BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dynamo Kiev - Feyenoord (Voorronde Champions League - dinsdag 31-07-2012 , 20:00)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 30 juli 2012 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2012 - 10:07 schreef JanM het volgende:
Ook vandaag weer een grote lijdensweg! ...
JanMetZijnLijdensweg ......
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 30 juli 2012 - 10:51   quote  deeplink  
Vlucht KL1387 KLM , dus de groetjes !!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 30 juli 2012 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2012 - 10:42 schreef lijdensweg het volgende:
Zo vandaag het vliegtuig in naar Kiev ...... en dan hopen op een goed resultaat morgen! Maar ja die keeper hé . . . . . . Hahahaha. Nee ik hoop dat ie eens van waarde kan zijn voor Feyenoord, dan hoef ik mijn gelijk niet weer te gaan halen hierzo!! Dus kop op boys ............. FEYENOORD
Hehehe, hij blijft leuk.
LIJDENSWEG MOET BLIJVEN!
MMM
 MMM - maandag 30 juli 2012 - 12:04   quote  deeplink  
Zal wel 4-4-2 worden. Alleen Fernandez is mee als spits.
MMM
 MMM - maandag 30 juli 2012 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juli 2012 - 16:37 schreef RenatoBos het volgende:
Feyenoord op weg naar Oekraïne

De selectie van Feyenoord alsmede de technische staf is vanmiddag vertrokken naar Oekraïne. Om 14.00 uur vertrok het vliegtuig vanuit Rotterdam The Hague Airport naar hoofdstad Kiev. Ronald Koeman laat vijf spelers in Nederland achter. John Goossens, Mitchell te Vrede, Kamohelo Mokotjo, Kaj Ramsteijn en Elvis Manu stapten niet in het vliegtuig. De oefenmeester was dit weekend niet te spreken over de trainingsinstelling van Manu: 'Als je zo traint, dan kun je net zo goed thuisblijven', waren zaterdag de duidelijke woorden van Koeman.
De Rotterdamse club zal dinsdag gesteund worden door 335 supporters. Althans dat zijn het aantal kaarten die Feyenoord officieel heeft verkocht aan haar aanhang voor de wedstrijd tegen Dinamo Kiev. Op twitter circuleren al diverse foto's waar de Feyenoord-kleuren trots getoond worden in Oekraïne.

Bron:FR12.nl
Onbegrijpelijk..
dr love
 dr love - maandag 30 juli 2012 - 12:34   quote  deeplink  
Dat is geen slimme tactiek van r.koeman we scoren al heel moeilijk en fernandes is al gauw uit z,n ten gelokt, immers is van nature geen counterspits, en daarbij nog niet scherp, dan vraag ik mij toch af wat wordt er dan getraind dan, en wat doet Makaay dan, kunnen we p.v.hooijdonk niet halen voor spitsen trainer ?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 30 juli 2012 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2012 - 10:51 schreef lijdensweg het volgende:
Vlucht KL1387 KLM , dus de groetjes !!
Veel plezier L..!!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 30 juli 2012 - 12:57   quote  deeplink  
NIEUWS
30-07-2012 FBC maakt kennis met Olympisch Stadion in Kiev

Een aantal leden van de Feyenoord Business Club heeft maandagochtend alvast een kijkje genomen in het Olympisch Stadion in Kiev, waar Feyenoord dinsdagavond de uitwedstrijd tegen Dinamo Kiev speelt. Terwijl voor de selectie bij het spelershotel een uitlooptraining op het programma stond, waarbij de spelers alvast konden wennen aan de hoge temperatuur in Kiev, kreeg de Business Club een exclusieve rondleiding door het stadion, waarbij onder meer de kleedkamer werd bezocht waar Feyenoord dinsdag gebruik van zal maken.

Tijdens de rondleiding keken de FBC-leden hun ogen uit in het stadion dat plaats biedt aan 70.000 toeschouwers en waar deze zomer de finale van het EK werd gespeeld. Het is opvallend dat het stadion ondanks de grote capaciteit toch compact oogt, vertelde FBC-lid Ronald Ruisendaal van het bedrijf Gooisch Kunstgras. Het veld ligt er ook mooi bij. Het lijkt me voor een voetballer fantastisch om hier te mogen spelen. 

20120730_fbc_kiev_rh.jpg

De Business Club-leden mochten ook een kijkje nemen in de kleedkamer waar Feyenoord dinsdag gebruik van zal maken. Hierbij werd duidelijk dat deze ruimte, waar tijdens de rondleiding shirts van het nationale elftal van Oekraïne hingen, van alle gemakken is voorzien. Zo heeft Feyenoord de beschikking over verschillende massagebanken, een breedbeeldtelevisie en een groot bad.

20120730_fbc_kiev_2_rh.jpg

Bij de Business Club-leden is er veel vertrouwen dat Feyenoord dinsdag een goed resultaat kan boeken tegen Dinamo Kiev. Tijdens de afgelopen wedstrijd tegen Real Mallorca heeft Feyenoord heel degelijk gespeeld, zei Ruisendaal. Dat biedt mogelijkheden voor de wedstrijd tegen Dinamo Kiev. Ik denk dat het een mooie avond kan worden voor Feyenoord. 

20120730_fbc_kiev_3_rh.jpg

De FBC is in totaal met ruim twintig leden naar Kiev afgereisd. Zondag vlogen zij samen met de selectie naar Oekraïne, waar dinsdagavond een bezoek wordt gebracht aan de uitwedstrijd tegen Dinamo Kiev. Woensdag reist de Business Club samen met de selectie weer terug naar Nederland. 

Bron:Feyenoord.nl
JanM
 JanM - maandag 30 juli 2012 - 13:06   quote  deeplink  
Enkele reis hoop ik = (einde) lijdensweg!
Stylzz
 Stylzz - maandag 30 juli 2012 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2012 - 10:51 schreef lijdensweg het volgende:
Vlucht KL1387 KLM , dus de groetjes !!
Schor terug
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 30 juli 2012 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2012 - 12:07 schreef MMM het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk..
Van Elvis, ja.
Koeman zet de norm.
Sensi
 Sensi - maandag 30 juli 2012 - 15:15   quote  deeplink  
Ik heb gelezen dat Koeman niet tevreden was op de manier dat Manu trainde? Weet iemand wat Manu dan niet goed heeft gedaan in zijn ogen? En Anass is er ook al niet bij, Te Vrede is nog geblesseerd. Dat betekend dat we het gewoon moeten doen met Cissé en Fernandez in de spits, mits we 4-4-2 spelen. Dat betekend ook dat we alleen Cabral en Schaken als back up hebben. Gee Vee Dee. Ik zou d'r echt nog een spits bij willen zien nu, vooral met een uitgeschakelde Te Vrede.
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - maandag 30 juli 2012 - 15:18   quote  deeplink  
Manu zal wel te slap getraind hebben en dit is een manier om duidelijk te maken dat, dat niet kan. Maargoed, Achahbar gaat ook al niet mee, net als Te Vrede, als Fernandez uitvalt zijn we de sjaak.
Sensi
 Sensi - maandag 30 juli 2012 - 15:18   quote  deeplink  
Ja inderdaad, en Makaay maar zeggen dat we geen Guidetti missen.
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - maandag 30 juli 2012 - 15:28   quote  deeplink  
Tja, hij kan moeilijk zeggen dat het een enorm kutseizoen word, met spitsen die op dit moment niveau tekort komen, al heb ik wel aardig wat vertrouwen in Fernandez, getuige de wedstrijden zonder Guidetti van vorig seizoen (020 uit, AZ thuis, PSV uit ondanks verlies.)

Maargoed, morgen gaan we dus naar alle waarschijnlijkheid 4-4-2 spelen, ben ik wel benieuwd naar.

_________Cissé___Schaken____________
_____Sing______________Immers_______
_________Vormer-Clasie______________
Nelom____Indi_____de Vrij____Janmaat
_______________Mulder_______________

Dit is wat ik verwacht.
Rotterdam22
 Rotterdam22 - maandag 30 juli 2012 - 15:30   quote  deeplink  
word gewoon een 442 met singh erbij fernandez bank cisse schaken voorin en we winnen 0-2.
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - maandag 30 juli 2012 - 15:32   quote  deeplink  
Ehm ja. Ik denk 3-0 verlies, maar ik durf gewoon niet te hopen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 30 juli 2012 - 15:45   quote  deeplink  
Feyenoord zonder Achahbar

Feyenoord arriveerde gistermiddag in Oekraïne, waar het kwik de 33 graden bereikte. Gisteren meldden wij nog dat trainer Ronald Koeman een vijftal spelers in Rotterdam heeft achtergelaten, maar vandaag kan er één naam aan dat lijstje worden toegevoegd. Annas Achahbar is achtergebleven in Rotterdam.

De afwezigheid van de aanvaller is opmerkelijk, aangezien Guyon Fernandez nu de enige spits in de selectie van Feyenoord is. Mitchell Te Vrede onderging deze week een operatie aan zijn lies en is daardoor minimaal zes weken uit de roulatie. Elvis Manu, Kamohelo Mokotjo, John Goossens en Kaj Ramsteijn zijn de andere spelers die in Rotterdam zijn achtergebleven.

Bron:Feyenoord.nl
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 30 juli 2012 - 15:52   quote  deeplink  
'Nog enkele honderden extra Feyenoord fans verwacht in Kiev'

Volgens het Algemeen Dagblad verwachten de autoriteiten van Oekraine, naast de 335 fans die een kaartje kochten bij Feyenoord, zeker nog enkele honderden fans die zonder kaartje naar Kiev komen. Het duel is nog niet uitverkocht, maar de verwachting werd bij Dynamo Kiev uitgesproken dat het Olympisch Stadion met zo'n 71.000 plaatsen op dinsdag wel eens uitverkocht zou kunnen geraken. Er zijn al kaartjes voor 4 euro.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 30 juli 2012 - 16:00   quote  deeplink  
De Vrij op zijn hoede voor Dynamo Kiev

Feyenoord-aanvoerder Stefan de Vrij draagt komende dinsdag de aanvoerdersband bij de Rotterdammers als zij het opnemen tegen Dynamo Kiev in de voorronde van de Champions League.

De 20-jarige De Vrij werd door trainer Ronald Koeman tot aanvoerder gekozen, nadat Ron Vlaar alsnog zijn transfer naar Aston Villa rondmaakte. Jordy Clasie is benoemd tot reserve-aanvoerder, omdat De Vrij reeds Europese ervaring heeft en middenvelder Clasie pas één seizoen in De Kuip speelt.

De Vrij staat dus voor zijn eerste officiële wedstrijd als aanvoerder en laat aan De Telegraaf weten dat hij zich goed voorbereidt. "Ik zoek altijd alles uit. In de Eredivisie is alles bekend, maar nu heb je met een grote ploeg uit Oost-Europa te maken", aldus de verdediger.

"Ik wil dan weten wie er allemaal spelen en wat ze kunnen.De internationals Yarmolenko en Milevskiy zijn sterke mannen bij Dinamo. Popov, de oude back van Heerenveen, speelt er ook." Feyenoord treedt dinsdag aan in Kiev, een week later volgt de return in De Kuip.
Bron: goal.com
Dace73
 Dace73 - maandag 30 juli 2012 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2012 - 12:34 schreef dr love het volgende:
Dat is geen slimme tactiek van r.koeman we scoren al heel moeilijk en fernandes is al gauw uit z,n ten gelokt, immers is van nature geen counterspits, en daarbij nog niet scherp, dan vraag ik mij toch af wat wordt er dan getraind dan, en wat doet Makaay dan, kunnen we p.v.hooijdonk niet halen voor spitsen trainer ?
Kan 4-4-2 worden gokken op de counter met 2 snelle mensen voorin schaken / fernandes of schaken / cisse
Dace73
 Dace73 - maandag 30 juli 2012 - 16:21   quote  deeplink  
Verdedigend staat het de laatste tijd aardig, de vraag is hoe kiev voor de dag komt , competitie is daar al aan de gang, En er staat meer waarde in het veld dan bij ons we zullen het zien
kuipje
 kuipje - maandag 30 juli 2012 - 17:23   quote  deeplink  
Zag dat kiev ook nog een linksback heeft gehaald.

Taiwo van Milan.

Nice

Nu al meer spelers gehaald dan onze hele begroting.
Dace73
 Dace73 - maandag 30 juli 2012 - 17:48   quote  deeplink  
Het kan niet op daar met die russische oliebaronnen daar.
Des te leuker is het als feyenoord voor een stunt gaat zorgen..
infamous psv
 infamous psv - maandag 30 juli 2012 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2012 - 17:23 schreef kuipje het volgende:
Zag dat kiev ook nog een linksback heeft gehaald.

Taiwo van Milan.

Nice

Nu al meer spelers gehaald dan onze hele begroting.
beest die gozer..
Stylzz
 Stylzz - maandag 30 juli 2012 - 18:05   quote  deeplink  
Darryl Janmaat verlaat met clubarts Casper van Eijck eerder de training. #kiefey
infamous psv
 infamous psv - maandag 30 juli 2012 - 18:09   quote  deeplink  
Ruben Schaken en Ruud Vormer staan voor hun debuut in de (voorronde) Champions League. Het Feyenoord-duo treedt dinsdag in Oekraïne aan tegen Dinamo Kiev.

"Ik denk dat we er zullen staan", zegt Schaken in gesprek met NUsport. "Het is een eer om op dit niveau mee te strijden, maar nu willen we natuurlijk ook iets laten zien." Vormer is eveneens vol vertrouwen. "We zijn er als team klaar voor. Ik ben blij dat het eindelijk om het echie gaat. Ik heb er ontzettend veel zin in."

"Je ziet ons groeien, al ga je dat in de wedstrijden tegen Kiev natuurlijk echt zien", vervolgt Vormer, die zich niet te veel zorgen wil maken over het gebrek aan scorend vermogen in de voorbereiding. "Daar kun je wel over blijven lullen. Vorig seizoen had je hier John Guidetti die er veel maakte en bij ons legde Sanharib Malki er meer dan twintig in. Misschien staat er nu weer iemand op die dat doet."

Schaken is een iets andere mening toegedaan. "We moeten er nog wel wat aan sleutelen voorin. Champions League is toch een ander niveau", aldus de buitenspeler, die zich verheugt op de wedstrijd van dinsdag. "Die Champions League speel ik normaal alleen maar op de PlayStation. Ik heb ook voorronde Europa League gespeeld tegen AA Gent, maar dit is toch iets anders."
infamous psv
 infamous psv - maandag 30 juli 2012 - 18:10   quote  deeplink  
prachtig verhaal..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 30 juli 2012 - 18:26   quote  deeplink  
Koeman optimistisch: "Als we top zijn, kunnen we uitschakelen".

 Kiev  Ronald Koeman geeft zich niet bij voorbaat gewonnen in de derde voorronde van de Champions League tegen Dinamo Kiev. De trainer van Feyenoord beseft dat zijn ploeg de underdog is in het tweeluik, maar houdt alle mogelijkheden open, zo liet hij weten op de persconferentie. 

RTV Rijnmond schreef mee tijdens het persmoment voorafgaande aan het duel op dinsdag. "Natuurlijk zijn zij favoriet, ze hebben een veel groter budget terwijl wij alleen bezuinigen", erkent Koeman. "Wij zijn door het vertrek van een paar bepalende spelers eigenlijk weer terug bij af. Maar als wij top zijn kunnen we Kiev echt uitschakelen."

"Als iedereen zich aan elkaar en de tegenstander optrekt, kunnen wij Dinamo met onze kwaliteiten verslaan", meent Koeman. "Dat zeg ik niet om de tegenstander onrustig te maken of mijn spelers meer vertrouwen te geven, dat zeg ik op basis van wat ik van Dinamo heb gezien. We respecteren onze tegenstander, maar ze zijn niet onverslaanbaar."

De afgelopen dagen vroeg menig Feyenoord-supporter zich af met welke formatie de oefenmeester aantreedt in Oekraïne. Waar velen uitgaan van een 4-4-2 opstelling, laat Koeman zich niet uit over het tactische plan. "Ik praat eerst met de spelers", vertelde hij.
Bron:Soccernews.nl
craven
 craven - maandag 30 juli 2012 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2012 - 17:23 schreef kuipje het volgende:
Zag dat kiev ook nog een linksback heeft gehaald.

Taiwo van Milan.

Nice

Nu al meer spelers gehaald dan onze hele begroting.
maar die kan iig niet mee spelen
craven
 craven - maandag 30 juli 2012 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2012 - 18:00 schreef infamous psv het volgende:

[..]

beest die gozer..
verwoestend schot ook
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 30 juli 2012 - 18:29   quote  deeplink  
Dat Feyenoord de voorrondes van de Champions League heeft bereikt, is voor veel supporters erg spannend.

Daarom balen veel ervan, dat ze de wedstrijd tegen Dinamo Kiev in Oekraïne niet zelf kunnen bijwonen. Een vliegticket kost 535 euro, en dat is een aardig bedrag voor een avondje voetbal.

Slechts 335 Feyenoord-supporters zitten tijdens de uitwedstrijd dinsdag in het stadion in Oekraïne. Enkele tientallen zijn op eigen gelegenheid met de auto of busjes gegaan. Om kwart voor negen maandagavond vliegen de laatste vier fans vanaf Schiphol naar Kiev.

Maar de overgrote meerderheid kiest ervoor het geld lekker in de zak te houden en de wedstrijd op tv te kijken. En te hopen dat de Rotterdammers weten te winnen, natuurlijk. De wedstrijd is dinsdagavond live te volgen op Radio Rijnmond.
Bron: rijnmond.nl
infamous psv
 infamous psv - maandag 30 juli 2012 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2012 - 18:27 schreef craven het volgende:

[..]

maar die kan iig niet mee spelen
morgen niet mr de return wel...
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 30 juli 2012 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2012 - 17:23 schreef kuipje het volgende:
Zag dat kiev ook nog een linksback heeft gehaald.

Taiwo van Milan.

Nice

Nu al meer spelers gehaald dan onze hele begroting.
Dat is geen misselijke, wil je geen ruzie mee hebben hehe
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 30 juli 2012 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2012 - 18:27 schreef craven het volgende:

[..]

verwoestend schot ook
Idd.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 30 juli 2012 - 18:36   quote  deeplink  
Als die met de return ga lopen ouwehoere gooi ik men Bier in zen nek! hehe
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 30 juli 2012 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2012 - 18:36 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Als die met de return ga lopen ouwehoere gooi ik men Bier in zen nek! hehe
Krijg jij dat biertje van me d:-))
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 30 juli 2012 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2012 - 18:36 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Als die met de return ga lopen ouwehoere gooi ik men Bier in zen nek! hehe
Uitkijken, schiet volwassen vent op de 2e ring zó ze ballen uit z'n broek.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 30 juli 2012 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2012 - 18:40 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Krijg jij dat biertje van me d:-))
We hebben een deal!
wel de grote he?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 30 juli 2012 - 18:43   quote  deeplink  
d:-)
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 30 juli 2012 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2012 - 18:41 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Uitkijken, schiet volwassen vent op de 2e ring zó ze ballen uit z'n broek.
Ik kan schuilen achter mijn hekje jonge hahah!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 juli 2012 door Beempjerotterdam --
infamous psv
 infamous psv - maandag 30 juli 2012 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2012 - 18:41 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Uitkijken, schiet volwassen vent op de 2e ring zó ze ballen uit z'n broek.
ghehehehe
craven
 craven - maandag 30 juli 2012 - 19:51   quote  deeplink  
ontopic: zie t sombert in....
infamous psv
 infamous psv - maandag 30 juli 2012 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2012 - 19:51 schreef craven het volgende:
ontopic: zie t sombert in....
Craven 1 troost, het staat nog 0-0..
Stylzz
 Stylzz - maandag 30 juli 2012 - 19:57   quote  deeplink  
Dito
twitch
 twitch - maandag 30 juli 2012 - 20:09   quote  deeplink  
het wordt 1-2 .. cisse en immers
ar
 ar - maandag 30 juli 2012 - 20:18   quote  deeplink  
cisse knalt er eentje in.
infamous psv
 infamous psv - maandag 30 juli 2012 - 20:25   quote  deeplink  
Het wordt erop of eronder.
Mr als je niet kan winnen dan mot je alles op gelijkspel of verlies met 1 goal verschil pakken en thuis met publiek erachter een ware hel creeeren..
En mocht Feyenoord verliezen mr ze hebben alles gegeven dan so be it.
tomson
 tomson - maandag 30 juli 2012 - 20:28   quote  deeplink  
Alles begint me op m'n zenuwen te werken. Gvd strontzenuwachtig.
tomson
 tomson - maandag 30 juli 2012 - 20:29   quote  deeplink  
Nog nergens nieuws over Janmaat?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dynamo Kiev - Feyenoord (Voorronde Champions League - dinsdag 31-07-2012 , 20:00)









0.0081329