laten komen.....
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 21 juli 2012 - 11:43   quote  deeplink  
hee een idee dan leggen we veel geld in om feyenoord te laten winnen.Geef ik gelijk door dat ik nummer 21 met bami wil hebben
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zaterdag 21 juli 2012 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 juli 2012 - 21:15 schreef piet de paler het volgende:
ja maar ik hou mijn hart vast je weet wel om wie en waarom.
Of moeten we daar over ophouden en denken dat was.Ook onze zwarte spelers gaan het zwaar krijgen in de Oekraine.
Daar zou ik persoonlijk beter gaan van voetballen, uit haat naar die Nazie`s daar
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 juli 2012 - 15:06   quote  deeplink  
Feyenoord-fans lopen al aardig warm voor duel in Kiev
Bron: Algemeen Dagblad  

Feyenoord werd vrijdag in de derde kwalificatieronde van de Champions League gelinkt aan Dinamo Kiev. Ondanks deze zware loting lopen de supporters al aardig warm voor deze ontmoeting. Voor de heenwedstrijd in Oekraïne zijn al een fiks aantal kaarten de deur uit.

"Ik heb mijn telefoon al vier keer moeten opladen. De animo is echt geweldig", zei Baret Dokmecian tegenover het Algemeen Dagblad. Hij werkt bij het reisbureau Buitenlandse Zaken, dat de volledige reis naar Oekraïne regelt. Dokmecian weet echter ook dat de loting tegen Dinamo Kiev zo zijn nadelen heeft voor de bereikbaarheid.

"De beschikbaarheid is in Kiev dramatisch. Kiev is niet zo'n vakantiebestemming als Athene of Istanbul, maar daardoor zijn er ook minder vluchten. Een vlucht kost nu al enkele honderden euro's. Zeker als je net terugkomt van vakantie schrikt die prijs sommige fans af."

De heenwedstrijd van het tweeluik met Dinamo Kiev zal plaatsvinden op 31 juli of 1 augustus. De datum van de return staat wel al vast. Op 7 augustus zal de beslissing van deze dubbele ontmoeting vallen in De Kuip.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 juli 2012 - 15:35   quote  deeplink  
Als we Feyenoord niet verslaan, hebben we niets te zoeken in de CL

De eerste horde in de aanloop naar de groepsfase van de Champions League voor Feyenoord is een pittige. De Rotterdammers werden in de derde kwalificatieronde gekoppeld aan Dynamo Kiev. Trainer Ronald Koeman sprak al van een pittige draw en de Oekraïeners zijn de torenhoge favoriet voor het bereiken van de play-offs.

Daar is voorzitter Igor Surkis het volledig mee eens. Als we Feyenoord niet verslaan, hebben wij niets te zoeken in de Champions League, zegt de zakenman, die vijftigste staat op de lijst van rijkste Oekraïense mannen. We hadden het slechter kunnen treffen. Het hoeft niet per se een nadeel voor Feyenoord te zijn dat zij de competitie nog niet zijn begonnen, alhoewel je wel wat wedstrijdritme in de benen moet hebben. Ik hoop dat Dynamo op 31 juli in vorm is.
Zo optimistisch als Surkis is, zijn verdediger Evgeny Khacheridi en assistent-trainer Boris Ignatiev absoluut niet. Met Feyenoord hebben we de sterkst mogelijke tegenstander geloot, vertelt de mandekker, die ook FC Kopenhagen, Panathinaikos en Fenerbahçe had kunnen treffen. De Eredivisie is erg sterk. De coach, Koeman, is een geweldige voetballer geweest. We verwachten zware wedstrijden. Hij krijgt bijval van Ignatiev: Feyenoord is een representant van de Hollandse school, uit het land waar ze weten hoe je moet voetballen. Feyenoord is de meest ongunstige loting.

Bron:Voetbalzone.nl
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 23 juli 2012 - 17:08   quote  deeplink  
quote:

De uitwedstrijd van Feyenoord tegen Dinamo Kiev, in de derde voorronde van de Champions League, is definitief vastgesteld op dinsdag 31 juli om 20.00 uur. Het duel wordt gespeeld in het Olimpiyskiy stadion in Kiev, dat in totaal plaats biedt aan bijna 65.000 toeschouwers. In dit stadion werd ook de finale van het afgelopen EK voetbal gespeeld.

Aanstaande woensdagochtend om 9.00 uur start de verkoop voor de wedstrijd in Kiev. Er zijn in eerste instantie 470 kaarten beschikbaar. De verkoop start voor zowel de houders van een Diamond,- Gold en Silvercard. De prijs is nog niet bekend, maar zal in de loop van dinsdag via de informatiepagina voorverkoop uitwedstrijden bekend gemaakt worden. Uiteraard geldt voor deze wedstrijd een vrij-vervoersregeling. Vrijdagmiddag ontvangen supporters die een kaart hebben gekocht via een infomail meer informatie over de regeling.

De return van het duel met Dinamo Kiev wordt op dinsdag 7 augustus om 20.00 uur in De Kuip gespeeld. De kaartverkoop voor deze wedstrijd gaat aanstaande dinsdag, 24 juli, om 9.00 uur van start. Feyenoord hanteert voor dit duel reguliere competitieprijzen. Voor deze wedstrijd geldt geen clubkaartverplichting. Kaarten zijn te koop via TicketBox, internet, de loketten van Feyenoord Service & Tickets (op werkdagen tussen 10.00 uur en 13.00 uur) en telefonisch (via 0900-1908, op werkdagen vanaf 13:00).
Topictitel meteen even aangepast.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 23 juli 2012 - 17:47   quote  deeplink  
Kaartjes voor de uitwedstrijd kosten maar een tientje..! Wie gaat? ;)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 23 juli 2012 - 18:47   quote  deeplink  
Das goed te doen, ik ga er over nadenken..
infamous psv
 infamous psv - maandag 23 juli 2012 - 20:01   quote  deeplink  
In de derde voorronde van de Champions League is Feyenoord gekoppeld aan het Oekraïense Dinamo Kiev. Die ploeg geldt als favoriet voor het tweeluik, maar Gregory Nelson ziet niettemin kansen voor de Rotterdammers.

Met Metallurg Donetsk verloor Nelson (24) onlangs met 1-0 van Dinamo Kiev. "Het is een grote ploeg, maar eerlijk gezegd had ik veel meer van ze verwacht", vertelt de speler aan Voetbal International. "Beide teams hadden kansen. Het doelpunt van Dinamo, een rake kopbal via de binnenkant van de paal, viel pas in de 93ste minuut. De trainer van Dinamo Kiev, Yury Semin, noemde de zege na afloop van zijn team zelfs onverdiend."

De oud-speler van AZ, RBC Roosendaal en CSKA Sofia zag de zwakte van Kiev duidelijk naar voren komen. "Vooral achterin vond ik Dinamo Kiev wat kwetsbaar. De backs zijn niet aller snelste. Tegenover iemand als Ruben Schaken kunnen ze het lastig krijgen", weet de aanvaller. "Dinamo Kiev voetbalt meer op kracht. Al hebben ze wel een goede linksbuiten en een solide middenveld."

"Ik vermoed dat ze tegen ons niet op hun sterkst waren. Want tegen die formatie maakt Feyenoord zeker kans", besluit de Amsterdammer
infamous psv
 infamous psv - maandag 23 juli 2012 - 20:02   quote  deeplink  
ff steuntje in de rug, kakkerlakkies....
ar
 ar - maandag 23 juli 2012 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juli 2012 - 20:02 schreef infamous psv het volgende:
ff steuntje in de rug, kakkerlakkies....
Dank je! erg vriendelijk.Kiev is gewoon kansloos...
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 23 juli 2012 - 20:37   quote  deeplink  
+1
piet
 piet - maandag 23 juli 2012 - 20:57   quote  deeplink  
Volgende week dinsdag speelt Feyenoord de eerste wedstrijd in de derde voorronde van de Champions (?) League uit tegen Dinamo Kiev. Maakten wij vorige week melding dat de wedstrijd niet bij de NOS te zien zou zijn, maar wel achter de decoder bij Eredivisie Live, moeten we dit inmiddels bijstellen.

De uitwedstrijd zal als we de website van Eredivisie Live mogen geloven ook niet bij de betaalzender te zien zijn en zo dreigt dat de Feyenoord-supporters die thuis blijven, de wedstrijd via de radio moeten volgen en verstoken blijven van live-beelden uit Kiev.

Met nog een week te gaan hopen we dat de wedstrijd alsnog zal worden uitgezonden door welke zender dan ook. De belangrijkste Europese wedstrijd van Feyenoord sinds jaren en dat deze dan niet op tv wordt uitgezonden, daar kan natuurlijk geen sprake van zijn.
bron: lunatic news
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 23 juli 2012 - 21:04   quote  deeplink  
Dit menen ze niet d:-(
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 23 juli 2012 - 21:10   quote  deeplink  
Als je elders had opgelet, had je het al gelezen dooie ;)
tomson
 tomson - maandag 23 juli 2012 - 21:13   quote  deeplink  
Wat een grafzooi zeg.
van geil
 van geil - maandag 23 juli 2012 - 21:25   quote  deeplink  
ik zal de uitslag verklappen..............................................

2-3
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 23 juli 2012 - 21:36   quote  deeplink  
Thanx geile hoeven we die wedstrijd ook niet meer te zien..
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 23 juli 2012 - 23:08   quote  deeplink  
Maar wat is de reden dan voor deze onzin?
Ook de neutrale kijkert zoals ik wil deze wedstrijd zien...
van geil
 van geil - maandag 23 juli 2012 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juli 2012 - 23:08 schreef Boudewijn het volgende:
Maar wat is de reden dan voor deze onzin?
Ook de neutrale kijkert zoals ik wil deze wedstrijd zien...
de moeite waard

1,0
1 1
1 2
2 2
2 3
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 23 juli 2012 - 23:21   quote  deeplink  
Norwich City tegen Ajax is dezelfde avond.

Alhoewel, die wedstrijd begint om 20:45, en de (belangrijkere) wedstrijd van Feyenoord om 19:00. Dus zonder nabeschouwing, en geen enkele minuut blessuretijd, kan het allebei..?
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 23 juli 2012 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juli 2012 - 23:20 schreef van geil het volgende:

[..]

de moeite waard

1,0
1 1
1 2
2 2
2 3
?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 24 juli 2012 - 03:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juli 2012 - 23:08 schreef Boudewijn het volgende:
Maar wat is de reden dan voor deze onzin?
Ook de neutrale kijkert zoals ik wil deze wedstrijd zien...
Ahum neutrale kijker duhh..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 24 juli 2012 - 03:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juli 2012 - 23:21 schreef Bosifyable het volgende:
Norwich City tegen Ajax is dezelfde avond.

Alhoewel, die wedstrijd begint om 20:45, en de (belangrijkere) wedstrijd van Feyenoord om 19:00. Dus zonder nabeschouwing, en geen enkele minuut blessuretijd, kan het allebei..?
En alsof het zo erg is om een paar minuutjes van die snavels te moeten missen..!
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 24 juli 2012 - 06:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juli 2012 - 23:52 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

?
Score verloop, hoef je niet te kijken ;)
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 24 juli 2012 - 06:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 juli 2012 - 06:28 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Score verloop, hoef je niet te kijken ;)
ahh, snapte hem al niet!
van geil
 van geil - dinsdag 24 juli 2012 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 juli 2012 - 06:53 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ahh, snapte hem al niet!
return ook vast verklappen???
0gima
 0gima - dinsdag 24 juli 2012 - 10:42   quote  deeplink  
Vertel:p
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 24 juli 2012 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 juli 2012 - 10:33 schreef van geil het volgende:

[..]

return ook vast verklappen???
Nee vriend niet verklappen..
JanM
 JanM - dinsdag 24 juli 2012 - 12:26   quote  deeplink  
Er is geen zak meer aan zo!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 24 juli 2012 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 juli 2012 - 12:26 schreef JanM het volgende:
Er is geen zak meer aan zo!
Dat bedoel ik..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 24 juli 2012 - 12:33   quote  deeplink  
Feyenoord kan hittegolf verwachten tijdens heenduel in Kiev

Toen Feyenoord afgelopen vrijdag Dinamo Kiev lootte in de derde voorronde van de Champions League, was het al de verwachting dat de Rotterdammers een 'heet' avondje te wachten stond in Kiev. Dat lijkt nu ook letterlijk te gaan gebeuren. Wanneer de ploeg van trainer Ronald Koeman de heenwedstrijd speelt, heerst er namelijk een hittegolf in Oekraïne.

 Volgens de laatste weervoorspellingen zal het dinsdag en woensdag tegen de veertig graden Celsius in Kiev zijn. De heenwedstrijd, die gespeeld wordt op 31 juli, zal van start gaan om 20.00 uur. Dan zal de temperatuur wel wat afgekoeld zijn, al is het rond dat tijdstip naar verwachting nog steeds boven de dertig graden.

Hoewel Feyenoord de grote underdog is, heeft het wel als voordeel dat het Dinamo Kiev nog twee keer heeft kunnen bekijken voor de confrontatie in de Champions League. Afgelopen zondag bezocht assistent-trainer Giovanni van Bronckhorst een wedstrijd tegen Arsenal Kiev, die met 0-1 werd gewonnen door Dinamo. Vrijdag bekijken Ronald Koeman en assistent Jean-Paul van Gastel nog een wedstrijd tegen Hoverla.

Bron:Soccernews.nl

Veel ijsjes eten dan jongens daar..
heatwave-relief-sexy-celebrities-sucking-on-popsicles-person.jpg
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 24 juli 2012 - 12:35   quote  deeplink  
Wordt definitief niet uitgezonden bij Eredivisie Live. Hebben geen uitzendrechten. Daarentegen heeft de NOS die wel, alleen weten ze nog niet zeker of ze de wedstrijd wel of niet zullen uitzenden..

Prutsers, je zorgt er verdomme toch voor dat er duizenden (!) mensen afstemmen op je zender, om voetbal te kijken?!
kuipje
 kuipje - dinsdag 24 juli 2012 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 juli 2012 - 12:35 schreef Bosifyable het volgende:
Wordt definitief niet uitgezonden bij Eredivisie Live. Hebben geen uitzendrechten. Daarentegen heeft de NOS die wel, alleen weten ze nog niet zeker of ze de wedstrijd wel of niet zullen uitzenden..

Prutsers, je zorgt er verdomme toch voor dat er duizenden (!) mensen afstemmen op je zender, om voetbal te kijken?!
Ik neem aan dat de nos uiteindelijk wel overstag gaat toch.. of de rechten aan EL leent ofzo
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 24 juli 2012 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 juli 2012 - 12:35 schreef Bosifyable het volgende:
Wordt definitief niet uitgezonden bij Eredivisie Live. Hebben geen uitzendrechten. Daarentegen heeft de NOS die wel, alleen weten ze nog niet zeker of ze de wedstrijd wel of niet zullen uitzenden..

Prutsers, je zorgt er verdomme toch voor dat er duizenden (!) mensen afstemmen op je zender, om voetbal te kijken?!
Ik kan het ook echt niet begrijpen..
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 24 juli 2012 - 13:10   quote  deeplink  
Kunnen we niet een petitie maken, of met zen allen een aanklacht indienen?
OF zit ik nu onzin te type?
tomson
 tomson - dinsdag 24 juli 2012 - 13:11   quote  deeplink  
JA :)
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 24 juli 2012 - 13:15   quote  deeplink  
Een bom op eredivisielive
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 24 juli 2012 - 13:21   quote  deeplink  
Kapitalistische Feyenoordsupporters in het bezit van eredivisielive worden afgetroeft door het ilegale rojadirecta lol
.

En maar betalen dubbel lol hahahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dynamo Kiev - Feyenoord (Voorronde Champions League - dinsdag 31-07-2012 , 20:00)









0.0093581