|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 30 juli 2012 - 20:25 schreef infamous psv het volgende:Het wordt erop of eronder. Mr als je niet kan winnen dan mot je alles op gelijkspel of verlies met 1 goal verschil pakken en thuis met publiek erachter een ware hel creeeren.. En mocht Feyenoord verliezen mr ze hebben alles gegeven dan so be it. volledig mee eens. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
net effe wedstrijdje besteld op eredivisie kive, Biertje onderuit op mijn bankje,een betere voorbereiding kun je niet hebben. Alleen het bericht dat ze toch geen vertrouwen hebben in de Vrij en BMI en voor 4 ton een ervaren verdediger willen halen (voor 4 ton krijg je geen topper) zet mij toch een beetje aan het denken?volgens mij heb je er dan geen vertrouwen in of wel? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ben niet zo overtuigd van een goed resultaat. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
1-0 1-1 2-1 0-0 3-2 2-0 1-0 allemaal goede resultaten met hoop op een goede afloop. een goede uitval van Fernandez en pats.Bovendien als alles niet lukt hebben we een goed betaalde oefenwedstrijd gespeeld en komt er nog een in de voorronde Europa l. kop op we kunnen toch niet echt verliezen(in ervaring opzichten dan),de jonge spelers ruiken aan Int voetbal.en de bal blijft rond |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Kunnen we morgen van Leerdam genieten als het tegenzit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 juli 2012 door tomson -- |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
succes Feyenoord !!!! knokken voor wat je waard bent en dan zien we verder |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Begint toch ook de kriebels te krijgen nu.. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Nou pff je bent zeker niet de enige.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Waar jeukt het bij jouw dan..d:-) |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Vooral me vingers maar dat is van het draaien hehe. Nah, we moeten gewoon winnen gek. Een moeilijke pot spelen en 1 goal meepikken. Daar ga ik voor, 0-1! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
2-1 verliezen kan nog gunstig zijn.. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Kan ja maar kan ook ongunstig zijn. Ik ga liever met een voorsprong of gelijkspel naar de return. Veel comfortabeler. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote: klopt.. maar zegt wel wat over die club.. ze hebben al voor 30 miljoen ingekocht.. ongeveer onze hele begroting |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Had ik wel gedacht van Ronald Koeman om 4-4-2 te gaan spelen lijkt me de beste oplossing maar dan wel een doelpunt maken uit. Ik wens Feyenoord heel veel succes ik heb er vertrouwen in. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Had ik wel gedacht van Ronald Koeman om 4-4-2 te gaan spelen lijkt me de beste oplossing maar dan wel een doelpunt maken uit. Ik wens Feyenoord heel veel succes ik heb er vertrouwen in. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Mja zo lust ik er ook nog wel een paar. Ik geloof dat de begroting van 020 en pisvee ook vele malen groter was afgelopen competitie. De bal is rond en kan morgen overal naartoe. Als we ons spel durven te spelen en gewoon een counter is afmaken dan geven we die Oekrainers gewoon pakkie morgen in hun eigen stadion! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 30 juli 2012 - 23:42 schreef bode het volgende:Had ik wel gedacht van Ronald Koeman om 4-4-2 te gaan spelen lijkt me de beste oplossing maar dan wel een doelpunt maken uit. Ik wens Feyenoord heel veel succes ik heb er vertrouwen in. Da's weer eens 2 keer (post je mobiel of zo ???), dus eigenlijk zeg je:
Had ik wel gedacht van Ronald Koeman om 4-4-2 8-8-4 te gaan spelen lijkt me de beste oplossing maar dan wel een twee doelpunten maken uit.
Met 21 tegen 11 moeten we daar volgens mij met gemak 2 doelpunten kunnen maken ;-) |
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 - 18:32 schreef tomson het volgende: Dirk Kuyt zag vrijdag tijdens de loting dat hij het samen met Fenerbahçe op moet nemen tegen FC Vaslui. De Nederlander liet na afloop van de loting via Twitter weten dat hij blij is dat de Turkse club Feyenoord niet als tegenstander treft. Zat hem waarschijnlijk niet lekker, een mogelijke reunie in de kuip.... dan doen we dat gewoon in de volgende ronde haha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik heb er slecht van geslapen, op van de zenuwen.. |
|
|
|
|
FR.rolde
|
|
|
quote: HAHA ook al vroeg waker!!! de zenuwen zitten er inderdaad goed in
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 juli 2012 door FR.rolde -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Moest er sowieso vroeg uit maar het slapen vatten ging me al slecht af.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord telt af: 'Dit wordt een moment dat ik nooit meer ga vergeten'
Feyenoord speelt dinsdag het heenduel met Dynamo Kiev in de derde voorronde van de Champions League. Volgens Jordy Clasie staan hij en zijn teamgenoten te popelen om aan die wedstrijd te beginnen. ''Dit wordt een moment dat ik nooit meer ga vergeten", zegt de middenvelder op de clubsite.
''Iedere voetballer droomt ervan om op dit podium te spelen, daarom zal ik deze wedstrijd waarschijnlijk de rest van mijn carrière koesteren", geeft Clasie aan. Hij ziet kansen om door te gaan. ''Dan moeten we in de eerste plaats een tegendoelpunt voorkomen. Daarvoor zullen we als één team moeten spelen."
Voor Stefan De Vrij wordt het, net als voor de rest van Feyenoord, dinsdag zijn vuurdoop op het hoogste Europese podium. Last van extra spanning heeft de verdediger niet. "De spanning die ik voel is niet anders dan anders", zei hij. "Wij hebben niet veel ervaring in de ploeg, maar wél veel kwaliteit. Als wij dinsdag ons eigen spel spelen, kunnen wij het Dynamo Kiev heel moeilijk maken."
Tijdens de uitlooptraining maakte Feyenoord voor het eerst echt kennis met de warmte in Kiev. Volgens De Vrij zal de temperatuur een belangrijke factor zijn tijdens de wedstrijd van dinsdag. "Het zal zwaar zijn om in deze warmte te spelen, maar hetzelfde geldt voor de tegenstander", zei hij. "We moeten op de juiste momenten onze energie gebruiken." Bron:Voetbalzone.nl |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wij gaan winnen alleen met hoeveel is de vraag.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR.rolde
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hopen op een meevaller dan maar. Maakte toch een veel betere indruk dan Leerdam. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: quote: quote: quote: Eens. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Niet op de NOS trouwens, alleen EL? Voor sommigen misschien wel fijn om zeker te weten. Heb gelukkig EL. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Er zal voor diegenen zonder EL, en die (terecht) geen 6 euro neer willen leggen voor een stream, vast wel een gratis stream zijn met Koreaans commentaar of zo :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 juli 2012 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 - 10:11 schreef Bosifyable het volgende:Er zal voor diegenen zonder EL, en die (terecht) geen 6 euro neer willen leggen voor een stream, vast wel een gratis stream zijn met Koreaans commentaar of zo :) Sopcast met eredivisielive commentaar of Engels van Skysport. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik heb net mijn baas de tyfus gescholden want die denkt dat we kansloos verliezen.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 - 10:24 schreef RenatoBos het volgende:Ik heb net mijn baas de tyfus gescholden want die denkt dat we kansloos verliezen.. Best kut, een leeghoofdige als leidinggevende. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 - 10:24 schreef RenatoBos het volgende:Ik heb net mijn baas de tyfus gescholden want die denkt dat we kansloos verliezen.. Jij scheldt je baas al de tyfus als hij adem probeert te halen :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kan goed kloppen ik schat in dat hij het iq van Wesley niet ver zal ontlopen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En terecht toch een beetje mijn lucht jatten, optyfen met die kutsnavel.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Oplader mee naar het werk Bosje? :p |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: d:-) Bijna pauze pleur ik hem gelijk op de snellader..!! |
|
|
|
|
Roffa5314
|
|
|
2 vragen...1:hoelaat begin ze met de aftrap want op een website staat er 7uur op de andere 8 en op de andere 9...
2:Heeft er iemand een stream... |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
19.00 Nederlandse tijd
Google First Row sports, hun hebben altijd links voor een stream. |
|