|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Dmitri Bulykin naar FC Twente (Officiële FC Twente Clubsite)
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Officieel: Dmitri Bulykin naar FC Twente
FC Twente heeft haar selectie versterkt met Dmitri Bulykin. De 32-jarige Russische aanvaller tekent een 1-jarig contract in Enschede met een optie voor nog een seizoen.
Dmitri Bulykin begon zijn voetbalcarrière bij Lokomotiv Moskou. Na drie seizoenen maakte Bulykin in 2001 de overstap naar Dinamo Moskou waar hij tot 2007 actief was. Vanaf het seizoen 2007/2008 speelde Bulykin anderhalf jaar voor Bayer Leverkusen en kwam achtereenvolgens uit voor RSC Anderlecht, Fortuna Düsseldorf en ADO Den Haag. In zijn eerste seizoen in de Eredivisie maakte de Russische aanvaller 21 doelpunten. Vorig seizoen stapte hij over naar Ajax. In Amsterdam speelde Bulykin 19 wedstrijden en scoorde daarin negen keer.
Tijdens zijn loopbaan kwam Bulykin vijftien keer uit voor het nationale elftal van Rusland. In die wedstrijden wist hij zeven keer te scoren. |
|
|
|
|
bobby solo
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Ben jij broer van Han Solo |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
Maar eens kijken wat het gaat worden, denk dat hij bijna uitgevoetbald is maar goed denk altijd nog een goede spits. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Je bent iig verzekerd van doelpunten.. |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
hoop het, want als we willen blijven meedoen in de top en de lijn voorzetten moeten we doelpunten scoren. |
|
|
|
|
voetbalkennis
|
|
|
quote:Op zondag 22 juli 2012 - 00:05 schreef arikanari het volgende:Maar eens kijken wat het gaat worden, denk dat hij bijna uitgevoetbald is maar goed denk altijd nog een goede spits. Ja of hij nog van enige waarde is voor Twente vraag ik mij ook af KWW |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
FC Twente heeft zondagmiddag een nederlaag geleden tegen Paderborn. De Duitse tweedeklasser was met 0-1 te sterk voor de ploeg van Steve McClaren.
McClaren stuurde vooral spelers de wei in die donderdag in de Europa League-wedstrijd tegen Inter Turku niet speelden. Zo stonden Nicky Kuiper, Wout Brama, Willem Janssen en Wesley Verhoek in de basis.
FC Twente maakte een zwakke indruk tegen Paderborn en kwam in de eerste helft al goed weg toen de Duitsers een penalty misten. Na rust kreeg Paderborn opnieuw een strafschop en toen was het wel raak: 0-1. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 22 juli 2012 - 13:17 schreef voetbalkennis het volgende:[..] Ja of hij nog van enige waarde is voor Twente vraag ik mij ook af KWW KWW?? Kanari Weer Weggevlogen..!! |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
quote: haha, goeie. maar hij bedoelt kieken wat wurdt |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Is dat nu de speler die de Fc. o.a. beter en hoge op moet brengen |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
quote: blijkbaar zal hij toch wel mee moeten helpen, zullen hem wel voor niks gehaald hebben. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Aaaa klar, ich danke Ihnen.. |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
quote: keinen dank mein jung |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
GarField
|
|
|
Waar slaat dat laatste nou weer op .... Ik snap hem niet :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Maakt mij niks uit. Ik snap ook wel eens iets niet. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
GarField
|
|
|
We gaan lekker over de grens in duitsland trainen .... mag hij ook meedoen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hebben ze in de hemel geen wietkwekerij dan..?? Kutzooi.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
FC Twente laat VVV wachten op wissel Plet
VVV-Venlo heeft zijn zinnen gezet op de komst van Bálasz Tóth en Glynor Plet. De Limburgers moeten voor de spits van FC Twente echter in de wachtkamer plaatsnemen.
Pas zodra FC Twente een nieuwe spits (lees: Luc Castaignos) heeft gecontracteerd, mag Plet vertrekken. "Wij hebben geïnformeerd naar Plet, maar het is afwachten of FC Twente zijn gewenste spits weet binnen te halen. Pas op dat moment kunnen wij gaan onderhandelen", aldus directeur Hans Soentjens tegen De Limburger.
Plet is bij de komst van Castaignos niet langer nodig in Enschede. De Twentse club trok onlangs namelijk ook Dimitry Bulykin al aan voor de spitspositie. Plet staat pas een halfjaar onder contract bij FC Twente, dat hem overnam van streekgenoot Heracles Almelo.
Tóth, die twee seizoenen geleden al voor VVV uitkwam, speelt op het moment in zijn vaderland Hongarije voor Videoton. "Onze technisch manager Wim Dusseldorp is aan het bekijken hoe de situatie van Balázs Tóth is, en of het mogelijk is om hem terug te halen naar Venlo", gaat Soentjens verder.
Bron:Voetbalprimeur.nl
Luc gaat naar Engeland en Bulykin mag niet..ghehe.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Voelt als thuiskomen zeker |
|